SPILLER: Mike Grella

Started by Leeeeeeeeeeeeds, January 21, 2009, 07:50:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Frode

Quote from: jackbauer68 on December 09, 2009, 09:12:05
Quote from: Frode on December 09, 2009, 07:26:31
Grella fortjener å få vist seg skikkelig fram.  Kanskje en måneds utlån på hakket lavere nivå?  Tror han har godt av å få litt spilletid nå.  Føler at vi ikke helt vet hva han står for.  Gull eller gråsten?

Vil jo være det gladeste vannvidd å leie han ut nå.Med Beckford og Becchio som naturlige førstevalg på topp,vil eg påstå at vi har ett perfekt backup par i Grella/Kandol.Og begge disse har vist gryende formstigning i det siste.Vi får heller selge/leie ut andre spisser.(les: talentløse enoch) 8)

Tja, nå har han vært backup i 4-5 mnd. og vi er fortsatt like kloke på hva han står for ..

Sheridan

Viser stadig bedre takter.
Virker confident og venn med ballen.
Herlig den goalen i krysset!

sportcarl1

man får inte bedöma Grella efter att ha  kommit in mot ett amatörlag som kerrington som gick på knäna i slutet på matchen,

Budda

Quote from: Frode on December 09, 2009, 07:26:31
Grella fortjener å få vist seg skikkelig fram.  Kanskje en måneds utlån på hakket lavere nivå?  Tror han har godt av å få litt spilletid nå.  Føler at vi ikke helt vet hva han står for.  Gull eller gråsten?

Låne han ut nå? Vi er jo i den travleste måneden i sesongen. Ville ha vært galskap, spør du meg. Trenger Grella til å komme inn og snu kamper, og starte når vi skal hvile spillere
Endre

Torpe-do

Den andre målet hans var virkelig storslagent!

auren

Quote from: Torpedo on December 09, 2009, 18:02:15

Det andre målet hans var et typisk Beckford mål. Tror nok Becks mislikte at alle spissene utenom han scoret, og var tydelig lettet da han puttet 5-1 målet. Var det offside forresten?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Quote from: auren on December 09, 2009, 18:05:10

Det andre målet hans var et typisk Beckford mål. Tror nok Becks mislikte at alle spissene utenom han scoret, og var tydelig lettet da han puttet 5-1 målet. Var det offside forresten?

auren

På det andre målet til Grella, så feirer han ikke i det hele tatt. Bare går vekk. Og ja, det var offside.
Endre

jackbauer68

Quote from: auren on December 09, 2009, 18:05:10

auren

Ja,1 meter off 8)

Henning

På det andre målet til Grella, så feirer han ikke i det hele tatt. Bare går vekk. Og ja, det var offside.
[/quote]

Gjer kanskje det i starten, sannsynlegvis fordi han burde ha scora rett før og er ein smule skuffa. Deretter går han bort til Grella og gir han ein skikkeleg bamseklem! :)

Budda

Quote from: Henning on December 09, 2009, 20:10:00

Gjer kanskje det i starten, sannsynlegvis fordi han burde ha scora rett før og er ein smule skuffa. Deretter går han bort til Grella og gir han ein skikkeleg bamseklem! :)
[/quote]

Ok, godt å høre  :)
Endre

B-m

Se på f**kings beckford når grella skorer wondergoalen, blir skikkelig sur. Reaksjonen til Kandol derimot er herlig!

Dette sier litt om Beckford, jeg synes beckford var helt ræva i går, og burde minst ha skort 2-3 mål. Men fyren eier ikke karakter, virker som om han bare spiller for seg selv for å bli solgt. f**kings primadonna, piss off. Latterlig at beckford fortsatt har respekt blant fans mtp hvordan han har behandlet klubben, vi hentet han fra non-league..
Hvor har det blitt av "ingen er større enn klubben" prinsippet alle babler om.

Nei, selg Beckford og spill Becchio og Grella på topp. Ã... skore 30 mål per sesong i f**kings league one er faktisk ingen fantastisk prestasjon. I championship vil Beckford maks skore 12-15 mål per sesong, helt middelmådig spiss.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Bjørn Marius har mannsen!  ;D
- Leif Olav

berlin

Quote from: B-m on December 09, 2009, 22:28:25
I championship vil Beckford maks skore 12-15 mål per sesong, helt middelmådig spiss.

