Skrevet av Emne: Hva er det som skjer her på forumet?  (Lest 11741 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #30 på: Februar 03, 2009, 16:37:50 »
For å holde seg til temaet for tråden - utviklingen av forumet - skal jeg prøve å si litt om egne tanker rundt dette.

Det å være supporter avhenger gjerne av 1) motivasjon/inspirasjon og 2) tid tilgjengelig. Man prioriterer gjerne ut i fra disse rammene opp mot egen hverdag.
Gjennom en lang sesong (10 måneder ++), er det naturlig at det svinger litt på deltagelsen på debattforumet. Ikke desto mindre vil det også påvirkes av hva som faktisk skjer i England og lagets utvikling. Når laget "sliter" i League One, er det naturlig at noen faller fra eller distanserer seg litt (les: prioriterer litt annerledes). I det minste for en periode.

For min egen del varierer det stadig mer hvor mye tid jeg har til gode. Med fulltidsstudier på siste året, stadige eksamener, samt deltidsjobb, flytting, samboer og ikke minst TPN-jobbing (og nylig tur-engasjement), er det fort at OEF faller litt ned på lista. I alle fall til de store innleggene.

I tillegg må jeg innrømme at enkelte utbasuneringer og svært lite gjennomtenkte/begrunnede innlegg ikke gjør lysten til å gå i en mer saklig debatt større. Jeg liker å skrive om ting jeg er engasjert i, og som jeg vet litt om. Når utgangspunktet er påstander som vel ikke en gang har som mål å vise rot i en logisk tankegang, gidder jeg ikke.

Med fare for å virke "prippen" så har jeg ikke noe imot at det er et mangfold av former på innleggene: at tonen er både formell og høytidelig så vel som uformell og muntlig, og selvsagt at man har forskjellige meninger og input til diskusjonene.

Kjedelige gjentakelser (evt med lite kreativ ny form) av ubegrunnede antakelser om Bates, med mer - eksemplifisert gjennom h.b.s innlegg som Boxman har sitert - er i enkelte perioder med på å ta vekk noe av den gleden ved å være forumdeltaker her inne for min del.
Det sagt, så skal man selvfølgelig holde et akseptabelt språk selv på de provoserende innleggene.

Så hvordan kan man være med å holde nivået på forumet oppe?
Noen tanker fra meg:
* Engasjer deg i de konstruktive debattene (med "positive" innlegg i form av gode poenger og formuleringer) - selv bare med en kort annerkjenning av innlegget eller meningen.
* Er du forbanna: ta deg en liten pause, og les gjennom ditt neste innlegg en gang til før du poster
* TENK IGJENNOM en gang til før du starter en ny tråd - kan innlegget ditt gå under en eksisterende tråd? Har temaet vært oppe tidligere?

Det finnes sikkert flere råd, og de fleste av de jeg nevner er nok også nevnt før (ironisk nok). Jeg følte de nødvendig å trekkes likevel, som en liten påminnelse.

Takk til trådstarter for å ha tatt opp temaet - det er utvilsomt viktig å holde "Leeds-livet" på forumer ved like, selv i League One-tider.

SA,
i en ledig halvtime...

Runar

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #31 på: Februar 03, 2009, 20:28:18 »

[/quote]

Gode innlegg Runar!  :)

Men hva om man vrir det til dette: Når man har prøvd en ting og det ikke virker, hvorfor ikke stake ut en annen retning enn å gå de samme, gamle veiene? Dette er et spørsmål, ikke nødvendigvis noe jeg mener. Kontinuitet er også viktig i fotball...

Forøvrig helt enig med deg også, pedro!  ;)

[/quote]

Vel skal prøve å svare på spørsmålet ditt fordi det er en interresant problemstilling. Det er selvsagt ikke noe poeng å forsette i en sti som man VET ikke virker, men da bør man gjerne tenke seg om hvorfor man i utgangspunktet trodde at den stien skulle virke. I Leeds sitt tilfeldet så tror jeg ikke det finnes noen planlagt sti, manageren har "all" makt og ledelsen ser ikke ut å ha noen formening om hvilke kvaliteter de leter etter når de ansetter en manager. Macca fikk jobben fordi han var tilgjengelig? Han sto for ALT annet enn det Dennis Wise så ut til å stå for, både på og utenfor banen.

