Skrevet av Emne: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4  (Lest 73573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #90 på: April 17, 2009, 16:21:50 »
Fy f... så nervøs eg e foran morgendagen.Her har vi drømt om direkte opprykk i noen uker og tatt play off for gitt. Realiteten e no at med tap i morra så er vi mest sannsynlig på 7. når sesongen er over,og kan glemme ett fullsatt hvitt wembley 8)

feil instilling, evig optimist
vinner resten og ender som nr. 3 8)

http://www.youtube.com/watch?v=JdIsBfBumXk    :D


LeifMorten

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #92 på: April 17, 2009, 19:24:40 »
Med tre poeng er vi klar for play off. Trolig også med ett. Tap tør jeg ikke tenke på.
 

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #93 på: April 17, 2009, 20:36:43 »

Ny lånespiller eller e det en spiller æ har oversedd??

nei, kom fra swnsea i fjor etter at de rykket http://smilehullet.wordpress.com/about/opp å han var på årets lag i L1.

Sitat
Sett inn sitat
Sitat fra: steinhaR på April 15, 2009, 23:21:29
Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snodgrass - Kilkenny - Howson - Robbo
Beckford - Robinson


Hehe, det var nok bare en norraførr her som ville være morsom  :D

Du ville ha både 'Robbo' og 'Robinson' med på laget, nemlig...
At han, med sin 'velfødde kropp' skulle kunne dekke , først en venstrekantrolle på midten, dernest en midtspissrolle på laget, er vel kanskje å ta noe hardt i :)

...og det var nok det Pettersen syntes var litt morsomt :)




Ja va det rart æ lurte?? ;D
hehehe :)
The Mighty Whites

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #94 på: April 17, 2009, 22:52:36 »
  Morgendagens kamp mot Tranmere er jeg svært usikker på. Vi møter et lag i kjempeform, og kampen betyr MYE for begge lag. Det hadde vært betryggende å ha med en Beckford i godt slag.
  Sammen med Leicester, snakker vi om divisjonens to beste hjemmelag. Tranmere har i tillegg en skapelig bortestatistikk. De tørre tall:

  Tranmere H : 15 - 4 -3, 49 poeng på 22 kamper   B : 6 -5 - 10
  Leeds      H : 15 - 2 -4, 47 poeng på 21 kamper    (9 strake hjemmeseire)
 (Leicester H :  13 - 8 -1, 47 poeng på 22 kamper)

  Form siste 5 kamper:

  Leeds    : 3 - 1 -1  (6-3)
  Tranmere: 4 - 1- o (7-1)


 
Super Leeds since 1968

Førde

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #95 på: April 18, 2009, 00:21:24 »
De blir ein tøff kamp i morgen, men eg har verkleg trua på 3 Poenger!
Marchning On Together, Leeds!
Marching On Together

Sander

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #96 på: April 18, 2009, 00:59:34 »
Pleier å være nervøs og pessimist foran kamper, men vi møter Tranmere i morra.. Tranmere.. Ja, detta blir gøy. Kl.17.50 er vi sikra play off
 

baste

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #97 på: April 18, 2009, 07:41:37 »
Er som de fleste her inne på forumet veldig spent på dagens kamp. Blir rett hjem etter jobb og benke seg foran pc....har noen en link hvor vi kan se kampen live?

Marching on together

Andersen

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #98 på: April 18, 2009, 07:46:41 »
Håper , håper på seier i dag, kanskje den viktigste kampen i år , hvis vi ser på tabellen!  :o LEEDS4EVER .

