Skrevet av Emne: Ungdoms forum  (Lest 11392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Ungdoms forum
« på: Februar 21, 2009, 23:46:11 »
For og øke interessen for LU blandt ungdommen, kunne det vært en ide å ha et eget ungdoms forum på LUSCOS Forumet med en øvre grense på feks. 16 år. Jeg har sett innlegg på forumet av ungdom som prøver å si noe men blir møtt med "krasse" svar av gamle ringrever på enkle meninger. Dette fører til at de ikke tør å komme med nye innlegg og kanskje ikke synes det er så gøy med LU lenger. Det er ikke bra for rekruteringen. Hvis dere sjekker loggen for innlegg for medlemsmassen er det kanskje 80% med max 10 innlegg eller ferre. Har selv 2 sønner på 8 og 9 år som etter hvert begynner å få interesse for LU på egenhånd og ønsker å være på forumet, men de for ikke lov av meg pga mulige "harde" tilbakemeldinger på innlegg. Eldste gutten min Brian G. er ihvertfall klar om det kommer et slikt forum. Det er også fetteren hans Mats G. på 12 år. Begge er medlemmer i LUSCOS. :)

Promotion 2010

Sv: Ungdoms forum
« Svar #1 på: Februar 21, 2009, 23:56:59 »
Fin tanke. Jeg har et par sønner selv som kunne tenkt seg noe tilsvarende!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Ungdoms forum
« Svar #2 på: Februar 22, 2009, 10:03:05 »
Super ide!
Har ein sønn som heilt sikkert hadde satt pris på det.

I tillegg har eg ved fleire anledninger etterlyst ein "juniorside" i TPN også.
Det er viktig å gjere Leeds United og medlemsklubben attraktiv for den yngre garde, det er tross alt de som skal føre fanen videre.

COME ON LEEDS !!

Sten

Sv: Ungdoms forum
« Svar #3 på: Februar 22, 2009, 10:13:51 »
Dette synes jeg hørtes ut som en god ide.

Sten

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ungdoms forum
« Svar #4 på: Februar 22, 2009, 10:46:51 »
Her har jeg avventet responsen fra dere :)

Teknisk sett er det vel ingenting i veien for å lage 'et nytt rom'.

...men jeg har en mistanke om at det vil bli like populært som vårt 'English room'. Husk, unggutta ønsker å være 'der de store er'...

Men for all del, har 'folket' troen på dette, kjør iveg :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ungdoms forum
« Svar #5 på: Februar 22, 2009, 12:57:29 »
Det viktigste er at tilbudet er der så får vi se hvordan responsen blir etterhvert. Annonser tilbudet i neste Peacock News og på Forsiden jeg håper og tror "ungdoms rommet" etterhvert vil bli en suksses, spesielt viss vi rykker opp. Vi må tenke rekruttering for framtiden :)

berlin

Sv: Ungdoms forum
« Svar #6 på: Februar 22, 2009, 13:11:51 »
Jeg synes det er fin tanke, og den kan jo prøves ut, selv om jeg som Asbjørn tror at "rommet" kanskje ikke blir så populært, rett og slett fordi det er under "Ordet er fritt" det meste skjer.

Likevel, det kan jo være man tenke nytt og kreativt, på en eller annen måte. Det gjelder TPN
også, hva med en egen side, dere supportere mellom 10 og 16 år kan slippe til, f.eks med pesentasjon av unge supportere ?

Jon R

Sv: Ungdoms forum
« Svar #7 på: Februar 22, 2009, 13:19:38 »
For og øke interessen for LU blandt ungdommen, kunne det vært en ide å ha et eget ungdoms forum på LUSCOS Forumet med en øvre grense på feks. 16 år. Jeg har sett innlegg på forumet av ungdom som prøver å si noe men blir møtt med "krasse" svar av gamle ringrever på enkle meninger. Dette fører til at de ikke tør å komme med nye innlegg og kanskje ikke synes det er så gøy med LU lenger. Det er ikke bra for rekruteringen. Hvis dere sjekker loggen for innlegg for medlemsmassen er det kanskje 80% med max 10 innlegg eller ferre. Har selv 2 sønner på 8 og 9 år som etter hvert begynner å få interesse for LU på egenhånd og ønsker å være på forumet, men de for ikke lov av meg pga mulige "harde" tilbakemeldinger på innlegg. Eldste gutten min Brian G. er ihvertfall klar om det kommer et slikt forum. Det er også fetteren hans Mats G. på 12 år. Begge er medlemmer i LUSCOS. :)

Et aktivt og levende ungdomsforum, ville vært en fin fjær i hatten for en allerede glimrende Peacock web. Kunne vært spennende å prøve det ut praksis som en prøveordning. Uansett vil selv de yngste ha mulighet til å bruke det "voksne" ( ::)) forumet når de ønsker.