Jeg tror du har for høye tanker om Beckford, B-m!   :o

Tviler på om han når to-sifret. Jeg tuller ikke.

Budda

Quote from: berlin on December 09, 2009, 22:42:29
I championship vil Beckford maks skore 12-15 mål per sesong, helt middelmådig spiss.

Jeg tar gjerne et veddemål på det
Endre

Hobben

Se på f**kings beckford når grella skorer wondergoalen, blir skikkelig sur. Reaksjonen til Kandol derimot er herlig!

Dette sier litt om Beckford, jeg synes beckford var helt ræva i går, og burde minst ha skort 2-3 mål. Men fyren eier ikke karakter, virker som om han bare spiller for seg selv for å bli solgt. f**kings primadonna, piss off. Latterlig at beckford fortsatt har respekt blant fans mtp hvordan han har behandlet klubben, vi hentet han fra non-league..

Nei, selg Beckford og spill Becchio og Grella på topp. Ã... skore 30 mål per sesong i f**kings league one er faktisk ingen fantastisk prestasjon. I championship vil Beckford maks skore 12-15 mål per sesong, helt middelmådig spiss.

Beckford er litt klyse av seg, men han er utrolig viktigt for laget!! Jeg synest han har kommet seg noe voldsomt med tanke på jubling og slike ting, i fjor var han den som fort bare gikk en annen plass, føler han i år har vært litt mer med, og ikke sett seg selv så høyt :)

Beckfor er guden min  ;)
Rogaland Whites

RuneSve

Siden du vil ha Grella og Becchio på topp, istedenfor Beckford. Hvor mange mål tror du de vil score i Championship, hvis Beckford vil score maks 12-15 ?

Og tror ikke akkurat kameraet fulgte Beckford hele veien, jeg mener å huske at Beckford gav en god klem til Grella litt etter resten. Må uansett ikke glemme at Beckford er en spiss, og på det tidspunktet ledet Leeds 4-1, med 5 min igjen. Kampen er allerede vunnet da, og han har lov til å være sur på seg selv for å ikke få til ting som han normalt klarer bedre enn de fleste.

Bites Yer Legs

Det at Becks ga Grella en bjørneklem etterpå er vel på det rene, syntes noen av kommentarene her inne ligner på en mini-heksejakt på Beckford. At spontanreaksjonen til Becks er skuffelse over enda en miss er vel ikke utilgivelig på 4-1? Becks sine prestasjoner de siste sesongene er fantastiske, Grellas innhopp i går endrer ikke på det.

Skulle gjerne sett Grella i en rolle bak spissene(som i går) eller kanskje på kanten, der får han brukt teknikken sin i mellomrommet og får ballen i beina og i medfart uten svære stoppere hengende på ryggen.. GO GRELLA!! (...and BECKFORD!!)
KEEP FIGHTING!!

auren

Quote from: Bites Yer Legs on December 10, 2009, 00:14:01
Det at Becks ga Grella en bjørneklem etterpå er vel på det rene, syntes noen av kommentarene her inne ligner på en mini-heksejakt på Beckford. At spontanreaksjonen til Becks er skuffelse over enda en miss er vel ikke utilgivelig på 4-1? Becks sine prestasjoner de siste sesongene er fantastiske, Grellas innhopp i går endrer ikke på det.

Skulle gjerne sett Grella i en rolle bak spissene(som i går) eller kanskje på kanten, der får han brukt teknikken sin i mellomrommet og får ballen i beina og i medfart uten svære stoppere hengende på ryggen.. GO GRELLA!! (...and BECKFORD!!)

Hør, hør! Noen må virkelig få imprentet i Graysons hode at Grella har minst like gode kvaliteter som høyreving!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Quote from: Budda on December 09, 2009, 22:51:10
Quote from: berlin on December 09, 2009, 22:42:29

Jeg tar gjerne et veddemål på det

Støtter Budda. 500,-?

