Skrevet av Emne: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1  (Lest 60227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #450 på: Januar 18, 2009, 18:15:21 »
Høydepunktene ligger nå ute på LUTV. Tror det er Brighton selv som står for bildene - for det visest klart mest Brightonangrep.

Trundles mål er vel ikke det helt store. Ser ut til at han treffer litt dårlig på ballen, og den spretter over keeper.

Delphs mål er flott. Dette var et klassisk counter attack og ingen Brightonspillere tar ansvar for å gå opp i mann. Avslutningen er bedre enn løpet synes jeg.

Alt i alt a hard fought match, der vi tok alle 3 poengene uten å imponere. Blir spennende å se om vi klarer å gire opp et par hakk mot Peterborough. Grayson har enda ikke vunnet på ER.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #451 på: Januar 18, 2009, 18:59:00 »
Høydepunktene ligger nå ute på LUTV. Tror det er Brighton selv som står for bildene - for det visest klart mest Brightonangrep.

Trundles mål er vel ikke det helt store. Ser ut til at han treffer litt dårlig på ballen, og den spretter over keeper.

Delphs mål er flott. Dette var et klassisk counter attack og ingen Brightonspillere tar ansvar for å gå opp i mann. Avslutningen er bedre enn løpet synes jeg.

Alt i alt a hard fought match, der vi tok alle 3 poengene uten å imponere. Blir spennende å se om vi klarer å gire opp et par hakk mot Peterborough. Grayson har enda ikke vunnet på ER.

auren

vil si vendingen er bra jeg, og akkurat om det er klokketreff skal ikke diskuteres men jeg vedder på at ballen ender i det hjørnet han vil ha den  :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

raggen

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #452 på: Januar 18, 2009, 19:17:02 »
herlig seier dette her ja men må si jeg er overrasket over at alle 3 låne signeringene gikk rett inn på laget(hvis jeg ikke har tatt helt feil?????) men var herlig med 3 poeng igjen og positiviteten sprer seg som ild i tørt gress igjen.

NB! er fraz enda kaptein???
Forever Leeds United!!!!!!!!

Oggy

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #453 på: Januar 18, 2009, 19:23:58 »
herlig seier dette her ja men må si jeg er overrasket over at alle 3 låne signeringene gikk rett inn på laget(hvis jeg ikke har tatt helt feil?????) men var herlig med 3 poeng igjen og positiviteten sprer seg som ild i tørt gress igjen.

NB! er fraz enda kaptein???

Hva er vitsen med å låne spillere i 1 mnd. hvis de ikke skal gå rett inn på laget ?
Oggy

baste

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #454 på: Januar 18, 2009, 19:56:37 »
sier meg fornøyd med 3 poeng og satser på at vi gjentar det snart ;-))

raggen

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #455 på: Januar 18, 2009, 20:29:55 »
herlig seier dette her ja men må si jeg er overrasket over at alle 3 låne signeringene gikk rett inn på laget(hvis jeg ikke har tatt helt feil?????) men var herlig med 3 poeng igjen og positiviteten sprer seg som ild i tørt gress igjen.

NB! er fraz enda kaptein???

Hva er vitsen med å låne spillere i 1 mnd. hvis de ikke skal gå rett inn på laget ?



vi har da hatt slike lån tidligere(om mulig lengre) uten at de har startet kampene.
Men skjønner pointet ditt men overrasket likevel at alle startet
Forever Leeds United!!!!!!!!

martind

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #456 på: Januar 18, 2009, 20:58:50 »
Utrolig deilig med en slik seier nå :) Skal bli spennende de neste to kampene nå, å se om denne lille oppturen kan fortsette. Det beste av alt er at da er vi der borte å ser på.

Gleder meg stort :) ses til helgen folkens :)
MOT!! We are Leeds!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #457 på: Januar 18, 2009, 21:10:07 »
Dette blir vel som å helle malurt i begeret, men reporterne Kerwin og Gray utrykte stadig i 2.omgang at kampen var dårlig:

- "I feel sorry for the fans who has paid to see this..."

- "There ware more exitement on the road down here than in this match..."


Vi møtte et lag som lå helt nede på bunnen av tabellen. Sjansefordelingen av 5-7 selv om Brighton virket ufarlige!
I 3 av 4 kampene hittil under Grayson har vi ligget under i ballbesittelse. Selv Brighton hadde et overtak!

Jeg håper dette er starten på noe bra, men vi må prestere langt bedre hvis vi skal skarpe sammen en rekke med 3-poengere. Men jeg er likevel enig med dere i at godfølelsen ved seier er bra uansett!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #458 på: Januar 18, 2009, 21:14:50 »
Dette blir vel som å helle malurt i begeret, men reporterne Kerwin og Gray utrykte stadig i 2.omgang at kampen var dårlig:

- "I feel sorry for the fans who has paid to see this..."

- "There ware more exitement on the road down here than in this match..."


Vi møtte et lag som lå helt nede på bunnen av tabellen. Sjansefordelingen av 5-7 selv om Brighton virket ufarlige!
I 3 av 4 kampene hittil under Grayson har vi ligget under i ballbesittelse. Selv Brighton hadde et overtak!

Jeg håper dette er starten på noe bra, men vi må prestere langt bedre hvis vi skal skarpe sammen en rekke med 3-poengere. Men jeg er likevel enig med dere i at godfølelsen ved seier er bra uansett!
Så så. Du må ikke se så lyst på det. Det blir sikkert værre.......
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #459 på: Januar 18, 2009, 21:24:18 »
Dette blir vel som å helle malurt i begeret, men reporterne Kerwin og Gray utrykte stadig i 2.omgang at kampen var dårlig:

- "I feel sorry for the fans who has paid to see this..."

- "There ware more exitement on the road down here than in this match..."


Vi møtte et lag som lå helt nede på bunnen av tabellen. Sjansefordelingen av 5-7 selv om Brighton virket ufarlige!
I 3 av 4 kampene hittil under Grayson har vi ligget under i ballbesittelse. Selv Brighton hadde et overtak!

Jeg håper dette er starten på noe bra, men vi må prestere langt bedre hvis vi skal skarpe sammen en rekke med 3-poengere. Men jeg er likevel enig med dere i at godfølelsen ved seier er bra uansett!
Så så. Du må ikke se så lyst på det. Det blir sikkert værre.......

Har bare beina godt plantet på jorda. Som Billy Bremner en gang sa etter at han tok over managerjobben. "One swallow doesn't make a summer!"

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #460 på: Januar 18, 2009, 21:41:26 »

Jeg håper dette er starten på noe bra, men vi må prestere langt bedre hvis vi skal skarpe sammen en rekke med 3-poengere. Men jeg er likevel enig med dere i at godfølelsen ved seier er bra uansett!

...nå er det tids for helhjertet å gripe om det som ser bra ut. Iallefall i en uke nå kan vi se lyst og optimistisk på ting. :)

...ta nå ikke fra oss det :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Brighton and Hove Albion 17/1
« Svar #461 på: Januar 19, 2009, 10:33:35 »
Richard Naylor: Excellent. Did what a centre-back is paid to do, holding his line, winning headers under pressure and keeping the defence organised. Exactly what Leeds have been missing. 8/10

Phil Hays vurdering! Herlig!
Yeboahs vitne

Leedsulf