Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trulsaren

Quote from: peacock on May 26, 2010, 09:59:49
Quote from: sportcarl1 on May 25, 2010, 18:36:53
Quote from: Trulsaren on May 23, 2010, 21:56:12
Han har bevist egentlig hele sesongen at han er blant de absolutt beste spillerne i L1, om ikke den beste... Han spilte jo også meget bra i kampene i FA cupen, så en enorm økonomisk risiko tror jeg ikke man tar. Jeg håper selvsagt han blir i Leeds, men jeg tviler sterkt.
han har inte bevisat det i år,  var tre månader som han var helt under isen och det kändes som vi spelade med en man mindre

Jada; en mann mindre. Over 90 mål på 3 sesonger er ikke godt nok. Si meg; er du svensk?
:D
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

nellejr

Synes det er merkelig stille rundt Beckford. Kan det være en mulighet at når kontrakten hans går ut 30. juni, så signerer han en ny kontrakt, med en fet sign on fee i stedet for den lønna han har krevd?

Vil ikke bli dyrere for Leeds det enn å kjøpe en ny spiller, og samtidig så slipper man presset fra andre spillere om høyere lønn.

Mulighet?
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

auren

Quote from: nellejr on May 26, 2010, 14:40:07
Synes det er merkelig stille rundt Beckford. Kan det være en mulighet at når kontrakten hans går ut 30. juni, så signerer han en ny kontrakt, med en fet sign on fee i stedet for den lønna han har krevd?

Vil ikke bli dyrere for Leeds det enn å kjøpe en ny spiller, og samtidig så slipper man presset fra andre spillere om høyere lønn.

Mulighet?

Jeg tror faktisk at en spiller som Gary Hooper har større potensial enn Beckford, så hvis det var opp til meg så ville jeg heller brukt 1 million pund på å kjøpe Hooper enn å gi Beckford 1 million i sign on fee.

Beckford er nok historie.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Quote from: nellejr on May 26, 2010, 14:40:07

Mulighet?

26 May 2010 09:29:46
Jermaine Beckford has been approached by:

2 Scottish = Rangers & Celtic
2 Premiership = Sunderland & Wigan
3 Championship = Hull, Pourtsmouth & Swansea

He is still in talks with Leeds but looks likely that he will go.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Han har bevist egentlig hele sesongen at han er blant de absolutt beste spillerne i L1, om ikke den beste... Han spilte jo også meget bra i kampene i FA cupen, så en enorm økonomisk risiko tror jeg ikke man tar. Jeg håper selvsagt han blir i Leeds, men jeg tviler sterkt.
han har inte bevisat det i år,  var tre månader som han var helt under isen och det kändes som vi spelade med en man mindre

Jada; en mann mindre. Over 90 mål på 3 sesonger er ikke godt nok. Si meg; er du svensk?
ja jag är svensk, och jag talade om tre månader från mitten av januari och framåt till mitten av april

Asbjørn

Quote from: sportcarl1 on May 26, 2010, 21:35:01

ja jag är svensk, och jag talade om tre månader från mitten av januari och framåt till mitten av april

...og i den perioden leverte ikke Beckford!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Quote from: Asbjørn on May 26, 2010, 21:38:10

Men ettersom Grayson har en fortid i statistisk sentralbyrå valgte han å starte med Becks i kamp etter kamp.  ;)
Jon R.

lojosang

Quote from: Jon R on May 26, 2010, 23:17:30
Quote from: Asbjørn on May 26, 2010, 21:38:10

Men ettersom Grayson har en fortid i statistisk sentralbyrå valgte han å starte med Becks i kamp etter kamp.  ;)

Og jaggu meg førte det ikke til OPPRYKK!  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

NÃ... er vel diskusjonen slutt:

BREAKING: Becks to terminate Leeds United contract
Date: 28 May 2010
Jermaine Beckford is expected to terminate his contract with Leeds United this morning ahead of a long-awaited transfer to Everton.
The prolific striker will end of a four-and-a-half year stay at Elland Road by moving to the Premier League club in the coming days.

Beckford is under contract at Leeds until June 30 but it is understood that he will cut his ties with United today before undergoing a medical and signing a four-year deal with Everton.

The 26-year-old has scored 85 goals in three full seasons with Leeds and claimed 31 this term including the decisive effort in a 2-1 win over Bristol Rovers which sealed the United's promotion to the Championship.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/BREAKING-Becks-to-terminate-Leeds.6326481.jp

Kanskje vi får 4 kroner og 75 øre for den måneden han bryter kontrakten i.....
Min første Leeds-kamp:

pedro

Leedsomaniac

McMidjo

Quote from: Promotion 2010 on May 28, 2010, 10:23:41
NÃ... er vel diskusjonen slutt:

BREAKING: Becks to terminate Leeds United contract
...

Nei, synes vi kan fortsette diskusjonen jeg - men kanskje på Off topic?

Det er jo nå vi vil begynnerå få svar på om Becks faktisk klarer å levere noe som helst på et høyere nivå - eller om han forsvinner i forglemmelsen på reservelaget til Everton...

- og plutselig er han tilbake på lån i Leeds etter nyttår.....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Runar

Vi sparer vel en månedslønn.

For den riktige klubben, med rett spillestil så har Beckford alle muligheter til å scoremål i PL

Same

Quote from: Runar on May 28, 2010, 11:09:00
Vi sparer vel en månedslønn.

For den riktige klubben, med rett spillestil så har Beckford alle muligheter til å scoremål i PL

Enig, Beckford er en goal-getter. Og med gode folk rundt seg tror jeg faktisk han kan bli en hit.

jarle

good luck Beckford... takk for mye morro samt opprykket.