Frode

Tror de fleste av oss tror/håper at Grella er en potensiell goalgetter.  P.t har han fått et og annet fem minutters innhopp i noen cupkamper, thats it.  Når Becchio nå er tilbake, må han fortsette å ta til takke med smuler.  Mitt poeng med å foreslå utleie (med all verden klausuler om hurtig tilbakekallelse) var å få testet gutten skikkelig - finne ut hva han virkelig står for hvis gitt sjansen over tid.  Pr. i dag er han i beste fall 4 valg.

Totto

Quote from: Frode on December 10, 2009, 07:15:29
Tror de fleste av oss tror/håper at Grella er en potensiell goalgetter.  P.t har han fått et og annet fem minutters innhopp i noen cupkamper, thats it.  Når Becchio nå er tilbake, må han fortsette å ta til takke med smuler.  Mitt poeng med å foreslå utleie (med all verden klausuler om hurtig tilbakekallelse) var å få testet gutten skikkelig - finne ut hva han virkelig står for hvis gitt sjansen over tid.  Pr. i dag er han i beste fall 4 valg.

Jeg så Grayson sitert på at han var lettet over å se at gutten (Grella) endelig gjorde det samme i kamp som han gjør hver uke på trening...

Ikke noe som kunne vært bedre enn at han utvikler seg til en skikkelig måltyv.

For min del var derimot innhoppet til Kandol enda mer imponerende.
Ã... ha en mann som vinner hodeduellene er uvurderlig i slike kamper, og lager rom for de øvrige medspillerne til å briliere.

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Tom S

Grella svinger i prestasjonene sine, ingen tvil om det.
Men, heller ingen tvil om at innehar meget gode kvaliteter som gjer at han har eit stort potensiale. Kanskje eit utlån hadde gjort susen for gutten?

COME ON LEEDS !!

Frode

Quote from: Tom S on December 10, 2009, 11:59:24
Men, heller ingen tvil om at innehar meget gode kvaliteter som gjer at han har eit stort potensiale. Kanskje eit utlån hadde gjort susen for gutten?

Det jeg frykter, er at med fortsatt benkesliting ender vi opp med å la ham gå gratis til sommeren.  Og det ville vært for j.. å se ham bøtte inn mål for Swindon e.l. og tenke på at vi aldri ga ham en skikkelig sjanse.

Budda

Quote from: Frode on December 10, 2009, 12:51:48
Quote from: Tom S on December 10, 2009, 11:59:24

Det jeg frykter, er at med fortsatt benkesliting ender vi opp med å la ham gå gratis til sommeren.  Og det ville vært for j.. å se ham bøtte inn mål for Swindon e.l. og tenke på at vi aldri ga ham en skikkelig sjanse.

Skrev han ikke under på en treårskontrakt? Ingen grunn til å la han gå gratis da.
Endre

baste

Hvis Grella står på, vil han få sitt gjennombrudd, han vil ikke klare å kapre en plass på topp i år, til det er Becks og Becchio mye bedre. At Becks misser alt for mye er en ting, men jammen scorer han mange og. Slutt å hetse Beck, en av de beste spissene i L1

MOT

Sølvreven

Quote from: baste on December 10, 2009, 18:03:40
Hvis Grella står på, vil han få sitt gjennombrudd, han vil ikke klare å kapre en plass på topp i år, til det er Becks og Becchio mye bedre. At Becks misser alt for mye er en ting, men jammen scorer han mange og. Slutt å hetse Beck, en av de beste spissene i L1

MOT
word! Becks har fått et ufortjent primadonnanykke etter mitt syn. Man ser jo at han smiler og ler med lagkameratene. Tror bare at han ikke får det til foran kamera. Jeg er glad Becks spiller på Leeds, og jeg tror at han bikker 20 i CCC også. Vi får se til neste år. MOT

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

jarle

Lurer på hva Beckford skal gjøre for å bli likt av enkelte på forumet...

Score 2 mål pr kamp..
Smile uavbrutt i 90 minutter
Aldrig klage på dommeren
Ikke et gult kort til i resten av karrieren

etc etc...

