Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740861 ganger)

0 medlemmer og 17 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #4110 på: Mai 12, 2013, 15:49:55 »
Watford klare for R PO finale... Tror nok d blir  ett London lag som erstatter ett annet... Tipper fortsatt Norwich ned!!
 

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #4111 på: Mai 12, 2013, 15:57:17 »
Watford er klare for Wembley og finale, etter å beseiret Leicester  3-1 i en hendelsesrik avslutting hvor Leicester fikk straffe i det 97 min som reddes, Watford går rett i angrep og skårer det avgjørende målet som sender de til finalen mot enten Brighton eller Crystal Palace

Leicester blir altså å finne i Championship  også neste sesong.
 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

eggus

Sv: Kamper i dag
« Svar #4112 på: Mai 12, 2013, 15:57:28 »
Watford klare for R PO finale... Tror nok d blir  ett London lag som erstatter ett annet... Tipper fortsatt Norwich ned!!

Sykeste avslutninga av en kamp jeg har sett på ei stund!
På overtid av 2.omgang ligger det an til ekstraomganger, Leiceister får straffe, Almunia gjør en fantastisk dobbelredning og Watford kontrer og scorer..pjuhh!
 

Budda

Sv: Kamper i dag
« Svar #4113 på: Mai 12, 2013, 16:00:34 »
Herlig avslutning. Artig at Knockaert blir syndebukken etter at han filmet til seg en straffe på overtid.
Endre

HåvardK

Sv: Kamper i dag
« Svar #4114 på: Mai 12, 2013, 17:25:49 »
3-0 til Norwich over WBA nå. Da har de vel berget plassen? Snoddy med ett mål, Johnson og Howson fra start.

HåvardK

Sv: Kamper i dag
« Svar #4115 på: Mai 12, 2013, 17:56:30 »
Og der la Howson på til 4-0. Personlig syns jeg det er stas at Norwich berger plassen i PL.

Geiremann

Sv: Kamper i dag
« Svar #4116 på: Mai 12, 2013, 17:58:26 »
4-0, visstnok etter en perle fra Howson. Spesielt å tenke på at mange her har ment at hverken Howson eller Johnson var gode nok for Leeds i League one eller Championship.
Member of "The Peterborough eight".

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4117 på: Mai 12, 2013, 18:37:22 »
4-0, visstnok etter en perle fra Howson. Spesielt å tenke på at mange her har ment at hverken Howson eller Johnson var gode nok for Leeds i League one eller Championship.

Periodevis så var de jo ikke det. Midtbanen vår ble jo overspilt gang på gang. Har de utviklet seg eller var det Grayson som var begrensningen?

Se for deg Gradel, Johnson, Howson, Snodgrass, Becchio og Beckford med en spillende stil ala McDermott. Nesten til å begynne å grine av..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MattaOneAndOnly

Sv: Kamper i dag
« Svar #4118 på: Mai 12, 2013, 18:45:03 »
4-0, visstnok etter en perle fra Howson. Spesielt å tenke på at mange her har ment at hverken Howson eller Johnson var gode nok for Leeds i League one eller Championship.

Vakkert! Howsen som sammen med Luciano Becchio fikser 4-0 på ekte Leeds vis. Snodgrass involvert i det meste og også han scorer på Carrow Road i dag. Bradley Jhonson er likestor som han har vært hele sesongen. Blir av flere nevnt som Norwich viktigste spiller. Jepp, it`s all Leeds..

 
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #4119 på: Mai 12, 2013, 18:51:55 »
4-0, visstnok etter en perle fra Howson. Spesielt å tenke på at mange her har ment at hverken Howson eller Johnson var gode nok for Leeds i League one eller Championship.

Fra VGs livetjeneste. Becchio kom forresten inn i det 86.minutt

Sitat
Mål Norwich 4 - 0 Jonny Howson. Målgivende pasning Luciano Becchio. Herre min hatt for et mål du scorer der, Howson! Plukker opp ballen på venstrekanten, drar seg innover og spiller til Becchio. Får så ballen tilbake, drar seg et par meter innover mot midten, før han fra 18 meter skrur ballen beinhardt opp i det høyre krysset. Foster er sjanseløs!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Kamper i dag
« Svar #4120 på: Mai 13, 2013, 10:49:06 »
Fortsatt ikke kommet over den helt SYKE kampen mellom Watford og Leicester i går. Får gåsehud hver gang jeg ser det.

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #4121 på: Mai 13, 2013, 22:30:49 »
Palace leder 1-0 borte mot Brighton nå, det gjenstår fem minutter av kampen..
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #4122 på: Mai 13, 2013, 22:33:42 »
Og der gikk Palace opp i 2-0 så da er det Palace - Watford i finalen.
Rogaland Whites

Annesj

Sv: Kamper i dag
« Svar #4123 på: Mai 13, 2013, 22:41:12 »
Det blir en fartsfylt kamp. Må ses  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #4124 på: Mai 13, 2013, 22:42:17 »
Slutt.

Da blir det London oppgjør i finalen.
Rogaland Whites

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #4125 på: Mai 14, 2013, 17:24:49 »
2 lag som spiller artig" fartsfylt fotball- moro at ett av disse rykker opp mener jeg ;)
 

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #4126 på: Mai 14, 2013, 18:12:12 »
Heia Watford!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: Kamper i dag
« Svar #4127 på: Mai 14, 2013, 19:40:33 »
Brighton var klart best i tre omganger, og brente en hel del sjanser, før de koblet helt ut i fjerde omgang i går. Merkelig. Palace under Holloway er blitt et usedvanlig kjedelig fotballlag, tror Holloway har snublet over den gamle "route one"-taktikktavlen sin. Håper virkelig ikke de går opp. Så blir det spennende å se hva Watford kan bringe på banen i PL, og da mener jeg hva som i kjøtt og blod.
KEEP FIGHTING!!