Det som allikevel opptar meg meg mest er selve begrunnelsen til Rudi, som jeg mener peker på en viktig problemstilling her. Hvis det er slik at mange unge "skremmes" bort fra forumet, har vi en utfordring som vi bør ta tak i. Her vil jeg anmode om å opprette en PM til moderatorene, eller evnt direkte til den man mener har en for hard og tøff tone ovenfor nykommere på forumet. Selv håper jeg vi kan klare å kombinere friske diskusjoner og stor takhøyde for personlig stil og uttrykk, med en åpen og inkluderende tone ovenfor alle brukere av forumet, unge som gamle.  :)
« Siste redigering: Februar 22, 2009, 13:31:29 av Jon R »
Jon R.

Svend Anders

Sv: Ungdoms forum
« Svar #8 på: Februar 22, 2009, 13:31:56 »
Spennende forslag som kommer opp her!
Den bør absolutt vurderes. Så må man også definere hva spillereglene er på ungdomsforumet. Hva og hvordan skal man gi tilgang, og skal "eldre" også kunne gi saklige tilsvar? Det vil jo kunne være nyttig (informasjon og erfaringer deles som kanskje ellers ikke vill kommet på bordet?), men så igjen kunne ødelegge hele settingen?

Vedrørende ungdomssider i TPN: Det er absolutt ikke noe vi er fremmed for. Dog er det litt lettere å definere innhold på "barnesider" fremfor "ungdomssider", for vi har alllerede hatt noe innslag av unge bidragsytere. Med barnesider kan vi f.eks trykke tegninger, bilder der man er i Leeds, etc.

Jeg tar gjerne imot bidrag på epost svend@leedsunited.no - jeg kan ikke lage alle barnetegningene selv  :) - og så fort vi har begynt med noe slikt vil jeg tro og håpe at det avler flere bidrag.

Svend Anders,
Redaktør The Peacock News

Brian G.

Jeg er helt enig
« Svar #9 på: Februar 22, 2009, 14:17:28 »
Helt enig Rudi G.   ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Mads G.

Sv: Ungdoms forum
« Svar #10 på: Februar 22, 2009, 14:17:28 »
Ja ,dette kunne jeg tengt meg og hatt ;D
Hisen Mads G. 12år
hilsen Mads Gerhard :)

Brian G.

TAKK!
« Svar #11 på: Februar 22, 2009, 14:20:13 »
TAKK! Alle som er enig med min far! ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Torpe-do

Sv: Ungdoms forum
« Svar #12 på: Februar 22, 2009, 16:56:33 »
Høres ut som en god ide!

En skal tidlig krøkes for å bli god krok!

Brian G.

Sv: Ungdoms forum
« Svar #13 på: Februar 22, 2009, 19:59:55 »
Ja, det kunne jeg tengt meg.
Hilsen Brian G.
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

SirOlsen

Sv: Ungdoms forum
« Svar #14 på: Februar 23, 2009, 02:36:38 »
Ærlig talt!...

Nå må dere skjerpe dere litt her!

Eget ungdomsforum? Ja, jeg ser argumentene ved "krasse tilbakemeldinger" og evt "uegnet språkbruk".
Men stikk fingern i jorda i 2 sekunder og tenk dere om litt. Ringer det ingen bjelle om at dere veteraner kanskje skulle tenke dere om litt før dere hagler ut med krasse svar da heller?

Vi er tross alt en supporterklubb som støtter samme klubb og lag, og i og med jeg er relativt fersk her enda i forhold til mange andre, har jeg enda friskt i minne de angrep som kom mot meg da jeg var som mest aktiv her, glad, lykkelig og ikke minst ivrig da jeg endelig hadde funnet et forum med folk med lidenskap for samme lag. En del av responsen fra en del av "ringrevene" her, skremte meg nesten fra å bruke forumet videre.

