Skrevet av Emne: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10  (Lest 79506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #270 på: April 02, 2010, 16:10:52 »
1313 BST: Aston Villa manager Martin O'Neill has quashed rumours that midfielder James Milner might move to Manchester United.
Full story: ESPN Soccernet

No no no no no way.. Håper jeg  :-\

Det driter jeg i egentlig. Den dagen vi spiller i premier league. Ja da er Milner for lengst blitt bestefar og det er da liten sjangs for at han spiller mot oss

Kan så vere h.b., men det vert like ekkelt å sjå han i den dritstygge røde drakta likevel.

Men, med dette sitatet regner eg med gutten vel andre veier å gå enn til de røde:
"My parents were Leeds fans, uncles the same, and they didn’t like Man United. That’s the way you were brought up. I’ve always loved playing against Man United. I’ve always been desperate to win against them, that’s the Leeds in me."
« Siste redigering: April 02, 2010, 16:13:46 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

euphor9

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #271 på: April 02, 2010, 16:54:56 »
1313 BST: Aston Villa manager Martin O'Neill has quashed rumours that midfielder James Milner might move to Manchester United.
Full story: ESPN Soccernet

No no no no no way.. Håper jeg  :-\

Det driter jeg i egentlig. Den dagen vi spiller i premier league. Ja da er Milner for lengst blitt bestefar og det er da liten sjangs for at han spiller mot oss

Kan så vere h.b., men det vert like ekkelt å sjå han i den dritstygge røde drakta likevel.

Men, med dette sitatet regner eg med gutten vel andre veier å gå enn til de røde:
"My parents were Leeds fans, uncles the same, and they didn’t like Man United. That’s the way you were brought up. I’ve always loved playing against Man United. I’ve always been desperate to win against them, that’s the Leeds in me."

Han kommer nok ALDRI til å spille for scum.    Da får han nok store problemer med slekta si ;)

h.b

  • Gjest
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #272 på: April 02, 2010, 17:04:19 »
1313 BST: Aston Villa manager Martin O'Neill has quashed rumours that midfielder James Milner might move to Manchester United.
Full story: ESPN Soccernet

No no no no no way.. Håper jeg  :-\

Det driter jeg i egentlig. Den dagen vi spiller i premier league. Ja da er Milner for lengst blitt bestefar og det er da liten sjangs for at han spiller mot oss

Kan så vere h.b., men det vert like ekkelt å sjå han i den dritstygge røde drakta likevel.

Men, med dette sitatet regner eg med gutten vel andre veier å gå enn til de røde:
"My parents were Leeds fans, uncles the same, and they didn’t like Man United. That’s the way you were brought up. I’ve always loved playing against Man United. I’ve always been desperate to win against them, that’s the Leeds in me."

Han kommer nok ALDRI til å spille for scum.    Da får han nok store problemer med slekta si ;)

Money talks

euphor9

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #273 på: April 02, 2010, 17:07:31 »
1313 BST: Aston Villa manager Martin O'Neill has quashed rumours that midfielder James Milner might move to Manchester United.
Full story: ESPN Soccernet

No no no no no way.. Håper jeg  :-\

Det driter jeg i egentlig. Den dagen vi spiller i premier league. Ja da er Milner for lengst blitt bestefar og det er da liten sjangs for at han spiller mot oss

Kan så vere h.b., men det vert like ekkelt å sjå han i den dritstygge røde drakta likevel.

Men, med dette sitatet regner eg med gutten vel andre veier å gå enn til de røde:
"My parents were Leeds fans, uncles the same, and they didn’t like Man United. That’s the way you were brought up. I’ve always loved playing against Man United. I’ve always been desperate to win against them, that’s the Leeds in me."

Han kommer nok ALDRI til å spille for scum.    Da får han nok store problemer med slekta si ;)

Money talks

Ja..  Men tror ikke han vil det sjøl?  Vi får se hva som skjer..

testo

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #274 på: April 02, 2010, 17:25:28 »
Dette sier vel i grunnen allt vel.

"My parents were Leeds fans, uncles the same, and they didn’t like Man United. That’s the way you were brought up. I’ve always loved playing against Man United. I’ve always been desperate to win against them, that’s the Leeds in me."

Kom hjem du der du hører hjemme.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sviper

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #275 på: April 03, 2010, 09:35:29 »
Dette sier vel i grunnen allt vel.

"My parents were Leeds fans, uncles the same, and they didn’t like Man United. That’s the way you were brought up. I’ve always loved playing against Man United. I’ve always been desperate to win against them, that’s the Leeds in me."

Kom hjem du der du hører hjemme.