Annesj

Sv: Kamper i dag
« Svar #4128 på: Mai 14, 2013, 22:33:07 »
Da blir wigan det 3 laget som er klart for CC neste år.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #4129 på: Mai 14, 2013, 23:00:59 »
Da blir wigan det 3 laget som er klart for CC neste år.

Heller det femte som er klare.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #4130 på: Mai 15, 2013, 09:58:36 »
Da blir wigan det 3 laget som er klart for CC neste år.

Heller det femte som er klare.  :)

Jepp!
Wigan, Reading og QPR fra PL.
Doncaster og Bournemouth fra L1

19.mai spilles PO-finalen mellom Brentford og Yeovil.
Håper på Brentford, ikke p.g.a. Røsler, men jeg liker klubben og ikke minst banen og
omgivelsene til den.....eh...kremt.

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #4131 på: Mai 15, 2013, 11:44:49 »
Da blir wigan det 3 laget som er klart for CC neste år.

Heller det femte som er klare.  :)

Jepp!
Wigan, Reading og QPR fra PL.
Doncaster og Bournemouth fra L1

19.mai spilles PO-finalen mellom Brentford og Yeovil.
Håper på Brentford, ikke p.g.a. Røsler, men jeg liker klubben og ikke minst banen og
omgivelsene til den.....eh...kremt.

Sånn i første omgang tenker jeg at divisjonen ikke ser spesielt fryktinngytende neste sesong (heller).

Reading - Tror jeg raskt blir et championship-lag

Wigan - Tipper jeg mister Martinez (Everton?) og mange av de beste spillerne. Tipper de ikke blir mer enn et ok championship-lag.

QPR - Litt mer bekymra for Harry Houdini og co. Blir vel høy pengebruk, og kanskje rask retur til Premier League.

Bournemouth - Viser seg ofte at lag som kommer opp er godt skodd for denne divisjonen. Middelhavsfarer.

Doncaster - Som Bournemouth

 

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #4132 på: Mai 15, 2013, 19:45:55 »
Da blir wigan det 3 laget som er klart for CC neste år.

Heller det femte som er klare.  :)

Jepp!
Wigan, Reading og QPR fra PL.
Doncaster og Bournemouth fra L1

19.mai spilles PO-finalen mellom Brentford og Yeovil.
Håper på Brentford, ikke p.g.a. Røsler, men jeg liker klubben og ikke minst banen og
omgivelsene til den.....eh...kremt.

Sånn i første omgang tenker jeg at divisjonen ikke ser spesielt fryktinngytende neste sesong (heller).

Reading - Tror jeg raskt blir et championship-lag

Wigan - Tipper jeg mister Martinez (Everton?) og mange av de beste spillerne. Tipper de ikke blir mer enn et ok championship-lag.

QPR - Litt mer bekymra for Harry Houdini og co. Blir vel høy pengebruk, og kanskje rask retur til Premier League.

Bournemouth - Viser seg ofte at lag som kommer opp er godt skodd for denne divisjonen. Middelhavsfarer.

Doncaster - Som Bournemouth

Leeds- Som før. Eier ikke penger til å forsterke og blir en middelfarer som denne sesongen



Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #4133 på: Mai 18, 2013, 16:47:55 »
Bradford har nettopp slått Northampton 3-0 i playoff finalen. Gratulerer de med opprykket, jeg :-)!
Rogaland Whites

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #4134 på: Mai 18, 2013, 18:12:03 »
Grattis Bradford, stor sesong  for de:)

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #4135 på: Mai 18, 2013, 22:01:09 »
Så da ble d opprykk på en av våre i år da..... Andy Gray!!!
 

Erik_

Sv: Kamper i dag
« Svar #4136 på: Mai 19, 2013, 15:20:51 »
Yeovil i Championship neste sesong?

Leder 2-0 til pause mot Brentford på Wembley.

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #4137 på: Mai 19, 2013, 18:41:04 »
Yeovil slo Brentford 2-1 og spiller i NPC neste år.
Rogaland Whites

MattaOneAndOnly

Sv: Kamper i dag
« Svar #4138 på: Mai 19, 2013, 21:30:51 »
Litt av en goal Jonny Howsen gjør i dag! Den tidligere Leeds-gutten avgjør kampen ved å gå fra egen halvdel,  hele veien igjennom Man City, før han kaldt setter ballen forbi Englands nummer 1 (Joe Hart). Gjett om han er ON FIRE for tiden! Noen som påsto at han ikke holdt PL nivå?   
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #4139 på: Mai 19, 2013, 22:04:40 »
Litt av en goal Jonny Howsen gjør i dag! Den tidligere Leeds-gutten avgjør kampen ved å gå fra egen halvdel,  hele veien igjennom Man City, før han kaldt setter ballen forbi Englands nummer 1 (Joe Hart). Gjett om han er ON FIRE for tiden! Noen som påsto at han ikke holdt PL nivå?   

Legger til at Robert Snodgrass hadde en lekker pasning til Grant Holt som scoret 1-2 målet. Bradley Johnson spilte også kampen på midtbanen.

Det jeg koser meg mest over er at flere her inne påsto at det ikke gjorde noe at han gikk for han var ikke god nok for Leeds... Men fyren holder et meget godt PL-nivå! Om disse tre guttene hadde spilt for oss i år ser jeg ikke vekk ifra at vi i Juni kunne gledet oss til PL-terminlisten.
Rogaland Whites