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #99 på: April 18, 2009, 08:59:02 »
Ã…rets viktigste kamp til nå. Denne vinner vi. Jeg har troen!

ollan

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #100 på: April 18, 2009, 09:08:17 »
MOT :D
i dag blir det 3 poeng og farvel til Another_Roger!!!!! ::)
Ollan

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #101 på: April 18, 2009, 09:17:35 »
Jaa :D ::)

harvey

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #102 på: April 18, 2009, 09:29:09 »
MOT :D
i dag blir det 3 poeng og farvel til Another_Roger!!!!! ::)

Spørsmaål om det ikke er en som kommer hjem til LEEDS ;)

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #103 på: April 18, 2009, 09:42:50 »
denna karen er utilgjengelig for kamp i dag. noen som kunne sendt meg en oppdatering på mobil om mulig?
47613735. hadde satt stor pris på det :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

asLeeds

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #104 på: April 18, 2009, 09:52:45 »
denna karen er utilgjengelig for kamp i dag. noen som kunne sendt meg en oppdatering på mobil om mulig?
47613735. hadde satt stor pris på det :)

Som 1 ansvarsfull sambygding fra Litlabø so kan eg ta å oppdatere deg Fjellhaug. ;)
DALHEIM WHITES

kjelvi

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #105 på: April 18, 2009, 10:13:42 »
Grayson prepares to complete first mission

Leeds United v
Tranmere Rovers

VICTORY today would make it mission accomplished for Simon Grayson's play-off ambitions but the Leeds United manager is still not giving up on a place in the top two.
The Elland Road club's 11-game unbeaten run came to an end last Monday in cruel fashion when Steve Howard netted a stoppage-time winner for Leicester City.
Defeat at the Walkers Stadium has left Leeds seven points behind second-placed Peterborough United with just three games remaining and a place in the play-offs, which can be all but booked with victory at home to Tranmere Rovers today, seems a much more likely prospect come the end of the season.
Despite that, United manager Grayson said: "If we win at the weekend then that should be our place cemented in the play-offs. That has been our first aim all along – anything more would have been a bonus.
"But we will keep going even though second place might be a bit unrealistic."
As determined as Grayson is to keep looking up the table, a far more pressing challenge today is keeping Tranmere at bay in the hunt for a play-off place with Ronnie Moore's men arriving at Elland Road just one place and three points behind their hosts.
Such is the superior goal difference enjoyed by United that a home win would mean only a bizarre set of results would allow Rovers to overhaul the Yorkshire side.
Grayson admits today will be a big test for Leeds and he has called on the central midfield partnership of Neil Kilkenny and Jonny Howson to again rise to the challenge of snuffing out the opposition.
He said: "You know what you will get from Neil. He is a footballer who passes the ball but, for me, it is his workrate and commitment to trying to stop the opposition that is most impressing me.
"There are some players that you lose when you haven't got the ball but Neil has become a team player.
"It is fine when you are on the ball and passing it, everyone can do that.
"What matters is that you mix your game up and compete well. Him and Jonny have dominated the midfield area in most of the games we have played in the past six weeks.
"They have had a major input into the run we have been on. With and without the ball, they have contributed so I am delighted with them."
Victory today would make it 10 straight wins at home for Leeds and Grayson added: "It is a big incentive to set a new record. There are a lot of better players who have played for this club in that time who have not managed a run like this.
"They have achieved something but they have to keep bettering themselves – and if that means setting a new record then so be it.
"The main thing is we will get a place in the play-offs."

YP

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #106 på: April 18, 2009, 11:30:14 »
MOT :D
i dag blir det 3 poeng og farvel til Another_Roger!!!!! ::)

Er du så sikker på at Leeds rykker opp via playoff? Eg trur sjansen er rundt 20%. Det er 5% sjanse for at Leeds ikkje greier playoff i det heile. :)


lojosang

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #107 på: April 18, 2009, 11:53:58 »
MOT :D
i dag blir det 3 poeng og farvel til Another_Roger!!!!! ::)

Er du så sikker på at Leeds rykker opp via playoff? Eg trur sjansen er rundt 20%. Det er 5% sjanse for at Leeds ikkje greier playoff i det heile. :)



Holder med et rart fotballag gjør han, og ikke kan han regne med prosenter heller. Hvis sannsynligheten for at vi når playoff er 95% og vi må anta vi har like stor sjanse for å vinne den om vi kommer dit som alle de andre lagene vil vår sjanse for opprykk være 23.75%. Eller mener du at det er en umulighet å kaste kron to ganger på rad?  ;D

- Leif Olav

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #108 på: April 18, 2009, 12:14:31 »
Vi kan iallfall slå fast at det er 100 prosent mogleg å rykkje opp via playoff. Magekjensla fortel meg at 2009 er året for opprykk. Sluttspelsplassen vert sikra i dag med tre herlege poeng mot Tranmere.

