Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

vel... om det finnes en der oppe, og han går i hvitt som ryktene sier blir dette en diskusjon vi slipper å tenke på utfallet av ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Leeds United: Grayson upbeat on Becks future
Date: 29 October 2009

By Phil Hay
Simon Grayson is refusing to resign himself to the thought of Jermaine Beckford leaving Elland Road at the end of this season, and Leeds United's manager is adamant that the striker will still be part of his squad beyond the January transfer window.
Beckford reiterated his value to Leeds with two outstanding goals against Bristol Rovers on Tuesday night, contributing heavily to a 4-0 victory at the Memorial Stadium, and his performance reminded United of the talent they stand to lose when the campaign ends in May.

The 25-year-old is six months away from the end of his contract at Elland Road, and Leeds have so far been unsuccessful in persuading Beckford to commit himself to the club for another extended period.

A three-year deal put to him at the end of last season was rejected outright by his agent, initially creating some doubt as to whether Beckford would see out the last 12 months of his deal, and his situation is no closer to a resolution than it was when he was transfer-listed by the club in May.

Leeds admitted last week that his position remained "unchanged" and at present they are not believed to be in active discussions with his representative Nick Rubery, despite rumours of a substantial January bid from QPR and serious interest from at least one club in Portugal.

The lack of clarity over his future has scarcely affected Beckford, however, and his goals in Bristol carried him on to 10 for the season after only 14 league games, an extension of the consistently impressive form he has maintained for two-and-a-half years at Elland Road.

Grayson has limited control over Beckford's contract and could only say the matter was "on-going" but he is as certain as he was at the start of the season that Leeds will retain the forward until the 2009-10 season is complete, and optimistic that Beckford's goals can ensure that United are promoted to the Championship before his deal expires.

"It's on-going with his contract but we took the stance in the summer that Jermaine will be our player until the end of the season," Grayson said.

"If he signs a new contract in between then that will be happy days for everybody, and if he leaves the club on a free transfer having got us promoted then we'll have achieved our sole aim. We'll see where it goes from here."

United's offer to Beckford earlier in the year was an improvement on the three-year deal he signed in October 2007, but it failed to meet the demands of a player whose stock rose drastically last season and who can count on guaranteed interest from Championship clubs in six months' time.

Leeds were reluctant to commit themselves to a more substantial contract with another campaign in League One awaiting them in August, but 10 league wins have given United a four-point lead at the top of their division, and the club may be in a position to offer Beckford Championship wages before his contract runs out. It is likely that they will seek to instigate fresh discussions in the coming months.

Grayson insisted before the season began that he was unconcerned about the risk that Beckford's personal situation might prove a distraction, and his confidence has been well founded.

Twice in the past 10 days, Beckford, below, has been instrumental in securing important victories over key League One rivals, scoring in the third minute of injury-time to see off Norwich City and producing two typically stylish finishes in Tuesday night's comprehensive defeat of Bristol Rovers.

In between, Beckford endured a quiet outing at Millwall on the afternoon of Leeds' first league defeat of the season, but Grayson said: "He's got a natural habit of scoring goals. At the weekend against Millwall he'd admit that he wasn't at his best but, like a lot of the other players, he responded to that on Tuesday.

"We're a group and a team, and although individuals will get the accolades, he needs the ammunition from players to get him the chances. At the same time, he gets into great positions and could have had four or five goals (against Bristol)."

Beckford lost his regular strike partner, Luciano Becchio, to an ankle ligament injury at the start of this month, but there was evidence on Tuesday evening of a productive relationship developing between him and loanee Sam Vokes. The pair were thrown together at haste against Norwich last week and struggled to gel at Millwall on Saturday, but they capped an impressive performance by scoring three of the four goals claimed at the Memorial Stadium.

Vokes â€" on loan from Wolverhampton Wanderers until January 1 â€" struck early in the second half to give Leeds a 2-0 advantage, and he spoke highly of Beckford afterwards, admitting that the forward might not look out of place in England's top flight.

"I've played with and against quite a few Premier League strikers and he's got that sort of ability," said Vokes. "The difference between him and a lot of players is that he takes the easy chances and the difficult chances. Some of his finishes are brilliant. He's shown for a while that if you give him the opportunity to score, he's likely to do that.

