Skrevet av Emne: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1  (Lest 55138 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« på: Januar 18, 2009, 13:29:08 »


Kamp mot Southend United på Elland Road tirsdag 27/1, kl. 20.45

Sesongens første kamp ble tap 0-1 på bortebane 28. oktober:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11262.0

To seriekamper i 2007-08:
•   Seier 4-1 hjemme 18/8: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=8842.0
•   Tap 0-1 borte 29/1: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9780.0

Overall Record: 6 2-1-3  8-7
- Home; 2-0-0 7-4
- Away; 0-1-2 1-3

Egen reisetråd: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10715.0

http://www.southendunited.premiumtv.co.uk/page/Home/
« Siste redigering: Januar 26, 2009, 01:17:13 av kjelvi »

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Southend United 27/1
« Svar #1 på: Januar 18, 2009, 13:37:17 »
Kamp 17/1:

Stockport - Southend 3-1 (2-0)
SC: Anthony Pilkington 20, 38, Tommy Rowe 84
S: Alex Revell 62
 
TEAM: 
1. Steve Mildenhall, 15. Osei Sankofa, 6. Adam Barrett, 5. Peter Clarke, 18. Johnny Herd, 7. Anthony Grant, 8. Alan McCormack (44), 20. Jean Francois Christophe, 35. Junior Stanislas (46), 16. Dougie Freedman, 11. Alex Revell (90)     
- SUBS: 24. Ian Joyce (GK), 2. Simon Francis (46), 14. Franck Moussa (44), 21. Kevin Betsy (90), 30. Stuart O'Keefe



Hatters boost play-off bid: Pilkington grabs brace for hosts
Stockport remain on the fringe of the play-off places after seeing off 10-man Southend 3-1 at Edgeley Park.
Anthony Pilkington's first-half double and a late third goal from Tommy Rowe were enough to earn Stockport a well deserved win.
The hosts went in front after 20 minutes. A well-worked effort saw Carl Baker play in Rowe and his low cross was volleyed home by Pilkington.
Alan McCormack responded when he shot just wide but Stockport doubled their lead after 38 minutes with another splendid strike. This time youngster Matty Mainwaring played in Pilkington and he smashed home a shot from almost 30 yards.
Southend's Peter Clarke was then red-carded just before the break following a lunge on Rowe.
But despite the hosts dominating early on in the second half, Southend got a goal back after 62 minutes when Alex Revell fired home from 15 yards.
However, Rowe volleyed home to make it 3-1 with six minutes left.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Southend United 27/1
« Svar #2 på: Januar 21, 2009, 22:05:28 »
Revell injury blow for Shrimpers
Southend striker Alex Revell will not play again this season after suffering a broken leg in the 1-1 draw at Leyton Orient.
The Shrimpers frontline was further depleted at Brisbane Road after striker Dougie Freedman was substituted after just 21 minutes due to a thigh injury.
But there could be some good news for manager Steve Tilson as Anthony Grant looks set to be fit for Saturday's clash with Yeovil despite suffering a blow to the throat at Orient.
Club physio John Stannard told the club's official website: "Scans have unfortunately confirmed Alex has broken his leg. He's having more tests done on Wednesday and then he will be operated on on Thursday.
"The surgeon will insert a metal plate into the leg and he's looking at six months before he's fully fit.
On Freedman he added: "Fortunately it's the right thigh this time. But it's hard at this moment in time to put a time period on his recovery."

