Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

berlin

Quote from: Superfan on April 09, 2010, 16:24:44
Quote from: p0ndus on April 08, 2010, 19:00:49
Ærede medssupporter vi er begge enige om ønsket om et fremgangsrikt Leeds. Kansje vi også er enige om gleden over Scums exit i C-League i går(Digresjon). Forøvrig kan jeg desverre ikke tenke meg muligheten for at andre har hatt økonomisk gevinst av cupeventyret en smurfebestefar Bates. MOT.

Er enig i det du sier om både et fremgangsrikt Leeds og gleden over Bayerns sier over Scums. Vurderer å henge Robben i glass og ramme i stua. Når går vi for direkte opprykk. MOT.

Nå har jeg og sikkert andre blandede følelser overfor Bayern da. For meg personlig gikk jeg fra å være Leeds-supporter til å være fanatisk Leeds-supporter etter det urettferdige tapet mot Bayern i 1975. Sakte men sikkert er "hatet" mot Bayern blitt svakere. Scum er jo obligatorisk som hatlag nr 1 , d.v.s for mange norske Leeds-fans kommer Liverpool foran Scum i lag de misliker mest.

Svend Anders

Dagens tweet:
"David Blaine is reportedly gutted that his record of spending 42 days doing f**k all in a box has been broken by Jermaine Beckford!"

SA,
sånn på fredasettermiddan
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Bites Yer Legs

Quote from: berlin on April 09, 2010, 16:43:52
Ærede medssupporter vi er begge enige om ønsket om et fremgangsrikt Leeds. Kansje vi også er enige om gleden over Scums exit i C-League i går(Digresjon). Forøvrig kan jeg desverre ikke tenke meg muligheten for at andre har hatt økonomisk gevinst av cupeventyret en smurfebestefar Bates. MOT.

Er enig i det du sier om både et fremgangsrikt Leeds og gleden over Bayerns sier over Scums. Vurderer å henge Robben i glass og ramme i stua. Når går vi for direkte opprykk. MOT.

Nå har jeg og sikkert andre blandede følelser overfor Bayern da. For meg personlig gikk jeg fra å være Leeds-supporter til å være fanatisk Leeds-supporter etter det urettferdige tapet mot Bayern i 1975. Sakte men sikkert er "hatet" mot Bayern blitt svakere. Scum er jo obligatorisk som hatlag nr 1 , d.v.s for mange norske Leeds-fans kommer Liverpool foran Scum i lag de misliker mest.

Var i utgangspunktet Pest vs Kolera ja. Men når kampene er i gang er det ingen tvil om hvem man "holder" med, jeg jublet høyt når Robben feide an i hjørnet!! !
KEEP FIGHTING!!

newsome

Quote from: Bites Yer Legs on April 09, 2010, 18:58:43
Quote from: berlin on April 09, 2010, 16:43:52

Var i utgangspunktet Pest vs Kolera ja. Men når kampene er i gang er det ingen tvil om hvem man "holder" med, jeg jublet høyt når Robben feide an i hjørnet!! !
Kunne ikke vært mer enig Bites! God helg! ;)

Rasmussen7

Og nå ser d ut til at seriegullet til manu ryker... kan d bli bedre???
Jada d kan d... Får vi rykker opp 8 mai!!!

Hallgeir *

West Ham skal nå være først (?) i køen når det gjelder å kapre Beckford ved sesongslutt.
(Kilde : "CaughtOffside")
Super Leeds since 1968

newsome

Quote from: hallghel on April 11, 2010, 22:32:43
West Ham skal nå være først (?) i køen når det gjelder å kapre Beckford ved sesongslutt.
(Kilde : "CaughtOffside")
Ønsker han god tur bort fra Leeds!

Han havner snart i lavere divisjoner enn Leeds!

p0ndus

Hei ! Stakkars Westham du snakker om å stå først i feil kø. De burde stille seg i Gradel køen isteden.(forresten DUMT, still Dere fortsatt i Beckford køen Dere).

baste

Beckford finally withdrew his transfer request to focus on his team’s promotion push but he is now being tipped to move to Everton at the end of the season as a free agent when his contract expires.

He has 27 goals to his credit this season but has scored just five league goals since his winner knocked Manchester United out of the FA Cup at Old Trafford.

Sier litt om formutviklingen til "guden" vår. 22 mål før nyttår og 5 mål etter!!  :o

Kickthemdown

Quote from: Duncan McKenzie on April 08, 2010, 17:08:21
Er det noen som vet hva Beckford egentlig ble tilbudt i lønnspakke?

