Skrevet av Emne: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)  (Lest 55967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RuneSve

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #300 på: Februar 09, 2009, 23:20:03 »
Deilig med seier, men syns alt i alt vi ikke spilte veldig bra i dag. Becchio gjorde en kjempejobb de få minuttene han spilte. En målgivende, en perfekt pasning som burde gitt mål, og skaffet oss frispark i en farlig posisjon.

Beckford viste seg ganske lite utenom de to målene. Virker sutrete, slapp og grinete. Han fortjente et rødt kort i dag, men samtidig så gjorde Millwall-spilleren som albuet Robinson tidligere i kampen. Lurer på om det kanskje var derfor dommeren kun gav Beckford gult kort. Albuen mot Robinson var ikke like tydelig, men jeg mener bestemt at den var bevisst. Siden dommeren allerede hadde gitt gult kort for den albuen (ikke like tydelig, men åpenbart en albue), så kanskje han tenkte at han ikke kunne gi noe mer andre gangen.

Syns generelt vi vinner for lite av utspill (både våre og Millwall sine) på midtbanen, og innkast mister vi fort ofte. Delph viser allikevel en kongekamp med pefekte taklinger hele kampen gjennom.

Skjønner ikke hvorfor folk klager på Robinson. Syns han er en av de som faktisk "blør" for drakta. Kanskje han ikke er noen Delph, men han jobber mye mer enn de fleste, og gir full innsats i dueller, i motsetning til mange andre.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #301 på: Februar 09, 2009, 23:20:09 »
Hva skjer med at folk ikke heier på Delph? Mannen var jo overalt. Nede på bakken og taklet, strødde pasninger i alle høyder, og fintet og koste seg. Han var klart banens for meg hvertfall.

Ankers, Snoddy, Naylor og åpenbart Becks bidro til en fortreffelig aften.

Marquez klønete, men bedre enn på lenge. Backene våre har offensivt potensiale, men fikk det ikke helt ut i dag.

Douglas jobber hardt, men ble løpende en del i mellom. Var ofte på feil side av ballen i nedslagsfeltet.

Trundle hadde en rolig dag, men viste seg frem ved flere anledninger.

Robbo er der han skal være på en middels dag på jobben. Bidrar mye uansett form.

Ankers 7
Hughes 5
Naylor 7
Marques 6
Dicko 5

Snodgrass 7
Douglas 5
Delph 8 MOM
Robbo 6

Becks 7
Trundle 5

snittet ditt blir i alle fall for høgt..... :o

MooCow

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #302 på: Februar 09, 2009, 23:23:11 »
Heldige, idag ja. Becks vise Dr. Jekyll and Mr. Hyde takte. Delph imponera.

3 poeng  :D

TK20

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #303 på: Februar 09, 2009, 23:27:30 »
snittet ditt blir i alle fall for høgt..... :o

Syns ikke det. Vi spiller en fin kamp mot det store formlaget etter jul. Vinner med to fine mål og holder nullen.

Tror det er en litt for stor reality check for mange å se Leeds spille på tv igjen. Spillerbørsene kommer ut i fra det generelle nivået i ligaen, og vi er ikke noe bedre enn de andre lagene.

arne armoen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #304 på: Februar 09, 2009, 23:28:28 »
Stinn brakke på Three Lions i Trondhjæm i kveld! Vi glær oss t næste TV-kamp!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

TK20

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #305 på: Februar 09, 2009, 23:29:58 »
Stinn brakke på Three Lions i Trondhjæm i kveld! Vi glær oss t næste TV-kamp!

Jeg òg! Når er neste gang på tv?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #306 på: Februar 09, 2009, 23:37:08 »
snittet ditt blir i alle fall for høgt..... :o

Syns ikke det. Vi spiller en fin kamp mot det store formlaget etter jul. Vinner med to fine mål og holder nullen.

Tror det er en litt for stor reality check for mange å se Leeds spille på tv igjen. Spillerbørsene kommer ut i fra det generelle nivået i ligaen, og vi er ikke noe bedre enn de andre lagene.

at dette var en reality check har du jaggu rett i,kan jo av og til lure på om vi e god når vi høre på radio 8)

KeyserSoze

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #307 på: Februar 09, 2009, 23:37:48 »
Beckford could still be in trouble!
 