Derfor oppfordrer jeg heller moderatorne til å ta et tak mot de som evt skulle være unødvendig biske mot nye brukere (og gamle for den del). Det skulle være totalt unødnvendig å starte peronangrep og liknende av hverandre når vi diskuterer diverse vedrørende Leeds United. Det som tross alt i utgangspunktet samler oss i en supporterklubb!

Dere må bare ikke være så naive og tro at å opprette et forum for personer under 16 vil nødvendigvis føre til noe "mildere" oppførsel. Dagens 15-16 åringer har gjerne et språkbruk ovenfor hverandre som kan være svært ille. Ikke at jeg nødvendigvis tror at de vil være det i et Leeds forum. Men her er vi en smeltedigel av unge og gamle som har felles interesse i Leeds United, og å begynne å skille aldersgrupper i egne fora, synes jeg blir rett og slett for tåpelig. Da kan man likesågreit legge ned hele supporterklubben om det er på premissene at vi er for slemme med hverandre.

Det forbauser meg at det er så mange enige i dette forslaget. Begynn heller med å gå dere (inkludert meg selv) i sømmene og oppfør dere heller!
Gå foran som et godt eksempel og innvi ungdommen i den kulturen Leeds United representerer.
Jeg har selv vokst opp som liten knøtt som ble med hjem til dypt savnede Sverre Røbech sammen onkel og vennene hans for å se Leeds på tv. Da satt de der voksne menn og lille meg som var helt bergtatt over å få være med de store gutta og å heie på lidenskapen min, Leeds United. Jeg var heller ikke gamle karen da onkel, Sverre og vennegjengen drasset lille meg med på tur ned til Drammen.. jeg var 11 år da, og tenk dere hva dette gjorde med et barnesinn.. Jeg så jo stjerner i mange år etterpå!

Nei, opprett ikke et eget forum! Inkluder ungdommen her sammen med oss, fremfor å jage dem vekk! Det burde være totalt unødvendig, og dette kan dere gjøre noe med, dere som føler dere berørte. For de som ikke føler seg berørt, men som allikevel oppfører seg toskete kan moderatorene ta seg av!

Over og ut!
-SirOlsen-

asLeeds

Sv: Ungdoms forum
« Svar #15 på: Februar 23, 2009, 06:29:19 »
det var da voldsomt sirOlsen.
det er jo ikkje snakk om eit eget forum,kun 1 eget "rom" her på forumet.
synest dette var ein god ide.
DALHEIM WHITES

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ungdoms forum
« Svar #16 på: Februar 23, 2009, 08:28:26 »
For og øke interessen for LU blandt ungdommen, kunne det vært en ide å ha et eget ungdoms forum på LUSCOS Forumet med en øvre grense på feks. 16 år. Jeg har sett innlegg på forumet av ungdom som prøver å si noe men blir møtt med "krasse" svar av gamle ringrever på enkle meninger. Dette fører til at de ikke tør å komme med nye innlegg og kanskje ikke synes det er så gøy med LU lenger. Det er ikke bra for rekruteringen. Hvis dere sjekker loggen for innlegg for medlemsmassen er det kanskje 80% med max 10 innlegg eller ferre. Har selv 2 sønner på 8 og 9 år som etter hvert begynner å få interesse for LU på egenhånd og ønsker å være på forumet, men de for ikke lov av meg pga mulige "harde" tilbakemeldinger på innlegg. Eldste gutten min Brian G. er ihvertfall klar om det kommer et slikt forum. Det er også fetteren hans Mats G. på 12 år. Begge er medlemmer i LUSCOS. :)


Jeg synes dette var en ide verd å forsøke ihvertfall. Jeg kan godt forstå at ungene- som de jo er- mister motet litt dersom de tar opp ting som har vært diskutert før og blir "torpedert" av gamlekara! Håper noen ansvarlige tar tak i dette og at de som er så heldige og har klart å få barna interessert i Leeds United sørger for at de benytter seg av forumet. Dessverre har ikke jeg klart å omvende mine egne håpefulle. De er dessverre røde, men jeg liker ikke diktatur og kommunisme og har derfor latt de velge fritt.
Yeboahs vitne

berlin

Sv: Ungdoms forum
« Svar #17 på: Februar 23, 2009, 12:58:38 »
Skjønner ikke at det skulle være noen grunn til ikke å prøve et eget "barne/ungdomsrom",
det kan jo ikke gjøre noen skade, i værste fall blir det lite brukt? De unge vil og må SVÆRT gjerne lese og skrive på de øvrige rommene også.

