Skrevet av Emne: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4  (Lest 73149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #30 på: April 14, 2009, 16:58:51 »
Klassisk psykologitriks av den andre Roger'n her  ;D

Fikser det slik at alt presset havner på Leeds, mens Tranmere tilsynelatende har alt å vinne. Godt gjort, all den tid det er Tranmere som ligger og vaker på 6.plassen! Det er de som skal frykte denne kampen, ikke vi. Vi ligger foran Tranmere og på playoff-plass med to kamper igjen, uansett resultat i denne kampen....

flynn



jepp, så sant vi ikke taper med 4 mål eller mer, Brian.  :-[

...og det gjør ikke vi.....men de.  8)

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #31 på: April 14, 2009, 18:05:32 »
Og der tapte Tranmere mot Leeds. Ian Goodison fikk akkurat direkte rødt kort og må stå over 3 kampar. Tranmere har vel aldri vunnet en bortekamp uten Goodison. Gratulerer alle Leedsfans. Det var artig så lenge det varte.

Rovers may appeal Goodison red card
TRANMERE were examining video replays last night as they considered whether to make an appeal against Ian Goodison’s dismissal in the 2-1 win over Hereford at Prenton Park.
http://www.wirralnews.co.uk/tranmere-rovers-fc/tranmere-rovers-fc-news/2009/04/14/rovers-may-appeal-goodison-red-card-80491-23379007/

Haha. Då blir det 4 kampar karantene i staden for 3. Dette skjedde sist Tranmere rota vekk tida til FA også. Utvisninga var visst soleklar, også i følge Tranmerefansen.

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #32 på: April 14, 2009, 18:13:14 »
Har sjekka opp saken. Goodison har fått 4 kampar karantene fordi det var hans 2. utvisning denne sesongen. Tranmere vil ikkje protestere på karantenen.

ollan

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #33 på: April 14, 2009, 18:14:24 »
Har sjekka opp saken. Goodison har fått 4 kampar karantene fordi det var hans 2. utvisning denne sesongen. Tranmere vil ikkje protestere på karantenen.

kem bryr seg???
Ollan

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #34 på: April 14, 2009, 19:33:16 »
Har sjekka opp saken. Goodison har fått 4 kampar karantene fordi det var hans 2. utvisning denne sesongen. Tranmere vil ikkje protestere på karantenen.

kem bryr seg???

Visst du hadde tatt deg det vesle bryet med å lese i tråden du svarar i så hadde du sett det. :)

berlin

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #35 på: April 14, 2009, 19:49:43 »
Har sjekka opp saken. Goodison har fått 4 kampar karantene fordi det var hans 2. utvisning denne sesongen. Tranmere vil ikkje protestere på karantenen.

kem bryr seg???

Visst du hadde tatt deg det vesle bryet med å lese i tråden du svarar i så hadde du sett det. :)

Nemlig - og der står det at Tranmere må spille på Perdentlig Park de neste kampene, og ikke Goodison Park. Karantenen er besluttet av Everton og er endelig, d.v.s den kan ikke ankes. Videre står det at David Moyes har sett seg mektig lei av Tranmere sin tjuvlåning av Goodison. Jeg spørger så another_Roger: Tok de for mye tran? ikke bare mere tran? 

And one more thing, another_Roger: Is there another Roger? That is, except for you?
« Siste redigering: April 14, 2009, 20:01:58 av berlin »

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #36 på: April 14, 2009, 20:10:35 »
Glede mæ som en onge på julaftn, til hælgas kamp ;D
Blir nåkk en jævnspillt tett kamp som det mæst fokuserte å mest fandn ivolske lage vinn.
Håpe på Leeds seier. Sia det blei et knepent tap mot Leichester Mandag så blir SG å mobilisere guttan til KRIG. En kamp i mine øya som kan gå kas vei som helst.

MOT Play-Off?!?!
The Mighty Whites

Tom S

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #37 på: April 14, 2009, 20:22:27 »
Pokker, dette vert første (og einaste) kampen eg ikkje kan følge denne sesongen.
Smått desperat i sjela. Håper de har internett på hotellet i Bergen så får eg iallefall med meg første omgang.

Denna er viktig - eg har trua!!
COME ON LEEDS !!

