Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Here we go again

Synd at han forlater og og good bye til ham.  Men synes ikke vi trenger å gi ham all kreditt for opprykket.  I så fall kan vi like gjerne tilegne ham skylden for at vi ikke rykket opp via kvallik i fjor da han misset på straffe.  Fotball er tross alt et lagspill og det er 11 mann der ute.
Han er uansett vår beste spiss(på godt og ondt) denne sesongen og vi må nå få inn en fullgod erstatter.  Selvfølgelig lokker PL og mer penger, men tror personlig han hadde tjent mer sportslig på å bli i Leeds.  Og det er slett ikke sikkert at han vil lykkes i PL.  Det er tross alt store nivåforskjeller mellom LI og der han nå eventuelt havner.

Men han får ha lykke til og takker spesielt for innsatsen i vår siste kamp denne sesongen. Så får du heller sitte der med pengene og angre på at du kunne blitt et kapteinsemne og spiss i et fremtidig nytt SuperLeeds.

Trulsaren

Med så mange mål han puttet og hvor viktige de målene var skal jo han ha en litt større del av kaken... Selvfølgelig er det i de fleste tilfeller en pasningslegger bak målene, men føler at de som virkelig har biddratt der har fått mye skryt.
Han hadde absolutt tjent mer sportslig ved å fortsatt ha hvit drakt, men samtidig skjønner jeg han veldig godt. Han har jobbet knallhardt for å bli PL spiller, og når han har sjansen blir det litt dumt å si nei for å kanskje spille PL med Leeds.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Torpe-do

Takk for alt, Beckford! Ønsker deg gull og grønne skoger, det har du virkelig fortjent!

I en perfekt verden skulle jeg gjerne sett deg videre i Leeds-trøya og oppnå en status verdig de største i Leeds-historien, men jeg har forståelse for at du ønsker å gripe PL-drømmen når du har sjangsen.

Uansett, lykke til videre, jeg vet hvilket navn og nummer som skal figurere på årets drakt!

Runar

Går mot strømmen og sier at han tjener mest sportslig på å gå til PL - Uansett, godt jobbet Becks

Vonsiggy

Lykke til Becks! kommer alltid til å huske målet på OT 3. jan 2010! Et av de lykkeligste dagene jeg har hatt denne sesongen + kampen mot BR selvsagt  ;)

For å ha noe å mimre på:

http://www.youtube.com/watch?v=BWa5-_xiBVA&feature=related
 - What shirt am I wearing,bruv, are you being serious?!

Corleone

Takk for alt Jermaine.  Vi sees i PL om noen år   8)
Håper isåfall du blir tatt godt imot på ER, som den legenden du er.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: auren on May 30, 2010, 14:03:28
http://www.youtube.com/watch?v=g0dArvS0L2g&feature=fvw

Huff. Savner fyren alt...  :'(

auren
Han gir meg frysninger, men det er pga det han har gjort for klubben. Magiske øyeblikk, det der!
Super Leeds since 1968

lojosang

Quote from: Vonsiggy on May 30, 2010, 13:15:11
Lykke til Becks! kommer alltid til å huske målet på OT 3. jan 2010! Et av de lykkeligste dagene jeg har hatt denne sesongen + kampen mot BR selvsagt  ;)

For å ha noe å mimre på:

http://www.youtube.com/watch?v=BWa5-_xiBVA&feature=related
 - What shirt am I wearing,bruv, are you being serious?!

STYGG sak å ikke advare mot sterke scener der! Grøss og gru. Wise!
- Leif Olav

Same

Quote from: auren on May 30, 2010, 14:03:28
http://www.youtube.com/watch?v=g0dArvS0L2g&feature=fvw

Huff. Savner fyren alt...  :'(

auren

wtf... fikk reklame pop-up da jeg spilte den av.

"Er du Manchester United fan? Meld deg inn i supporterklubben. Få united-suvernir.
Meld deg inn på united.no"

Kvalmt!

Oppdrettslaksen

B-m

Jeg HÃ...PER at denne tråden blir låst nå? Og at ikke denne helvettes tråden popper opp for hver kamp Beckford spiller for Everton/evt putter. Vi kan i det minste lage en egen Beckford og Everton tråd.