Men når man først diskuterer nykommernes i blant ubehagelige mottakelse på forumet,
så er det absoutt verd å merke seg Jon R og SirOlsens innlegg, som egentlig sier: Ta godt i mot ny deltagere, og tenk deg om en gang eller to før du svarer krasst, ironisk e.l.

Vi har sett at yngre deltagere har fått seg en verbal knyttneve, og det er virkelig ikke bra. Noen ganger kan dette være fordi man tror at vedkommende nykomling er en voksen, og som da burde "tåle" ett skarpt motinnlegg.

Men det skal også gis ros: I det store og hele er det mange som tar ansvar og ønsker velkommen og slikt. Det er jo også veldig fint om folk bruker presentasjonsforumet, selv om det skal være fritt for folk å være så anonyme de vil.
« Siste redigering: Februar 23, 2009, 18:26:17 av berlin »

peacock

Sv: Ungdoms forum
« Svar #18 på: Februar 23, 2009, 16:08:51 »
Vi har sett at yngre deltagere har fått seg en verbal knyttnevne, og det er virkelig ikke bra. Noen ganger kan dette være fordi man tror ast vedkommende nykomling er en voksen, og som da burde "tåle" ett skarpt motinnlegg.

Jeg har ingen sterke meniger om dette. Men, skal man håndtere et liv som Leeds-supporter, bør man vel allerede i ung alder tåle en verbal knytteneve eller to? :)

Larsen.

Sv: Ungdoms forum
« Svar #19 på: Februar 23, 2009, 16:39:02 »
Her enig med Sir Olsen i denne saken. Bedre å inkludere ungdommen, eller å sette dem på et "rom" alene.
Pride of Yorkshire

Mats-

  • Gjest
Sv: Ungdoms forum
« Svar #20 på: Februar 23, 2009, 16:53:26 »
Her enig med Sir Olsen i denne saken. Bedre å inkludere ungdommen, eller å sette dem på et "rom" alene.

Dette med et egent 'rom' kan være starten på å inkludere dem på en bedre måte enn vi gjør nå. Enig?

h.b

  • Gjest
Sv: Ungdoms forum
« Svar #21 på: Februar 23, 2009, 17:02:46 »
For å være helt ærlig så får dagens ungdom mer vold gjennom barnetv og andre ungdomsprogrammer enn hva de noen gang vil få her på forumet.
Dette forumet skal ikke være et dikkedakkeforum. Nei la ungdommen tåle  litt f ord her inne. Det er mye verre der de vanker uansett

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ungdoms forum
« Svar #22 på: Februar 23, 2009, 17:16:20 »
For å være helt ærlig så får dagens ungdom mer vold gjennom barnetv og andre ungdomsprogrammer enn hva de noen gang vil få her på forumet.
Dette forumet skal ikke være et dikkedakkeforum. Nei la ungdommen tåle  litt f ord her inne. Det er mye verre der de vanker uansett

Det er ikke snakk om et "dikkedakkeforum" som du beskriver. 10-12 åringer må ikke nødvendigvis tåle såkalte "f ord". Det er snakk om et eget rom hvor de kan lage egne tråder om f.eks. quiz med lette spørsmål som om hvor mange ganger LU har vunnet serien, hvorfor begynte du å holde med LU, hvem er favorittspilleren din etc. Vi "voksne" kan for eksempel legge ut linker hvor de kan finne svar på LU historie for på den måten å stimulere interessen. :)

berlin

Sv: Ungdoms forum
« Svar #23 på: Februar 23, 2009, 18:24:28 »
For å være helt ærlig så får dagens ungdom mer vold gjennom barnetv og andre ungdomsprogrammer enn hva de noen gang vil få her på forumet.
Dette forumet skal ikke være et dikkedakkeforum. Nei la ungdommen tåle  litt f ord her inne. Det er mye verre der de vanker uansett