 
 
 
Beckford could still be in trouble!



Jermaine Beckford could still find himself in trouble with the Football League for his clear elbow on the Millwall keeper in Monday night`s game.
Beckford was seen to strike the Millwall keeper but referee Alan Wiley only thought the incident at the time merited a yellow card.
Alan Wiley can change the decision in his match report if after a second look he deems the incident as violent conduct and a straight red card.

Let`s hope Mr Wiley doesn`t watch the TV!


Det var no dritt.. Da kommer det nok en karantene på Beckford...
 

ollan

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #308 på: Februar 09, 2009, 23:38:33 »
MOT ;D ;D

masse supportere på fotballpuben i Bergen. Synd vi satt så spredt....
Ollan

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #309 på: Februar 09, 2009, 23:45:39 »
Syns ikke Leeds spillte bra i dag.
Men så skal det sies at det e første kamp æ har sedd på TV. De andre kampan har æ sedd e via stream, så e væll ikke så lætt å samenligne spille pluss at det æ har sedd 2-3 cup kampa å en liga kamp.

Syns Millwall til tider roinnspillte guttan våres. Blei faktisk positivt overraska av Robinson, syns han kjæmpa bra å gjorde en god kamp til han blei bytta ut.

Beckford skulle hadd rødt pga albuen på Forde. Men det sku åsså Millwall spillern som albua Robinson i 1.omgang. Anna enn målan Becks skåra så va han en skygge utpå matta.

Har pr. dags dato ikke sedd Beckford spille så dåli i live kamp. Mange feilpassninge å rare avgjørelsa.

Delph imponerte mæ med teknikken, arbeidsviljen å ballgjænnvinningen sine ;D

Får håpe Grayson fortsætte den gode trendn han har starta med. Vi ligg nu to poeng bak de tre lagan som ligg åver åss så Play-off e absolutt innen rekkevidde å æ e ganske sikker på at vi klare å sikre en Play-off plass ;D

MOT folkens å grattis med seier å 0 baklengs ;D
« Siste redigering: Februar 09, 2009, 23:48:05 av sap7 »
The Mighty Whites

Hobben

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #310 på: Februar 09, 2009, 23:47:07 »
Denne kampen var Millwall best. De styrte mesten i 90 minutter. Vi hadde en liten god periode i slutten av første omgang, som skaffet oss et HERLIG MÃ…L fra Beckford.

Andre omgang er også Millwall's omgang, de styrer hele spillet. Men i fotball er det jo mål som teller, og vi fikk to, Milwall null. Herlig med tre poeng.

Synest det er ganske negativt med oppførselen til Beckford, keeper gir han en liten dytt, og så svarer han med en albue.. han er også mye borte hos dommer og syter.

Synest ellers at Andy gjore en bra jobb idag, en bra kriger.
Casper er stabil i målet.
Becchio kommer inn og viser fine takter de få minuttene han spilte.

Ellesr kjekt og se kampen på puben i Sandnes (Te Ole), der vi var samlet både Leeds og Millwall fans.
Ble en kjekt tur hjem til Jæren og Nærbø.

Nå skal vi klare playoff, og den finalen vi kommer til der, skal vi VINNE !
Rogaland Whites

arne armoen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #311 på: Februar 09, 2009, 23:49:23 »
Stinn brakke på Three Lions i Trondhjæm i kveld! Vi glær oss t næste TV-kamp!

Jeg òg! Når er neste gang på tv?

Mot Oldham 2. mars kl 20.45  http://www.oldhamathletic.co.uk/page/NewsUpdate/0,,10337~1470257,00.html

Mot Leicester 13. april kl 13.15  http://www.lcfc.com/page/LatestNews/0,,10274~1537547,00.html
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

berlin

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #312 på: Februar 09, 2009, 23:53:35 »
Beckford could still be in trouble!
 
 
 
 
Beckford could still be in trouble!



