Skrevet av Emne: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)  (Lest 41970 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #30 på: April 25, 2009, 21:10:42 »
Er så lei denne møkkaflaksen til Leeds. Dette er kampen hvor det snur. Vi taper den siste hjemmekampen klart.
Møkkaflaks, hvilket lag heier du på a ??? ::) ::) Er alle de siste kampene vi har vunnet vært flaks?

John I

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #31 på: April 25, 2009, 21:41:45 »
Er så lei denne møkkaflaksen til Leeds. Dette er kampen hvor det snur. Vi taper den siste hjemmekampen klart.
Møkkaflaks, hvilket lag heier du på a ??? ::) ::) Er alle de siste kampene vi har vunnet vært flaks?

 ;D ;D ;D ;D
Marching on together

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #32 på: April 25, 2009, 22:23:49 »
Er så lei denne møkkaflaksen til Leeds. Dette er kampen hvor det snur. Vi taper den siste hjemmekampen klart.
Møkkaflaks, hvilket lag heier du på a ??? ::) ::) Er alle de siste kampene vi har vunnet vært flaks?
h.b. er selvoppnevnt pessimist. Du må bare godta det. (Men han mener egentlig stikk motsatt).  ::)
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #33 på: April 25, 2009, 23:01:34 »
Er så lei denne møkkaflaksen til Leeds. Dette er kampen hvor det snur. Vi taper den siste hjemmekampen klart.
Møkkaflaks, hvilket lag heier du på a ??? ::) ::) Er alle de siste kampene vi har vunnet vært flaks?

Det som er med h.b er at han elsker Leeds United så høyt at håper de taper for at de skal vinne. Det er hans måte å gjøre det på og den måten aksepterer jeg fullt ut fordet det virker :D

steinhar

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #34 på: April 26, 2009, 11:11:43 »
3. LEEDS
4. Dons
5. Millwall
6. Scunny

Lindskog-Leeds

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #35 på: April 26, 2009, 11:58:22 »
3. LEEDS
4. Dons
5. Millwall
6. Scunny


3. Leeds
4. Dons
5. Millwall
6. Tranmere :)

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #36 på: April 26, 2009, 12:07:32 »
Leeds blir nummer 4 eller 5. Da møter vi Millwall og Dons i de to playoff kampene. MereTran taper uansett hvem de møter. Jeg tipper at vi møter Millwall i kvalifiseringen og Dons i finalen. Sånn blir tipset fra meg  :) MOT
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

LEO

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #37 på: April 26, 2009, 12:21:01 »
Mener Leeds er klar favoritt til å gå OPP. 8)

Millwall sprakk mot Bristol Rovers her om dagen og mange av deres supportere gikk etter halvtid.
MK dons har fått endel skader og er ikke i nærheten av hvordan de spilte første halvdel. Antakelig for tynn stall.

Scuntorpe blir siste laget som kvalifiserer seg for play off. De har en meget god spiss ellers er det ordinært og kanskje det svakeste laget i gruppa.
Laget skal møte Cheltenham hjemme denne uka og da blir det 3 poeng.

Antakelig den vanskeligste motstanderen ville vært Tranmere.  Spilt 18 kamper hjemme uten tap  og har hatt en stigende kurve.  Håper at de ikke kommer med i play off.
 

Lindskog-Leeds

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #38 på: April 26, 2009, 13:00:40 »
Reiser over 1. mai :)
East Stand Lower L31, så og si midt på tribuna, god oversikt , gleder meg :)

Men må si eg e sugen på en londontur og wembley!

Litt rart å se play-off laget fra i fjor , Carlisle, som ser ut til å rykke ned til L2 iår..
Merkelig kossen ting kan snu seg bare på 1 sesong

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #39 på: April 26, 2009, 14:58:59 »
Er så lei denne møkkaflaksen til Leeds. Dette er kampen hvor det snur. Vi taper den siste hjemmekampen klart.
Møkkaflaks, hvilket lag heier du på a ??? ::) ::) Er alle de siste kampene vi har vunnet vært flaks?
h.b. er selvoppnevnt pessimist. Du må bare godta det. (Men han mener egentlig stikk motsatt).  ::)
Ok, er ganske ny her på forumet se ;)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5
« Svar #40 på: April 28, 2009, 22:49:15 »
Kamp 28/4:
Northampton  vs.  MK Dons

