KAMP: vs. Carlisle United 10/1

Started by kjelvi, January 03, 2009, 12:35:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rober

....og dett var dett. >:(

Skulle skrevet noe mer, men finner ikke ord for det..... jooooo....nå har jeg det....."oppgitt". >:(

Nei, tror jeg en øl til.

raggen

at vi ikke scorer hjemme i løpet av 90 min er flaut. og gjorde det ikke bedre att jeg røyk på tippebongen heller. trengte over 2,5 mål >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Quote from: Per Arne on January 10, 2009, 17:57:38
det var sarkastisk ment, dette med uflaks og smell...

you see...?

:)
At du kan spøke med sånt....... ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

Quote from: OPM on January 10, 2009, 17:52:20
Grayson sier han har brukt siste uke "to make them feel like 1 million Pounds players".

Mission failed :( :( :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: OPM on January 10, 2009, 17:52:20
Grayson sier han har brukt siste uke "to make them feel like 1 million Pounds players". Hva med å få dem til å forstå at de må jobbe beinhardt for å ikke bli sparket ut av en klubb i midsjiktet i 3 divisjon. >:(

Kanskje de misforstod og trodde han mente pound som i kilo??? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

OPM

Vi får håpe at Grayson er klok nok til å bruke overgangsvinduet til å få inn forsvarsspillere med kvaliteter.  Det holder ikke med loan signings. Heller ikke å kjøpe spillere til 200-300 tusen pund. Vi må ha inn proven quality i hele forsvaret, og da må nok Bates åpne pungen er jeg redd...
Den primære årsaken til at vi taper kamper som denne er at vi som vanlig blir liggende under og er under press for å hente inn forspranget, og det er vi ikke gode nok til desverre. Usikkert forsvar er kilden til alt vondt >:(

DenHviteYeboah

Jeg har et seriøst forslag til Grayson:drill forsvaret minst 4 timer hver dag.de andre kan trene under assistenten.i hver eneste kamp er de jo ikke organisert,gjør merkelige valg og virker usikre.målene renner jo inn i ett sett!

DenHviteYeboah

Quote from: OPM on January 10, 2009, 18:11:55
Vi får håpe at Grayson er klok nok til å bruke overgangsvinduet til å få inn forsvarsspillere med kvaliteter.  Det holder ikke med loan signings. Heller ikke å kjøpe spillere til 200-300 tusen pund. Vi må ha inn proven quality i hele forsvaret, og da må nok Bates åpne pungen er jeg redd...
Den primære årsaken til at vi taper kamper som denne er at vi som vanlig blir liggende under og er under press for å hente inn forspranget, og det er vi ikke gode nok til desverre. Usikkert forsvar er kilden til alt vondt >:(
til opplysning har flere her på forumet påpekt dette med mangel på kvalitetesspillere og at man må bruke pund,men da har vi effektivt blitt klubbet ned som negative og blitt forklart at stallen er mer enn god nok....velkommen på laget!

ar9

Quote from: DenHviteYeboah on January 10, 2009, 18:16:35
Vi får håpe at Grayson er klok nok til å bruke overgangsvinduet til å få inn forsvarsspillere med kvaliteter.  Det holder ikke med loan signings. Heller ikke å kjøpe spillere til 200-300 tusen pund. Vi må ha inn proven quality i hele forsvaret, og da må nok Bates åpne pungen er jeg redd...
til opplysning har flere her på forumet påpekt dette med mangel på kvalitetesspillere og at man må bruke pund,men da har vi effektivt blitt klubbet ned som negative og blitt forklart at stallen er mer enn god nok....velkommen på laget!
Stadig vekk er det spillere som ikke har blitt funnet gode nok for leeds som ødelegger for oss.
Tror det er kun en som kan hjelpe Leeds nå:

S N Ã... S A M A N N E N

Noen som har nummeret hans??

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on January 10, 2009, 18:16:35

Stakkars!
COME ON LEEDS !!

morten1966

Fy å fff nok en skuffende lørdag. Ã... jeg som hadde ventet meg bedre tider ??? Vi har alt som skal til for å være en topp klubb. Mangler bare spillere nå. FAAN.  Tungt å være Leeds fan.

