KAMP: vs. CREWE ALEX. 21/3

Started by kjelvi, March 14, 2009, 13:43:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Quote from: Mr Kaizer on March 21, 2009, 18:03:19
Quote from: sveifors on March 21, 2009, 17:59:18
Vi er sjanseløse i playoff med dette laget...

Er du seriøs når du kombinerer dette innlegget med signaturen?

Vi er vel formlaget i League One?

Fint at du føler deg trygg, det gjør ikke jeg.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lufc86

Ã... fytti katta ko jævlig detta var. frå himmel til helvette på kort tid.

Men tre poeng er uansett like deilig. No tok me vår fyrste bortesiger sidan januar, det er godt. Vi har teke 9 av 9 moglege poeng dei siste kampane.

Med tre poeng og vår 8 strake siger på elland road neste helg mot MK er vi for alvor med i kampen om 2.plass. Eg trur nemleg peterb og millwall tapar meir poeng enn det vi gjere dei resterande kampane.

God helg alle LEEDSkameratar!

@m_sortland på twitter

Barba

Alle snakker om at det er så viktig å vinne når lagene foran avgir poeng. Alle kamper er like viktige å vinne. Hadde vært skrekkelig å avgi poeng og miste terreng. Bekymringsverdig 2. omgang, men viktig å endelig vinne borte igjen. Og uten Beckford også. Ikke umulig med 2. plass, men går trolig mot play off.

Barba
Barba - MOT

Tom S

Quote from: sveifors on March 21, 2009, 17:59:18
Vi er sjanseløse i playoff med dette laget...

Det er eg ikkje einig i.

Sjølv om vi ikkje imponerer i andre omgang i dag tar vi tross alt vår første 3-poenger på borte siden januar. Og om eg ikkje tek feil er vi formlaget i divisjonen.

Direkte opprykk vert seff vanskelig, men laget har like gode sjanser i PO som alle andre.
COME ON LEEDS !!

arne armoen

Æ SEI BARE EIN TING: SKÃ...L!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Tom S

Quote from: arne armoen on March 21, 2009, 18:08:01

Ja, vi fyller glasset!
Skål
COME ON LEEDS !!

TK20

Det positive her er at Crewe fortsatt virker å være i knallform. Ã... feie oss av banen med 10 mann er godt gjort.

Husk at de har Dons og Millwall i de neste kampene. De kan fort klare 2 poeng i disse.

rd1

godt med borteseier igjen. blir en flaske piratrom til å feire dette med:) synd at peterborough virker å være ustoppelige for tiden og det kan se ut som Grayson kom inn for sent..
"Who needs Cantona??"

Bjorn

Hakke hørt deg si annet idag jeg Arne A...  :D Skål!
Marching On! 4276

Dennis

Quote from: sveifors on March 21, 2009, 18:03:37
Quote from: fotballfantomet on March 21, 2009, 18:00:17
dette er ikkje bra nok av våre spelarar....rett å slett, tar for lett på oppgava når me leda klart :-\

Det har skjedd i veldig mange av  kampene vi har tatt ledelsen i denne sesongen. Det er ikke akkurat betryggende. Med denne moralen blir det ikke opprykk uten 2 plassen, og den kampen er snart borte. Frykter en ny sesong i L1.

Vi har kun mistet en ledelse EN ENESTE GANG under Grayson.

Ps. Jeg er jo ikke sikker, play off er aldri noe sikkert, men vi har absolutt et lag habilt nok for å rykke opp via play off. Dessverre vant Peterborough og Millwall i dag også, så direkte er nær sagt umulig.
Marching on together!

gill

Quote from: arne armoen on March 21, 2009, 18:08:01
SKÃ...L. Tre poeng uten Becks på banen. Ikke så aller verst det...

GeirO

Play off= 25 % sjanse for opprykk. Hverken mer eller mindre! Alle lagene er ca. like gode.
MOT

sveifors

Jeg har problemer å glede meg over denne kampen. Flott at vi får 3 poeng men....

Crewe fikk utvist en, kun dommeren vet hvorfor
Vi var heldig at Naylor ikke ble utvist.

Flott at vi endelig kunne ha dommeren på vår side, ellers hadde dette ikke gått.
Sveifors

binochee

Vi er virkelig på gang. Lenge siden Leeds har hatt så gode reultater over tid. Herlig med tre mål på bortebane mot et annet sterkt formlag.

TK20

Quote from: binochee on March 21, 2009, 18:13:22
Vi er virkelig på gang. Lenge siden Leeds har hatt så gode reultater over tid. Herlig med tre mål på bortebane mot et annet sterkt formlag.

Helt enig. Og uten Becks. Alt i alt er vi virkelig i siget.

Dennis

Siste 7 kamper

7 - 5-2-0 - 17/21 poeng.

Marching on together!

sveifors

Interessant å høre E Gray nå, innringingsprogram, han mener vi var heldig idag.

Sveifors

pedro

Quote from: sveifors on March 21, 2009, 18:17:22

Samme mann som mente vi skulle gå for 6-7 null i første omgang, ja ja :P Når en summerer må en da vitterlig ta begge omgangene med :-\
Leedsomaniac

Rudi G.

Nå er vi ubeseiret i 7 kamper på rad. Seieren i dag var et vendepunkt angående bortebane. Nå må Greyson bare få bearbeidet guttene sånn at vi har ende bedre kontroll i de resterende bortekampene. Hjemmekampene har vi full kontroll på.