PLEASE KJÆRE GUD!!!!!!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Here we go again

Fanen og, nå har denne helvettes tråden poppet opp igjen! ;)

Good bye Beckford

Budda

Endre

Jon R

Quote from: B-m on May 31, 2010, 13:48:19
Jeg HÃ...PER at denne tråden blir låst nå? Og at ikke denne helvettes tråden popper opp for hver kamp Beckford spiller for Everton/evt putter. Vi kan i det minste lage en egen Beckford og Everton tråd.PLEASE KJÆRE GUD!!!!!!!

Isåfall off topic, og det er snart denne tråden og.  ;)
Jon R.

Hobben

Rogaland Whites

torivar

Quote from: Budda on May 31, 2010, 20:58:26
Må innrømme at det svir litt å se Beckford i Everton-drakt:

http://www.evertonfc.com/news/archive/2010/05/31/beckford-can-t-wait-to-get-started

Kvalmende i den drakta. I intervjuet på evertontv kommer samme svadaen om treningsfeltet til Everton som han lirte av seg om TA på lutv. Well, well, time to move on

auren

Synes faktisk at Everton drakta var rimelig tøff!

Lykke til Beckford. Kommer til å følge ekstra med Everton denne sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Quote from: auren on May 31, 2010, 22:32:25

auren

Blir nok mest benken fro Becks med de konkurrentene han har i Everton. Så får vi se hvor lenge han liker PL-benken......
MOT

jackbauer68

Quote from: GeirO on June 01, 2010, 12:15:09
Quote from: auren on May 31, 2010, 22:32:25

auren

Blir nok mest benken fro Becks med de konkurrentene han har i Everton. Så får vi se hvor lenge han liker PL-benken......

eg tipper han banker inn 15 mål neste sesong!!

Evig Pint

Marching on together

Joe Jordan

Lykke til videre Becks, gjorde det riktige selv om jeg ikke tror at hverken Sharp eller Hooper har dine kvaliteter.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Skal Beckford lykkes i PL må han forbedre seg radikalt når det gjelder ballmottak, holdninger og stabilitet. Han er rett og slett ikke god eller talentfull nok til at primadonnanykker og hvileskjær blir akseptert på dette nivået. Det betyr 100 % innsats på treningsfeltet og hvert minutt på banen. Hvis David Moyles mestrer rollen som en myndig og klok "man manager", kan Beckford lykkes, men jeg har mine tvil. Ønsker han uansett lykke til. Blir spennende å følge utviklingen hans i kanskje verdens beste og tøffeste fotballiga .  :)
Jon R.

JanPSyse

Strengt tatt er vel denne tråden fra nå av å betrakte som off topic, eller i beste fall ex-player...

Moderator?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

veteranen

Enig med Jon R.
Det er mange som er istand til å prestere på toppnivå, i enkeltkamper og i kortere perioder. Men de virkelig gode spillerne er istand til å prestere på høyt nivå, uke etter uke, kamp etter kamp. For å kunne klare det, må man ikke bare være en talentfull fotballspiller, den mentale biten må også være på plass...

Det vil overraske meg hvis vi om 2-3 år snakker om "premier league - stjernen Jermaine Beckford"...

B_Ød

Quote from: JanPSyse on June 02, 2010, 00:24:28
Strengt tatt er vel denne tråden fra nå av å betrakte som off topic, eller i beste fall ex-player...

Moderator?

Enig! Everton har vel et eget forum?
Gjør han det bra, vil han bli omtalt som Everton-spiller...i motsatt fall, vil han kun refereres til som "den tidligere Leeds-spilleren"...har sett det i aviser gjentatte ganger..ganske provoserende det!
Ups & Ups!!

euphor9

Vil bare ønske Beckford lykke til i Everton.  Håper han lykkes i Evertondrakten.

Og denne linken er vel off topic:   http://www.football.co.uk/everton/toffees_legend_sharp_backs_beckford_rss832562.shtml

Men skal ikke poste noe mere om Beckford on topic.

Lord-Meta

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/jermain-beckford-chelsea-9355605/

litt bedre kvalitet på denne ;)

Det tempoet han har der er helt vanvittig, kan ikke huske at han var så hurtig i hvit drakt ;D