Ha en god kveld. >:(

bmoen

Har sagt tidligere at det ikke nytter med 1 skritt frem og 2 tilbake, men det nytter ikke med 2 skritt frem og 1 tilbake heller. Sorry, men det blir leag one neste sesong også, enten man liker det eller ei.
;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

Billy the king

Kun hard jobbing over lengre tid vil hjelpe. Problemet er at hvis resultatene uteblir, får Grayson samme skjebne som Macca( er jeg redd for... )

lufc86

Detta er nok desverre ikkje vårt år, noko som me har fått svar på fleire månadar attende. Byrjar å lure på korleis laget vårt ville ha klart seg i CCC i år. Det er klart at fleire og andre typar spelarar hadde ankomme klubben vår, men sett under eit, ville vi nok ha hatt eit vanskeleg år der oppe, og då kan vi prate om eit steg fram og to attende.

Dagens kamp syner kor stort saknet av ja, Huntington og andre forsvarstypar er i årets mannskap er. Håpar på dette laget og kick start neste kamp.

Anker
Fraz, Michalic, (Ny forsvarspelar på plass), Parker
Robinson, Douglas, Johnson, Delph
Beckford, Trundle

Elles er det berre å gratulera Carlise med NOK ein ny bortesiger i år!

@m_sortland på twitter

Corleone

La oss ikke miste troen, det er fortsatt tid igjen.  
Grayson kan snu dette, la han få litt tid.    

clarke

SuperLeeds

jarle

Desverre ligger svaret ikke i å bytte MANAGER hver mnd... vi er vel det laget med flest manager og flest spillere siden DOL ble sparket... Det har gått en vei... NEDOVER NEDOVER OG NEDOVER!!!

Jeg mener desverre vi snart må stikke fingern i bakken... og begynne å orientere derfra.

Vi er desverre et 3 div lag... synd men sant!!!

LEEDS UNITED
RIP

Oggy

Vi er der vi er, bunnen er kanskje enda ikke nådd.
Blir overrasket om vi klarer 6. plassen i år
Oggy

peacock

Har vi et klubbvedtak som sier at alle ex-spillere skal få lov til å score på Elland Road?

lojosang

Quote from: leedsheim on January 10, 2009, 17:50:30
Quote from: Sølvreven on January 10, 2009, 17:48:29
Møkka spillere. De må lære sg å blø for drakten og Leeds. 90 % av disse spillerne må gjerne brenne for min del. Pulsen min økte ikke engang under det siste Leedsangrepet. DET er skremmende  :(

Enig,tror de fleste er fornøyde bare over å ha på seg drakta

Kan dere tipse meg om optikern dere bruker? Synet virker rimelig godt siden dere kan bedømme blodet og svetten fra spillerne over radio og forum.  :)
- Leif Olav

Runar

Quote from: jarle on January 10, 2009, 19:30:49

Jeg mener desverre vi snart må stikke fingern i bakken... og begynne å orientere derfra.

Vi er desverre et 3 div lag... synd men sant!!!

Er det noen som bestrider at vi er et tredje divisjonslag da?

Vonsiggy

Quote from: DenHviteYeboah on January 10, 2009, 18:12:16
Jeg har et seriøst forslag til Grayson:drill forsvaret minst 4 timer hver dag.de andre kan trene under assistenten.i hver eneste kamp er de jo ikke organisert,gjør merkelige valg og virker usikre.målene renner jo inn i ett sett!

ER enig med deg at forsvaret er patetisk og trenger å skjerpe seg, men vi må også se på det offensive. Vi klarer jo søren meg ikke sette sjansene våre, slik at vi kan trygt si at for at vi skal vinne så må både det offensive og det defensive skjerpes!

Bates, open your f*cking wallet! We need quality players now!

sportcarl1

detta visar vad jag sagt hela tiden, att det inte är managernas fel, utan spelarnas, antingen vill de inte blöda för klubben alternativt är de inte bättre, 3matcher med grayson 4 poäng, tänk om i lagt alla kostnader på att köpa ut managers på spelare istället

Sleivind

1. omgang:
Synes det er smått fantastisk at vi ligger under 2-0 etter første omgang. Vi har to hundreprosentssjanser! Og igjen er det halvslapt forsvarsspill som er skyld i målene. Både Rui og Michalik er på etterskudd på det andre målet. Mens på det første så får vi se hvor treig Sheehan faktisk er. Og nettopp dette er vel grunnnen til at Jan Ove maser om at vi for guds skyld ikke må starte med Sheehan.