Dennis

Quote from: pedro on March 21, 2009, 18:19:05

Samme mann som mente vi skulle gå for 6-7 null i første omgang, ja ja :P Når en summerer må en da vitterlig ta begge omgangene med :-\

Enig, det ble vel skummelt, men vi har da også mange sjanser når Crewe jakter både det andre og det tredje målet. Vi er kanskje heldig at det tredje ikke kommer, men kunne like gjerne scoret flere selv også.

Dessverre var det ikke bare Gray som tok seieren på forskudd i første omgang.
Marching on together!

Rudi G.

Quote from: sveifors on March 21, 2009, 18:11:42
Jeg har problemer å glede meg over denne kampen. Flott at vi får 3 poeng men....

Flott at vi endelig kunne ha dommeren på vår side, ellers hadde dette ikke gått.

Jeg driter i hvordan vi vinner. Seiern i dag var det viktigste. Eneste skåret i gleden var at Millwall og spesielt Peterborough tok full pott. :( Dons har sprukket. :D

sveifors

Quote from: Mr Kaizer on March 21, 2009, 18:20:19

Enig, det ble vel skummelt, men vi har da også mange sjanser når Crewe jakter både det andre og det tredje målet. Vi er kanskje heldig at det tredje ikke kommer, men kunne like gjerne scoret flere selv også.

Hører nå at Grayson ikke helt klarer å glede seg over seieren.....
Sveifors

sveifors

Quote from: Rudi G. on March 21, 2009, 18:25:16

Jeg driter i hvordan vi vinner. Seiern i dag var det viktigste. Eneste skåret i gleden var at Millwall og spesielt Peterborough tok full pott. :( Dons har sprukket. :D

Enig i det, men vi må nå vel kunne analysere for det, hva skal vi ellers gjøre her inne. Snakke om øl og kvinnfolk
Sveifors

Dennis

Quote from: sveifors on March 21, 2009, 18:25:40
Quote from: Mr Kaizer on March 21, 2009, 18:20:19

Hører nå at Grayson ikke helt klarer å glede seg over seieren.....

Og det er vel bare bra? Måten vi vinner på blir det slutt ikke ideal, men tre poeng er tre poeng og det er noe å ta med seg videre. Vi har heller ikke vunnet borte på flere kamper! Og atpåtil mot et formlag!

Kampen burde vært avgjort - noe den var - men vi slipper dessverre Crewe inn igjen. At Grayson ikke er helt fornøyd, beviser bare at han er en taktisk dyktig manager som han også har bevist - som jeg nevnte; vi har bare tapt en eneste ledelse og det var borte mot Bristol Rovers.

5 seiere på siste sju kamper, og null tap! Hvis man likevel er misfornøyd, så er Leeds-support antakelig en slitsom hobby. Jeg er fullstendig enig i at vi ikke burde slippe inn to mål, når vi leder 0-3 og er en spiller mer, men vi tar tre poeng på bortebane, mot et formlag.

Skål  ;)
Marching on together!

Rudi G.

Jeg har tidliger ment at det skulle holde med 85 poeng for direkte opprykk, men det sjemaet mitt sprakk i dag siden Peterborough vant. Jeg tror nå vi må ha 87 poeng for å klare det og det tror jeg er mulig. Jeg har troen!

Andersen

Dette var unødvendig spennende!! ??? Leder så klart som 3-0, men blir vel utspillt i store deler av 2. omgang? mot 10. mann!!! >:( deilig med en borteseier igjen!  de andre kampene gikk vel ikke akurat i vår favør, men 3. meget viktige poeng i dag!!!! ;D LEEDS4EVER!!!!!

Rudi G.

Quote from: sveifors on March 21, 2009, 18:26:59
Quote from: Rudi G. on March 21, 2009, 18:25:16

Enig i det, men vi må nå vel kunne analysere for det, hva skal vi ellers gjøre her inne. Snakke om øl og kvinnfolk

Var ikke sånn ment :)

mari

Ikke de verste temaer å diskutere -

selv går jeg for en enkel italiensk "primotivo" rødvin i aften

Ellers gleder jeg meg vilt over borteseieren. Aldri noen dårlig vane å vinne kamper

Tror vi skal igjennom  en tøff playoff også iår.

Med en seier på Wembley i mai. Mot MK Dons, Scunthorpe eller Milwall. Vi tar Dem alle.

På bortebane.....Med 50.000 Leeds supportere på tribunen

AllWhiteTøyen

Jeg har endelig fått bekreftelsen jeg har ventet på. Maskiner har sjel!
Sitter her med en halvgammal laptop og følger med på matchen. Er som alle andre høyt oppe etter første omg, men blir mer og mer nærvøs/frustrert utover i andre. Siste kvarteret er ulidelig, men ekstasen inntreffer idet sluttsignalet går.
Jeg skriver det litterære mesterverket "Jaaaaaaaa!" som så skal postes. Trykker på knappen "Legg til innlegg" og skjermen går i blått. Det eneste som nytter da, er å ta batteriet ut av laptopen. Idet jeg snur den og nærmer meg batteriluka, merker jeg at masikna er varm som helvete på undersia. Seriøst; jeg kan steke egg på faenskapet.
Eneste konklusjon man kan dra av dette, er at maskina er blitt Leedsfan som eieren, og at den har brukt like mye energi som meg iløpet av matchen. 
PS: Alt er nå vel med både maskin og eier.