Andersen

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #38 på: April 14, 2009, 20:55:54 »
He -He skal si at Another - Roger inne på forumet her , får litt pepper , av oss Leeds gutta  ;D  men som noen av gutta her poengterer så burde du så visst være nervøs før kampen til helga. Dere ligger vel noe mere utsatt til å ryke ut av play- off hvis dere taper til helg?  Og en ting til som er bullocks fra din side er at at hvis dere er så avhengig av denne Gudison eller hva han heter ikke kan spille så tror du dere har tapt allerede? Tror nok Tranmere er like skjerpa  som Leeds til helga!!!  :o LEEDS4EVER.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #39 på: April 14, 2009, 21:40:09 »
Tranlaget skal slaktes og Play-off skal sikres. Vi skal opp!

Jeg har troen!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #40 på: April 14, 2009, 22:53:59 »
skal bli godt å få forum tilbake neste sesong når vi er i CCC og møllers gutta fortsatt er i L1 etter sprekken på lørdag ;D

roger that.... tog du an. ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ollan

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #41 på: April 14, 2009, 23:11:28 »
Pokker, dette vert første (og einaste) kampen eg ikkje kan følge denne sesongen.
Smått desperat i sjela. Håper de har internett på hotellet i Bergen så får eg iallefall med meg første omgang.

Denna er viktig - eg har trua!!

Så sant du ikke bor på ett lugubert Hotell/Pensjonat ute på Nordnes eller mot Nygårdsparken så er de fleste hoteller i Bergen opsatt med WLAN ;D ;D
Så du skal til byen og tøyse deg litt???
Ollan

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #42 på: April 14, 2009, 23:50:41 »
skal bli godt å få forum tilbake neste sesong når vi er i CCC og møllers gutta fortsatt er i L1 etter sprekken på lørdag ;D

roger that.... tog du an. ;)

Hehe. Klart det. Men er du ikkje litt nervøs for kampen på laurdag? Det er eg i alle fall...

Fygle

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #43 på: April 15, 2009, 08:41:11 »
skal bli godt å få forum tilbake neste sesong når vi er i CCC og møllers gutta fortsatt er i L1 etter sprekken på lørdag ;D

roger that.... tog du an. ;)

Hehe. Klart det. Men er du ikkje litt nervøs for kampen på laurdag? Det er eg i alle fall...

Ja, det er du. Med svært god grunn!  ;D
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

martind

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #44 på: April 15, 2009, 08:50:11 »
Noen som vet om Beckford er tilbake til denne kampen?
MOT!! We are Leeds!

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #45 på: April 15, 2009, 10:26:21 »
Noen som vet om Beckford er tilbake til denne kampen?
Veit ikkje. Becchio fekk seg  ein del harde trøkkar i kampen mot Leicester og måtte gå ut. Er han eigentleg klar? viktig å få med begge desse to. Me såg det i kampen mot Leicester at Dickinson var altfor svak på det meste, treig og dårleg teknikk. Han og Becchio fann ikkje tonen i det heile tatt. Får satse på begge er klar til Tranmere kampen, som MÃ… vinnast ettersom Tranmere med seier kan få like mange poeng som oss. Og då kan det bli verkleg spennades dei siste kampane.

Tom S

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #46 på: April 15, 2009, 14:16:39 »
Pokker, dette vert første (og einaste) kampen eg ikkje kan følge denne sesongen.
Smått desperat i sjela. Håper de har internett på hotellet i Bergen så får eg iallefall med meg første omgang.

Denna er viktig - eg har trua!!

Så sant du ikke bor på ett lugubert Hotell/Pensjonat ute på Nordnes eller mot Nygårdsparken så er de fleste hoteller i Bergen opsatt med WLAN ;D ;D
Så du skal til byen og tøyse deg litt???

Skal til by'n med rørleggergjengen...
COME ON LEEDS !!

steinhar

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #47 på: April 15, 2009, 14:20:07 »
Det får dere meg ikke til å ville. Tap skal det bli, og tap blir det
Helt feil instilling, Seier skal det bli, og seier blir det8) 8)

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #48 på: April 15, 2009, 14:24:44 »
skal bli godt å få forum tilbake neste sesong når vi er i CCC og møllers gutta fortsatt er i L1 etter sprekken på lørdag ;D

roger that.... tog du an. ;)

Hehe. Klart det. Men er du ikkje litt nervøs for kampen på laurdag? Det er eg i alle fall...