Det er ikke snakk om et "dikkedakkeforum" som du beskriver. 10-12 åringer må ikke nødvendigvis tåle såkalte "f ord". Det er snakk om et eget rom hvor de kan lage egne tråder om f.eks. quiz med lette spørsmål som om hvor mange ganger LU har vunnet serien, hvorfor begynte du å holde med LU, hvem er favorittspilleren din etc. Vi "voksne" kan for eksempel legge ut linker hvor de kan finne svar på LU historie for på den måten å stimulere interessen. :)

Ja, jeg skjønner fortsatt ikke hva som er galt med å opprette et eget rom. Hvis det viser seg at de trives aller best med "oss voksne" så er jo det helt greit. Hvorfor denne motstanden, de velger jo fritt! Hvis jeg var 12 år så ville jeg vært aller mest på "Ordet er fritt" og litt på "Off-topic", men er jo greitt å vite at de man treffer på "Ungdomsrommet" er supportere < 16 år. Det vet man jo ikke om andre steder før evt. noen bruker signaturen sin eller skriver at de er så og så gamle i et innlegg.

På forumet for øvrig er jeg for stor takhøyde, også i språkbruken. Det finnes grenser, og de er beskrevet.
Det er som før nevnt viktig å tenke seg om litt når man "svarer" forum-deltagere man ikke "kjenner",
og førvrig forsøke å være saklig og ikke ta "personen".

Eksempel: "For noe pissprek!" eller helt OK, mens "Du prater bare piss!" ikke er OK.

Mener ikke å moralisere, jeg har selv lagt et "egg" noen ganger.  :-[
« Siste redigering: Februar 23, 2009, 18:32:00 av berlin »

SirOlsen

Sv: Ungdoms forum
« Svar #24 på: Februar 23, 2009, 18:31:47 »
For å være helt ærlig så får dagens ungdom mer vold gjennom barnetv og andre ungdomsprogrammer enn hva de noen gang vil få her på forumet.
Dette forumet skal ikke være et dikkedakkeforum. Nei la ungdommen tåle  litt f ord her inne. Det er mye verre der de vanker uansett

Det er ikke snakk om et "dikkedakkeforum" som du beskriver. 10-12 åringer må ikke nødvendigvis tåle såkalte "f ord". Det er snakk om et eget rom hvor de kan lage egne tråder om f.eks. quiz med lette spørsmål som om hvor mange ganger LU har vunnet serien, hvorfor begynte du å holde med LU, hvem er favorittspilleren din etc. Vi "voksne" kan for eksempel legge ut linker hvor de kan finne svar på LU historie for på den måten å stimulere interessen. :)
Hei Rudi :)

Slik jeg ser det du beskriver der er jo nettopp det vi har "Off Topic"-rommet til. Der er og ungdommer like velkomne som voksne.

Jeg respekterer selvfølgelig forslaget deres, men jeg synes det er litt skremmende at voksne Leeds Supporteres oppførsel skal bidra til å skremme våre unge Leeds entusiaster "vekk" i egne rom. Jeg kunne forstått det om dette var et "sjekke"-forum, hvor 15 år gamle jenter kanskje ikke ønsket slibrige meldinger fra 45 år gamle menn. Men vi er tross alt her på dette forumet for å dele en interesse i Leeds United. Jeg håper virkelig jeg aldri får se at Elland Road innfører egen stand for barn og egne stands for voksne.

Leeds United og fotball generellt er tross alt ment å være en kultur ting som i all hovedsak er en kulturinteresse både voksne og barn kan dele. Jeg er da av den oppfatning om noen her inne ikke behandler nye eller gamle her med respekt, så bør det være reguleringer som gir konsekvenser. Her inne på et FORUM (merk deg navnet "Forum", og gjerne søk opp betydningen av ordet "forum" i et leksikon.. feks wikipedia). Det betyr "et sted for debatt". Derfor er man ofte avhengig av å ha personer som har forskjellige meninger for at vi skal kunne ha debatter..

Om jeg feks skrev;
"Min største favoritt gjennom tidene var Lee Chapman. Fordi han var *blabla...*"

Så svarte alle;
"Enig".