Northampton - Milton Keynes Dons 0-1 (0-1)
MKD: Aaron Wilbraham 34
 
TEAM 
13. Chris Dunn, 2. Jason Crowe, 4. Mark Hughes  (81), 19. Liam Dolman, 3. Danny Jackman, 21. Luke Guttridge, 15. Abdul Osman, 18. Ryan Gilligan  (46), 11. Andrew Holt, 12. Ikechi Anya, 17. Aleksandar Prijovic  (68)     
- SUBS: 25. Paul Walker  (GK), 5. Adam Watts  (81), 8. Leon Constantine  (68), 10. Adebayo Akinfenwa  (46), 27. Jared Hodgkiss
 

kjelvi

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5
« Svar #41 på: April 28, 2009, 22:56:53 »
Kamp 28/4:
Northampton  vs.  MK Dons
Northampton - Milton Keynes Dons 0-1 (0-1)
MKD: Aaron Wilbraham 34

Now it's all up to Leeds for Cobblers!
Northampton Town need a point at Leeds United on the last day of the season to guarantee their League One status after Aaron Wilbraham secured victory for MK Dons at Sixfields.
The Dons No.9 struck the only goal of the game in the 34th minute to take all three points for his side.
After a scrappy first half with few chances, Cobblers boss Stuart Gray rolled the dice at half-time and gambled on the fitness of Adebayo Akinfenwa, who was deemed not fit enough to start but replaced Ryan Gilligan for the second half.
Wilbraham should have made it two just a minute after half-time when Jason Crowe's fall in the box presented him with a clear shot at goal, but Chris Dunn saved his weak attempt.
Luke Guttridge smashed a volley towards goal with 72 minutes on the clock, but Jude Stirling was brave enough to block the midfielder's effort at point blank range.
Gray went for broke with nine minutes to go when he brought on Adam Watts for Mark Hughes, placing the on-loan Fulham defender up front alongside Akinfenwa, Leon Constantine, Ikechi Anya and Andy Holt.
Watts was so nearly the hero when his bullet header sailed narrowly wide with three minutes left on the clock.
But the Cobblers will have to take points off promotion chasing Leeds at Elland Road on Saturday or hope Carlisle fail to win at home to Millwall if they are to stay in the division.

northamptonchron.co.uk

testo

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #42 på: April 28, 2009, 23:44:35 »
Leeds blir nummer 4 eller 5. Da møter vi Millwall og Dons i de to playoff kampene. MereTran taper uansett hvem de møter. Jeg tipper at vi møter Millwall i kvalifiseringen og Dons i finalen. Sånn blir tipset fra meg  :) MOT

Jeg tror vi tar 4 plassen fra Millwall.Siste møte Millwall hadde med Carlisle endte med 1-0 til hjemmelaget Millwall,skåring av T.Kandol i det 90 min og var det dominerende laget da.

Corners4 - 2
Fouls11 - 8
Goal attempts11 - 4
Shots off target7 - 4
Offsides1 - 1

Carlisle har knivblader på strupen i denne kampen,og vinner de ikke rykker de ned.
Tipper at en explayer fra Leeds putter vinnermålet i denne kampen igjen men fra Carlisle denne gangen,og det blir på et frispark igjen fra Ian Harte.
Tipps 2-1

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #43 på: April 28, 2009, 23:56:34 »
Eg er litt redd det vert Millwall i semifinalane. Men over to kampar bør/skal/er vi best. Eigentleg eitt feitt kven vi møter i finalen. Det blir bingo likevel, men magekjensla mi er god - meget god ;)

steinhar

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #44 på: April 29, 2009, 08:22:16 »
Er så lei denne møkkaflaksen til Leeds. Dette er kampen hvor det snur. Vi taper den siste hjemmekampen klart.
Møkkaflaks, hvilket lag heier du på a ??? ::) ::) Er alle de siste kampene vi har vunnet vært flaks?
h.b. er selvoppnevnt pessimist. Du må bare godta det. (Men han mener egentlig stikk motsatt).  ::)
Ok, er ganske ny her på forumet se ;)

jeg er også ganske ny her på forumet, å det meste jeg har sett h.b skrive er negativt. det virker mest som om han vil at leeds ikke skal rykke opp eller vinne noen kamper.