Jeg synes det er skummelt at en million bedrift som Leeds ikke har en større forståelse for hvilke kvaliteter de ønsker at manageren skal inne ha. Dette gjelder både personlige og fotball messige kvaliteter. Hva er Academy strategien? Manageren skal trossalt tilslutt holdes ansvarlig da er det jo en ide at man har en kvalifisert formening om hva som er den optimale løsningen.

Dersom det velges en STI over tid og denne ikke gir reslutater så må man jo vurdere om man skal endre klubb strategien, men da må også ledelsen i klubben gå, ettersom det var de som hadde valgt "stien"
 

peacock

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #32 på: Februar 03, 2009, 21:55:30 »
Trådstarter har et poeng; kvaliteten er synkende. Men, siden jeg selv sjelden bidrar veldig konstruktivt, vil jeg ikke rakke ned på noen.
Jeg vil dog lansere en teori. Vi blir eldre, mange i Luscos formerer seg, og ja, noen har blitt så gamle at ungene har arvet galskapen som heter Leeds-supporter. Mange av disse har nå tilgang til Internett helt alene.

Mats-

  • Gjest
Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #33 på: Februar 03, 2009, 22:19:36 »
Hei damer og herrer, landsmenn og alle trofaste Leeds United Football Club supportere!

Gratulerer, vil starte med at vi gir oss selv en applaus, dere er uten tvil de beste i verdenen. Liverpool, Barcelona og Celtic (dog Celtic fansen ikke er værst) har ingenting å stille opp med!

Ja, kan vel si at det er mye 'rart ute å går' på forumet, men aktivitet har blitt mer med årene hence litt mer ugjennomtenkte innlegg. Det er vel kanskje ikke noe stort å bekymre seg over, vi kan vel si at med mange folk kommer mye forskjellig.

Derimot, er det noe jeg ikke ønsker å se med et glimmrende forum som vårt er det at vi detter inn i WACCOE 'gjørma', den er altså så forferdelig. Jeg er en ung mann, ikke noe med det, men selv jeg synes det blir helt absurd med direkte person angrep mellom postere, det synes jeg er forkastelig. Det å se folk kaller hverandre cunt-faces og dicks er ikke mye i min smak, tror ikke det er noen som vil det. Heldigvis er vi ikke der, tror heller vi ikke kommer dit, men oppfordringen er enkel og grei.

Tenk oss litt om før vi poster materiell som ikke er gjennomtenkt, er det gjennomtenkt, men virker absurd og kan være støtende...ja, kanskje vi bare skal holde kjeft for denne gangen  ;D

PS. Tror på opprykk helt til det ikke er matematisk mulig, da skal jeg begynne å revurdere

berlin

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #34 på: Februar 03, 2009, 23:52:50 »
Spørsmålet virker stigmatiserende etter min mening.

At det er hakket "dårligere" nå enn for f.eks for 9 mnd siden er uvesentlig.

Forumet er knallbra, åkke som. Hvis det ikke hadde vært bra, hadde det blitt færre innlegg.
Men det ser ut som folk finner forumet interessant, det være seg for lesing eller skriving.

Forumet er min klart viktigste kilde tli både informasjon og
diskusjon. Dette er bra gutter og jenter. Fra tid til annen er det noen som poster et tankevekkende innlegg,  mens man nå er overivrig etter å oppleve at Leeds får en god flyt.

Slapp av folkens, situasjoen på forumet kan mange andre misunne oss!

MOT

Lars E

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #35 på: Februar 04, 2009, 01:59:14 »
Spørsmålet virker stigmatiserende etter min mening.

At det er hakket "dårligere" nå enn for f.eks for 9 mnd siden er uvesentlig.

Forumet er knallbra, åkke som. Hvis det ikke hadde vært bra, hadde det blitt færre innlegg.
Men det ser ut som folk finner forumet interessant, det være seg for lesing eller skriving.

Forumet er min klart viktigste kilde tli både informasjon og
diskusjon. Dette er bra gutter og jenter. Fra tid til annen er det noen som poster et tankevekkende innlegg,  mens man nå er overivrig etter å oppleve at Leeds får en god flyt.

Slapp av folkens, situasjoen på forumet kan mange andre misunne oss!

