Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JanPSyse

Takk Jermaine! ;)

Han gir seg på topp i Leeds. Han vil for alltid bli husket som mannen som sendte oss ut av gjørma i league1.

Nå må vi se fremover...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Sheridan

All honnør til Jermaine.
Han har gjort MYE bra for Leeds United.
Mange gode minner.

Good luck!

Sheridan

Quote from: JanPSyse on May 10, 2010, 17:30:56
Takk Jermaine! ;)

Han gir seg på topp i Leeds. Han vil for alltid bli husket som mannen som sendte oss ut av gjørma i league1.

Nå må vi se fremover...

+ en goal på Old Trafford...:)

Tom S

Italian job for Becks?
Italian club Parma have emerged as a possible destination for Jermaine Beckford as potential bidders await the go-ahead to move for the Leeds United striker.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Italian-job-for.6291601.jp
COME ON LEEDS !!

p0ndus

Noen som vet hva han hever i lønn og hva han krever i lønn?

sportcarl1

Quote from: Jon R on May 10, 2010, 11:57:00
Fantastisk exit av en spiller som har bidratt til store ups and downs for kravstore Leeds supportere. Har aldri før sett en mer tent og ansvarsfull Beckford og endelig bidro han i en avgjørende opprykkskamp. Hvorfor har vi ikke sett han slik før? Var det kapteinsbindet som gjorde den mentale forskjellen? Isåfall en genistrek av Grayson.

Jeg ble forøvrig svært rørt av scenen der Beckford overlater kapteinsbindet til Howson og bildene av Grayson/ Beckford i ekstatiske omfavnelser på sidelinjen. Fantastiske scener.

På et høyere nivå blir han nødt til å disiplinere seg og legge vekk hvileskjærene og negativiteten når han ikke har dagen. Talentet er udiskutabelt men balansen mellom suksess og flopp er gjerne hårfin når det gjelder humørspillere som Beckford. Beckfordsagaen er uansett over og jeg er glad han drar videre nå. Ønsker han lykke til i en ny klubb. Bare synd vi ikke får noen penger for han som kan brukes på en erstatter, men det er et bevisst valg som klubben har gjort. Bates må nå skrape sammen nok penger til å hente inn en erstatter som kan kan hevde seg i CCC. Både Sharp og Hooper bør være reelle kandidater. Blir uhyre spennende dette!   

jag var också oerhört imponerad av beckford i sista matchen, det är på denna nivå han måste ligga om han skall spela reguljärt i PL, var som en sannsaga sista matchen med den lokala killen howson som inhoppare som gjorde mål därefter Beckfords eventuella farväl med matchvinnarmålet

Robert

Får vel håpe Beckford velger Italia og Parma!

Eller at han blir i Leeds, men det er vel veldig lite sannsynlig.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Promotion 2010

Kontraktstilbudet:

My mate just informed me it was on TalkSport tonight that we'd offered him a 3 year deal 16k p/w ?

(Waccoe)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

Kontraktstilbudet:

My mate just informed me it was on TalkSport tonight that we'd offered him a 3 year deal 16k p/w ?

Hva betyr 16k p/w?

Leedsulf

Quote from: p0ndus on May 15, 2010, 14:51:27
Kontraktstilbudet:

Hva betyr 16k p/w?

16000 pund i uken.

JacobScreek

Quote from: The Boy Eddie Gray on May 15, 2010, 15:02:32
Kontraktstilbudet:

Hva betyr 16k p/w?

16000 pund i uken.
...som er godt over kr.600.000,- i måneden og nesten kr. 7.500.000,- i året...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

abbe

Quote from: JacobScreek on May 15, 2010, 17:08:03
Quote from: The Boy Eddie Gray on May 15, 2010, 15:02:32
Kontraktstilbudet:

Hva betyr 16k p/w?

16000 pund i uken.
...som er godt over kr.600.000,- i måneden og nesten kr. 7.500.000,- i året...

Inkludert overtid og feriepenger?  ;)

Blank_File

Skulle vært artig å visst hva han får i Everton eventuelt.

newsome

Quote from: Blank_File on May 15, 2010, 18:28:26
Skulle vært artig å visst hva han får i Everton eventuelt.
Ved en gratisovergang så får han hvertfall 25000£.Kanskje mer.
Beckford er tapt for oss!
Husker han med målet som tok oss opp!Ellers lite ære men , TAKK for det målet  ;D

p0ndus

Blir oppriktig deprimert over alle pengene i fotballen, men må vel innrømme at jeg hadde gjort som Beckford og tatt 25.000 i uka istedenfor 16000 i uka. En annen sak er at dersom Leeds hadde økt lønna hans med  9000 pund i uka, så ville det over en treårsperiode vært ca 1.450.000 pund og det og finne ny spiss med potensiale for masseproduksjon av mål til under det beløpet,  er vel relativt usannsynlig skulle jeg tro. :-\

Roy

Becks gjør som alle andre og følger pengene! Men en ting skal han ha; han har scoret MANGE, og viktige, mål for oss. Lykke til videre Jermaine Beckford.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

B_Ød

Quote from: Roy on May 16, 2010, 00:07:27
Becks gjør som alle andre og følger pengene! Men en ting skal han ha; han har scoret MANGE, og viktige, mål for oss. Lykke til videre Jermaine Beckford.