Jermaine Beckford could still find himself in trouble with the Football League for his clear elbow on the Millwall keeper in Monday night`s game.
Beckford was seen to strike the Millwall keeper but referee Alan Wiley only thought the incident at the time merited a yellow card.
Alan Wiley can change the decision in his match report if after a second look he deems the incident as violent conduct and a straight red card.

Let`s hope Mr Wiley doesn`t watch the TV!

Hvis de har tenkt å straffe Beckford (noe de helt sikkert kommer til og bør gjøre), så bør de se på sitasjonen der Fuseini deljer Robbo i bakken, klart rødt kort etter min mening. På den andre siden så var det totalt unødvendig av Beckford, idiotisk rett og slett.

Enig her. Albuen til Millwall-spilleren på Robinson var av "samme klasse" som Beckford sin albue mot keeper.

Objektivt sett burde både Fuseni og Beckford blir straffet, synes jeg.
Men trekker et lettelsens sukk om kortet til Beckford ikke blir omgjort, vi synes i hvertfall litt avhengige
av Beckford, selv om Becchio gjorde et bra innhopp og Snodgrass hadde en rimelig god kamp.

Førde

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #313 på: Februar 10, 2009, 00:07:09 »
Seier idag, smakte utrulig godt! :) Nydelig Første mål av Beckford!!
Marchning on Together!! super leeds!
Marching On Together

isak

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #314 på: Februar 10, 2009, 00:11:31 »
Nokon som såg intervjuet på med Beckford på SKy? Intervjuaren konfrontere Becks med  alboge-situasjonen, Becks svare so "Nothing happened" før han ler godt... ::)

Lids

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #315 på: Februar 10, 2009, 00:12:46 »
Dette var en utrolig viktig seier. 9 poeng opp til 2. plass og 17 kamper igjen  ;)
Thomas

berlin

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #316 på: Februar 10, 2009, 00:21:20 »
Kampen: Vi var litt heldige i dag, ingen tvil om det. Noen slags kontroll hadde vi aldri,
men det var vel vår "lucky day", og vi har vel noen "unlucky days" også.

berlins view:

Jeg ser selvfølgelig for få Leeds-kamper siden jeg bor i Oslo. Hver gang tenker jeg stort sett det samme(holder de "rare" cup-kampene mot Chester og Krystalpalasset utenom). Det er ikke rare greiene i L1, mye tilfeldigheter grunnet et tempo over kvalifikasjonene til spillerne. Det blir rett og slett en befrielse den dag vi kravler ut av denne ligaen. Men det viktigste å presisere er: De aller, aller fleste lagene i League One er ikke bedre enn Millwall og Leeds. Ut fra akkurat denne kampen virker Millwall som et like godt lag som Leeds, men det varierer sikkert.

Det betyr for meg at det er våre Leeds-bosatte norske fans, som skulle ha best grunnlag for å uttale seg, så sant de (Jan Ove og Henning?) skjønner seg på fotball, og det virker det som det gjør.

Jeg ble ikke stort klokere etter dagens kamp om hvorvidt vi kan samle de nødvendige 35 poengene på de siste 17 kampene. Det er vel tvilsomt, men ikke umulig: Hvis Millwall representerer en av det bedre motstandere, og spillere våre har samme innstilling som i dag, kan mange kamper vinnes. Innsatsen var bedre en kompetansen, og tilsvarende innsats er en viktig faktor fremover for å kapre nok 3-poengere.

Jeg vil enda ikke gi opp håpet helt om 2.plass. Hvis minst et av lagene Scunthorpe, MK Dons og Millwall fortsetter å samle poeng slik som nå ender de opp på 87-88 poeng, ja da blir det for tøft for Leeds. 

Nøkkelen blir følgende kamper:
28.feb: Leeds-Scunthorpe
28.mar: Leeds-MK Dons
Muligens også Oldham-Leeds, men Oldham tror jeg ikke holder i år heller.