MOT

Det er jeg enig i. Dette forumet holder uten tvil en høy standard.
Forever Leeds

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #36 på: Februar 04, 2009, 23:51:04 »
For de som vil se et skikkelig dårlig forum, kan jeg anbefale å ta en tur innom de norske Liverpoolsupporternes forum på  http://liverpool.no (KopForum).  Her er det stort sett veldig stor aktivitet med syting og klaging hele tida - i et utall av forskjellige tråder. Regner med det kan bli skikkelig livlig de nærmeste par dagene etter kveldens FA-cupkamp mot Everton, hvor Gerrard gikk ut med strekkskade etter 15 minutter, Leiva ble utvist, og Liverpool tilslutt tapte etter baklengsmål i nest siste minutt av andre ekstraomgang….

Liverpool må jo ellers få premie for å ha arrangert verdens dyreste prøvespill for Robbie Keane, som ble solgt tilbake til Tottenham denne uka for 12 mill pund. Prislappen når han gikk motsatt vei i sommer var 20 mill pund – så Liverpool har betalt ca 10 millioner norske kroner i måneden for å ha Keane sittende på benken. Lønn har han sikkert også fått….

Ikke nok med det – Liverpool og Benitez rotet det jo skikkelig til med Keaneovergangen i sommer – hvor de ble innrapportert og bøtelagt av FA for å fisket etter Keane gjennom noen grisete avisoppslag…

Mønsterklubben Liverpool, mine damer og herrer!
 :D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #37 på: Februar 05, 2009, 00:31:22 »
Ad Keane og Lpool, jeg kan ikke dy meg for å sitere meg selv.  :-[  ::) 8) ;D

Her er hva jeg skrev 28.juli 2008:

"Pesonlig synes jeg det er ytterst gledelig at Looserpool punger ut £20,3 mill for 28 år gamle Keane.

Jeg har alltid likt Keane, en spennende spiller og et nyelse å se på i blant (spillet altså  ).

Han har vel bort i mot 10 gode sesonger på rad, og det er jammen ikke mange spissene som leverere varene så jevnt og trutt som han, og det i klubb etter klubb. Imponerende.

Det er altså mulighet for at han kommer til å prestere i Looserpool også, men "my gut feeling"
sier at det ikke kommer til å vare i så mange sesongene til.

Prisen pr. mål han scorer blir nok ikke så høy som for Kewell, men jaggu har de betalt mye for en "så gammel" spiller. Prisen pr. mål kan bli høy for Keane, men det blir ikke morsomt å se han i Liverpool-drakt, av en eller annen grunn ser jeg på han som Leeds-spiller fortsatt."


og så 1 august 2008:

"Jeg synes overgangssummen viser at Liverpool er litt panisk. Det er lenge siden en engelsk/irsk spiller er blitt omsatt for så mye, er det ikke?

Keane er knallgod, men til den prisen.

Liverpool bør gjøre det godt denne sesongen, ellers......

hojsan, dette kan blir "morsomt"."

 
« Siste redigering: Februar 05, 2009, 00:33:14 av berlin »

Dennis

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #38 på: Februar 05, 2009, 08:38:31 »
Liverpool står på kanten av stupet akkurat nå.

Klubben har £350mill i gjeld, og så vidt jeg har skjønt, er det forfall på store deler av det i løpet av sommeren. Av og til har det vært spekulert i interesserte kjøpere, men det virker som de stikker av ganske så raskt når de må forhandle med de to amerikanerne - sist ved sjeik Khalifa eller hva han het.

Salget av Keane minner sterkt om en klubb som begynner å kjenne et økonomisk press. Hentet for £20mill for et halvt år siden, solgt tilbake for nesten halvparten et halvt år etter - til samme klubb. Det vitner om en klubb som ikke har råd til verken å satse videre på han og som heller ikke har råd til å holde masken utad. (selge dyrere, eventuelt til en annen klubb) Det faktum at laget mangler tilstrekkelig erfaringsmessig dekning for Torres, er også en indikator på at ting ikke er som de burde for de mens-røde, som Hot Shot så riktig kalte de.

Har sagt det flere ganger at jeg virkelig håper klubber lærte av våre feil og at ikke PL imploderer på seg selv om et følge av den økonomiske situasjonen, men når det gjelder Liverpool så kunne jeg ikke brydd meg mindre!