Kan bare si meg enig her, og ønske JB lykke til videre! Og samtidig takke ham for alle mål han har gitt oss, og får å få meg til å miste stemmen i lykkerus på ER forrige helg!

Og her ender mine innlegg om Jermaine!!
Ups & Ups!!

Here we go again

Budda

Quote from: p0ndus on May 15, 2010, 21:23:42
Blir oppriktig deprimert over alle pengene i fotballen, men må vel innrømme at jeg hadde gjort som Beckford og tatt 25.000 i uka istedenfor 16000 i uka. En annen sak er at dersom Leeds hadde økt lønna hans med  9000 pund i uka, så ville det over en treårsperiode vært ca 1.450.000 pund og det og finne ny spiss med potensiale for masseproduksjon av mål til under det beløpet,  er vel relativt usannsynlig skulle jeg tro. :-\

I utgangspunktet er det et greit argument. Men problemet er hvilke følger det kunne ha fått hvis Beckford hadde fått dobbelt så mye lønn som resten av de beste spillerne. Vil tippe at det hadde blitt litt misnøye i gruppa og flere ville ha krevd høyere lønn. Synes også selv at det ikke er riktig at en spiller skal være såpass hevet over gruppa som Beckford da ville ha blitt.
Endre

Promotion 2010

Becchio og Gradel på topp viste oss at det også er liv etter Beckford. De var mer spillende og bevegelige enn det vi har sett i League One. En god spiss til og en midtbanespiller med målteft så er mye gjort på dette området, tror jeg.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Here we go again

Vet ikke om det er nevnt i andre tråder her, men ser på teamtalk at Aston Villa nå også har vist sin interesse for Beckford.

p0ndus

Sitat fra: p0ndus på Mai 15, 2010, 21:23:42
Blir oppriktig deprimert over alle pengene i fotballen, men må vel innrømme at jeg hadde gjort som Beckford og tatt 25.000 i uka istedenfor 16000 i uka. En annen sak er at dersom Leeds hadde økt lønna hans med  9000 pund i uka, så ville det over en treårsperiode vært ca 1.450.000 pund og det og finne ny spiss med potensiale for masseproduksjon av mål til under det beløpet,  er vel relativt usannsynlig skulle jeg tro.

I utgangspunktet er det et greit argument. Men problemet er hvilke følger det kunne ha fått hvis Beckford hadde fått dobbelt så mye lønn som resten av de beste spillerne. Vil tippe at det hadde blitt litt misnøye i gruppa og flere ville ha krevd høyere lønn. Synes også selv at det ikke er riktig at en spiller skal være såpass hevet over gruppa som Beckford da ville ha blitt. 

Kjøper den Budda  :) :)

GeirO

Jeg vil gjerne ha Beckford 10 år til, jeg...........

Er det noen PL-klubber som betaler mye mer enn 16.000 for et så usikkert og ferskt prospekt i disse ulvetider?
MOT

Kato

Føler meg ganske sikker på at Gradel/Becchio IKKE er godt nok i CCC.

stian

Quote from: GeirO on May 18, 2010, 09:22:20
Jeg vil gjerne ha Beckford 10 år til, jeg...........

Er det noen PL-klubber som betaler mye mer enn 16.000 for et så usikkert og ferskt prospekt i disse ulvetider?

Stusser også litt på at det nevnes så høye summer som 25 000 p/w for en spiller på 25 som aldri har prestert høyere enn L1. Den PL-klubben som signerer Beckford på en dyr treårskontrakt tar en STOR økonomisk risiko!

Trulsaren

Han har bevist egentlig hele sesongen at han er blant de absolutt beste spillerne i L1, om ikke den beste... Han spilte jo også meget bra i kampene i FA cupen, så en enorm økonomisk risiko tror jeg ikke man tar. Jeg håper selvsagt han blir i Leeds, men jeg tviler sterkt.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Kickthemdown

Quote from: Trulsaren on May 23, 2010, 21:56:12
Han har bevist egentlig hele sesongen at han er blant de absolutt beste spillerne i L1, om ikke den beste... Han spilte jo også meget bra i kampene i FA cupen, så en enorm økonomisk risiko tror jeg ikke man tar. Jeg håper selvsagt han blir i Leeds, men jeg tviler sterkt.
;D

stian

Mange spillere som beviser år ut og år inn på sitt nivå, men som aldri får det som skal til for å klare seg på øverste hylle.

sportcarl1

han har inte bevisat det i år,  var tre månader som han var helt under isen och det kändes som vi spelade med en man mindre

peacock

Quote from: sportcarl1 on May 25, 2010, 18:36:53
han har inte bevisat det i år,  var tre månader som han var helt under isen och det kändes som vi spelade med en man mindre

Jada; en mann mindre. Over 90 mål på 3 sesonger er ikke godt nok. Si meg; er du svensk?