Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11  (Lest 92198 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #150 på: Mai 22, 2009, 00:08:13 »
Douglas har kanskje vært vår mest stabile og viktigste spille siste fire sesonger. VI treenger ham også neste sesong, særlig hvis Frazer forsvinner. Kontinuitet og traust arbeidsmoral er viktig i seg selv.
- Leif Olav

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #151 på: Mai 22, 2009, 11:11:02 »
Douglas er ikke god nok, han var direkte skyld i begge måla til Millwall Selg den "donky`n"

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #152 på: Mai 22, 2009, 14:50:33 »
Og der var Douglas ferdig som Leeds-spiller...

SA

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #153 på: Mai 22, 2009, 15:02:55 »
der sank prosentandelen i feilpasninger med 35....puh, godt å se.
Ups & Ups!!

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #154 på: Mai 22, 2009, 15:03:15 »
Og der var Douglas ferdig som Leeds-spiller...
SA

Douglas og Lucas ferdig i klubben.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1664616,00.html


Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #155 på: Mai 22, 2009, 15:21:56 »
Ingen tårer av den grunn. Douglas er langt unna å være en god fotballspiller, det finnes de som kompenserer for fart og teknikk med å være smarte på banen, det er han heller ikke.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #156 på: Mai 22, 2009, 15:49:35 »
Kan dette bety at Frazer blir værende? Det var vel han + disse to som var kontraktsløse nå?

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #157 på: Mai 22, 2009, 16:06:42 »
Mener Douglas hadde vært en grei spiller å ha i stallen, selv om han ikke burde vært noe klart førstevalg.

Men ikke akkurat noe krise at han forsvinner.

Nå lukter det vel ny høyreback og ny førstekeeper neste sesong...
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #158 på: Mai 22, 2009, 16:12:36 »
De spillerne som skal skrive kontrakt med klubben bør forsterke laget. En squadplayer er en spiller som ikke er god nok. Eller på godt Norsk. Stallfyll

h.b

  • Gjest

pale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #160 på: Mai 22, 2009, 17:25:41 »
Synd med Douglas, har alltid hatt sansen for han. Både som back og midtbanespiller har han gjort en god jobb for oss.
Han har vært en av kontuinitetsbærerne enhver klubb trenger, så jeg skulle gjerne sett at han ble værende. Synd at det siste jeg husker han gjorde for oss var å la Millwall vingen slå innlegget som som sendte oss ut av play-off.

Lucas er det bare godt å bli kvitt.
Håper på en ny god keeper inn.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #161 på: Mai 22, 2009, 18:23:52 »
Og der var Douglas ferdig som Leeds-spiller...

SA

Helt greit, ingen tåre fra min side.
Det burde vere enkelt å erstatte Douglas.
COME ON LEEDS !!

mari

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #162 på: Mai 22, 2009, 18:40:39 »
Douglas har gjort en jobb for klubben. Men dersom ryktene om at han er vår best betalte spiller med en lønn på mer enn 10.000 pund  i uka er i nærheten av å være korrekte er det helt greit å frigi han. Tror vi kan få vesentlig mere ut av disse pund sedlene ved å hente inn andre spillere.

Takk for alt Douglas. En helhjertet spiller. Og med 166 kamper for klubben får han en plass i klubbhistorien
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #163 på: Mai 22, 2009, 22:19:35 »
Tack för den här tiden douglas, han har varit lojal, men som spelare är han en vattenbärare, skall vi ha en vattenbärare skall han vara ännu bättre på det, tror grayson är ute efter en spelande ytterback som har offensiva kvaliteér med richarson som back up
 

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #164 på: Mai 22, 2009, 23:01:52 »
Synes det er trist at Douglas forsvinner fra klubben. Han er vel en av de som har vært der lengst? Og jeg synes han har vært lojal og gjort en meget god jobb for oss. Han er ikke en back, for det er han altfor treig. Men som en defensiv midtbanespiller er han av de bedre. Kunne godt tenke meg å fremdeles ha han i stallen. Er flere jeg heller ville hatt ut enn Douglas!

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #165 på: Mai 23, 2009, 10:52:18 »
heilt enig med sleivind her.
meine dougie har gjort jobben!
DALHEIM WHITES

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #166 på: Mai 23, 2009, 12:50:55 »
en fotball SPARKER ut... inn med en SPILLER takk!!!

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #167 på: Mai 23, 2009, 14:13:29 »
Vil bare minne om en diskusjon vi hadde tidligere.