Ps. For de som trodde Leeds var den eneste klubben som begikk feil i England, så er det vel godt å lese om Liverpool om dagen? Et kvarter for seine innleverte overganspapirer, kontra 4 milliarder i gjeld?
Marching on together!

lojosang

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #39 på: Februar 05, 2009, 09:44:44 »
Hvis jeg ser noen tendenser til forverring av forumet så må det være at det er vanskelig å uttale seg positivt om klubben uten å bli stemplet som Ken Bates' lærtangavasilnsmørebøddi.
Like vanskelig er det vel blitt å uttale seg kritisk til noe i klubben uten å bli stemplet som en paranoid grinebiter som har blitt dumpet som Batesasilnsmørebøddi.

Vi kommer langt hvis vi vender tilbake til et og annet vennskapelig mobbeinnlegg, men kutter ut insinueringene i annethvert innlegg uansett emne. Denne "og forøvrig mener jeg Karthago må utslettes"-retorikken er liksom SÃ… før Kristus!

Men først og fremst tror jeg denne følelsen Kato, og til dels jeg selv sitter med først og fremst skyldes fremskridende alderdom og Altvarbedrefør-syndromet.  8)
- Leif Olav

Kato

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #40 på: Februar 05, 2009, 09:53:34 »
Eventuelt senskader av et 5 års mareritt fra nedrykket til i dag ;)
 

lojosang

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #41 på: Februar 05, 2009, 13:05:37 »
I forsoningens og diplomatiets ånd tror jeg vi kan si at problemstillingen er meget sammensatt, våre hypoteser kan likestilles.  ;D
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #42 på: Februar 05, 2009, 13:27:36 »
Kvaliteten på det som skrives her har i mine øyne hatt en skummel utvikling.Mange innlegg er dessverre uansvarlig halshogging av enkeltpersoner (Blant annet får H.B masse pepper). Det skytes fra hofta, takles bakfra med personkritikk avenkeltpersoner.

Forumet har endret seg, spesielt siste halvåret.

Hvor er den gode debatten blitt av? Hvor er topicsene hvor vi kunne diskutere på saklig grunnlag, være uenige men likevel respektfulle.

Personlig må jeg innrømme at jeg faller mer og mer ut, det er ikke like givende lengre.

Hvor er alle de konstruktive gutta blitt av?

Jon R - Alltid med en morsom kommentar

Einar - Meget aktiv, men det begynner å bli en stund siden

Veteranen - Med alle sine gjennomtenkte betraktninger

Asbjørn - Kanskje den mest aktive for tiden.

BM - Ingen så glad ved seier, ingen så skuffa ved tap

Enrique - Enig eller uenig, lite å se

Hot Shot - Fargeklatten

Og sikkert mange flere....

Har vi gitt opp?

Er dette blitt en plass for å slenge dritt og tilbe Ken Bates?
 


....kan denne utviklingen rett og slett handle om takhøyde???? ;)
Yeboahs vitne

Erik_

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #43 på: Februar 05, 2009, 13:30:50 »
Hyggelig å være savnet av selveste trenerlegenden, Kato. Og samtidig være nevnt i samspann med gutteklubben Grei. :)

Er daglig innom og sjekker her selv om jeg bidrar en del mindre enn før. Synes fortsatt det er mange flinke bidragsytere her inne. Det er bra.

Ta dette med en klype salt, men ryktene vil ha det til at BM og undertegnede skal "ta over" OEF i nærmeste fremtid. Det var iallefall noe slikt jeg fikk i en sms fra Tromsø for litt over en uke siden. ???

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #44 på: Februar 06, 2009, 17:32:34 »
Rekker dessverre ikke å delta så mye i debattene som jeg gjerne skulle ha gjort, men konstaterer at h.b. sine provokasjoner og kato sine nålestikk de siste dagene har satt igang noen av de mest interessante debattene vi har hatt på lang tid.....  :)

Folk sitter jo til og med på natta og forfatter edruelige og gode innlegg!
Hva er det som skjer her på forumet?  :)

God helg folkens.
« Siste redigering: Februar 06, 2009, 17:42:14 av McMidjo »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #45 på: Februar 06, 2009, 17:57:13 »
men ryktene vil ha det til at BM og undertegnede skal "ta over" OEF i nærmeste fremtid. Det var iallefall noe slikt jeg fikk i en sms fra Tromsø for litt over en uke siden. ???
Hehe, good times ahead, I see :)

Keep'em coming!

Og då meiner eg dokke begge.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedsleads

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #46 på: September 19, 2018, 15:50:48 »
Det vert diskutert fotball på forumet om dagen, og mindre rundt støyande negative meir perifere forhold. Når såg vi sist krav om direktør-hovud på eit fat?