"He's difficult for defenders to deal with because he plays off the shoulder and uses his pace. Everyone's looking for a player with a natural talent for scoring goals and Jermaine falls into that category."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

Quote from: Duncan McKenzie on November 25, 2009, 09:57:33
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/columnists/david-anderson/Wantaway-Leeds-striker-Jermaine-Beckford-is-deluded-if-he-thinks-he-is-Premier-League-class-article231369.html

Leeds Uniteds standahftighet får honnør her altså! Journalisten mener Becks har for høye tanker om seg selv og hvor attraktiv han er for andre klubber! Ingen bedre kontrakt tilbys, selv om det innebærer at han er Bosman etter sesongen!
Yeboahs vitne

B_Ød

Jeg er selvfølgelig ikke interessert i at denne diskusjonen skal stoppe opp. Som medlem av duste-mafia'n er jeg fremdeles skeptisk på mannen. Nykkete, lat og kranglete...blitt bedre under SG, takker allikevel for målene han setter..selv om han burde etter antall sjanser, satt mange flere allerede i år.
Ups & Ups!!

sig

Det er jo vanskelig å klandre han for en evt drøm om å spille i PL. Enig i at han ikke holder standarden for ligaen, men siden han tydeligvis tror det selv så vil det bli vanskelig å friste han med en ny Leedskontrakt. Håper personlig at han blir, men ser for meg at han går til Wolvs eller Stoke etter sesongen (kanskje Bolton). Her blir det benketilværelse i et år før turen sannsynligvis går til QPR eller Coventry.

DenHviteYeboah

Quote from: fmtj on November 25, 2009, 10:57:17
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/columnists/david-anderson/Wantaway-Leeds-striker-Jermaine-Beckford-is-deluded-if-he-thinks-he-is-Premier-League-class-article231369.html

er helt enig med journalisten.Hele kroppsspråket til Beckford synes jeg minner om en bortskjemt drittunge.Han er på ingen måte uerstattelig.Hvis han ikke vil spille for Leeds så få ham bort.Det store spørsmålet er om han kommer til å bli like notorisk målscorer i ccc.etter min mening blir han ikke det.Derfor er det ingen skandale om han forsvinner.Vi kommer jo bare til å låne en haug med spillere neste sesong uansett.... ;D

Budda

Synes diskusjonen med Beckford er nokså utrolig. Hvor mange mål må den karen skåre for å stoppe hylekoret? Han har jo bare puttet 12 mål på 16 ligakamper i år, og 27 på 36 i fjor  ::) Trur ikke du kan forvente så mye mer av en spiss en det, CardiganArms.
Endre

DenHviteYeboah

Quote from: Budda on November 25, 2009, 16:56:00
Synes diskusjonen med Beckford er nokså utrolig. Hvor mange mål må den karen skåre for å stoppe hylekoret? Han har jo bare puttet 12 mål på 16 ligakamper i år, og 27 på 36 i fjor  ::) Trur ikke du kan forvente så mye mer av en spiss en det, CardiganArms.
diskusjonen er vel ikke om Beckford er god eller ikke?selvfølgelig er han en dritbra spiss i league1.kjernen i diskusjonen er etter min oppfatning om hans oppførsel,og hans uvilje til å skrive ny kontrakt.siden han ikke uttaler seg,er det jo vanskelig å få et annet bilde enn at han har et stort ego og mener at han er underbetalt?jeg håper han blir, men synes ikke det er noen katastrofe om han forsvinner.Er ganske sikker på at Grayson låner en annen som leverer varene neste sesong,kjøp blir det jo uansett ingenting av så lenge "Mr.Youarebannedfromellandroad" eier klubben......

B_Ød

..kun jeg som hyler, og det kommer jeg nok til å fortsette med til mannen endrer holdning. Som sagt, takker jeg for målene, men utfra sjanser, burde det vært mer. Uten de 12, ville vi allikevel vært helt i toppen hva målforskjell angår...og antakeligvis likevel toppet ligaen...so joa, jeg hyler  ;D
Ups & Ups!!