2. omgang:
Vi ser kjapt hvor Becchio er fra når han prøver et håpløst brassespark fra 14 meter istedenfor å trille ballen ut til Douglas som står dønn aleine på 16 meter. Becchio og Robinson skulle nesten hatt en pris for å greie å ikke sette ballen i mål på den gigantiske dobbeltsjansen. Også i denne omgangen ser vi at halvslapt forsvarsspill fører til sjanser. Litt mer bestemt i forsvar og vi kan lett unngå sjanser i mot.

Ut i fra klippene fra LUTV, så virker dette som et ufortjent tap. Det er to ting vi mangler for øyeblikket. Spilleren som skal score mål, og sjefen bak i forsvar.

Sølvreven

Quote from: lojosang on January 10, 2009, 19:50:34
Møkka spillere. De må lære sg å blø for drakten og Leeds. 90 % av disse spillerne må gjerne brenne for min del. Pulsen min økte ikke engang under det siste Leedsangrepet. DET er skremmende  :(

Kan dere tipse meg om optikern dere bruker? Synet virker rimelig godt siden dere kan bedømme blodet og svetten fra spillerne over radio og forum.  :)
Litt usaklig her? ;) Når kommentatorene prater i samme montone tonefall, og etter det jeg hører, så er det veldig lite kriging om ballen fra Leeds side, da kan man ikke si at de jobber særlig hardt?.
Så bruker jeg å lese alt av kampreferater som jeg kommer over. Ut fra disse opplysningene, så tror jeg at jeg ville kommet frem til samme konlusjon, om det så hadde vært skrevet med blindeskrift.
Rykker vi ned en divisjon til, så er det vel ikke en av disse spillerne som følger med ned pga at de elsker Leeds? Nei, de drar dit de største lønningene er. Dette er frustrerende. Jeg vil egentlig ha et Leedslag fullt av local lads, og det kommer jo aldri til å skje mer. Deprimerende. :'(

Sølvreven

Dette laget ville jeg brukt ut fra de spillerne vi har:
Ankers
Gardner-Huntington-Webb-White
Snodgras-Delph-Douglas-Parker
Beckford-Trundle

Subs:Martin/Lund,Mikkelikk,Robinson,Howson,Hotchkiss, Ovington,Christie

Forsvaret suger og individuellt synes jeg at alle tre unggutta har overbevist. Ikke sikkert at de vil fungere samtidlig, men jeg ville prøvd det ut.
Snoddy og Parker vil gi oss fart på kantene.
På topp har vi ikke mye å velge mellom i mine øyne. Beckford er lat, men den eneste som har puttet over tid så han må vel med. Trundel gjorde ingenting av seg i dag, men han kan ikke være dårligere enn Becchio, Showunmi, Elliott etc.

lojosang

Quote from: Sølvreven on January 10, 2009, 22:42:45
Quote from: lojosang on January 10, 2009, 19:50:34

Litt usaklig her? ;) Når kommentatorene prater i samme montone tonefall, og etter det jeg hører, så er det veldig lite kriging om ballen fra Leeds side, da kan man ikke si at de jobber særlig hardt?.
Så bruker jeg å lese alt av kampreferater som jeg kommer over. Ut fra disse opplysningene, så tror jeg at jeg ville kommet frem til samme konlusjon, om det så hadde vært skrevet med blindeskrift.
Rykker vi ned en divisjon til, så er det vel ikke en av disse spillerne som følger med ned pga at de elsker Leeds? Nei, de drar dit de største lønningene er. Dette er frustrerende. Jeg vil egentlig ha et Leedslag fullt av local lads, og det kommer jo aldri til å skje mer. Deprimerende. :'(

Du snakker om nedrykk? Ja da forstår jeg du er deprimert!
- Leif Olav

jarle

Se nøye på denne videoen... beklager med det er noe av det verste jeg har sett noen gang... stop videoen og frys og analyser... JEG ER SKREMT!!!

Se på 0-1.... Hvor er Sheehan... ( det har ikke noe med at han er treg å gjøre) han er 2o meter bak linja si... løper så oppi mann når ballen kommer i rommet bak... ikke rart han kommer bakpå!

Douglas og Delph har hver sin mann... ball blir spilt i støtte og begge går i samme retning sidelengs fremover når all logikk sier at nest pasning vil komme fremover...
Douglas mann går på løp og helt alene 20 meter inn mot vår 16 og scorer...

0-2 ??? hva skal man si... Lilleputt nivå!!!

fmtj

Yeboahs vitne