Skrevet av Emne: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4  (Lest 101278 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

baste

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #30 på: April 07, 2009, 10:56:37 »
Jeg trur det blir en stor seier til Leeds. 4-0? ;D ;D ;D

Beckford 3 og Delph

Regner med at Becchio putter idag igjen. De fleste av Becchio`s mål har kommet på bortebane...
Spennende, med seier idag så legger vi litt xtra press på lagene foran.

Marching on together

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #31 på: April 07, 2009, 11:05:17 »
Fryktelig spent på denne kampen. Som med alle resterende kamper føler jeg det "vinn / forsvinn" faktoren er veldig, veldig høy. Skal direkte opprykk -håpet leve, må vi vinne.



Skjelve skjelve

Geir Magne

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #32 på: April 07, 2009, 11:27:50 »
Becchio scorer i dag også, og vi vinner 1-0.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Brian G.

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #33 på: April 07, 2009, 11:29:09 »
Becchio scorer i dag også, og vi vinner 1-0.

Håper det! ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #34 på: April 07, 2009, 14:13:07 »
På de siste 10 kampene har Leeds sanket 23 poeng   ;D

På de siste 10 kampene har Leyton sanket 21 poeng   ::)


Come on  Leeds!

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #35 på: April 07, 2009, 14:15:59 »
Dette er D-dag. Jeg har troen!

berlin

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #36 på: April 07, 2009, 14:20:10 »
Vinner vi i kveld, ja da blir det leven i stua.

Ã…Ã…Ã…, så fantasisk deilig det hadde vært!!

Ikke lenge siden jeg var live og så Leyton - Brighton 2-1, ca 1 mnd siden.
Det hadde ikke patent forsvarsspill i den kampen, og scoret selv på straffe, samt i 88 minutt.

Litt snål stadion, men bra akustikk. Tror Leeds har fått hele den ene tribunelangsiden, det fikk i hvertfall Brighton.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #37 på: April 07, 2009, 14:43:00 »
Vinner vi i kveld, ja da blir det leven i stua.

Ã…Ã…Ã…, så fantasisk deilig det hadde vært!!

Ikke lenge siden jeg var live og så Leyton - Brighton 2-1, ca 1 mnd siden.
Det hadde ikke patent forsvarsspill i den kampen, og scoret selv på straffe, samt i 88 minutt.

Litt snål stadion, men bra akustikk. Tror Leeds har fått hele den ene tribunelangsiden, det fikk i hvertfall Brighton.

Moro med de leilighetskompleksene som er plassert i hvert hjørne av stadion, nesten inne på banen. Slik burde det vært på Elland Road. Da hadde jeg kjøpt en leilighet med en megaterrasse ut mot gresset.  ;D



« Siste redigering: April 07, 2009, 14:48:30 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #38 på: April 07, 2009, 14:46:15 »
Jeg fyller 41 i dag, og gjett hva jeg ønsker meg?

Dersom det blir seier i dag, så er det ikke så nøye hva som ellers måtte dukke opp av gaver og gjester :)

Satser på seier 2-1, og at målene kommer fra Beckford & Becchio
The future's so White I've got to wear shades 8)

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #39 på: April 07, 2009, 14:54:22 »
Jeg fyller 41 i dag, og gjett hva jeg ønsker meg?

Dersom det blir seier i dag, så er det ikke så nøye hva som ellers måtte dukke opp av gaver og gjester :)

Satser på seier 2-1, og at målene kommer fra Beckford & Becchio
Gratulera me dagen!  ;D

berlin

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #40 på: April 07, 2009, 14:56:12 »
Vinner vi i kveld, ja da blir det leven i stua.

Ã…Ã…Ã…, så fantasisk deilig det hadde vært!!

Ikke lenge siden jeg var live og så Leyton - Brighton 2-1, ca 1 mnd siden.
Det hadde ikke patent forsvarsspill i den kampen, og scoret selv på straffe, samt i 88 minutt.

Litt snål stadion, men bra akustikk. Tror Leeds har fått hele den ene tribunelangsiden, det fikk i hvertfall Brighton.