fjellhaugen

Quote from: CardiganArms on November 26, 2009, 10:16:46

..kun jeg som hyler, og det kommer jeg nok til å fortsette med til mannen endrer holdning. Som sagt, takker jeg for målene, men utfra sjanser, burde det vært mer. Uten de 12, ville vi allikevel vært helt i toppen hva målforskjell angår...og antakeligvis likevel toppet ligaen...so joa, jeg hyler  ;D

nå kan du alltid forsvare deg med at om ikke becks hadde putta så hadde noen andre gjort det. jeg velger å være uenig i det og lager dermed denne listen til deg;

kamp 1 becks x 2 = 3 poeng, uten becks 0 poeng
kamp 3 becks x 1 = 3 poeng, uten becks 1 poeng
kamp 5 becks x 1 = 3 poeng, uten becks 1 poeng
kamp10 becks x 1 = 1 poeng, uten becks 0 poeng
kamp12 becks x 1 = 3 poeng, uten becks 1 poeng

så min sum blir med becks; 13 poeng og uten becks 3 poeng.

da kan du trekke 10 poeng fra på tabellen og se hvor vi havner :P

jeg kan være med på at dette gjerne er en litt søkt teori så jeg flesker til med ennå litt mer.
i de kampene becks ikke er matchvinner har han puttet det "forløsende" 2. målet i følgende kamper:

kamp 4
kamp 14 (1. og 3. mål)
kamp 16

så i 3 kamper i tillegg vil jeg si han har vært avgjørende for at vi har sikret 3 poeng.

når han på toppen av dette er en spiller som tar så mye oppmerksomhet fra forsvarerne vil jeg heller sende kritikk til hvor lite de andre spissene scorer.

jeg kan være enig i at han ikke ser ut som en solskinnsblomst til tider, men det er da heller ikke jobben hans?
han skal scor mål og det er få eller ingen på balløya som putter mer enn beckford.
jeg er også bitter for at han ikke har signet ny kontrakt men vi må bare innfinne oss med at sånn er profesjonell fotball, og satse på at becks må spille på sitt beste hele sesongen for å vise seg frem for de evt.
PL klubbene som dere nevner.

fjellhaugen som gjerne vil avslutte en meningsløs diskusjon om spilleren som kan stå i historiebøkene som tidenes målmaskin i hvit drakt.
(og satser på at han signerer i mai når opprykket er klart  ;D)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

...litt svimmel nå, men hva med rollemodellen JB...for yngre fremadstormende?
Ups & Ups!!

fjellhaugen

ja for all del....

la oss få hele menigheten inn i første 11eren.
vi vinner gjerne ikke så mange kamper, men kanskje vi kan rykke opp på fair play rankingen? :P :P

neida, jeg ser hva du mener men man må vel veie frem eller tilbake da. vil du ha en spiss med litt nykker som putter i bøtter og spann eller en "gary kelly" som spiss? 4 mål på 528 kamper og plettfritt rykte?

stian

Leeds Uniteds standahftighet får honnør her altså! Journalisten mener Becks har for høye tanker om seg selv og hvor attraktiv han er for andre klubber! Ingen bedre kontrakt tilbys, selv om det innebærer at han er Bosman etter sesongen!

Litt morsom (og ganske treffende?) beskrivelse av Beckford i artikkelen: "He is a poor man's Andy Cole, who needs two or three chances to score one"

pedro

Leedsomaniac

baste

Quote from: stian on November 26, 2009, 12:26:58

Litt morsom (og ganske treffende?) beskrivelse av Beckford i artikkelen: "He is a poor man's Andy Cole, who needs two or three chances to score one"
Bra skrevet..Becks bør vel vurdere å bli i LEEDS?

Bites Yer Legs

Har aldri sett en spiller som deler ut så mange klemmer som Beckford, både før, etter og under kampene, til med - og motspillere. For meg virker han som en kjernekar som syntes rampelyset er ubehagelig, noe jeg har respekt for. Det finnes knapt spisser uten nykker, når kameraet fokuserer på en spiss etter en misset sjanse, et dårlig mottak eller en situasjon der han skulle hatt ballen, er det klart han ser furten ut, det ligger i hans natur. Gleden over å score er derimot i motsatt ende av skalaen.
Når det gjelder arbeidsratioen til Becks, syntes jeg ryktene om hans lathet er sterkt overdrevet. I FA-cupkampen mot Oldham feks jobbet han 'socks off' som alenespiss. Når han spiller med makker ligger han mest og lurer på offsidegrensen, men tar i et tak når det trengs(mener jeg). Jeg lurer også på hva folk som mener han er lat forventer? Forventes det at han skal løpe like mye som Doyle? De har jo vidt forskjellige arbeidsoppgaver.