Budda

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #109 på: April 18, 2009, 12:44:13 »
Vi kan iallfall slå fast at det er 100 prosent mogleg å rykkje opp via playoff. Magekjensla fortel meg at 2009 er året for opprykk. Sluttspelsplassen vert sikra i dag med tre herlege poeng mot Tranmere.

Får håpe magefølelsen din er god da. Min er dårlig. Har hatt trua de to siste gangene, mens nå så er jeg tvilsom. Kanskje det er et tegn?
Endre

arne armoen

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #110 på: April 18, 2009, 12:48:26 »
MOT :D
i dag blir det 3 poeng og farvel til Another_Roger!!!!! ::)

Er du så sikker på at Leeds rykker opp via playoff? Eg trur sjansen er rundt 20%. Det er 5% sjanse for at Leeds ikkje greier playoff i det heile. :)



Holder med et rart fotballag gjør han, og ikke kan han regne med prosenter heller. Hvis sannsynligheten for at vi når playoff er 95% og vi må anta vi har like stor sjanse for å vinne den om vi kommer dit som alle de andre lagene vil vår sjanse for opprykk være 23.75%. Eller mener du at det er en umulighet å kaste kron to ganger på rad?  ;D



Prosentsjansen for opprykk er enkel matematikk. Den er 50 %. Opprykk 50% - ikke opprykk 50%.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #111 på: April 18, 2009, 12:56:58 »
Sitt å e klar for Leeds kamp i dag.
Har draktn på å ser fram til match ;D
Tør ikke tippe resultat for det hær kan gå begge veia, MEN vi har god hjemmestatistikk ;D

MOT!!
The Mighty Whites

Geir Magne

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #112 på: April 18, 2009, 13:19:38 »
MOT :D
i dag blir det 3 poeng og farvel til Another_Roger!!!!! ::)

Er du så sikker på at Leeds rykker opp via playoff? Eg trur sjansen er rundt 20%. Det er 5% sjanse for at Leeds ikkje greier playoff i det heile. :)



Holder med et rart fotballag gjør han, og ikke kan han regne med prosenter heller. Hvis sannsynligheten for at vi når playoff er 95% og vi må anta vi har like stor sjanse for å vinne den om vi kommer dit som alle de andre lagene vil vår sjanse for opprykk være 23.75%. Eller mener du at det er en umulighet å kaste kron to ganger på rad?  ;D



Prosentsjansen for opprykk er enkel matematikk. Den er 50 %. Opprykk 50% - ikke opprykk 50%.

Er det fire lag som deltar i playoff, er opprykkssjansen 1/4, altså 25%.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

testo

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #113 på: April 18, 2009, 13:25:09 »
MOT :D
i dag blir det 3 poeng og farvel til Another_Roger!!!!! ::)

Er du så sikker på at Leeds rykker opp via playoff? Eg trur sjansen er rundt 20%. Det er 5% sjanse for at Leeds ikkje greier playoff i det heile. :)



Holder med et rart fotballag gjør han, og ikke kan han regne med prosenter heller. Hvis sannsynligheten for at vi når playoff er 95% og vi må anta vi har like stor sjanse for å vinne den om vi kommer dit som alle de andre lagene vil vår sjanse for opprykk være 23.75%. Eller mener du at det er en umulighet å kaste kron to ganger på rad?  ;D



Prosentsjansen for opprykk er enkel matematikk. Den er 50 %. Opprykk 50% - ikke opprykk 50%.

Er det fire lag som deltar i playoff, er opprykkssjansen 1/4, altså 25%.