Ser at Sun gjør et stort nummer av at Blackburn ikke vil kunne matche Olympiakos sitt tilbud på 25000 i uka til Gamsten. Jeg har ikke følgt helt med på lønnsnivået i PL, men 25000 for en middels minus spiller i PL er mindre enn hva jeg trodde - selv om det er Sun som skriver det.

Med tanke på at Gamst allerede har 350000 norske kroner i økelønn så kan vi trygt si at The Shit tar feil igjen.

baste

The mooted move to Everton appears to have been just a rumour and no deal has yet been concluded. One thing is for sure, Beckford’s attitude on the pitch is not exactly warming people to him. Having watched the striker numerous times he appears moody and nonchalant on the pitch. Runs around very little and most certainly does not have the first touch of a Premier League footballer. Yet he knows where the goal is, his record speaks for itself. One thing for certain is that his Leeds United career is over in three games time.

Asbjørn

Quote from: baste on April 22, 2010, 18:45:57
The mooted move to Everton appears to have been just a rumour and no deal has yet been concluded. One thing is for sure, Beckford’s attitude on the pitch is not exactly warming people to him. Having watched the striker numerous times he appears moody and nonchalant on the pitch. Runs around very little and most certainly does not have the first touch of a Premier League footballer. Yet he knows where the goal is, his record speaks for itself. One thing for certain is that his Leeds United career is over in three games time.

...fint om du viser til hvilken blogg (?) du har hentet dette fra, baste :)
Og så håper jeg da virkelig at blogger'n har rett i at det er tre kamper som gjenstår, og ikke fem/seks  :o

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Here we go again

Quote from: Asbjørn on April 22, 2010, 18:54:21

Og så håper jeg da virkelig at blogger'n har rett i at det er tre kamper som gjenstår, og ikke fem/seks  :o

Den var litt dyp, i alle fall nå så tidlig på morgenen.  Men tok den til slutt og er fullstendig enig! ;)

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on April 22, 2010, 18:54:21

Has Beckford blown his Premier League move?
Date: 22nd April 2010 at 4:25 pm
As Leeds United enter what is arguably some of the club’s most important ever games. Star striker Jermaine Beckford has been turned on by the Elland Road faithful and resigned to a place on the bench. Is his lacklustre attitude costing him his Premier League move?

Jermaine Beckford has had an eventful season to say the least. Having scored 28 goals for Leeds United, Beckford’s stock has grown significantly. This along with his FA Cup heroics at Old Trafford and White Hart Lane had lead to a January scramble for the 26 year old forward. Newcastle United was close to gaining Jermaine Beckford’s signature yet a fee could not be agreed. Upon the collapse of negotiations, Leeds United announced that Beckford would be seeing the remainder of his contract out. Yet all the speculation has seemed to have an effect on the player’s head.

Having supposedly signed a pre-contract agreement with Everton, Jermaine Beckford has appeared uninterested and not played anywhere near the standard he is capable of. His love/hate relationship with the Leeds United fans has not exactly helped the cause. Having been replaced in the 2-0 victory over Southend only a fortnight ago, Beckford was jeered by a large section of the crowd in which he responded by offering a ‘gesture’. He was subsequently dropped in the two following games for the club.

Manager Simon Grayson has urged the fans and players to get behind Beckford ‘The fans pay their money so they can chant things but they can only help players by getting behind them. Jermaine hasn’t got a problem with it and nor have I,’ said Grayson. ‘Strikers thrive on confidence and after going a few games without scoring; maybe Jermaine’s confidence is dwindling.’ He told Sky Sports. So given the strikers lack of form could he have blown his Premier League chance?

Well, maybe so. The mooted move to Everton appears to have been just a rumour and no deal has yet been concluded. One thing is for sure, Beckford’s attitude on the pitch is not exactly warming people to him. Having watched the striker numerous times he appears moody and nonchalant on the pitch. Runs around very little and most certainly does not have the first touch of a Premier League footballer. Yet he knows where the goal is, his record speaks for itself. One thing for certain is that his Leeds United career is over in three games time.

The goal getter has a long list of potential suitors. The most recent side to be linked with a move for Jermaine Beckford has been West Ham United. He is apparently top on the list of players Gianfranco Zola wishes to acquire if he remains at Upton Park. In all honesty I don’t think Beckford’s going to get a better offer than that. Unless he wishes to sit on a bench for a living.

http://www.footballfancast.com/football-blogs/has-beckford-blown-his-premier-league-move?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ffc_everton_blogs+%28FFC_Everton_Blogs%29
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Til tross for alt; er jo vanskelig å mislike karen pga av alle målene.

Jeg håper han lander etterhvert, innser at Leeds er klubben han hører hjemme i, begynner å løpe (og smile?) mer. Ja, og selvsagt signerer en ny kontrakt da. Men ved gitte forutsetninger.

euphor9

Quote from: Torpedo on April 23, 2010, 21:48:59
Til tross for alt; er jo vanskelig å mislike karen pga av alle målene.

