Leeds-Northampton 2. mai

Started by ivo, February 23, 2009, 19:05:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Quote from: Lindskog-Leeds on April 06, 2009, 20:49:35
Der va billettane bestilt :)
Sitter på East Stand, L31, rad K 0074-75.
faen så eg gleda meg :D

Sett en del på flybilletter, svindyrt må eg si.
har dere andre som skal ned, funnet noe billig og bra løsninger ?
Fant ganske billig buss fra london til leeds, 30 pund tur retur..
Men da skal det jammen klaffe med fly.
I og med at eg bur i Høyanger, så blir nærmaste flyplass, Bergen Flesland.

Om du vil fly direkte til Leeds frå Bergen trur eg det vert vanskelig å få billetter under 3000. Til Manchester og London er det billigere (1500-2500), men då må ein regne inn tog/buss billett.

Om du har ork til det kan du reise til Torp og fly Ryan Air til Liverpool, der er mange billigbilletter (under 1000), men ei slitsom reise.

KLM direkte til Leeds er veldig komfortabelt.

Lykke til med turen  :)
COME ON LEEDS !!

Lindskog-Leeds

Quote from: Tom S on April 06, 2009, 21:08:07
Quote from: Lindskog-Leeds on April 06, 2009, 20:49:35
Der va billettane bestilt :)
Sitter på East Stand, L31, rad K 0074-75.
faen så eg gleda meg :D

Sett en del på flybilletter, svindyrt må eg si.
har dere andre som skal ned, funnet noe billig og bra løsninger ?
Fant ganske billig buss fra london til leeds, 30 pund tur retur..
Men da skal det jammen klaffe med fly.
I og med at eg bur i Høyanger, så blir nærmaste flyplass, Bergen Flesland.

Om du vil fly direkte til Leeds frå Bergen trur eg det vert vanskelig å få billetter under 3000. Til Manchester og London er det billigere (1500-2500), men då må ein regne inn tog/buss billett.

Om du har ork til det kan du reise til Torp og fly Ryan Air til Liverpool, der er mange billigbilletter (under 1000), men ei slitsom reise.

KLM direkte til Leeds er veldig komfortabelt.

Lykke til med turen  :)

Takk for tipset :)
Søkt litt rundt nå, det meste ligger på 6000++..
Men eg får leite videre, over elva skal eg, uansett om eg må ta årene fatt og ro :)

Rudi G.

Reiser du med KLM fra Bergen fredag ettermiddag og retur søndag morgen koster turen under 4000,-. Da flyr du rett til Leeds via Amsterdam. God tur.

testo

Billetter er på plass.
Sitter på  JOHN CHARLES PADDOCK: C19
YOOOOOHOOOOOO her i com
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Lindskog-Leeds

Quote from: testo on April 06, 2009, 23:01:41
Billetter er på plass.
YOOOOOHOOOOOO her i com

S****n det skal bli bra med full stadion :)
tenk deg om northampton kampen blir den som avgjør direkte opprykk ?
Kor ska du reise ifra og hotell du ska ligge på ?

testo

Quote from: Lindskog-Leeds on April 06, 2009, 23:05:56
Quote from: testo on April 06, 2009, 23:01:41
Billetter er på plass.
YOOOOOHOOOOOO her i com

S****n det skal bli bra med full stadion :)
tenk deg om northampton kampen blir den som avgjør direkte opprykk ?
Kor ska du reise ifra og hotell du ska ligge på ?

Vi er 4 stk som reiser fra Gardermoen tidlig Fredag morgen til Amsterdam og videre til Manchester hvor vi tar turen derfra til Mekka med tog ,og blir på Marriott til Søndag og turen går samme rute tilbake men fra Leeds...Tror det blir rimelig fullt på ER..Ifjor var det over 38000 der.
Vi sees sikkert........  ;) ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ivo

Ser at billettsalget starter 15 april. Det greieste er vel å bestille kampbillett online? Vil unngå at man som førstegangsreisende er i Leeds uten billett!!

testo

Quote from: ivo on April 10, 2009, 23:11:41
Ser at billettsalget starter 15 april. Det greieste er vel å bestille kampbillett online? Vil unngå at man som førstegangsreisende er i Leeds uten billett!!

Er du medlem kan du handle nå.Salget åpnet 6/4 for medlemmer.Venter du til du kommer ned tror jeg du kan bli skuffet. Det blir helt sikkert fullsatt der.
Terje

ivo

Ser at salget av billetter starter 15 april for de som ikke er member. Betyr det at jeg kan bestille kampbillett online i natt etter kl. 2400?

testo

Quote from: ivo on April 14, 2009, 18:19:42
Ser at salget av billetter starter 15 april for de som ikke er member. Betyr det at jeg kan bestille kampbillett online i natt etter kl. 2400?

