Skrevet av Emne: Finnes det ingen grenser..?  (Lest 6061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

veteranen

  • Gjest
Finnes det ingen grenser..?
« på: Februar 20, 2009, 19:58:28 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Bread-and-board-Leeds-players.5002370.jp

Nei, det finnes nesten ikke grenser for hva Ken Bates forsøker seg på.

Ser dere ikke at han skjemmer ut klubben? Ser dere ikke at jo lengre den mannen eier/leder klubben, jo færre venner vil vi sitte igjen med i fotballmiljøet? For (nok engang) å si det rett it: Ser dere ikke at mannen gjør Leeds United til en drittsekk-klubb?

h.b

  • Gjest
Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #1 på: Februar 20, 2009, 20:07:00 »
Say no more

Promotion 2010

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #2 på: Februar 20, 2009, 20:10:18 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Bread-and-board-Leeds-players.5002370.jp

Nei, det finnes nesten ikke grenser for hva Ken Bates forsøker seg på.

Ser dere ikke at han skjemmer ut klubben? Ser dere ikke at jo lengre den mannen eier/leder klubben, jo færre venner vil vi sitte igjen med i fotballmiljøet? For (nok engang) å si det rett it: Ser dere ikke at mannen gjør Leeds United til en drittsekk-klubb?


Vi ER en drittsekklubb. Den alle hater og vi vil alltid være det!

Bates sparer penger. Han har et poeng, spesielt hvis vi hadde spilt bortekamp lengre unna. Politiet og redde hjemmelag styrer fotballen.

I PL styrer TV fotballen, ikke bedre det, men der får i hvert fall lagene betalt!


Er du h.b in disguise?  ;)



Men vettis, jeg er sikker på at Bates dager snart er talte. Han har ikke gryn nok til å drive klubben videre. Men det er bare en mer unison motstand fra supporterskaren som kan få ham til å forstå at det nå bør være slutt! De greide det i Chelski og vi kan få det til i Leeds også. Det vil skje store ting i sommer!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #3 på: Februar 20, 2009, 20:11:08 »
Ja, jeg så dette på den offisielle siden tidligere i ettermiddag.
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1564254,00.html

Jeg trodde først det var aprilsnarr - ja, det er sant. Makan har jeg ikke lest eller sett på år og dag. Rett og slett flaut og patetisk. Det som er mest flaut er begrunnelsen som gis, at siden de har satt det på en offentlig agenda, så må vi også. Barnslig!

Ad Bates. Ingen liker han noe særlig mye, heller ikke jeg,
og det er godt mulig at denne nyheten er publisert etter Bates' ordre. Men 100% sikkert er det ikke.

Jeg gremmes. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
« Siste redigering: Februar 20, 2009, 20:14:03 av berlin »

Tom S

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #4 på: Februar 20, 2009, 22:47:05 »
Big deal!

Dersom det er innanfor FL sitt reglement å kreve kompensasjon så ser eg ingen problem med dette. Nå har Hudds sent saken over til FL, la oss vente til utfall derfra fær vi atter en gang snakker drit om egne.

Når en i tillegg ser Hudds sine krav og oppførsel mot Leeds, som Leeds har valgt å behandle internt og ikkje i media, ser eg ikkje at de opptrer så mykje meir hederlig.

At vi kan lese ein sånn propaganda uttalelse frå Hudds og med ein gang dra våre egne ned i driten er heilt utruleg.
Kor er lojaliteten vår?


Finnes det ingen grenser..?
« Siste redigering: Februar 20, 2009, 23:48:26 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #5 på: Februar 20, 2009, 23:05:09 »
Kor er lojaliteten vår?

Er så enig, så enig i dette!