Det hadde vert kanon å fått hjem et par av våre gode gutter som MÃ…TTE skifte beite,men er redd vi må ett hakk eller to opp da?
LIFE IS LEEDS

torivar

  • Gjest

TrJ

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #277 på: April 14, 2010, 21:57:53 »
Danny Rose debuterer for Tottenham i kveld mot Arsenal og setter inn 1-0 til spurs med et herlig langskudd fra godt utafor 16-meteren.
Enda et talent fra Leeds som slår til i PL (i hvert fall i debuten).
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Promotion 2010

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #278 på: April 19, 2010, 21:05:02 »
Delph ute til 2011:

Delph faces eight months out
Published: Monday 19 April 2010, 18.34CETAston Villa FC midfielder Fabian Delph will be sidelined for up to eight months after rupturing the anterior cruciate ligament in his left knee during a training session on Saturday. The England Under-21 international, who has played eight league matches for Martin O'Neill's side this season, will undergo surgery "in the near future" according to the Midlands club. The 20-year-old joined Villa, who are sixth in the Premier League, from Leeds United AFC last summer.

http://www.uefa.com/memberassociations/association=eng/news/newsid=1478295.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #279 på: April 22, 2010, 21:49:33 »
Arthur Graham trener Leeds Uniteds Under 8 lag:

http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_Graham

Vi trenger nok noen gode vinger i fremtiden.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #280 på: Mai 01, 2010, 01:28:53 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #282 på: Mai 12, 2010, 03:11:34 »
Stephen Crainey skal spille opprykksfinale til PL etter Blackpool slo Forest 6-4 sammenlagt! Men det som virkelig sjokkerer meg er at mannen kun er 28 år, trodde han hadde bikket 30 når han var hos oss..


Brett Ormerod er også med..
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #283 på: Mai 12, 2010, 11:58:31 »
David O'Leary har søkt den ledige(?) managerjobben i Coventry, men han er visstnok milevis unna å få den. Fra å ha ligget topp blant bookmakerne så er han nå 8-1 og raser nedover...

Hvor ble det av den geniale manageren vi hadde i begynnelsen av årtusenet?

Tenk hvis det var Gus Hiddink eller Martin O'Neill vi da hadde som sjef!


Tenk hvis, tenk hvis, tenk hvis......


CCC, Here we come!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #284 på: Mai 12, 2010, 12:04:02 »
Tror Coleman, som Coventry kvittet seg med, er en bra mann.
 

B-m

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #285 på: Mai 12, 2010, 12:12:36 »
Stephen Crainey skal spille opprykksfinale til PL etter Blackpool slo Forest 6-4 sammenlagt! Men det som virkelig sjokkerer meg er at mannen kun er 28 år, trodde han hadde bikket 30 når han var hos oss..


Brett Ormerod er også med..

Husker jeg bestandig støttet Crainey, men han (og jeg) ble dessverre et offer for Leeds-fansen. Kritikken her inne var på grensen til det latterlige.. noen som melder seg?
Nå er han blitt en solid venstre back i championship og ble kåret til årets spiller i Blackpool i fjor. Bra jobbet. Igjen, personer uten fotballforståelse bør tenke seg to ganger før man uttaler seg på forum.

Haha, Brett Ormerod - a face you just want to punch. Husker dere at Douglas knakk leggen til ham etter en stygg takling i den legendariske play offen mot preston. Douglas fikk ikke gult en gang.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

David Harle

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #286 på: Mai 12, 2010, 12:21:24 »
I beg to differ! Crainey er en av de dårligste venstrebackene jeg noensinne har sett i en Leeds-trøye, og konkurransen er her knallhard!! Mangel pøå enhver forståelse for defensiv posisjonering og offensive bidrag. Husker jeg var direkte flau hver gang jeg så han i kamp.

Ormerod episoden husker jeg godt. Var tilstede på bortekampen mot Preston. Absolutt en legendarisk kamp. Måtte dessverre sitte sammen med hjemmefansen. Ikke let å holde seg når Frazer av alle mann satt inn ballen!:) 

Leedsulf

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #287 på: Mai 12, 2010, 12:28:10 »
Stephen Crainey fikk jo Hayden Foxe til å se ut som Dani Alves. Han hadde et greit tilslag på ballen, men der stoppet det.

Ser forøvrig at en annen tidligere venstreback, Michael Gray, legger skoene på hyllen nå i en alder av 35.

Promotion 2010

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #288 på: Mai 12, 2010, 12:30:27 »
Stephen Crainey fikk jo Hayden Foxe til å se ut som Dani Alves. Han hadde et greit tilslag på ballen, men der stoppet det.

Ser forøvrig at en annen tidligere venstreback, Michael Gray, legger skoene på hyllen nå i en alder av 35.