Moro med de leilighetskompleksene som er plassert i hvert hjørne av stadion, nesten inne på banen. Slik burde det vært på Elland Road. Da hadde jeg kjøpt en leilighet med en megaterrasse ut mot gresset.  ;D





Yes, har du vært der promo?

Jeg hadde med skikkelig kamera på kampen, og zoomet inn leilighetsbeboerne. Ganske komisk, der de stod med flaskeøl i hånda og lente seg på verandagelenderet.
 :D
Leeds har plass på den langtribunen med Leyon Orient skiltet på taket, fin sak det der. Den andre langsiden, som bidet er tatt fra, er supersnål, rette og slett et kontorbygg (ikke særlig med VIP-lounger såvidt jeg kunne se), men med flere etasjer m/vinduer vendt inn mot banen. Merkelig sak. Ellers er det en skikkelig godpub innpasset i stadion, men den er ikke tilgjengelig innenfra stadion. Ã…pner 2 timer for KO, stengt under kampen av en eller annen grunn, for så åpne igjen etterpå. Det er en "CAMRA 2009 listed pub".

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #41 på: April 07, 2009, 15:08:54 »
Vinner vi i kveld, ja da blir det leven i stua.

Ã…Ã…Ã…, så fantasisk deilig det hadde vært!!

Ikke lenge siden jeg var live og så Leyton - Brighton 2-1, ca 1 mnd siden.
Det hadde ikke patent forsvarsspill i den kampen, og scoret selv på straffe, samt i 88 minutt.

Litt snål stadion, men bra akustikk. Tror Leeds har fått hele den ene tribunelangsiden, det fikk i hvertfall Brighton.

Moro med de leilighetskompleksene som er plassert i hvert hjørne av stadion, nesten inne på banen. Slik burde det vært på Elland Road. Da hadde jeg kjøpt en leilighet med en megaterrasse ut mot gresset.  ;D





Yes, har du vært der promo?

Jeg hadde med skikkelig kamera på kampen, og zoomet inn leilighetsbeboerne. Ganske komisk, der de stod med flaskeøl i hånda og lente seg på verandagelenderet.
 :D
Leeds har plass på den langtribunen med Leyon Orient skiltet på taket, fin sak det der. Den andre langsiden, som bidet er tatt fra, er supersnål, rette og slett et kontorbygg (ikke særlig med VIP-lounger såvidt jeg kunne se), men med flere etasjer m/vinduer vendt inn mot banen. Merkelig sak. Ellers er det en skikkelig godpub innpasset i stadion, men den er ikke tilgjengelig innenfra stadion. Ã…pner 2 timer for KO, stengt under kampen av en eller annen grunn, for så åpne igjen etterpå. Det er en "CAMRA 2009 listed pub".

Jepp, var der våren 2007 og så 2-2 kampen mellom hjemmelaget og Scunthorpe med Beckford på laget...  :)  Så det samme som deg, disse øldrikkende beboerne på verandaene. Koselig beliggenhet nær sentrum denne banen. Vi spiste litt av hvert på vei til og fra banen. Pils ble det også...  ;)
Litt komplisert å komme seg ut til Leyton fra London, men fant frem til slutt. Holdt på å ta feil tog... Litt forvirring med Leyton og Orient, tror jeg det var.

Jeg satt på tribunen motsatt av bortelagets supprtere. Lite stemning og sang, men mye høylydt skravling og mumling når hjemmelaget var i angrep. Det som slo meg var mangelen på gjerder og stengsler mellom supportere og lagene. Under tribunen i hjørnet mot leilighetskomplekset var det en pub som var åpen både før, og i pausen (tror jeg) og etter kampen. Det var vel bare et garasjelignende hull i veggen med en disk innerst.

Bak denne tribunen var det kontorlokaler, ja. De trekker inn det de kan av leieinntekter tenker jeg. Klubben hadde en ganske så bra supporterbutikk i første etasje på utsiden. Programmet var forøvrig veldig bra med mye bra innhold på glanset papir...  :)
« Siste redigering: April 07, 2009, 15:11:17 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #42 på: April 07, 2009, 15:33:48 »
Jeg trur det blir en stor seier til Leeds. 4-0? ;D ;D ;D

Beckford 3 og Delph

Regner med at Becchio putter idag igjen. De fleste av Becchio`s mål har kommet på bortebane...
Spennende, med seier idag så legger vi litt xtra press på lagene foran.