Jeg håper han lander etterhvert, innser at Leeds er klubben han hører hjemme i, begynner å løpe (og smile?) mer. Ja, og selvsagt signerer en ny kontrakt da. Men ved gitte forutsetninger.

Enig med deg.    Kanskje gutten har ett holdningsproblem?  Og tror han er bedre enn han egentlig er.   Men ser gjerne at han fortsetter i Leeds.     Vi må uansett erstatte han viss/når han drar.

berlin

Vel, denne sære opptredenen, nonsjalansen og mere til har han hatt lenge og det virker ikke som det endrer seg. Er glad kvitt fyren uansett om vi spiller i CCC eller L1 neste sesong.
Det er fullt mulig å ha et like slagkraftig angrep uten Beckford.

peacock

Som trådstarter anser jeg meg nå ferdig med denne :) Takk, Beckford!

Sydhagen

Går foran som kaptein idag!!
Håper i det lengste at mannen signer ny kontrakt nå som opprykket er sikret, men såg nesten ut som han tok farvel når han ble byttet ut...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Same

Beckford spilte en av de beste kampene sine i dag, kjempet som en løve. Både defensivt og offensivt. Må han lykkes videre om han velger og dra.

Kato

Ja, NÃ... kan vi slutte med en meningsløs diskusjon om Beckford :)

Here we go again

Flott kamp av Beckford i dag.  Ønsket ham ikke på banen før kampen, men han sto frem som en glimrende kaptein og gjorde mine ord til skamme.  Jobbet mer i dag enn hva han har gjort  til sammen etter Scumchester kampen.  Så at han fremhevet drakten da han ble byttet ut.  Håper han blir, men hvis han drar blir han kun en parantes i min Leeds historie(som begynner å bli lang etter hvert), til tross for at han skåret seiersmålet i dag.

Men i dag skal jeg uansett løfte glasset for Beckford!!!  Skål ;)

Hobben

Tilby denne fyren en kanonkontrakt slik han blir med videre !!
Om han drar ønsker jeg han lykke til, han har gjort vanvittigt mye for klubben vår!

J
Rogaland Whites

Superfan

Quote from: Superfan on April 08, 2010, 00:22:40
Quote from: Jon R on April 07, 2010, 21:05:32
Quote from: Superfan on April 07, 2010, 19:57:24
En kan jo bare spekulere på hvor hadde vi vært på tabellen uten Beckford som har putta 21 av våre 64 hittil i sesongen. I tillegg har han nærmest på egen hånd sørget for store ekstra inntekter i cupen med avgjørende scoringer der. Det står jo ikke akkurat en kø med spillere klare til å fylle skoene hans.

Driter i om han daffer rundt i 85 minutter, så lenge han scorer. Og det kommer han til å gjøre.

Fotball er et lagspill. En virkelig god angriper kjennetegnes ved mer enn evnen til å score mål. Han bør også ha som egenskap at han kan gjøre sine medspillere gode og gjerne ha evne til å inspirerere de andre med innsats og tæl når det butter i mot. Det er derfor et stort problem at vår måte å spille fotball på er bygget rundt en "av og på" spiller som Beckford. Jeg tror Leeds ville vært et bedre lag uten Beckford. Jeg tror Leeds kommer til å bli et bedre lag uten Beckford, og kommer til å score flere mål total sett uten Beckford. Jeg tror ikke jeg kommer til å savne ham nevneverdig, uansett om han skulle komme til å score 10 mål på de siste 6 kampene.

Vi har vel ikke akkurat overbevist når han ikke har spilt?

Kunne ikke dy meg for å dra fram denne.

Tom S

Lykke til Becks!
Om det vert i Leeds eller annan klubb.
Sjølv om du, i tillegg til ein fullstendig feiltima transferrequest, har litt holdningsproblem har du bøttet inn mål for oss og det set vi pris på. Og no etter å ha fullført kontrakten din lar vi det vere opp til deg å velge din vei videre.

Jermaine Beckford - scored a f**king great goal, in the scumshithole, in the scumshithole!
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Legende !!

Kan gjøre hva faen han vil nå.. Senker Scum og skyter oss opp samme sesong. Faen for en mann!  :D

abbe

Takk for alt. Tenk at han vil spille reservelags fotball for Everton i stedet for CCC med Leeds.

Hallgeir *

Det finnes en egen tråd for å takke Howson, men vi har så utrolig mye å takke Beckford for, så også i dag. Uten hans killerinstinkt og plasseringsevne hadde vi vært i play-off nå.
Super Leeds since 1968