Litt usikker på akkurat det ivo,men det kan sikkert en av Moderatorene svare på,også om det er nødvendig og sitte å vente til kl 01.00(Norsk tid)

Du kan lese litt om !!how too book!! her. http://www.leedsunited.com/page/HomeTickets/0,,10273,00.html

Så er det kanskje lurt å registrere seg først som sist,så slipper du å gjøre det når du kjøper billetter.
http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/Home/Home.aspx
Terje

ivo

Har ordnet med kampbillett på John Charles West Stand. Vi er fire forventningsfulle finnmarkinger på førstereistur til Leeds. Ser virkelig fram til oppholdet! Ã... få oppleve Elland Road blir stort for en som har fulgt laget i 35 år!
For kr 5400 fikk vi fly, tog, hotell og kampbillett. En gunstig pris synes vi, tatt i betraktning at vi reiser fra Kirkenes. Fikk bestilt rom på SAS i Leeds. Regner med at det er et ok hotell som ligger noenlunde sentralt. Satser på en tur innom Lorimers pub kampdagen. Dette blir stort!!

tomniel

skal over på denne kampen. hvor på stadioen anbefalles for best mulig stemning?

Tom S

Quote from: tomniel on April 19, 2009, 19:07:17

The Kop (North Stand)
COME ON LEEDS !!

tomniel

Quote from: Tom S on April 19, 2009, 19:52:56

The Kop (North Stand)

da var det seff utsolgt i north stand. kjøpte 4 bill i EAST CENTRAL LOWER: L30 . Er det i North stand svingen bortefansen sitter?

får jeg billetter i posten eller må eg hente de på billkontor?

berlin

Quote from: tomniel on April 23, 2009, 01:38:49

The Kop (North Stand)

da var det seff utsolgt i north stand. kjøpte 4 bill i EAST CENTRAL LOWER: L30 . Er det i North stand svingen bortefansen sitter?

Nei, hele North Stand er forbeholdt Leedsupportere, inklusive den "harde kjerne". Bortefansen er i South Stand, d.v.s oftest i South East Corner (svingen på din side). Du får sett bra på L30, og får sett den aktive Leeds-fansen fra grei avstand, men East Stand er vel den minst "aktive" tribunen. Blir bra uansett dette, siden det er siste kamp og mye folk.

Du får billettene i posten, regner med at du bestilte på nettet.

ivo

Hva med søndagsåpne butikker, finnes de? I og med at en har god tid på søndagen, hadde det vært greit å slå i hjel tiden med litt shopping.

janove

Fredag 1. mai er den en gjeng fra Kvinesdal, som skal til "Aidensfield". Det er leid en 24 seters buss. Det er lagt inn tur med damplokomotiv. Stedene som blir besoekt er Pickering, Withby og Scarborough, i tillegg til Goatland (Aidensfield).
Det er bussavgang fra Marriott kl 9 og beregnet retur, ca 19.00.
Om noen kunne tenke seg aa bli med paa turen, saa er det 5 plasser ledig.
Jeg kan kontaktes paa jan-ove.klausen@ntlworld.com

tomniel

Quote from: berlin on April 23, 2009, 06:28:10
Quote from: tomniel on April 23, 2009, 01:38:49

The Kop (North Stand)

Nei, hele North Stand er forbeholdt Leedsupportere, inklusive den "harde kjerne". Bortefansen er i South Stand, d.v.s oftest i South East Corner (svingen på din side). Du får sett bra på L30, og får sett den aktive Leeds-fansen fra grei avstand, men East Stand er vel den minst "aktive" tribunen. Blir bra uansett dette, siden det er siste kamp og mye folk.

Du får billettene i posten, regner med at du bestilte på nettet.

takk, billettene kom i posten ja :)
noen som har tenkt seg på omvisning på stadioen iløpet av helgen?

kjelvi

Quote from: janove on April 29, 2009, 10:32:45
Fredag 1. mai er den en gjeng fra Kvinesdal, som skal til "Aidensfield". Det er leid en 24 seters buss. Det er lagt inn tur med damplokomotiv. Stedene som blir besoekt er Pickering, Withby og Scarborough, i tillegg til Goatland (Aidensfield).
Det er bussavgang fra Marriott kl 9 og beregnet retur, ca 19.00.
Om noen kunne tenke seg aa bli med paa turen, saa er det 5 plasser ledig.
Jeg kan kontaktes paa jan-ove.klausen@ntlworld.com

tok samme tur med familien i månedsskiftet januar/februar, bortsett fra at vi hadde førstestopp i York.
Goatland er unnagjort på 5 min!
Whitby var sjarmerende, Scarborough enda flottere.
Sørg for å ta en avstikker eller to til klippene helt ute på kysten fra Whitby og sørover. Selv veien går litt innlands.
Bygninger og annet ekstriør fra serien 'Sykehuset i Aidensfield' er ikke fra Goatland, men fra Whitby. Samt at dere vet sikkert at togstasjonen i Goatland r også den samme som i Harry Potter-filmene.