Marching on together

Da blir det 5 - 0 ;D ;D

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #43 på: April 07, 2009, 15:48:44 »
Eg tør nesten ikkje håpe på nok ein siger, men vi treng tre poeng for å halde draumen om opprykk i hevd. Mitt tips er 2-1-siger. Becchio og Beckford delar skåringane broderleg.

auren

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #44 på: April 07, 2009, 16:04:40 »
Burde kunne bli en grei seier i dag. Alt annet enn 3 poeng er ikke godt nok!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oppdrettslaksen

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #45 på: April 07, 2009, 16:37:36 »
frykter denne kampen no enormt, tviler sterkt paa en trepoenger...
men det som jeg frykter aller mest, er etter ett eventuelt tap kommer vi inn i nok en periode med triste resultater, kanskje nok til aa falle utenfor play-off.....
vi faar se...

hilsener fra thailand anyway,
MOT

testo

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #46 på: April 07, 2009, 16:45:05 »
frykter denne kampen no enormt, tviler sterkt paa en trepoenger...
men det som jeg frykter aller mest, er etter ett eventuelt tap kommer vi inn i nok en periode med triste resultater, kanskje nok til aa falle utenfor play-off.....
vi faar se...

hilsener fra thailand anyway,
MOT

Fått solstikk du eller.  ;D ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #47 på: April 07, 2009, 17:48:46 »
Blir 3-1 til leeds i dag, Naylor, Becchio og Beckford setter goalene...

Med syv poeng kan de forhåpentligvis virkelig presse for 2 plassen også.....
får vi kryss fingre, tær, armer og ben!!

MOT

Andersen

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #48 på: April 07, 2009, 18:42:14 »
Håper på seier i dag, tipper ikke målscorere. Men disse siste kampene fremover blir ulidelig spennende! :o 3 poeng er et must i dag!!  :o LEEDS4EVER.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #50 på: April 07, 2009, 19:22:28 »
   Det hadde vært flott å få toppscoreren i League 1 (Beckford), men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvem som scorer (gjerne Ankergren!), bare vi tar full pott i kveld. Da begynner det i så fall å nærme seg noe stort.... 8)
Super Leeds since 1968

testo

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #51 på: April 07, 2009, 19:23:59 »
Leeds have fitness problems to resolve



Several players picked up knocks in the game at Colchester on Saturday, namely Neil Kilkenny (ankle), Robert Snodgrass (ankle and toe) and Richard Naylor (head). But of course with the size of our squad we have cover for all these positions, and Robinson, Hughes and Marques are all standing by if need be.  The squad have stayed down in Essex since the Colchester game rather than returning to Leeds and having to travel south again, so they should all be feeling fresh and raring to go.

 
Leeds are now unbeaten in the last nine games and have won the last five games, but tonight’s game will be a more difficult assignment than we might have expected a few months ago, as Orient have been in very good form themselves in the last few months. They were deep in trouble when Geraint Williams replaced Martin Ling earlier in the season, but have since pulled clear of the relegation zone and have won five of their last six games.

 
Simon Grayson acknowledged the home side’s improvement when he spoke to our official site.  "It'll be a difficult game, but they are all difficult.  'George' has done a good job since going there as manager. He's got some good results and pulled them away from the threat of relegation.  We go on the back of a win, though, and will be looking to get another victory. We keep testing them saying 'can you get the results?' and they keep coming up with the answers." Confidence is a massive part of football and we're showing that at the moment."

 
Leeds can take heart from the wins at Crewe and Colchester, who are two other sides that have moved up the table after changing managers in mid-season. Ben Parker confirmed that the squad’s confidence has improved since the three successive away defeats at Walsall, Huddersfield and Hereford.  "We might have been nervous earlier in the season when we were away, but these last few weeks we've looked solid as a team and we always have goals up front. We played some great football under the previous manager, but it wasn't always winning football. Under this manager we have been mixing it up and getting results."

 
But O’s boss Geraint Williams was also sounding chipper when he spoke to the Evening Standard, but he know this game will be a big test of their revival. "Leeds coming to town is a glamour game in this division. And with a big club in town it's a chance to show our fans that we mean business. We've won three of the last five at home and our target has now got to be to make it four in six."