Fotballen går godt, og våre kronisk tungsindige supporter-brør har reelt tunge(!) dagar, om ein skal døme etter aktiviteten her. Posting av "Dagens Tussi" kan ein ikkje lenger stille klokka etter. Den manisk-depressive skaren kan vel no tillate seg ein positiv (manisk) periode og oppretthalde aktiviteten, medan medlemer med kronisk svartsyn no med blodskotne auger ryggar inn under steinen og får tolmodet sitt sett på prøve i påvente av at neste sjanse skal by seg. "Alle problema i klubben blir maskerte av positive kampresultat! Dette har pågått for lenge, men berre vent!" For eksempel.

Forumet kjennest som å ha gått inn i ein aerob tilstand etter årelangt strev i den anaerobe, og det forbetra oksygen/mjølkesyre-forholdet kjennest bra. Positive resultat gjer underverker, men Klubben viser teikn til å vere i helbredelse.

Vil vi sjå at fleire av forumet sine "gamle" aktive vender tilbake i større antal, i takt med at lufta her inne kjennest friskare?

Lucas the Kop Cat

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #47 på: September 19, 2018, 16:16:31 »
Det vert diskutert fotball på forumet om dagen, og mindre rundt støyande negative meir perifere forhold. Når såg vi sist krav om direktør-hovud på eit fat?

Fotballen går godt, og våre kronisk tungsindige supporter-brør har reelt tunge(!) dagar, om ein skal døme etter aktiviteten her. Posting av "Dagens Tussi" kan ein ikkje lenger stille klokka etter. Den manisk-depressive skaren kan vel no tillate seg ein positiv (manisk) periode og oppretthalde aktiviteten, medan medlemer med kronisk svartsyn no med blodskotne auger ryggar inn under steinen og får tolmodet sitt sett på prøve i påvente av at neste sjanse skal by seg. "Alle problema i klubben blir maskerte av positive kampresultat! Dette har pågått for lenge, men berre vent!" For eksempel.

Forumet kjennest som å ha gått inn i ein aerob tilstand etter årelangt strev i den anaerobe, og det forbetra oksygen/mjølkesyre-forholdet kjennest bra. Positive resultat gjer underverker, men Klubben viser teikn til å vere i helbredelse.

Vil vi sjå at fleire av forumet sine "gamle" aktive vender tilbake i større antal, i takt med at lufta her inne kjennest friskare?
Håper du har rett i at lufta her inne er blitt friskere, selv funderer jeg på om Leeds-supportere generelt dyrker det negative istedenfor å glede seg over det positive som skjer. F.eks. er det enkeltspillere som til de grader får gjennomgå kamp etter kamp selv når en ikke gjør seg bort. (Ironisk nok kommet det gjerne en scoring fra vedkommende like etter.) Mang en spiss mislykkes hos oss men blomstrer i neste klubb, sikkert fordi presset og utålmodigheten til fansen blir for stort. Vi skal selvsagt ha lov å være kritiske men kanskje vi kan vente med å klage på enkeltspillere til kampen ihvertfall har startet?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Runar

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #48 på: September 19, 2018, 16:45:08 »
Det vert diskutert fotball på forumet om dagen, og mindre rundt støyande negative meir perifere forhold. Når såg vi sist krav om direktør-hovud på eit fat?

Fotballen går godt, og våre kronisk tungsindige supporter-brør har reelt tunge(!) dagar, om ein skal døme etter aktiviteten her. Posting av "Dagens Tussi" kan ein ikkje lenger stille klokka etter. Den manisk-depressive skaren kan vel no tillate seg ein positiv (manisk) periode og oppretthalde aktiviteten, medan medlemer med kronisk svartsyn no med blodskotne auger ryggar inn under steinen og får tolmodet sitt sett på prøve i påvente av at neste sjanse skal by seg. "Alle problema i klubben blir maskerte av positive kampresultat! Dette har pågått for lenge, men berre vent!" For eksempel.

Forumet kjennest som å ha gått inn i ein aerob tilstand etter årelangt strev i den anaerobe, og det forbetra oksygen/mjølkesyre-forholdet kjennest bra. Positive resultat gjer underverker, men Klubben viser teikn til å vere i helbredelse.