Hvordan noen mener at Beckford framstår som dårlig forbilde skjønner ikke jeg, han har hatt noen uheldige episoder ja, men ingen er da feilfri. Alt det gode han gjør uke inn/uke ut bør da vitterlig veie opp for rusket.

Tror og håper at Becks signer ny kontrakt om opprykket sikres i mai. Det er forsåvidt forståelig at han venter. Han ønsker nok å prøve seg på høyere nivå, om han skulle signere kontrakt nå og Leeds ikke skulle rykke opp tilsier jo historien at Bates ikke er villig til å selge. Uansett hva som skjer har Beckford gjort manns jobb og vel så det for Leeds, at det finnes noen fans som forsatt ikke prissetter dette er for meg uforståelig.
KEEP FIGHTING!!

Sølvreven

Quote from: Bites Yer Legs on November 26, 2009, 13:16:56
Har aldri sett en spiller som deler ut så mange klemmer som Beckford, både før, etter og under kampene, til med - og motspillere. For meg virker han som en kjernekar som syntes rampelyset er ubehagelig, noe jeg har respekt for. Det finnes knapt spisser uten nykker, når kameraet fokuserer på en spiss etter en misset sjanse, et dårlig mottak eller en situasjon der han skulle hatt ballen, er det klart han ser furten ut, det ligger i hans natur. Gleden over å score er derimot i motsatt ende av skalaen.
Når det gjelder arbeidsratioen til Becks, syntes jeg ryktene om hans lathet er sterkt overdrevet. I FA-cupkampen mot Oldham feks jobbet han 'socks off' som alenespiss. Når han spiller med makker ligger han mest og lurer på offsidegrensen, men tar i et tak når det trengs(mener jeg). Jeg lurer også på hva folk som mener han er lat forventer? Forventes det at han skal løpe like mye som Doyle? De har jo vidt forskjellige arbeidsoppgaver.

Hvordan noen mener at Beckford framstår som dårlig forbilde skjønner ikke jeg, han har hatt noen uheldige episoder ja, men ingen er da feilfri. Alt det gode han gjør uke inn/uke ut bør da vitterlig veie opp for rusket.

Tror og håper at Becks signer ny kontrakt om opprykket sikres i mai. Det er forsåvidt forståelig at han venter. Han ønsker nok å prøve seg på høyere nivå, om han skulle signere kontrakt nå og Leeds ikke skulle rykke opp tilsier jo historien at Bates ikke er villig til å selge. Uansett hva som skjer har Beckford gjort manns jobb og vel så det for Leeds, at det finnes noen fans som forsatt ikke prissetter dette er for meg uforståelig.
Helt enig med deg. Mannen er et funn. At han ikke scorer på alle sjansene er jo typisk. Det er det INGEN som gjør! Det betyr tvert imot at han kommer seg til flere sjanser en de fleste. Jeg tror at han leverer varene i CCC også. Vi får bare vente og se. MOT

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Gi mannen en ny kontrakt med CCC-lønn. Ha en klausul i kontrakten at han kan gå vederlagsfritt ved sesongslutt hvis Leeds ikke rykker opp. Og gi han en "minimum fee release clause" på la oss si 3 millioner pund (gjeldende kun i januarvinduet). Hva taper vi på en slik kontrakt? Jo, noen få tusen pund hver uke resten av sesongen. Regner uansett med at "alle" i stallen vil få forbedrede kontrakter hvis vi rykker opp, og da slipper vi å gi Becks mer i lønn.

auren, kontraktsmakeren.
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Quote from: auren on November 26, 2009, 13:57:27
Gi mannen en ny kontrakt med CCC-lønn. Ha en klausul i kontrakten at han kan gå vederlagsfritt ved sesongslutt hvis Leeds ikke rykker opp. Og gi han en "minimum fee release clause" på la oss si 3 millioner pund (gjeldende kun i januarvinduet). Hva taper vi på en slik kontrakt? Jo, noen få tusen pund hver uke resten av sesongen. Regner uansett med at "alle" i stallen vil få forbedrede kontrakter hvis vi rykker opp, og da slipper vi å gi Becks mer i lønn.

auren, kontraktsmakeren.