En ting er negative handlinger eller uttalelser fra Bates og andre i styret, som selvsagt er uheldige, noe annet er at vi - som fans! - skal bidra til å trekke klubbens rykte i søle hver jæ-ve-li-ge gang den minste bagatell dukker opp, ved å banke den opp på forum. Snakker ikke om denne saken direkte, men det lå for eksempel (selvsagt) en tråd om hvor fælt det var at Bates hadde forhandlet hardt med Ipswich om å få de til å slippe Naylor gratis og etterpå ønsket å forklare fansen om hvorfor det tok tid å få han klar. Dette ble vridd fra god forhandlingssans, til den ytterste negativitet i Bates´ lys.

Igjen, det er lov å være uenig i hvordan klubben drives (jeg er heller ikke enig i større deler av måten den drives på) men leser man lenger ned enn første avsnitt (dvs hører Leeds´sak - hvorfor ikke høre den, som fans?), så ser man at Hudds også var skyldige i dårlig oppførsel i denne saken. Ingen som har tenkt på at regningen kan være et lite stikk til klubben som benyttet seg av piratvirksomhet med LUTV og at Hudds var barnslige nok til å ta den til offentligheten?

Nei, hadde Leeds hatt en styreformann med et mindre frynsete rykte, hadde antakelig Huddersfield vært offer for skyts, ikke Leeds. Bates er (dessverre?) styreformann, vi trenger ikke støtte han i alle saker, men Leeds som klubb fortjener mer enn at den negative omtalen skal hauses opp av egne fans, hver eneste gang. For å være klar: Viktige saker, negative så vel som positive, bør og må diskuteres, men ikke hver bidige lille bagatell, vel?

H.b. har et godt poeng i at vi ser oss blinde på kvaliteten på laget (og nye signinger) på grunn av vår kjærlighet til Leeds, noen sliter åpenbart med det motsatte problemet når det gjelder Bates.

Min mening.


« Siste redigering: Februar 20, 2009, 23:19:50 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Tom S

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #6 på: Februar 20, 2009, 23:10:09 »
For the records:

Eg er ingen fan av Bates.

COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #7 på: Februar 21, 2009, 00:09:26 »
Haha.. Makan til patetisk anti-Bates tråd er det lenge siden dette forumet har sett. En fantastisk prestasjon. Takk. Applaus. Dere overgår dere selv!!

Nei, stikk driten til Huddersfield Bates. Skitne piratklubb!

Dritsekk-klubb? Leeds? Dirty Leeds? What's new?! Nei tenke meg til om ingen liker oss. Kom igjen! Grow a pair!



KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #8 på: Februar 21, 2009, 12:18:49 »
Heartbreak Hotel
Friday 20 Feb 2009 22:18:32 by Tim Whelan

An amusing spat has broken out between Leeds and Huddersfield Town, over our claim for hotel expenses. 
0 comments have been left on this story
 
Leeds have sent Huddersfield a bill for the cost of an overnight stay before last Saturday’s local derby, even though the journey from Elland Road to the Galpharm Stadium is only 15 miles. Leeds are claiming that an overnight stay was necessary because of the midday kick off, otherwise players would have been leaving home at an unreasonable hour.

 
Under Football League regulations, the home side pay for the visitors’ travel expenses out of their gate receipts. Huddersfield CEO Nigel Clibbens told his club's official site that the claim is 'sad and laughable', but said they could not just dismiss it as Leeds intend to deduct the cash from money owed to Huddersfield for match ticket sales for the away end.

Mr Clibbens said "We clearly didn't take account of travel time along the M62 or Leeds' need for extra time in bed on Saturday morning. The behaviour of Leeds is clearly against both the letter of the regulations and more importantly the spirit of the game and does nothing for Leeds' reputation at all." Huddersfield have asked the Football League for assistance in the dispute.

 
But Leeds were swift to come back with a statement on our own website. It says “it is for the travelling club to decide if that is how it wishes to prepare.  Huddersfield have appealed and the Football League will decide. In the event that the Football League agree with Huddersfield we will abide by their decision and will draw our own conclusions as to why.