B-m

Hvem vet om han blir en hit. Det ryktes om at Beckford ofte er den dårligste spilleren på trening(Var det Gray som sa det?). Men presterer jo ofte i kamper med sine mål. Beckford blir ikke å få noe gratis i Premier League. Og jeg tror han virkelig må henge med på treninger om han skal få en sjanse i Everton.

Hvis Beckford spiller 20-25 kamper for Everton så tror jeg han blir å putte 5-7 mål, noe som er godkjent.

Hit i Premier league? Lite sannsynlig! Har trossalt ikke spilt i Tha Championship, som ville vært en naturlig neste utfordring.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

http://www.leedsunited.com/news/20100528/becks-departs-leeds-united_2247585_2061128

Forventet i lang tid, men likevel småtrist når det faktisk skjer. Vår viktigste og beste spiller - uten tvil - over de tre mørke sesongene i L1.

Synd han ikke tok sjansen på å bli med oss videre oppover og bli en enda større spiller i Leedshistorien, men det er vanskelig å laste han for valget han tar; han får neppe større sjanse til å spille i Premier League - med det første i alle fall.

Lykke til, Becks! Takk for Scum, Spuds, Bristol Rovers og utallige mål i L1!
Marching on together!

4ever arcticwhite

Da er kontrakten med Beckford kansellert, og han kan umiddelbart skrive under for en ny klubb.
Regner med at kontrakten går ut uansett den 1.juni, så det er nok bare en ren formalitet at den bli kansellert nå, slik at Beckford kan skrive under for en annen klubb allerede før helgen.
[Edit: Ser at kontrakten løper til den 30. juni, så vi sparer faktisk en månedslønn på det ]

Takk for jobben du har gjort for oss i de tre sesongene i League 1, takk for de viktige målene, og kos deg på tribunen for Everton i 2011/2012 når vi gruser dem i PL  ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Kickthemdown

Takk for alt Jermaine  :'(

Jeg har en følelse om han kommer tilbake på lån i Januar ...

berlin

Quote from: Alta-White on May 28, 2010, 16:39:21
Takk for alt Jermaine  :'(

Jeg har en følelse om han kommer tilbake på lån i Januar ...

erru serriøs?  ???

Jeg er tilsvarende overbevist om at Jermaine Becford aldri blir å se i en Leeds-trøye mer.
Vi skylder han mye og det har vært en del deilige mål, men fyren har jo likevel ikke oppdaget MEKKA, selv om det hele tiden har ligget rett foran han, og stirret han i trynet. Kan han være litt "tjukk i hue", mon tro?

Jada, jeg har Leeds-brillene på, blodfan som jeg(vi alle) er, og er klar over at pengeguden Mammon også kan være hans ledestjerne, men likevel...

Litt glad for at han forsvinner også. Vi var "liksom" veldig avhengig av han, noe som er en farlig tanke. Da kan man jo ta av seg Leeds-brillene og se på de andre 6 topplagene + Soton i League 1,
de hadde jo ikke Beckford. Likevel er ikke spissene deres like kåte på å komme vekk fra sine klubber.

Becks kommer ikke engang blant de 50 beste spillerne for Leeds gjennom tidene, rangert av en viss berlin, knapt nok blant de 100.

mac_gyver

ja, nå kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford....
Pride of Yorkshire

olsen leeds

Takk for alt Beckford  :'( :'(

En fantastisk League One spiller..

tobn på tur

Ja da var det vel bare å takke for alt. Vært fantastisk for oss de sista åra.
Jeg vil fortsette gå stolt rundt med drakta de i sommer, før den etterhvert kan pryde veggen på rommet mitt.

Promotion 2010

Beckford reveals tearful farewell
Friday 28th May 2010 16:12

Jermaine Beckford has spoken of how he cried after earning Leeds United promotion, on the day he was allowed to leave the club.

The 26-year-old's four-and-a-half-year stay with the Elland Road club was ended on Friday morning, when, with a month left on his deal, manager Simon Grayson granted the striker permission to find a new club, with David Moyes' Everton almost certain to capture his signature.

Beckford scored 85 goals in 150 appearances for the Whites, the last of which came on the final day of the season against Bristol Rovers - the goal which secured a return to the Championship.

"I got to the changing rooms and put my head in my hands and the tears dripped down my face," he told LUTV. "I can still feel it now. It felt like such a weight had been lifted. It's what we've been searching for, for the past three years.

"I've enjoyed every single moment. The ups, the downs, the relegations, the play-off final, the play-off semis. I have had an amazing time here.

"You don't see as much as I've seen in four and a half years at Leeds and I'm so proud to say I was here. I've really loved it."
Min første Leeds-kamp:

B-m

Quote from: mac_gyver on May 28, 2010, 18:10:23
ja, nå kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford....
haha, word!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Jeg foreslår at den som vil diskutere Beckford videre oppretter en tråd om heter "MeningsFULL diskusjon om Beckford." Så er det bare å fortsette......for den som vil.

fjellhaugen

takk for alt becks.

du vil alltid være en stor stjerne på min leeds himmel :'(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Takk for dine 4,5 år i Leeds Becks. Ingen er uerstattelige, og jeg tror gjerne vi kan bli kan gå styrket ut hvis han erstattes med en av spillerne som er blitt linket til Leeds i det siste, som Sharp og Hooper.

Good luck in your future endeavours :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

baste

Flott avsluttning for Becks Leeds karriere, med avgjørende scoring og som Capt.

Good Luck, selv om jeg tror Becks hadde gjort lurt i å være i LEEDS.

Spent på neste "super-spiss".  ;D