Lars E

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #317 på: Februar 10, 2009, 00:33:28 »
I dag var 3 poeng viktig.. ingen stor kamp. Men så lenge vi vinner så skal jeg ikke klage
Forever Leeds

baste

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #318 på: Februar 10, 2009, 00:33:35 »
Deilig med seier, men syns alt i alt vi ikke spilte veldig bra i dag. Becchio gjorde en kjempejobb de få minuttene han spilte. En målgivende, en perfekt pasning som burde gitt mål, og skaffet oss frispark i en farlig posisjon.

Beckford viste seg ganske lite utenom de to målene. Virker sutrete, slapp og grinete. Han fortjente et rødt kort i dag, men samtidig så gjorde Millwall-spilleren som albuet Robinson tidligere i kampen. Lurer på om det kanskje var derfor dommeren kun gav Beckford gult kort. Albuen mot Robinson var ikke like tydelig, men jeg mener bestemt at den var bevisst. Siden dommeren allerede hadde gitt gult kort for den albuen (ikke like tydelig, men åpenbart en albue), så kanskje han tenkte at han ikke kunne gi noe mer andre gangen.

Syns generelt vi vinner for lite av utspill (både våre og Millwall sine) på midtbanen, og innkast mister vi fort ofte. Delph viser allikevel en kongekamp med pefekte taklinger hele kampen gjennom.

Skjønner ikke hvorfor folk klager på Robinson. Syns han er en av de som faktisk "blør" for drakta. Kanskje han ikke er noen Delph, men han jobber mye mer enn de fleste, og gir full innsats i dueller, i motsetning til mange andre.

Jeg mener at Robinson burde vært byttet ut tidligere. Han jobber mye, men gikk tom på slutten. Fikk ønsket om å få Becchio inn på slutten, god på hodet og nest sist på Becks siste mål. Ellers så er det flaut å se at enkle passninger ikke når fram og timing på enkle baller er latterlig dårlig. Men jeg er STORfornøyd med 3 poeng..

Marching on

baste

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #319 på: Februar 10, 2009, 00:37:09 »
Kampen: Vi var litt heldige i dag, ingen tvil om det. Noen slags kontroll hadde vi aldri,
men det var vel vår "lucky day", og vi har vel noen "unlucky days" også.

berlins view:

Jeg ser selvfølgelig for få Leeds-kamper siden jeg bor i Oslo. Hver gang tenker jeg stort sett det samme(holder de "rare" cup-kampene mot Chester og Krystalpalasset utenom). Det er ikke rare greiene i L1, mye tilfeldigheter grunnet et tempo over kvalifikasjonene til spillerne. Det blir rett og slett en befrielse den dag vi kravler ut av denne ligaen. Men det viktigste å presisere er: De aller, aller fleste lagene i League One er ikke bedre enn Millwall og Leeds. Ut fra akkurat denne kampen virker Millwall som et like godt lag som Leeds, men det varierer sikkert.

Det betyr for meg at det er våre Leeds-bosatte norske fans, som skulle ha best grunnlag for å uttale seg, så sant de (Jan Ove og Henning?) skjønner seg på fotball, og det virker det som det gjør.

Jeg ble ikke stort klokere etter dagens kamp om hvorvidt vi kan samle de nødvendige 35 poengene på de siste 17 kampene. Det er vel tvilsomt, men ikke umulig: Hvis Millwall representerer en av det bedre motstandere, og spillere våre har samme innstilling som i dag, kan mange kamper vinnes. Innsatsen var bedre en kompetansen, og tilsvarende innsats er en viktig faktor fremover for å kapre nok 3-poengere.

Jeg vil enda ikke gi opp håpet helt om 2.plass. Hvis minst et av lagene Scunthorpe, MK Dons og Millwall fortsetter å samle poeng slik som nå ender de opp på 87-88 poeng, ja da blir det for tøft for Leeds. 

Nøkkelen blir følgende kamper:
28.feb: Leeds-Scunthorpe
28.mar: Leeds-MK Dons
Muligens også Oldham-Leeds, men Oldham tror jeg ikke holder i år heller.