 
The process will be dealt with by the Football League and we will pass no further comment on the matter so as not to prejudice the outcome until a decision is made. However, it is worth noting that we believe the public release of this dispute by Huddersfield (without any notification to ourselves in advance) is designed to gain favour among their supporters - but we now feel it is important that the public are made aware of the following...”

 
The statement goes on to make three other complaints about Huddersfield’s conduct on other matters, all of which have been kept private up until now. “Huddersfield Town paid Leeds United the sum of £1000 as compensation following the game at Elland Road in November 2008 for using LUTV's footage of the game without prior permission and, against Football League regulations, illegally copying it for sale to their fans.”

 
“We have received a number of complaints from our own fans about the conduct of the PA announcer at Huddersfield last weekend, and Huddersfield Town chose not to grant admission to LUTV (one camera) to film the match last weekend unless we paid £5000. Huddersfield are the only club in the Football League to have made this demand - this is hardly consistent with the spirit of the game - and we were informed of their demand less than 24 hours before the kick-off.

 
For the record, our claim for travelling expenses is £1100”.

 
The abrasive tone of the website statement bears the hallmark of something written by Ken Bates, who is usually back in the country on the day before a home game to do some work at the club. So it’s probably no coincidence that this dispute has broken out on a Friday.

 
It does seem a bit excessive to have an overnight stay, as I’m sure that the squad could have left at about 9am and beaten most of the traffic, still arriving at the Galpharm in time to have a team talk and warm up properly. But Huddersfield are obviously not blamless in other matters, and their handling of the situation is obviously inflammatory and unprofessional.

 
So it’s over to the Football League to resolve the dispute. I’m sure they’ll give Leeds United a sympathetic hearing, as they have on all occasions in the past.
 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #9 på: Februar 21, 2009, 12:51:28 »
Det er riktig at det ikke er noen stor sak, tvert imot, det er en fillesak.

Tross de stikk motsatte oppfatningene/meningene enn min/veteranens,
har jeg samme følelse når jeg nå har lest artikkelen på nytt (på den offisielle klubbsiden):
Jeg er fortsatt flau og pinlig berørt av denne publiseringen. Jeg skjønner at dette ikke
gjelder for flesteparten, men mitt forrige innlegg er min ærlige mening.

Robert H.

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #10 på: Februar 21, 2009, 14:09:57 »
Snakker om å koke suppe på spiker. Ã… bruke en sånn sak for å eksemplifisere hvor håpløs Bates er blir i mine øyne håpløst.


lojosang

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #11 på: Februar 21, 2009, 15:57:22 »
Rykter jeg diktet opp nettopp nå skal også ha det til at Bates en gang på begynnelsen av åttitallet ble sett med BRUNE sko ETTER klokka åtte på kvelden! Og den slags rask skal vi plages med. Nei takke meg til Ridsdaleperioden. Da hadde vi betalt hotellet selv, og spedd på med kennelopphold til gullfisken og svarte sko til aftenantrekket.
« Siste redigering: Februar 21, 2009, 16:15:29 av lojosang »
- Leif Olav

Dennis

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #12 på: Februar 21, 2009, 16:08:07 »
Ad Bates. Ingen liker han noe særlig mye, heller ikke jeg,
og det er godt mulig at denne nyheten er publisert etter Bates' ordre. Men 100% sikkert er det ikke.

Det er også de som mener månelandingen var forfalsket, at det britiske kongehuset er infisert av øglemennesker og at det er en gay-mafia. 

100% usikkert, er det ikke...

 ::)  ::)  ::)
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #13 på: Februar 21, 2009, 16:12:03 »
 De som mener at han er gull for Leeds er på BÆRTUR
« Siste redigering: Februar 21, 2009, 18:01:39 av Jon R »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #14 på: Februar 21, 2009, 16:16:05 »
De som mener at han er gull for Leeds er på BÆRTUR

Tror faktisk ikke jeg enda jeg har lest om noen som mener han er gull for Leeds, så antakelig er de ute på tur, ja!  8)
« Siste redigering: Februar 21, 2009, 18:22:43 av Jon R »
Marching on together!

lojosang

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #15 på: Februar 21, 2009, 16:20:49 »
Slett ikke gull. Mer rustfritt stål. Eller støpejern. Men enkelte gullkorn har han kommet med.