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Southend United 27/1
« Svar #3 på: Januar 21, 2009, 22:10:15 »
(....) The Shrimpers frontline was further depleted at Brisbane Road after striker Dougie Freedman was substituted after just 21 minutes due to a thigh injury.
(....) On Freedman he added: "Fortunately it's the right thigh this time. But it's hard at this moment in time to put a time period on his recovery."

hadde vært deilig å slippe Dougie.
er lei av ex-players som senker gamleklubben

« Siste redigering: Januar 21, 2009, 22:13:09 av kjelvi »

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Southend United 27/1
« Svar #4 på: Januar 26, 2009, 00:44:59 »
Kamp 24/1:

Southend - Yeovil 0-1 (0-1)
YT: Brown 6


Brown earns rare Glovers win: Sixth minute goal earns crucial win
Southend were made to pay for their wastefulness in front of goal as Aaron Brown's early goal secured a 1-0 win for Yeovil at Roots Hall.
The visitors took the lead after six minutes after former Yeovil goalkeeper Steve Mildenhall failed to collect Andy Welsh's free-kick from the right flank.
Southend were unable to clear the ball and centre-back Brown volleyed the ball into the net from six yards.
The Shrimpers chased for an equaliser but saw Adam Barrett and Lee Barnard head off target before Glovers goalkeeper Josh Wagenaar dived bravely at Kevin Betsy's feet as he prepared to shoot in first-half stoppage-time.
Yeovil were reduced to 10 men seven minutes after the break when Aidan Downes was shown a straight red card for a two-footed challenge on Johnny Herd.
Wagenaar kept his side in front by diving at the feet of substitute Theo Robinson before denying Franck Moussa and Jean-Francois Christophe with smart saves.
The Canadian then produced a great save to foil Belgian midfielder Moussa and Glovers skipper Terrell Forbes headed over his own bar as Town hung on for the win.

TEAM: 
1. Steve Mildenhall, 15. Osei Sankofa (83), 2. Simon Francis, 6. Adam Barrett, 18. Johnny Herd, 21. Kevin Betsy (46), 7. Anthony Grant, 20. Jean Francois Christophe (82), 14. Franck Moussa, 9. Lee Barnard, 10. James Walker   
- SUBS: 24. Ian Joyce (GK), 12. Damian Scannell (83), 17. Theo Robinson (46), 19. Charles Ademeno, 30. Stuart O'Keefe  (82)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #5 på: Januar 26, 2009, 01:17:50 »
'Are you going to mug us?': How to fit in at Leeds
Back In Time: Having moved forward to more modern times DoDtS's son shows us how you should behave when you enter the city. Not found in any tourist guide.

http://www.southendunited-mad.co.uk/news/loadsngl.asp?cid=EDY3&id=428761


GeirO

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #6 på: Januar 26, 2009, 08:27:00 »
Dette bør jo gå veien. Southend har tapt halvparten av bortekampene sine og vunnet bare to.

Men så har vi et lite men: Når Leeds på hjemmebane møter et "dårlig" lag, bruker det ganske ofte å gå helt skeis....Vi får se i morgen.
MOT

baste

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #7 på: Januar 26, 2009, 08:38:49 »
Tror Grayson klarer å motivere gutta til å yte max og ikke ta for lett på oppgaven. Tror på 3poeng i morgen. Leeds formkurve peker oppover...håper flere en MK Dons får en nedadgående kurve. Tanken på at Leeds skal spille i CCC neste år begynner sånn smått å få fotfeste igjen. Hadde nesten gitt opp.....og det sier litt om hvor fortvilt jeg har vært over Leeds mange tap denne sesongen.

Marchcing on together

TK20

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #8 på: Januar 26, 2009, 10:16:14 »
Sykt viktig kamp. Det er nå vi skal befeste vår vei mot toppen av tabellen.

Håper på dette laget, som jeg mener er åpenbart:

                   Ankergren

Hughes   -    Rui    - Naylor - Dickinson

Robinson - Douglas - Delph  - Johnson

               Trundle - Beckford

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #9 på: Januar 26, 2009, 13:17:48 »
Sykt viktig kamp. Det er nå vi skal befeste vår vei mot toppen av tabellen.

Håper på dette laget, som jeg mener er åpenbart:

                   Ankergren

Hughes   -    Rui    - Naylor - Dickinson

Robinson - Douglas - Delph  - Johnson

               Trundle - Beckford

Med dette laget vinner vi 4-0  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #10 på: Januar 26, 2009, 13:21:46 »
Sykt viktig kamp. Det er nå vi skal befeste vår vei mot toppen av tabellen.