Siden jeg har bursdag den 28, velger jeg å se på det som ett godt tegn. Det er ikke over- før den......MOT

berlin

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #320 på: Februar 10, 2009, 00:59:55 »

Siden jeg har bursdag den 28, velger jeg å se på det som ett godt tegn. Det er ikke over- før den......MOT

...fete dama synger, nei. Slett ikke, baste!  :)  :)

MOT

Sheridan

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #321 på: Februar 10, 2009, 07:31:25 »
Jøss - så viste NRK scoringene nettopp  :)

baste

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #322 på: Februar 10, 2009, 08:18:30 »
Jøss - så viste NRK scoringene nettopp  :)

;-)) Det er ikke mulig? Vel, det var jo en knall scoring da...den første.

bmoen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #323 på: Februar 10, 2009, 08:26:04 »
Jeg ser ikke mange kamper i løpet av sesongen, men jeg fikk sjokk når jeg så Leeds i går. Jeg visste at de er dårlig for tida, men at de var SÃ… dårlig trodde jeg ikke. Måk og mæl og uten plan i spillet i det hele tatt. Da jeg satt og så Shelbourne-Leeds i Dublin i sommer, sa jeg til meg selv at hva er dette for en gjeng, er dette Leeds?  Men det jeg så i går var jaggu enda verre. Tror ikke jeg har sett makan til dårlig Leeds-lag. De vant omtrent ikke en hodeduell. Alle sammen misset på timingen hver eneste gang. Hva er det de driver med på treninga der borte? Det var Millwall som styrte det mest av kampen, og det på hjemmebane! Lyspunktene var scoringene, særlig det første. Det var en perle fra Beckford som resten av kampen var like dårlig som de andre. Haugevis med passningsfeil og mislykte forsøk på tekniske spissfindigheter. Nei, dette laget har nok funnet sin plass i ligasystemet. De hører hvirkelig hjemme der og har ingenting å gjøre i CCC. Er hvirkelig sjokkert, for dette er kreminelt dårlig, forferdelig, grusomt og flaut!!!

Kampen: Vi var litt heldige i dag, ingen tvil om det. Noen slags kontroll hadde vi aldri,
men det var vel vår "lucky day", og vi har vel noen "unlucky days" også.

berlins view:

Jeg ser selvfølgelig for få Leeds-kamper siden jeg bor i Oslo. Hver gang tenker jeg stort sett det samme(holder de "rare" cup-kampene mot Chester og Krystalpalasset utenom). Det er ikke rare greiene i L1, mye tilfeldigheter grunnet et tempo over kvalifikasjonene til spillerne. Det blir rett og slett en befrielse den dag vi kravler ut av denne ligaen. Men det viktigste å presisere er: De aller, aller fleste lagene i League One er ikke bedre enn Millwall og Leeds. Ut fra akkurat denne kampen virker Millwall som et like godt lag som Leeds, men det varierer sikkert.

Det betyr for meg at det er våre Leeds-bosatte norske fans, som skulle ha best grunnlag for å uttale seg, så sant de (Jan Ove og Henning?) skjønner seg på fotball, og det virker det som det gjør.

Jeg ble ikke stort klokere etter dagens kamp om hvorvidt vi kan samle de nødvendige 35 poengene på de siste 17 kampene. Det er vel tvilsomt, men ikke umulig: Hvis Millwall representerer en av det bedre motstandere, og spillere våre har samme innstilling som i dag, kan mange kamper vinnes. Innsatsen var bedre en kompetansen, og tilsvarende innsats er en viktig faktor fremover for å kapre nok 3-poengere.

Jeg vil enda ikke gi opp håpet helt om 2.plass. Hvis minst et av lagene Scunthorpe, MK Dons og Millwall fortsetter å samle poeng slik som nå ender de opp på 87-88 poeng, ja da blir det for tøft for Leeds. 

Nøkkelen blir følgende kamper:
28.feb: Leeds-Scunthorpe
28.mar: Leeds-MK Dons
Muligens også Oldham-Leeds, men Oldham tror jeg ikke holder i år heller.