lukter litt FM av dette auren ;) ;)
vi vender for tilbake til diskusjonen hvor det ble stilt spørsmål til om noen skulle ha høyere lønn enn andre.
skal bates nå...4-5 måneder sist kontrakt med tilbud om maks lønn innenfor det taket de har satt i L1 plutselig kaste de prinsippene på båten?

fjellhaugen

hyll hyll..
kjempe innlegg bites yer legs.

berlin

Veldig bra, norman!  :)

PS! Det finnes desverre noen fotballspillere som har noe å lære når det gjelder Becks og media.....somjeg mener, hadde tjent på å IKKE snakke så mye med media.
Jeg liker godt alle type "kjendiser" som skyr media.

auren

Quote from: fjellhaugen on November 26, 2009, 14:07:55
Quote from: auren on November 26, 2009, 13:57:27

auren, kontraktsmakeren.

lukter litt FM av dette auren ;) ;)
vi vender for tilbake til diskusjonen hvor det ble stilt spørsmål til om noen skulle ha høyere lønn enn andre.
skal bates nå...4-5 måneder sist kontrakt med tilbud om maks lønn innenfor det taket de har satt i L1 plutselig kaste de prinsippene på båten?

Er vel bare denne "minimum fee release clause" det lukter FM av vel?  ;)

Selvsagt bør Bates og Leeds tilby Beckford en ny kontrakt der han ikke tjener mer enn 6000 pund i uka, men at han får et kraftig lønnshopp hvis Leeds rykker opp. Hvis han ikke godtar dette, kan en slik kontrakt jeg skisserte være aktuell. I forhold til lønnstak - ingen regler uten unntak ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Lambert     Southampton     17
Barnard    Southend            14
Holt    Norwich                    13
Beckford    Leeds United    12

her er det fortsatt rom for debatt....
Ups & Ups!!

Sleivind

Quote from: CardiganArms on December 14, 2009, 12:30:59
Lambert     Southampton     17
Barnard    Southend            14
Holt    Norwich                    13
Beckford    Leeds United    12

her er det fortsatt rom for debatt....

Tja. Et scoringssnitt i ligaen på 0,57 er da fremdeles bra nok? Han har hatt en tørke den siste tiden, men jeg er 100% sikker på at det vil løsne for han igjen om ikke så altfor lenge.

AndyMathie

CardigansArms har et poeng med holdningene. Jeg håper Becks endrer holdningene å viser seg fra en helt anna side etterhvert enn det han har visst så langt. Liker selvfølgelig alle scoringene, men han misser på mange mange sjanser. I tillegg er han jo den mest udugelige fotballspilleren i forhold til mål han scorer.

Jeg tror at hvis vi hadde hatt en annen spiss som i tillegg til å score mål også kan spille igjennom lagkamerater og holde ballen oppe(ala Viduka) så hadde det vært langt bedre på sikt.

Kan ikke fordra spillere som jukser å gjør skam på drakten. Jeg føler til dels at Beckford er den type spiller. Og jeg kan ikke forstå alle Liverpool fans og Chelsea fans som liker henholdsvis Gerrard og Drogba. De er slike type spillere jeg aldri kunne tenkt meg i Leeds!
We are Leeds and we are proud of it!

McVallister

KLarer ikke dy meg. Jeg sa i fjor at Lambert er mere verdfull enn Becks. Han scoret mange mål i Bristol og nå i Southampton, antatt svakere lag enn vårt kjære Leeds. Men her møtte jeg mye motbør fra Leedsfrender.
Becks er "guden" i vårt lag. Og ja, han er god. Men ikke bedre enn at han er lite attraktiv på spillemarkede. Noe må være problemet. La også merke til at han ikke jublet da Grella scoret i Ketteringkampen. Kan gutten være en primadonna? Håper ikke det. Uansett, håper jeg Becks kommer ut av formsvackan og dunker inn mål for oss. Vi trenger han, for i år skal vi opp!!!

Promotion 2010

Quote from: McVallister on December 14, 2009, 13:35:01
KLarer ikke dy meg. Jeg sa i fjor at Lambert er mere verdfull enn Becks. Han scoret mange mål i Bristol og nå i Southampton, antatt svakere lag enn vårt kjære Leeds. Men her møtte jeg mye motbør fra Leedsfrender.
Becks er "guden" i vårt lag. Og ja, han er god. Men ikke bedre enn at han er lite attraktiv på spillemarkede. Noe må være problemet. La også merke til at han ikke jublet da Grella scoret i Ketteringkampen. Kan gutten være en primadonna? Håper ikke det. Uansett, håper jeg Becks kommer ut av formsvackan og dunker inn mål for oss. Vi trenger han, for i år skal vi opp!!!