Vil vi sjå at fleire av forumet sine "gamle" aktive vender tilbake i større antal, i takt med at lufta her inne kjennest friskare?
Håper du har rett i at lufta her inne er blitt friskere, selv funderer jeg på om Leeds-supportere generelt dyrker det negative istedenfor å glede seg over det positive som skjer. F.eks. er det enkeltspillere som til de grader får gjennomgå kamp etter kamp selv når en ikke gjør seg bort. (Ironisk nok kommet det gjerne en scoring fra vedkommende like etter.) Mang en spiss mislykkes hos oss men blomstrer i neste klubb, sikkert fordi presset og utålmodigheten til fansen blir for stort. Vi skal selvsagt ha lov å være kritiske men kanskje vi kan vente med å klage på enkeltspillere til kampen ihvertfall har startet?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Kommer ikke på noen, hvem tenker du på?
 

ar9

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #49 på: September 19, 2018, 19:34:34 »
Leeds supportere generelt er vel blandt de mest engasjerte i klassen.
Således gjenspeiler kanskje forumet publikum på ER?
Det å få dem i mot seg er nok ganske tøft for en enkeltspiller. Blir på en måte alle mot 1.

Med ett par kamper til uten scoring for vår nye kjæledegge Tyler Roberts kunne han fort endt opp på utlån til VV Sneek Wit Zwart eller noe i den duren.

Kato

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #50 på: September 19, 2018, 22:10:50 »
Det vert diskutert fotball på forumet om dagen, og mindre rundt støyande negative meir perifere forhold. Når såg vi sist krav om direktør-hovud på eit fat?

Fotballen går godt, og våre kronisk tungsindige supporter-brør har reelt tunge(!) dagar, om ein skal døme etter aktiviteten her. Posting av "Dagens Tussi" kan ein ikkje lenger stille klokka etter. Den manisk-depressive skaren kan vel no tillate seg ein positiv (manisk) periode og oppretthalde aktiviteten, medan medlemer med kronisk svartsyn no med blodskotne auger ryggar inn under steinen og får tolmodet sitt sett på prøve i påvente av at neste sjanse skal by seg. "Alle problema i klubben blir maskerte av positive kampresultat! Dette har pågått for lenge, men berre vent!" For eksempel.

Forumet kjennest som å ha gått inn i ein aerob tilstand etter årelangt strev i den anaerobe, og det forbetra oksygen/mjølkesyre-forholdet kjennest bra. Positive resultat gjer underverker, men Klubben viser teikn til å vere i helbredelse.

Vil vi sjå at fleire av forumet sine "gamle" aktive vender tilbake i større antal, i takt med at lufta her inne kjennest friskare?

Kanskje årets beste innlegg.
 

Andersen

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #51 på: September 20, 2018, 13:54:36 »
Er vel helt naturlig at vi Leeds supportere øser ut vår frustrasjon når tingenes tilstand har vært så ræva de siste 15 åra ! Et lys i tunnelen var vel når raddikken kjøpte og overtok klubben , og har begynt å renovere Elland Road . Og at vi nå har en trener som virkelig har snudd trening og treningsmentalitet til nye høyder ! For tiden er det sånn at jeg gleder meg til hver kamp Leeds spiller nå ! før var det neglebiting og frustrasjon enten vi spilte hjemme eller borte . Er vel naturlig at vi går på noen smeller denne sesongen , men jeg tror Bielsa vet hvordan han skal motivere gutta våre til å yte sitt beste . MOT !

Kato

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #52 på: September 20, 2018, 13:58:53 »
Det som traff så godt i kommentaren over er hvordan de som har krisemaksimert så kolossalt plutselig er blitt mer eller mindre borte. Det er ikke noe å koke suppe på. Og medgang er vel ikke like morsomt å krangle om.
 

Leedsfan

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #53 på: September 20, 2018, 14:19:13 »
Det som traff så godt i kommentaren over er hvordan de som har krisemaksimert så kolossalt plutselig er blitt mer eller mindre borte. Det er ikke noe å koke suppe på. Og medgang er vel ikke like morsomt å krangle om.

Kanskje på tide og begynne å frekventere forumet igjen. Må innrømme at man blir lei av all svartmaling av alt! Noen får energi av å bade i negativitet og andre ikke. Det er jo bare å nyte det som skjer i Leeds om dagen, klok av skade så tar jeg en kamp av gangen for jeg klarer ikke en lignende nedtur som forrige sesong!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #54 på: September 20, 2018, 14:52:34 »
Det som traff så godt i kommentaren over er hvordan de som har krisemaksimert så kolossalt plutselig er blitt mer eller mindre borte. Det er ikke noe å koke suppe på. Og medgang er vel ikke like morsomt å krangle om.