Ja, det er du. Med svært god grunn!  ;D

Ein supporter som ikkje er nervøs før eiget lag skal spele ein slik kamp kan neppe bry seg så veldig. Men no er det vel ingen her inne som tar lett på det? Det ville i alle fall overraska meg. Det kjem i alle fall til å bli mykje kalk i kosten for min del mellom 16:00 og 18:00.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #49 på: April 15, 2009, 14:53:00 »
Moore faces a Kay dilemma

Tranmere will be without influential centre-back Ian Goodison for Saturday's vital clash with Leeds United after the club opted not to challenge his four-match ban, writes PHIL HAY.
The Birkenhead club were considering an appeal against the red card Goodison received during the 2-1 victory over Hereford on Easter Monday, but the Football Association had not received the necessary paperwork by yesterday's 1pm deadline.
The Jamaican's red card was his second of the season, following his dismissal against Swindon in February, and he will miss Tranmere's remaining League One fixtures and also the first leg of their play-off semi-final, should Rovers qualify.
Ronnie Moore's side lie sixth in the division, one place behind Leeds, after taking six points from their two matches over Easter, but Tranmere's manager will be forced to reorganise his team for the trip to West Yorkshire.
Moore said: "We really don't want to be losing him with three games to go.
"We'd have to disrupt our midfield by pulling Antony Kay into defence. That's something we don't really want to do because we miss Antony when he's not in midfield but if that's what we have to do then so be it."
Goodison was sent off for a tackle on Hereford's Marc Pugh, an offence which earned him a straight red card from referee Nigel Miller.
He has started 33 league matches but now 11-goal Kay is set to revert to centre-back to fill the void.

baste

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #50 på: April 15, 2009, 15:16:42 »
Er romelig sikker på at Leeds gjør jobben sin grundig her. Mitt tips er 5-1 til Leeds

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #51 på: April 15, 2009, 15:46:37 »
Beckford høgst truleg tilbake til denne kampen, men Delph må sone karantene. Tippar Robbo tek plassen til unge Fabian på venstre midtbane. Vi blir nok meir avhengig av målgarantisten vår Becks enn Delph i denne kampen. Dick***** er heilt ubrukeleg og bør sendast heim til Derby!

Eg trur vi vinn 2-0, begge signert Beckford ;)

Dennis

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #52 på: April 15, 2009, 15:52:18 »
Håper vi avgjør det med seier til helga!

På den måten kan vi hvile slitne spillere (Becchio, Snoddy m.fl) inn mot play off.
Marching on together!

steinhar

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #53 på: April 15, 2009, 16:08:47 »
3-0
Robinson Hat-trick

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #54 på: April 15, 2009, 16:36:47 »
skal bli godt å få forum tilbake neste sesong når vi er i CCC og møllers gutta fortsatt er i L1 etter sprekken på lørdag ;D

roger that.... tog du an. ;)

Hehe. Klart det. Men er du ikkje litt nervøs for kampen på laurdag? Det er eg i alle fall...

Ja, det er du. Med svært god grunn!  ;D

Ein supporter som ikkje er nervøs før eiget lag skal spele ein slik kamp kan neppe bry seg så veldig. Men no er det vel ingen her inne som tar lett på det? Det ville i alle fall overraska meg. Det kjem i alle fall til å bli mykje kalk i kosten for min del mellom 16:00 og 18:00.
hehe, mykje kalk i kosten mellom 16:00 og 18:00?  ;D den var god og ny :) Hva legger du i det egentlig?
-SirOlsen-

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #55 på: April 15, 2009, 17:35:04 »
Håper vi avgjør det med seier til helga!

På den måten kan vi hvile slitne spillere (Becchio, Snoddy m.fl) inn mot play off.

Må ikke kvile dæm mer en nødvendig. Man så jo bare ka som skjedde i fjor da Macca kvilte spillera. Dæm blei slapp i fisken å va ikke på hugge. Spesiellt ikke til finaln mot Doncaster.
The Mighty Whites

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #56 på: April 15, 2009, 17:49:44 »
skal bli godt å få forum tilbake neste sesong når vi er i CCC og møllers gutta fortsatt er i L1 etter sprekken på lørdag ;D

roger that.... tog du an. ;)

Hehe. Klart det. Men er du ikkje litt nervøs for kampen på laurdag? Det er eg i alle fall...