J-R

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #45 på: April 29, 2009, 08:46:43 »
Er så lei denne møkkaflaksen til Leeds. Dette er kampen hvor det snur. Vi taper den siste hjemmekampen klart.
Møkkaflaks, hvilket lag heier du på a ??? ::) ::) Er alle de siste kampene vi har vunnet vært flaks?
h.b. er selvoppnevnt pessimist. Du må bare godta det. (Men han mener egentlig stikk motsatt).  ::)
Ok, er ganske ny her på forumet se ;)

jeg er også ganske ny her på forumet, å det meste jeg har sett h.b skrive er negativt. det virker mest som om han vil at leeds ikke skal rykke opp eller vinne noen kamper.
h.b er h.b.

berlin

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #46 på: April 29, 2009, 13:43:26 »
Er så lei denne møkkaflaksen til Leeds. Dette er kampen hvor det snur. Vi taper den siste hjemmekampen klart.
Møkkaflaks, hvilket lag heier du på a ??? ::) ::) Er alle de siste kampene vi har vunnet vært flaks?
h.b. er selvoppnevnt pessimist. Du må bare godta det. (Men han mener egentlig stikk motsatt).  ::)
Ok, er ganske ny her på forumet se ;)

jeg er også ganske ny her på forumet, å det meste jeg har sett h.b skrive er negativt. det virker mest som om han vil at leeds ikke skal rykke opp eller vinne noen kamper.

h.b er en enorm Leeds-supporter. Dette negative rundt at Leeds skal tape, er det vi andre som har oppmuntret han til, fordi hver gang han sier at Leeds taper, vinner vi. Skjønner? Overtro og tøys& tull altså.
ellers regner vi h.b. som forumets "enfant terrible", da han aldri går av veien for å stille kristiske spørsmål (på sin måte) om Leeds gjøren og laden. h.b. er god som gull for forumet, og privat er han sikker også god som gull, sel vom jeg personlig ikke har truffet ham.

steinhar

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #47 på: April 29, 2009, 18:27:47 »
får stole på deg da... :-\

testo

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #48 på: April 29, 2009, 18:57:45 »
Jeg har laget en egen tråd til deg hb,kan du være så vennelig å bruke den,for det blir så forbaska mye diskusjoner om din negative holdning her.
Noen forstår hva du sier, men andre kan ikke kjenne smaken av den type ironi.Så bruk denne linken å fortsett der du slapp.
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12227.0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #49 på: April 29, 2009, 19:39:06 »
Vert spennande å sjå kva lag Larry slipper ut på Elland Road på lørdag.

Satser han på "toppa" lag eller lar han fringe players få muligheten til å springe litt rust av seg?

Spillere som Fraze og Prutts kan de vere aktuelle for benken?

Kanskje denne?:

Casper

Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Howson - Killy - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Subs: Lucas, Fraze, Rui, Snoddy, Grella

Edit:
Eg foretrekker at Larry satser på sitt beste lag i de 4 siste kampene, trur det gjev størst vinnersjanse. Eg har trua!!
« Siste redigering: April 29, 2009, 19:41:39 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #50 på: April 29, 2009, 19:45:40 »
Jeg har laget en egen tråd til deg hb,kan du være så vennelig å bruke den,for det blir så forbaska mye diskusjoner om din negative holdning her.
Noen forstår hva du sier, men andre kan ikke kjenne smaken av den type ironi.Så bruk denne linken å fortsett der du slapp.
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12227.0

Redd for at noen skal virvle opp din lille perfekte verden Testo. Si meg. Er damene til vennene dine ikke velkomne hvis de er finere en din dame  ;D ;D ;D ;D
Smiler litt for at mine innlegg har fått en slik respons. Som homsene sier. Dette var da søtt :-*

testo

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #51 på: April 29, 2009, 21:02:25 »
Jeg har laget en egen tråd til deg hb,kan du være så vennelig å bruke den,for det blir så forbaska mye diskusjoner om din negative holdning her.
Noen forstår hva du sier, men andre kan ikke kjenne smaken av den type ironi.Så bruk denne linken å fortsett der du slapp.
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12227.0