Helt enig med deg. Jeg synes det er trist at vi ikke handlet inn Lambert for den millionen Soton punget ut med. Han er virkelig en goalgetter samtidig som at han er en spiller som står for mange assists for sine klubber.

Lambert  16 ligamål og 6 assists (Snoddy har 5, topp L1 = 7)
Becks     12 ligamål og 3 assists

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Jeg skal ikke motsi de som mener Rickie Lambert er bra. Det har han til fulle bevisst, ved å være storscorer på et svakt lag (Bristol Rovers ifjor) og enda bedre på et topplag, Southampton,
for det er det de er (35 poeng).

Kan hende han er bedre enn Beckford, hvem vet, statsene er nesten null verdt etter min  mening (Lambert har spillt et par kamper mer enn Beckford).

Er det ikke litt hovmodig å nærmest kalkulere med at Lambert hadde gått til Leeds, om vi hadde vært villig til å betale? Southampton hører heller ikke til i L1, og kan komme seg opp igjen til CCC i år, dersom de viser seg å være et bedre play-off lag enn Leeds.

Er ellers enig med de som synes det er tull å legge vekt på sjansesløsingen til Becks,
etter mitt syn teller det positivt at han kommer til såpass mange sjanser.

Becks har scoret jevnt og trutt siden fra Scunthorpe-utlånet, han er god nok i massevis i L1,
og foreløpig må fokuset være på opprykk. Vi har da godt med angripere som kan score mål,
selv uten Gradel og Vokes (Eprahim regner jeg ikke med).

Tipper, som andre har vært inne på, at det er midtbanespiller Grayson er på jakt etter i januarvinduet, men det er ikke godt å si. Garyson har overrasket før, og kan gjøre det igjen,
dessuten må den/de aktuelle spillerne være tilgjengelig.

Kan ikke se at det er noen grunn til å være misfornøyd med Becks, holder han frem som han stevner, scorer han opp mot 30 ligamål før sesongs slutt. Hvorvidt Lambert scorer 35 gir jeg bengen i. Hva Leeds gjør på transferfronten totalt sett om vi rykker opp, det gidder jeg ikke å spekulere i før vi er sikret opprykk.

SveinArve

Quote from: berlin on December 14, 2009, 15:26:36
Jeg skal ikke motsi de som mener Rickie Lambert er bra. Det har han til fulle bevisst, ved å være storscorer på et svakt lag (Bristol Rovers ifjor) og enda bedre på et topplag, Southampton,
for det er det de er (35 poeng).

Kan hende han er bedre enn Beckford, hvem vet, statsene er nesten null verdt etter min  mening (Lambert har spillt et par kamper mer enn Beckford).

Er det ikke litt hovmodig å nærmest kalkulere med at Lambert hadde gått til Leeds, om vi hadde vært villig til å betale? Southampton hører heller ikke til i L1, og kan komme seg opp igjen til CCC i år, dersom de viser seg å være et bedre play-off lag enn Leeds.

Er ellers enig med de som synes det er tull å legge vekt på sjansesløsingen til Becks,
etter mitt syn teller det positivt at han kommer til såpass mange sjanser.

Becks har scoret jevnt og trutt siden fra Scunthorpe-utlånet, han er god nok i massevis i L1,
og foreløpig må fokuset være på opprykk. Vi har da godt med angripere som kan score mål,
selv uten Gradel og Vokes (Eprahim regner jeg ikke med).

Tipper, som andre har vært inne på, at det er midtbanespiller Grayson er på jakt etter i januarvinduet, men det er ikke godt å si. Garyson har overrasket før, og kan gjøre det igjen,
dessuten må den/de aktuelle spillerne være tilgjengelig.

Kan ikke se at det er noen grunn til å være misfornøyd med Becks, holder han frem som han stevner, scorer han opp mot 30 ligamål før sesongs slutt. Hvorvidt Lambert scorer 35 gir jeg bengen i. Hva Leeds gjør på transferfronten totalt sett om vi rykker opp, det gidder jeg ikke å spekulere i før vi er sikret opprykk.

Hør hør Fraulein Berlin! :) Heilt enig med deg!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com