FEIL
Alle 4 skal ikke møtes i en playoff
2 lag mot hverandre og 50 %,og vinnende lag fra begge kamper går til finale og igjen en 50% mulighet.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #114 på: April 18, 2009, 13:26:12 »
Men i min bestemors bart? Jeg trodde dette var Leedsforumet, men så viser det seg at det er et matematikkforum med hovedvekt på prosetregning.  ??? Svarte snurrebart så skuffa jeg ble. Jaja jeg får prøve å logge meg inn på nytt  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

testo

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #115 på: April 18, 2009, 13:28:44 »
Men i min bestemors bart? Jeg trodde dette var Leedsforumet, men så viser det seg at det er et matematikkforum med hovedvekt på prosetregning.  ??? Svarte snurrebart så skuffa jeg ble. Jaja jeg får prøve å logge meg inn på nytt  ;D

Livet består av masse nummer og tall vet du
;D ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #116 på: April 18, 2009, 13:47:59 »
MOT :D
i dag blir det 3 poeng og farvel til Another_Roger!!!!! ::)

Er du så sikker på at Leeds rykker opp via playoff? Eg trur sjansen er rundt 20%. Det er 5% sjanse for at Leeds ikkje greier playoff i det heile. :)



Holder med et rart fotballag gjør han, og ikke kan han regne med prosenter heller. Hvis sannsynligheten for at vi når playoff er 95% og vi må anta vi har like stor sjanse for å vinne den om vi kommer dit som alle de andre lagene vil vår sjanse for opprykk være 23.75%. Eller mener du at det er en umulighet å kaste kron to ganger på rad?  ;D



Prosentsjansen for opprykk er enkel matematikk. Den er 50 %. Opprykk 50% - ikke opprykk 50%.

Er det fire lag som deltar i playoff, er opprykkssjansen 1/4, altså 25%.

FEIL
Alle 4 skal ikke møtes i en playoff
2 lag mot hverandre og 50 %,og vinnende lag fra begge kamper går til finale og igjen en 50% mulighet.

Det riktige svaret er at alle 4 lag i utgangspunktet har nøyaktig like stor prosentvis mulighet for å rykke opp via play off. En annen måte å se det på er at det beste fotballlaget med stor sannsnynighet vinner finalen, og basert på spillermateriell og formutvikling de siste 4 månedene er det laget Leeds United. Dette klarer vi, men først må Tranmere feies av banen.   ;D
Jon R.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #117 på: April 18, 2009, 14:26:49 »
Beckford trente ikkje torsdag og er framleis ikkje 100 prosent matchfit. Huff, då må vi vel slite med Dick****son i dag også. Kven skal då skåre måla våre? Med siger i dag føler eg playoff-plassen er sikra, så håpar gutta våre feier all tvil til side i dag, med eller utan Becks.

raggen

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #118 på: April 18, 2009, 14:29:46 »
Beckford trente ikkje torsdag og er framleis ikkje 100 prosent matchfit. Huff, då må vi vel slite med Dick****son i dag også. Kven skal då skåre måla våre? Med siger i dag føler eg playoff-plassen er sikra, så håpar gutta våre feier all tvil til side i dag, med eller utan Becks.


"dicko" har jo flere fans her inne men han har jo ikke scoret på åtte kamper(???) så er jo lov og håpe han gjør noe annet idag ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4
« Svar #119 på: April 18, 2009, 14:38:17 »
Beckford trente ikkje torsdag og er framleis ikkje 100 prosent matchfit. Huff, då må vi vel slite med Dick****son i dag også. Kven skal då skåre måla våre? Med siger i dag føler eg playoff-plassen er sikra, så håpar gutta våre feier all tvil til side i dag, med eller utan Becks.


"dicko" har jo flere fans her inne men han har jo ikke scoret på åtte kamper(??) så er jo lov og håpe han gjør noe annet idag ;D ;D

Det kan iallfall ikkje bli verre - fyren var komplett ubrukeleg då eg såg han mot Stockport og Leicester. "U.S.A.! U.S.A.!" (til ære for Grella) runga kampane gjennom blant våre fans der borte. Dick****son har ingen høg status i Leeds. Om Grella er spesielt betre, veit eg ikkje, men eit alternativ er sjølvsagt Snodgrass på topp saman med Becchio. Faren er at vi mister Snoddys innleggsfot og stadige defensive løp og gjenvinningar.