Det gjør også Geoff Horsefield som var innom oss i omtrent 5 minutter!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #289 på: Mai 12, 2010, 12:30:30 »
Det er utrolig mange og sanne(?) historier om ex-Leeds players som gjør det vanvittig bra med en gang de flytter på seg til en mindre klubb.

Mulig det er noe i: "It takes a special player to wear the white shirt"  ::)

Halvparten pisser i suspen/bleia si med en gang de entrer Elland Road.


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #291 på: Mai 14, 2010, 11:08:06 »
Det er utrolig mange og sanne(?) historier om ex-Leeds players som gjør det vanvittig bra med en gang de flytter på seg til en mindre klubb.

Mulig det er noe i: "It takes a special player to wear the white shirt"  ::)

Halvparten pisser i suspen/bleia si med en gang de entrer Elland Road.


Sant nok!!! Crainey var etter min mening skikkelig elendig hos oss!
Yeboahs vitne

auren

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #292 på: Mai 14, 2010, 11:34:51 »
Det er utrolig mange og sanne(?) historier om ex-Leeds players som gjør det vanvittig bra med en gang de flytter på seg til en mindre klubb.

Mulig det er noe i: "It takes a special player to wear the white shirt"  ::)

Halvparten pisser i suspen/bleia si med en gang de entrer Elland Road.


Sant nok!!! Crainey var etter min mening skikkelig elendig hos oss!

Det hjalp ikke nevneverdig på selvtilliten å bli buet på av eget publikum. Han var vel stadiontrollets hakkekylling om jeg husker rett. Og har du ikke en sinnsyk mental styrke da, så går det sjeldent bra. Han var vel også relativt ung da han var hos oss (22-23 år).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #293 på: Mai 14, 2010, 12:57:33 »

Goalscorers
Striker Jermaine Beckford finished third in the overall goalscoring charts in League One this season.

Beckford`s crucial goal against Bristol Rovers on Saturday saw him finish the season on 25 goals, five behind leader, Ricky Lambert at Southampton and one behind Billy Paynter at Swindon Town.

Fellow Leeds striker Luciano Becchio finished eleventh with 15 goals. Former Leeds defender Ian Harte, who is now at Carlisle, finished inside the top ten with 16 goals for the season.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=198499#ixzz0ntsSsigF



Knallsesong for Ian Harte dette!!
Yeboahs vitne

Runar

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #294 på: Mai 14, 2010, 13:00:48 »
David O'Leary har søkt den ledige(?) managerjobben i Coventry, men han er visstnok milevis unna å få den. Fra å ha ligget topp blant bookmakerne så er han nå 8-1 og raser nedover...

Hvor ble det av den geniale manageren vi hadde i begynnelsen av årtusenet?

Tenk hvis det var Gus Hiddink eller Martin O'Neill vi da hadde som sjef!


Tenk hvis, tenk hvis, tenk hvis......


CCC, Here we come!

DOL må ha et forferdelig rykte på seg i England ellers så hadde han hatt jobb for lenge siden, mannen har jo primært gode resultater og vise til for Villa og for Leeds.
 

ollan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #295 på: Mai 14, 2010, 18:41:34 »
David O'Leary har søkt den ledige(?) managerjobben i Coventry, men han er visstnok milevis unna å få den. Fra å ha ligget topp blant bookmakerne så er han nå 8-1 og raser nedover...

Hvor ble det av den geniale manageren vi hadde i begynnelsen av årtusenet?

Tenk hvis det var Gus Hiddink eller Martin O'Neill vi da hadde som sjef!


Tenk hvis, tenk hvis, tenk hvis......


CCC, Here we come!

DOL må ha et forferdelig rykte på seg i England ellers så hadde han hatt jobb for lenge siden, mannen har jo primært gode resultater og vise til for Villa og for Leeds.

Han har vel dolket for mange arbeidsgivere i ryggen med bøker osv.....ikke f*** om jeg hadde ansatt noen som ikke er 100% lojal mot "sjefen"!!
Ollan

newsome

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #296 på: Mai 17, 2010, 19:17:25 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/sheff_wed/8687866.stm

Vår tidligere managerhelt Wilko vender tilbake til røttene!
Sheffield Wednaday trenger nok hans erfaring om dagen

Wilko vil aldri bli glemt!!!!!

abbe

  • Gjest

Promotion 2010

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 10
« Svar #298 på: Mai 18, 2010, 15:25:02 »
Frazer Richardson's career so far;
2004 - Relegation from The Premiership with Leeds
2005 - 14th place in The Championship
2006 - Defeat in Play-off Final
2007 - Relegation from The Championship
2008 - Defeat in Play-off Final
2009 - Defeat in Play-off Semi-Final
2010 - Defeat in Play-off Semi-Final with Charlton Athletic
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!