Håper på dette laget, som jeg mener er åpenbart:

                   Ankergren

Hughes   -    Rui    - Naylor - Dickinson

Robinson - Douglas - Delph  - Johnson

               Trundle - Beckford

Snoddy inn for Johnson, så er jeg helt enig!  :)
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #11 på: Januar 26, 2009, 13:46:20 »
Sykt viktig kamp. Det er nå vi skal befeste vår vei mot toppen av tabellen.

Håper på dette laget, som jeg mener er åpenbart:

                   Ankergren

Hughes   -    Rui    - Naylor - Dickinson

Robinson - Douglas - Delph  - Johnson

               Trundle - Beckford

Snoddy inn for Johnson, så er jeg helt enig!  :)

Ja,en som har vært med på å ta 6 poeng av 6 mulige er det jo naturlig å vrake..... 8)

J-R

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #12 på: Januar 26, 2009, 14:56:07 »
still med samme mannskap som sist, med unntak av trundle som bør byttes med Beckford! Tror vi vinner stort i morgen....      leeds 4-0 southend. beckford 2- becchio-Ankergren .... ;D                                         

TK20

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #13 på: Januar 26, 2009, 15:02:44 »
still med samme mannskap som sist, med unntak av trundle som bør byttes med Beckford! Tror vi vinner stort i morgen....      leeds 4-0 southend. beckford 2- becchio-Ankergren .... ;D                                         

TRUNDLE?!!

Neinei. Han har jo ett mål og én assist på to matcher, pluss at han var epic leken på lørdag. Han er vel den sikreste.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #14 på: Januar 26, 2009, 15:31:17 »
Beckford er den einaste eg vil vurdere frå start i forhold til dei som starta forrige kamp, med mindre det er dukka opp skadar. Her er det berre å peise på med det same vinnarlaget!

Budda

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #15 på: Januar 26, 2009, 15:32:47 »
Beckford er den einaste eg vil vurdere frå start i forhold til dei som starta forrige kamp, med mindre det er dukka opp skadar. Her er det berre å peise på med det same vinnarlaget!

Enig. Hva med å hvile Becchio?
Endre

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #16 på: Januar 26, 2009, 15:35:19 »
still med samme mannskap som sist, med unntak av trundle som bør byttes med Beckford! Tror vi vinner stort i morgen....      leeds 4-0 southend. beckford 2- becchio-Ankergren .... ;D                                         

TRUNDLE?!!

Neinei. Han har jo ett mål og én assist på to matcher, pluss at han var epic leken på lørdag. Han er vel den sikreste.
[/quote



becchio må starte på benken. Trundle har hvist god form i det siste må starte sammen med
beckford fra start.
« Siste redigering: Januar 26, 2009, 16:03:32 av olsen leeds »

rd1

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #17 på: Januar 26, 2009, 16:16:18 »
Bytt inn Becks og uendret forøvrig! Nå må vi bite tennene sammen og vinne 6-7 kamper på rad. Da burde vi være i nærheten av direkte opprykk.
"Who needs Cantona??"

SveinArve

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #18 på: Januar 26, 2009, 16:18:38 »
Eg vil ha inn Snodgrass i stedet for Robinson. Snoddy er god med ballen, rask og kan gjøre uventa ting framover.

Ellers så virker vi gode defensivt. Det er ei setning som eg ikkje har brukt på ein god del år.  ;)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

pedro

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #19 på: Januar 26, 2009, 18:41:06 »
Huntington ute i nye to mnd.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/7851095.stm

Skikkelig uheldig denne spilleren vår, sesongen er i praksis ødelagt og vi får håpe SG får forlenget låneperioden på våre ''nye'' innlånte ''stjerner''.
Leedsomaniac

Per Arne

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #20 på: Januar 26, 2009, 21:27:15 »
Jeg satt (sto) ringside lørdag, og det var spesielt en ting som gledet meg stort, blant mye annet. Den herlige, fandenivoldske innstillingen til Naylor og Dickinson. Sterke gutter, knallharde tacklinger og godt overblikk i tillegg. De gutta der er gull verdt!!!

berlin

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #21 på: Januar 26, 2009, 22:35:38 »
Southend har 4 tap og 2 uavgjort på siste seks kamper. Siste seier var 1-0 over Northampton 26.desember.