Ja, det er du. Med svært god grunn!  ;D

Ein supporter som ikkje er nervøs før eiget lag skal spele ein slik kamp kan neppe bry seg så veldig. Men no er det vel ingen her inne som tar lett på det? Det ville i alle fall overraska meg. Det kjem i alle fall til å bli mykje kalk i kosten for min del mellom 16:00 og 18:00.
hehe, mykje kalk i kosten mellom 16:00 og 18:00?  ;D den var god og ny :) Hva legger du i det egentlig?

Tenkte mest på neglebiting i grunn :)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #57 på: April 15, 2009, 21:40:41 »
Leeds v Tranmere officials

Mr Michael Oliver will be the man in charge of Saturday`s crucial League One clash between Leeds United and Tranmere Rovers at Elland Road.
He is the son of Clive Oliver who also is on the national list of football referee`s.
Michael is the youngest referee currently on the list but is quickly earning a great reputation in only his second year and is regularly refereeing high profile Championship games.
Mr Oliver so far this season has refereed 36 games; in those 36 games that he`s refereed he`s shown 87 yellow cards and 5 reds.
Last season he refereed 29 games showing 73 yellow cards and 6 reds.
He has so far only refereed one Leeds game, which was earlier in the season when they drew 1-1 at home with Northampton Town in the FA Cup, in that game he booked four, Northampton`s Giles Coke and also awarded Leeds a penalty.
This will be the third time that he`s refereed a Tranmere game this season, he was in charge of their Johnstone`s Paint Trophy defeat at Scunthorpe and their home win over Cheltenham Town.

Referee: Mr M. Oliver (Northumberland)
Assistants: M. Coy & S. M Hutchinson
Fourth official: M. A Astley

kjelvi

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #58 på: April 15, 2009, 21:42:01 »
Grayson facing defensive headache

A tactical decision which Simon Grayson has long been preparing himself for will be foisted upon Leeds United's manager on Saturday as he plots their path through League One's play-offs.
The club's players have spent the past 48 hours resting tired limbs and weary minds after four games in nine days, but the improving condition of two central defenders will force an important judgement from Grayson in the build-up to this weekend's sADVERTISEMENThowdown with Tranmere at Elland Road.
Grayson's backline has been built around the reliable frame of stand-in captain Richard Naylor, but the question of who should partner Naylor for the League One run-in is one which United's boss will answer with some difficulty.
Rui Marques and Sam Sodje have traded that position in the past fortnight due to respective hamstring and calf injuries, and Grayson deliberately made use of both players over the Easter weekend.
Marques completed 90 minutes of Saturday's 1-0 win over Stockport County but made way for Sodje at Leicester City on Monday, stepping out of United's squad altogether to protect his fitness.
The Angolan defender has been a mainstay of Grayson's team and a convincing partner for Naylor, but Sodje has caught the eye with three powerful performances since joining Leeds from Reading on the last day of the Football League's loan window last month.
The 29-year-old was among the pick of Leeds' players during an exhausting game at Leicester, where an injury-time header from Steve Howard condemned United to a 1-0 defeat, but Grayson has both players available for the first time this weekend and will consider his choices carefully with Rovers' visit taking on greater significance in the context of League One's play-offs.
Grayson said: "Rui's been carrying a slight hamstring injury for the last few weeks and neither of them were going to be fit enough to play three games in two games.
"I made the decision before the weekend that Rui would play on Saturday and Sam at Leicester. Now we're only playing on Saturdays so I've got a selection problem, which is a good thing.
"We've got one or two tired bodies with a few knocks picked up over a gruelling period in the last two weeks, but hopefully we'll be ready to go after the short break we've got before Tranmere."

YEP

 

raggen

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #59 på: April 15, 2009, 21:55:59 »
er ett luksus problem og ha både rui og sodje tilgjengelig men mener sodje bør være ett klart førstevalg etter det jeg har sett av ham ihvertfall
Forever Leeds United!!!!!!!!