I og for seg greit nok, men jeg i et slikt tilfelle hadde jo da vært nysgjerrrig på andres favoritter og deres argumenter..

Og hva Leeds United gjelder, er det mulig å debattere alskens mulig. Alt fra økonomi, transferpolitikk, turer, seire, tap osv osv...

Ã… starte å dele oss opp føler i allefall jeg blir et skritt i veldig feil retning. Jeg er ikke den som ønsker å skremme barn som følger Leeds United.. Tvert om.. jeg prøver heller rekruttere barn som Leeds supportere (feks mine trommeelever og liknende) og bygger heller opp om entusiastmen dems. Husker en jeg gav en Leeds vimpel jeg hadde.. (den gutten var opprinnelig SCUM supporter pga pappan hans var). Men gutten så opp til meg, og en litt grinete pappa som fortalt meg at gutten hadde tatt ned ALT av ManU effekter på rommet sitt.. lagt dem pent på senga til søstra si og hengt opp Leeds vimplen han hadde fått av meg.

Slik er det også vi bør dyrke dere nye ferske tilhengere av laget vi elsker!
Ikke skremme dere vekk pga hva jeg mener er dumskap (altså unødvendig hard ordbruk og personangrep). Vi bør være en sammensveiset og god kameratgjeng alle sammen!
-SirOlsen-

Tom S

Sv: Ungdoms forum
« Svar #25 på: Februar 23, 2009, 18:53:56 »
Ser ikkje på dette som å dele oss opp, men heller som eit tilbud for de yngste.
Det er jo ikkje sånn at de blir utesteng frå OEF.

Skader ikkje å prøve, det verste som skjer er at rommet blir lite brukt.

Eg støtter i alle fall forslaget.


SA;
følg gjerne opp med juniorsider i TPN.
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Ungdoms forum
« Svar #26 på: Februar 23, 2009, 19:49:00 »
Jeg håper virkelig jeg aldri får se at Elland Road innfører egen stand for barn og egne stands for voksne.



Hei Øistein!

ER har i dag egne family areas, i likhet med de fleste andre klubber. Dette har vært en trend i lang tid,
hvor argumentet har vært å forsøke å få tilbake familier på kamo, og språkruken har vært en av årsakene til at foreldre ikke har villet at barna skal gå på kamp.

Så det har på en måte forsøkt å både ta hensyn til råtassene (type North Stand) og de som vil ha en "familieopplevelse". I hvilken grad dette har lykkes, skal jeg ikke uttale meg om.

Men ta en kikk på ER-planen, og du vil se at famlieområden er plassert på den "kjedeligste siden", nemlig East Stand.

http://www.leedsunited.com/page/StadiumPlanAndPrices/0,,10273,00.html

Jeg er forøvrig helt enig med deg (som før påpekt) at vi voksne kan nettopp være det, nemlig opptre voksent, spesielt når man ikke vet hvem man "snakker med". Likevel må det å spy ut gørr og frustrasjon med tildels heftig språkbruk fortsatt være helt OK, så lenge det ikke rettes mot en person på forumet.

Men egentlig bør vi heller høre på hva våre yngste forum-deltagere har å si til dette. De er store nok til å kreve og bli hørt, de har jo elevråd på skolen, og hvis de har lyst, why not? På ungdomsrommet vet de at de helt sikkert at de treffer sin aldersgruppe, selvfølgelig vil de fortsatt være aktive lesere og bidragytere på resten av forumet.
« Siste redigering: Februar 23, 2009, 19:54:38 av berlin »

Scott N.

Sv: Ungdoms forum
« Svar #27 på: Februar 23, 2009, 20:30:03 »
Nårrtid kommer ungdoms rommet? :)
LUSCOS 7189              03.01.2010 scum - Leeds United 0-1 Beckford 19. min

h.b

  • Gjest
Sv: Ungdoms forum
« Svar #28 på: Februar 23, 2009, 20:47:25 »
Tenkt 2 ganger. Sett igang. Ikke verre enn at det går ann å prøve. Men når kommer senior rommet. Rommet for oss som glemmer at vi kjøpte forrige runde og spanderer en runde til

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ungdoms forum
« Svar #29 på: Februar 23, 2009, 21:01:16 »
Dette er senior rommet h.b. ;D Dessuten er det lov å endre mening :)