Det bør/må bli seier, men i denne ligaen er det ikke godt å si hva som skjer.

Får håpe vi gjør "three on the trot".

auren

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #22 på: Januar 26, 2009, 23:26:07 »
Jeg kan ikke helt se at vi skal kunne rote bort poeng i denne kampen. Det var trist å lese om Huntington. Kanskje rekker han noen få kamper før sesongen slutter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #23 på: Januar 26, 2009, 23:30:35 »
Denne bør og må vi vinne.  Vi slipper å møte Freedman og et par av deres nøkkelspillere som har suspensjon.

Tipper 5 - 1       

Beckford må starte og spille så lenge han orker.   Johnsen var vel svak i sise kamp og bør kanskje byttes med Snodgrass.  Da bør Snodgrass få spille på høyre side og sette Robinson på Johnsen`s plass.
 

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #24 på: Januar 27, 2009, 00:15:53 »
Beckford er den einaste eg vil vurdere frå start i forhold til dei som starta forrige kamp, med mindre det er dukka opp skadar. Her er det berre å peise på med det same vinnarlaget!

Enig. Hva med å hvile Becchio?

Eni med dæ hær..Kvil Becchio å heller sats på han som en eventuelt superreserve..Han blir nåkk mer sugen på innhopp ut i matchn å kan bli en match vinner..

Becks å Trundle på topp..Fra midtn å bak bør vi satse på samme oppstilling som på Lørdag..My oppinion ;D

Storseier 6-0 Becks 3, Trundle 2, Delph 1 ;D
The Mighty Whites

Crazyleeds

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #25 på: Januar 27, 2009, 08:43:14 »
Håper det blir seier på Leeds i kveld, og jeg håper egentlig vi starter med samme lag som sist, kanskje snoddy inn for johnson, men syns becchio skal få sjangsen, litt tidlig å la beckford bare ta plassen syns jeg! Har sansen for argentineren! Jeg har en god magefølelse i dag, dritt at jeg skal være på konsert å se Oasis istedet med å følge kampen men!

MOT! La oss ta nye 3 poeng, og føre oss dit vi hører hjemme!

Hobben

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #26 på: Januar 27, 2009, 08:56:33 »
Er Howson helt ute av laget, eller har vi bare bedre dekning for ham?
Han kom jo inn sist kamp og avgjorde. Merkelig at han ikke spiller synest jeg.

Mitt ønsket lag:
Keeper:
Ankergren
Forsvar:
Hughes, Marques, Naylor, Dickinson.
Midtbane:
Robinson, Howson, Delph, Johnson.
Angrep:
Beckford, Trundle.
Rogaland Whites

Crazyleeds

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #27 på: Januar 27, 2009, 08:58:14 »
Tror det kan være greit jeg, han har vist seg å være god i dem kampene han har kommet innpå..men skjønner at du vil se han fast..men vi har kanskje bedre dekning? Synes faktisk vi kunne ha kjøpt en ny midtbane sentralt jeg..kvittet oss med kilkenny som jeg ikke synes er god nok.

Hobben

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #28 på: Januar 27, 2009, 09:04:49 »
Veldig enig der Crazyleeds.

Synest det er bra med Beckford tilbake, det syner at vi har savnet ham. En skikklig goalgetter, håper Trundle kan bli slik. Så har vi to gode spisser. Synest ikke Becchio har gjort det bra (Tenker da bare på mål, han putter ikke inn akoratt).
Rogaland Whites

LEO

Sv: KAMP: vs. SOUTHEND UNITED 27/1
« Svar #29 på: Januar 27, 2009, 09:15:46 »
Howsen misset klare sjanser når han fikk spilletid.   Det er for mye "junior" over ham.

Derfor erstattes ikke Douglas med Howsen.