Siden jeg har bursdag den 28, velger jeg å se på det som ett godt tegn. Det er ikke over- før den......MOT
BMo - Leeds-fan siden 1964

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #324 på: Februar 10, 2009, 08:31:08 »
Kampen: Vi var litt heldige i dag, ingen tvil om det. Noen slags kontroll hadde vi aldri,
men det var vel vår "lucky day", og vi har vel noen "unlucky days" også.

berlins view:

 

Nøkkelen blir følgende kamper:
28.feb: Leeds-Scunthorpe
28.mar: Leeds-MK Dons
Muligens også Oldham-Leeds, men Oldham tror jeg ikke holder i år heller.

Disse kampene er selvsagt viktig,men hjelper lite hvis vi går på en smell a la walsall mot cheltenham,yeovil eller crewe......alle kamper er like viktig 8)

pedro

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #325 på: Februar 10, 2009, 08:37:00 »
Jeg ser ikke mange kamper i løpet av sesongen, men jeg fikk sjokk når jeg så Leeds i går. Jeg visste at de er dårlig for tida, men at de var SÃ… dårlig trodde jeg ikke. Måk og mæl og uten plan i spillet i det hele tatt. Da jeg satt og så Shelbourne-Leeds i Dublin i sommer, sa jeg til meg selv at hva er dette for en gjeng, er dette Leeds?  Men det jeg så i går var jaggu enda verre. Tror ikke jeg har sett makan til dårlig Leeds-lag. De vant omtrent ikke en hodeduell. Alle sammen misset på timingen hver eneste gang. Hva er det de driver med på treninga der borte? Det var Millwall som styrte det mest av kampen, og det på hjemmebane! Lyspunktene var scoringene, særlig det første. Det var en perle fra Beckford som resten av kampen var like dårlig som de andre. Haugevis med passningsfeil og mislykte forsøk på tekniske spissfindigheter. Nei, dette laget har nok funnet sin plass i ligasystemet. De hører hvirkelig hjemme der og har ingenting å gjøre i CCC. Er hvirkelig sjokkert, for dette er kreminelt dårlig, forferdelig, grusomt og flaut!!!



Kampen: Vi var litt heldige i dag, ingen tvil om det. Noen slags kontroll hadde vi aldri,
men det var vel vår "lucky day", og vi har vel noen "unlucky days" også.

berlins view:

Jeg ser selvfølgelig for få Leeds-kamper siden jeg bor i Oslo. Hver gang tenker jeg stort sett det samme(holder de "rare" cup-kampene mot Chester og Krystalpalasset utenom). Det er ikke rare greiene i L1, mye tilfeldigheter grunnet et tempo over kvalifikasjonene til spillerne. Det blir rett og slett en befrielse den dag vi kravler ut av denne ligaen. Men det viktigste å presisere er: De aller, aller fleste lagene i League One er ikke bedre enn Millwall og Leeds. Ut fra akkurat denne kampen virker Millwall som et like godt lag som Leeds, men det varierer sikkert.

Det betyr for meg at det er våre Leeds-bosatte norske fans, som skulle ha best grunnlag for å uttale seg, så sant de (Jan Ove og Henning?) skjønner seg på fotball, og det virker det som det gjør.

Jeg ble ikke stort klokere etter dagens kamp om hvorvidt vi kan samle de nødvendige 35 poengene på de siste 17 kampene. Det er vel tvilsomt, men ikke umulig: Hvis Millwall representerer en av det bedre motstandere, og spillere våre har samme innstilling som i dag, kan mange kamper vinnes. Innsatsen var bedre en kompetansen, og tilsvarende innsats er en viktig faktor fremover for å kapre nok 3-poengere.

Jeg vil enda ikke gi opp håpet helt om 2.plass. Hvis minst et av lagene Scunthorpe, MK Dons og Millwall fortsetter å samle poeng slik som nå ender de opp på 87-88 poeng, ja da blir det for tøft for Leeds. 

Nøkkelen blir følgende kamper:
28.feb: Leeds-Scunthorpe
28.mar: Leeds-MK Dons
Muligens også Oldham-Leeds, men Oldham tror jeg ikke holder i år heller.