"A bunch of shysters from Siberia."
"I haven't laughed so hard since ma caught her tits in the mangle."
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #16 på: Februar 21, 2009, 16:37:50 »
De som mener at han er gull for Leeds er på BÆRTUR
Er hopprenn vetdu!

Vet det LO pampen
Viktigere med hopp renn, enn en kamp mot bånnlaget som har en fair sjans til poeng!!!!

Den dagen bates setter utfor mammutbakken i Kulm, så skal jeg gladelig holde igjen ambulansefolkene slik at de ikke kommer til Bates

Finnes det ingen grenser..?

Siste halvtimen har eg lest to innlegg her på OEF om hvordan noen ønsker å se Bates drept/hardt skadet! Jeg ser ikke humoren, om det var meningen.. Alt dette maset om personangrep ditt og datt det har vært her inne det siste - så dette?!?

Skjerp dere for h...%#.. !!! >:(



Heia Leeds!! :)
« Siste redigering: Februar 21, 2009, 18:17:13 av Jon R »
KEEP FIGHTING!!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #17 på: Februar 21, 2009, 16:40:16 »
De som mener at han er gull for Leeds er på BÆRTUR
Er hopprenn vetdu!

Vet det LO pampen
Viktigere med hopp renn, enn en kamp mot bånnlaget som har en fair sjans til poeng!!!!


Finnes det ingen grenser..?

Siste halvtimen har eg lest to innlegg her på OEF om hvordan noen ønsker å se Bates drept/hardt skadet! Jeg ser ikke humoren, om det var meningen.. Alt dette maset om personangrep ditt og datt det har vært her inne det siste - så dette?!?

Skjerp dere for h...%#.. !!! >:(



Heia Leeds!! :)

Det er det dummeste jeg har lest her inne på forumet. Er du noe slags moderator for Bates?
Sier det jeg vil om drittsekken!!!
« Siste redigering: Februar 21, 2009, 18:16:51 av Jon R »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bites Yer Legs

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #18 på: Februar 21, 2009, 16:43:27 »
Takk, der understreket du poenget mitt!
KEEP FIGHTING!!

h.b

  • Gjest
Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #19 på: Februar 21, 2009, 16:43:49 »
Skal du også forsvare Osama Bin Laden også

Dennis

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #20 på: Februar 21, 2009, 16:46:02 »
Skal du også forsvare Osama Bin Laden også

For en totalt latterlig sammenligning, men dette innlegget underskriver jo bare flere poeng som allerede er nevnt, så du skal vel kanskje ha en liten takk også.
Marching on together!

lojosang

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #21 på: Februar 21, 2009, 16:47:25 »
Skal du også forsvare Osama Bin Laden også

Kanskje den mest idiotiske kommentaren jeg har lest på år her inne. Du pleier være mer underholdende enn dette Håkon.   >:(
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #22 på: Februar 21, 2009, 16:49:30 »
Slik jeg opplever Bates. Så er han en terrorist mot mine nerver. Og jeg mener absolutt ikke at Bates hører hjemme i samme bås som Bin Laden. Men mannen er gal mener jeg

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #23 på: Februar 21, 2009, 16:49:56 »
Heia Håkon! Kjør på!!

Tom S

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #24 på: Februar 21, 2009, 16:58:31 »
Svar til topicen:

det finnes ingen grenser
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #25 på: Februar 21, 2009, 17:08:08 »
Ad Bates. Ingen liker han noe særlig mye, heller ikke jeg,
og det er godt mulig at denne nyheten er publisert etter Bates' ordre. Men 100% sikkert er det ikke.