 
Orient could be without leading scorer Adam Boyd and their captain Stephen Purches, both due to ankle problems. But Purches’ fellow defender Tamika Mkandawire will be available after a quick recovery from his knee injury.

 
We really need another win if we’re to stand any chance of automatic promotion, but I’m not sure that we’ll get one. I think tonight we will have to make do with a draw.
http://www.clubfanzine.com/leeds/v2.showNews.php?id=19030

Det å ta frem det negative og få det til å virke positivt VISER STYRKE
Har troen idag (igjen)  ;D
Dagens nøkkel: tålmodighet  ;)
 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

rd1

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #52 på: April 07, 2009, 19:49:56 »
Leyton Orient - Superleeds: 1-2, Delph, Beckford
Superleeds- Stockport: 2-0, Becchio, Howson
Hereford-Leicester: 1-0, Pugh
Leicester-Superleeds: 0-1, Beckford


For en herlig uke gutta, slapp av, nyt påsken i soleveggen med en iskald pils, len dere tilbake, med fotene på bordet, og fyll glasset med en iskald jegermæister!
"Who needs Cantona??"

Adis

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #53 på: April 07, 2009, 20:09:53 »
Noen som vet hvorfor Beckford ikke starter? ..altså, hvorfor er han ikke i troppen i det hele tatt? Dratt på seg en skade i ettermiddag?

"Sodje picked up a knock against Colchester and was replaced by Rui Marques, while leading goalscorer Beckford was replaced by Liam Dickinson." står det i på Leedsunited.com. Litt snodig at de dropper å skrive grunnen.
« Siste redigering: April 07, 2009, 20:12:09 av Adis »
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

rd1

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #54 på: April 07, 2009, 20:12:54 »
merkelig at ikke becks starter ja... skadet på oppvarming??
"Who needs Cantona??"

lowfields

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #55 på: April 07, 2009, 20:14:04 »
Noen som vet hvorfor Beckford ikke starter? ..altså, hvorfor er han ikke i troppen i det hele tatt? Dratt på seg en skade i ettermiddag?

"Sodje picked up a knock against Colchester and was replaced by Rui Marques, while leading goalscorer Beckford was replaced by Liam Dickinson." står det i på Leedsunited.com. Litt snodig at de dropper å skrive grunnen.
Sikker på de ikke bare refererer til forrige kamp????
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

pale

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #56 på: April 07, 2009, 20:15:52 »
Ifølge skysports er Becks og Sodje ute av troppen.
Får bare håpe det er noen småskader..... :-[

R - R

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #57 på: April 07, 2009, 20:16:25 »
Får ein uggen følelse når Beckford ikkje blir nemnt utanom at han er erstatta av Dickinson. Virkar som då at det ikkje er ein sportsleg grunn til at han manglar frå laget.

Får håpe Dickinson viser seg frå si beste side i dag, og puttar eit mål eller to. Han har det så absolutt i seg.
- Rune

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #58 på: April 07, 2009, 20:16:53 »
Noen som vet hvorfor Beckford ikke starter? ..altså, hvorfor er han ikke i troppen i det hele tatt? Dratt på seg en skade i ettermiddag?

"Sodje picked up a knock against Colchester and was replaced by Rui Marques, while leading goalscorer Beckford was replaced by Liam Dickinson." står det i på Leedsunited.com. Litt snodig at de dropper å skrive grunnen.

Og laget:

Ankergren

Douglas
Naylor
Margues
Parker

Snoddy
Howson
Kilkenny
Delph

Becchio
Dickinson

Subs:
Lucas
Grella
Mikkelikk
Hughes
Robbo

Sodje hviler idag. For hektisk de siste dagene!

Beckford ikke med blant de 16. Skadet?   NB! Han har ikke skåret borte siden 25.november!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Adis

Sv: KAMP: vs. LEYTON ORIENT 7/4
« Svar #59 på: April 07, 2009, 20:17:31 »
Snodig dette. At de ikke skriver hvorfor. Har'n vært på fylla i løpet av dagene i sør nå eller...
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!