Har registrert mindre aktivitet hos enkelte ja. Tapet kommer snart, da er dem tilbake og poengterer at vi har tynn stall, spillerne blir ikke hvilt nok, trener for hardt, skulle hatt en ny stopper, BPF for ung, nå kollapser vi og ender som nr 14, Rads er ikke noe bedre en forgjengerne, bruk mer penger, Bielsa kjenner ikke divisjonen og Orta out. Bare vent!

lojosang

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #55 på: September 20, 2018, 14:57:42 »
OEF er som livet og verden. Det er først når man blir misfornøyd at man roper ut.
Med mindre man er en fullstendig psykopatisk kokotype som Tom Cruise. :D

https://comb.io/faGLYs
- Leif Olav

Cherry

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #56 på: September 20, 2018, 15:23:36 »
"Man vet ikke hva man har, før man ikke har det lenger" heter det seg - og for tiden lever vi jo i en (deilig) boble!
DEN følelsen.....

Vi vinner kamper med mye god fotball, har en rød tråd gjennom formasjon som fungerer - og scorer mål fra mange spillere i troppen.

Når dette er sagt, og det er jo helt fantastisk og skrive det om dagen......så mener jeg fortsatt stallen er for tynn til at vi kan prestere på toppniva gjennom hele sesongen.
Det vil komme (mer) skader, og vi har allerede 14 gule kort som gir suspensjoner etterhvert.

Ett par kvalitetsspillerer inn i januar, så skal jeg forholde meg rolig. ;)
« Siste redigering: September 21, 2018, 13:06:24 av Cherry »
 

Leedsfan

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #57 på: September 21, 2018, 17:34:45 »
Det som traff så godt i kommentaren over er hvordan de som har krisemaksimert så kolossalt plutselig er blitt mer eller mindre borte. Det er ikke noe å koke suppe på. Og medgang er vel ikke like morsomt å krangle om.

Har registrert mindre aktivitet hos enkelte ja. Tapet kommer snart, da er dem tilbake og poengterer at vi har tynn stall, spillerne blir ikke hvilt nok, trener for hardt, skulle hatt en ny stopper, BPF for ung, nå kollapser vi og ender som nr 14, Rads er ikke noe bedre en forgjengerne, bruk mer penger, Bielsa kjenner ikke divisjonen og Orta out. Bare vent!

Håper vi slipper dette, men det skal ikke mye til før de krabber frem!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #58 på: September 21, 2018, 19:21:39 »
Det er ikke noe galt i å påpeke at man er uenig i et aktuelt vedtak eller forhold. Det er heller ikke noe galt i å ytre misnøye og frustrasjon når det går dårlig. Problemet oppstår når et mindretall benytter enhver anledning til å skrive nøyaktig det samme i hver eneste tråd. Da faller kvaliteten på innholdet og brukerne forsvinner på sikt.

Ofte blir oppfordringer til å ikke være ensidig negativ mistolket som positivitet over tilstanden i klubben. Det typiske er at en nysignering man aldri har hørt om med en lite imponerende CV møtes med mishagsytringer før spilleren i det hele tatt har vært på banen. Et forsøk på nøkternhet blir gjerne møtt med utsagn av typen «OK, så du er fornøyd med at vi kjøper ukjente spillere?», eller «Javel, du ønsker ikke å rykke opp?» Denne typen stråmenn ødelegger debatten.

Er man misfornøyd med Orta (helt tilfeldig eksempel) bør man holde seg til Orta-tråden, ikke nevne ham i alle mulige tråder om Grot, Wiedvald og De Bock.

Forever Whites

Sv: Hva er det som skjer her på forumet?
« Svar #59 på: September 21, 2018, 19:38:20 »
Ser ut som noen savner "sutringen" siden tråden tas opp nå i medgang.  Er det medgangssupporterne man nå venter skal vende tilbake?  HB nevnes men han har vel vært her hele tiden i både medgang og motgang?  Selv om noen iherdig har prøvd å kneble ham.

Synes vi skal glede oss over alt det positive som skjer i klubben nå jeg fremfor å "hovere" over de som var litt oppgitt over snart 15 år i elendighet.
Medlem 94237