Siden jeg har bursdag den 28, velger jeg å se på det som ett godt tegn. Det er ikke over- før den......MOT

Flaut og flaut? Det viktigste nå er å ta 3 poeng i hver enkelt kamp!! SG har innsett at det klarer en ikke med stilkarakterer slik som Gary Mac trodde. Vi holder nullen, kjemper som f.... og scorer 2 mål, nok til at vi skal være fornøyde. Herregud vi er i denne divisjonen hvor det kriges med 120% innsats (noen få unntak selvfølgelig) og en må ikke tro at primadonnanykker vil føre oss ut av dette elende. Nei fortsett i samme stilen og vi spiller CCC neste år.
Leedsomaniac

torivar

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #326 på: Februar 10, 2009, 08:47:38 »
Bmoen må iallefall få rett i at vi var dårlig. Gledelig med seier, men jammen var det mye  rart.

Ellers synes jeg Beckford viser seg fram som en jævla drittunge. Det er flott at hans scorer mål, men han er en dårlig ambassadør for Leeds United. Sutring og albuer hører ikke hjemme på en fotballbane.

TK20

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #327 på: Februar 10, 2009, 09:12:35 »
Jeg ser ikke mange kamper i løpet av sesongen, men jeg fikk sjokk når jeg så Leeds i går. Jeg visste at de er dårlig for tida, men at de var SÃ… dårlig trodde jeg ikke. Måk og mæl og uten plan i spillet i det hele tatt. Da jeg satt og så Shelbourne-Leeds i Dublin i sommer, sa jeg til meg selv at hva er dette for en gjeng, er dette Leeds?  Men det jeg så i går var jaggu enda verre. Tror ikke jeg har sett makan til dårlig Leeds-lag. De vant omtrent ikke en hodeduell. Alle sammen misset på timingen hver eneste gang. Hva er det de driver med på treninga der borte? Det var Millwall som styrte det mest av kampen, og det på hjemmebane! Lyspunktene var scoringene, særlig det første. Det var en perle fra Beckford som resten av kampen var like dårlig som de andre. Haugevis med passningsfeil og mislykte forsøk på tekniske spissfindigheter. Nei, dette laget har nok funnet sin plass i ligasystemet. De hører hvirkelig hjemme der og har ingenting å gjøre i CCC. Er hvirkelig sjokkert, for dette er kreminelt dårlig, forferdelig, grusomt og flaut!!!

Hehe. To tomler opp for dette fine innlegget!

pedro

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #328 på: Februar 10, 2009, 09:29:29 »
Beckford blir muligens straffet for den albuen han satte i trynet på Millwall-keeperen. Forsåvidt korrekt å ta affære her, men da må de også ta en titt på Millwalls albueslag mot Robinson litt tidligere i kampen. Forventer ett par kampers karantene for godeste Becks her desverre >:(
http://www.itv.com/Sport/Football/News/League1/Generalnews/Goal-hero-Beckford-could-face-punishment-175035966.html
Leedsomaniac

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #329 på: Februar 10, 2009, 09:34:31 »
Beckford blir muligens straffet for den albuen han satte i trynet på Millwall-keeperen. Forsåvidt korrekt å ta affære her, men da må de også ta en titt på Millwalls albueslag mot Robinson litt tidligere i kampen. Forventer ett par kampers karantene for godeste Becks her desverre >:(
http://www.itv.com/Sport/Football/News/League1/Generalnews/Goal-hero-Beckford-could-face-punishment-175035966.html



En meget lite severdig kamp i går, men gudskjelov så er vi heldig med Becks to fulltreffere. Skremt over lavt nivå, men det gjelder egentlig begge lag. Albuen til Becks er meget stygg samtidig som han får Fordes albue midt i skolten først. Dette hører ikke hjemme på banen og vil nok medføre straff ja! Viktig seier og vi holdt nullen. Dødelig effektive Becks redder oss igjen! Det bekymrer meg imidlertid at vi ikke får til spill i det hele tatt. Litt gledelig var Becchio som er en spennende type og kan få til ting på egenhånd. Trundle kan egentlig bare returneres så det ut som i går ihvertfall. Tung, treg og litt klønete!
Yeboahs vitne