Mannen har vært gull verdt for Leeds og har scoret fantastisk flotte mål...
Han kommer til å score i CC også... kan du score mål så kan du score mål!!!

kjelvi

Grella playing waiting game
American hotshot has no qualms with squad role

Leeds United's promising striker Mike Grella insists he is happy waiting for a chance in Simon Grayson's first team.
The talented American has proved to be useful off the bench this season after being snapped up last February following a successful trial.
None more so than when he scored twice as a substitute in Tuesday's 5-1 extra-time FA Cup success over Kettering that set up a mouth-watering clash with rivals Manchester United at Old Trafford.
Grella scored off the bench in their first round clash at Oldham while he also found the back of the net in Jermaine Beckford's absence against Stockport in his first League One start for Leeds.
The 22-year-old is likely to remain on the bench for Leeds' crucial league game against Brentford at Griffin Park and he does not mind who gets the glory as long as Leeds secure promotion.
"My main aim and I think everyone's main aim is to get Leeds promoted. We're all on the same page in that respect," he told skysports.com
"However we do it, whether it's me coming off the bench, or playing more or me not playing at all, whatever the case may be getting Leeds promoted is the main aim.
"There is so much competition for spots, but at the same time everyone gets along really well and it's a great group at Leeds.
"Sometimes I look back and I think 'Wow I've come such a long way and I've done so well for myself'.
"Then I think 'maybe I could be playing more, maybe I could be contributing more'. My main thing is just to keep working hard and hopefully things will pan out.
"I think right now I'm right in the middle. I'm not looking to go out too much, but it's down to the club and what makes most sense for Leeds."
Meanwhile, the United States Under-20 international has not given up hope of making Bob Bradley's 23-man squad for next summer's World Cup.
However, while the striker admits he has an outside chance, he would not be too downhearted if he failed to make the plane for South Africa.
"I think there is less of a chance than more of a chance," he added on being called up. "The cup is half empty.
"You never know. You keep your head down and keep playing football.
"It's not something I'll be too surprised about if I don't make it." (Sky)

Erik_

For de som ikke har sett det eller har gått glipp av intervjuet mellom Mike Grella og Thom Kirwin på LUTV, den 13 Juli.

How are you feeling ahead of the new season?
- Obviously, I'm going to aim to play more regularly. I'm not getting any younger and for my football to progress i need to play more regularly. So that's what i'm trying to do, fighting for my spot and to play more regularly for Leeds. And whatever the case may be, just continue to work hard.

As always there's competition in every department, and particurarly up front. Billy Paynter has come in and Jermaine's obviously gone. There's a lot of strikers vying for what is probably a couple of positions?
- Yes, absolutely. It's a big club, so you'd expect it. It's going to be a tough spot for competition. As long as it's a fair playing ground, which i think it is, so be it. Let it be a fair competition to whoever deserves to play. And at the end of the day whoever gets the spots, gets the spots. Obviously, whoever's going to get the job done for Leeds United is the most important thing.

You're a good friend of Davide Somma. He had a great time at Lincoln, and he's come back with a great spring in his step as well?
- Yes, he's a very good player. He's a little bit different to me. He's very powerful and can hold up the ball, and stuff like that. He's more a power striker, where i tend to drop back a bit more, but yes he's a really great guy and player. Obviously you can see that from what he's done at Lincoln.

Do you think you're somewhat a bit different from Billy, Luciano and Davide. Do you think you offer us a bit different style of player from all of them?
- I like to think so. I mean, they're all great guys like i said. But i'd like to drop in a bit more and play behind the strikers. I can play either role, but obviously Billy and Luciano are bigger and stronger guys as well as Dave who's a big and powerful striker. I'd like to think that i can drop in a bit more, and be a bit more clever in my style of play.

What do you think is achieveable in the Championship for Leeds United?
- I think we can achieve whatever we believe as a group, whatever that may be. Obviously we're all excited that we're in the Championship right now, but i think we can finish in the top half of the table and aim for the play-offs. I think that's a common goal. We can definitely do it. This team is capable of doing it.

Cebhin

Grella putta idag...