Det er også de som mener månelandingen var forfalsket, at det britiske kongehuset er infisert av øglemennesker og at det er en gay-mafia. 

100% usikkert, er det ikke...

 ::)  ::)  ::)

 ;D ;D ;D

Godt det er noen som ikke tar meg for en "100%" Bates-hater!  :)

Poenget for meg var selve artikkelen, ikke spekulasjoner om at det er Bates' verk. Det bryr jeg meg ikke om. Jeg tviler på om jeg noen gang kommer til å få et entydig negativt eller positivt bilde av Mr. Kenneth Bates.  ::)

Promotion 2010

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #26 på: Februar 21, 2009, 18:02:32 »
De som mener at han er gull for Leeds er på BÆRTUR
Er hopprenn vetdu!

Vet det LO pampen
Viktigere med hopp renn, enn en kamp mot bånnlaget som har en fair sjans til poeng!!!!

S L E T T E T !!!!!!!!

Finnes det ingen grenser..?

Siste halvtimen har eg lest to innlegg her på OEF om hvordan noen ønsker å se Bates drept/hardt skadet! Jeg ser ikke humoren, om det var meningen.. Alt dette maset om personangrep ditt og datt det har vært her inne det siste - så dette?!?

Skjerp dere for h...%#.. !!! >:(

Heia Leeds!! :)


Jeg er ganske overrasket over at ikke disse er slettet av moderatorene. I tillegg bør de som står bak slike innlegg få profilen sin slettet eller satt i karantene for en tid.

Sånne folk er uønsket her på dette forumet!


Galskap, ikke ironi!  :-[
« Siste redigering: Februar 21, 2009, 18:16:17 av Jon R »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #27 på: Februar 21, 2009, 18:06:51 »
Denne tråden har for lengst uttartet. Man får mene hva man vil om styre og stell i klubben, og vi skal tåle en frisk debatt: Allikevel er "død over Bates" formuleringene ikke akseptable, og som moderator har jeg derfor redigert innlegg der bidragyteren ikke har funnet det for godt å gjøre det selv.
Jon R.

marve

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #28 på: Februar 21, 2009, 18:10:37 »
Denne tråden har for lengst uttartet. Man får mene hva man vil om styre og stell i klubben, og vi skal tåle en frisk debatt: Allikevel er "død over Bates" formuleringene ikke akseptable, og som moderator har jeg derfor redigert innlegg der bidragyteren ikke har funnet det for godt å gjøre det selv.


Bra ,synes det er direkte motbydelig at en skal kunne lese at folk ønsker folk døde her inne .
 

Jon R

Sv: Finnes det ingen grenser..?
« Svar #29 på: Februar 21, 2009, 18:10:53 »
Er hopprenn vetdu!

Vet det LO pampen
Viktigere med hopp renn, enn en kamp mot bånnlaget som har en fair sjans til poeng!!!!


Finnes det ingen grenser..?

Siste halvtimen har eg lest to innlegg her på OEF om hvordan noen ønsker å se Bates drept/hardt skadet! Jeg ser ikke humoren, om det var meningen.. Alt dette maset om personangrep ditt og datt det har vært her inne det siste - så dette?!?

Skjerp dere for h...%#.. !!! >:(

Heia Leeds!! :)


Jeg er ganske overrasket over at ikke disse er slettet av moderatorene. I tillegg bør de som står bak slike innlegg få profilen sin slettet eller satt i karantene for en tid.

Sånne folk er uønsket her på dette forumet!


Galskap, ikke ironi!  :-[

Denne moderatoren var allerede  i sving mens du skrev innlegget ditt, promo. Nå meg jeg visst moderere litt mer, blant annet i sitatet du har gjengitt.  ;)

Forøvrig innkaller jeg til et lite moderatormøte i moderatorforumet for å se næremere på hvordan vi skal forholde oss til ytringer av typen vi har sett i denne tråden.
Jon R.