Sesongen 07-08 mistet vi totalt formen etter at Douglas ble skadet i februar. Da han kom tilbake i april gjorde vi rent bord og rakk play-off.

I starten av sesongen 08-09 slet vi i begynnelsen med Prutton og Howson sentralt. Da Douglas kom inn sentralt sammen med Delph satt ting seg og vi fant godformen (før ALT raknet i november, selvfølgelig).

Jeg er usikker på om dette er så lurt, synes alltid Douglas har stabilisert godt på midten. Tiden vil vise.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #168 på: Mai 23, 2009, 14:21:08 »
Vil bare minne om en diskusjon vi hadde tidligere.

Sesongen 07-08 mistet vi totalt formen etter at Douglas ble skadet i februar. Da han kom tilbake i april gjorde vi rent bord og rakk play-off.

I starten av sesongen 08-09 slet vi i begynnelsen med Prutton og Howson sentralt. Da Douglas kom inn sentralt sammen med Delph satt ting seg og vi fant godformen (før ALT raknet i november, selvfølgelig).

Jeg er usikker på om dette er så lurt, synes alltid Douglas har stabilisert godt på midten. Tiden vil vise.

der kom du meg i forkjøpet du...
100% enig med du og som andre her inne nevner, han er vel en av de bedre squad playerne vi har om det skal sies på den måten.
nå bør vi hvertfall få inn en skikkelig back, og det blir spennende å se neste sesongs midtbane.

gleder meg til å dra frem denne når hylekoret om at fraz er tilbake på backen igjen begynner ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #169 på: Mai 23, 2009, 15:07:29 »
Betyr dette at jeg må skifte nick?

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #170 på: Mai 23, 2009, 15:54:42 »
takk for årene i leeds Doggy dog... lykke til videre_____!!

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #171 på: Mai 23, 2009, 15:55:50 »
Betyr dette at jeg må skifte nick?
nei..

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #172 på: Mai 23, 2009, 16:15:01 »
Leeds må da uten tvil hente inn en solid høyre back...Fraz skadefri bør riktignok klare seg, men han er for ustabil og gjøre en del merkelige ting/ tabber.

Spent på om Leeds foran neste sesong styrker stallen, burde være en selvfølge da. Men som vi alle vet* money talks**

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #173 på: Mai 23, 2009, 16:33:28 »
Betyr dette at jeg må skifte nick?

Nei, vi har da både en Masinga og Bites Yer Legs her allerede, så det blir ikke nødvendig.
- Leif Olav

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #174 på: Mai 23, 2009, 19:32:52 »
Betyr dette at jeg må skifte nick?

Nei, vi har da både en Masinga og Bites Yer Legs her allerede, så det blir ikke nødvendig.

Uten sammenligning forøvrig  ;)

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #175 på: Mai 23, 2009, 20:44:16 »
Jeg skjønner ikke dette. Douglas ut mens det ser ut som om Richardson blir?  Douglas har kvaliteter og han kan bekle flere roller.

Det er en gåte at Richardson får spille under mange managere, ja til og med bli kaptein. 
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #176 på: Mai 23, 2009, 22:43:22 »
der sank prosentandelen i feilpasninger med 35....puh, godt å se.
Og inn med Frazer, hvis han går med på å senke lønna med 30%.

...ops! Der steg feilprosenten med bortimot 48 %..... ;-)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Milou

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #177 på: Mai 24, 2009, 17:14:56 »
Trist å sjå at Douglas forsvinn. Han har vore blant mine absolutt favorittar dei åra han har vore i klubben. Han er ikkje den spelaren som blir mest lagt merke til men spelar likevel ein viktig rolle. Også fordi me har ein stall med mange utskiftingar over dei siste åra ville det vore gunstig å behalda Douglas.

Om det stemmer at han har mykje betre betalt enn alle andre på laget (reknar med at han har CCC-løn i League 1), så kan eg likevel ha ein viss forståelse for at kontrakten ikkje blir forlenga.

Papi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #178 på: Mai 24, 2009, 21:37:47 »
Synd at Douglas nå forlater klubben.
Han hadde forsvart ein plass i startoppstillingen.

Men nå er det slik at det er lønningene er generelt latterlig store i fotballen, og må reduseres.
Douglas har etter all sannsylighet hatt CCC lønn, og med han ute, frigjør dette lønninger til 2 ja kanskje 3 nye spillere.

Lykke til videre Dougie
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #179 på: Mai 24, 2009, 21:45:22 »
  Aviser i England skriver at Middlesbrough ønsker seg Robert Snodgrass...
Super Leeds since 1968