Redd for at noen skal virvle opp din lille perfekte verden Testo. Si meg. Er damene til vennene dine ikke velkomne hvis de er finere en din dame  ;D ;D ;D ;D
Smiler litt for at mine innlegg har fått en slik respons. Som homsene sier. Dette var da søtt :-*
For å si det sånn hb så gir jeg F i hva homser sier eller gjør,bare det ikke er i min lille perfekte verden.  ;D
Når det gjelder damer/kona,så har jeg alldrig vært i den situasjonen så jeg kan ikke svare deg på det pd. ;D ;D ;D ;D
At du får respons derimot på dine innlegg er jo ikke så rart da(noen kjenner deg og innleggene dine og noen gjør det ikke,og noen er hissige og noen rolig og forstandig) :D.Mao responsen din kommer fra den kategorien som ikke kjenner deg og dine innlegg,og i frustrasjon blir de irriterte om at en Leeds supporter kan skrive negativt om det laget som de elsker så høyt.
Skal jeg være erlig så stusset jeg selv når jeg første gang leste et av dine  innlegg.Hvem gjør ikke det som er ekte Leeds supporter.
Fortsett gjerne for meg med dine ironiske innlegg hb,men bryt med ironien innimellom eller svar ordentlig til de som er på hugget etter deg pga innleggene dine.Vi/du er ikke tjent med drittkasting pga misforståelser. ;)
obs! skal du over dammen i helga så kan vi sikkert ta en prat over en bayer. ;D ;D ;D ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #52 på: April 29, 2009, 21:35:43 »
Satser han på "toppa" lag eller lar han fringe players få muligheten til å springe litt rust av seg? Kanskje denne?:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Howson - Killy - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Subs: Lucas, Fraze, Rui, Snoddy, Grella

Satsar på "no nonsense" frå mister Grayson også på laurdag. Det er endå ei stund til semifinalane, så spelarane skal få god tid til restitusjon. Her er det berre å peise på med vårt beste lag og krysse fingrane for at vi unngår skader. Laget ditt ser bra ut, Tom.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #53 på: April 29, 2009, 21:45:08 »
Vert spennande å sjå kva lag Larry slipper ut på Elland Road på lørdag.

Satser han på "toppa" lag eller lar han fringe players få muligheten til å springe litt rust av seg?

Spillere som Fraze og Prutts kan de vere aktuelle for benken?

Kanskje denne?:

Casper

Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Howson - Killy - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Subs: Lucas, Fraze, Rui, Snoddy, Grella

Edit:
Eg foretrekker at Larry satser på sitt beste lag i de 4 siste kampene, trur det gjev størst vinnersjanse. Eg har trua!!


Enig med laget ditt Tom. Satser også på at Grayson foretar noen bytter etter 70-75 min. for å spare litt på kruttet. I selve Play-offen er det bare til å gi flatt jern og satse på å unngå skader og karantener.

Jeg har troen!
« Siste redigering: April 29, 2009, 22:08:40 av Rudi G. »

berlin

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #54 på: April 29, 2009, 22:01:01 »
Dette blir det siste jeg skriver om h.b. i denne tråden, eller får det heller blir en tråd som heter h.b, som gir en psykologisk analyse/diagnose av mannen.

Jeg tror flertallet her inne ikke ønsker noen som helst endring fra h.b. sin side, jeg er helt imot at noen skal fortelle han hva han skal skrive eller ikke skrive, når det er innenfor forumets regler.

Når det gjelder ironi, så er det kanskje "det sorte får" innen "familen Humor" og bør brukes varsomt, men forumet blir mye kjedeligere dersom det ikke skal være tillatt å bruker ironi.

TK20

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #55 på: April 29, 2009, 23:11:41 »
Synes Snodgrass skal starte dersom han er 100%. Han spilte ikke forrige kamp, og må ha en gjennomkjøring før det braker løs.

                          Ankers
      Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snodgrass - Howson - Kilkenny - Delph
                  Becchio - Beckford

Mao det beste laget vi kan mønstre pr i dag.

HåvardK

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #56 på: April 29, 2009, 23:30:20 »
Når det gjelder ironi, så er det kanskje "det sorte får" innen "familen Humor" og bør brukes varsomt, men forumet blir mye kjedeligere dersom det ikke skal være tillatt å bruker ironi.


Ironi? Nei, det syns jeg vi skal holde oss unna!

jaho

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #57 på: April 30, 2009, 00:26:16 »
Vert spennande å sjå kva lag Larry slipper ut på Elland Road på lørdag.

Satser han på "toppa" lag eller lar han fringe players få muligheten til å springe litt rust av seg?

Spillere som Fraze og Prutts kan de vere aktuelle for benken?

Kanskje denne?:

Casper

Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Howson - Killy - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Subs: Lucas, Fraze, Rui, Snoddy, Grella

Edit:
Eg foretrekker at Larry satser på sitt beste lag i de 4 siste kampene, trur det gjev størst vinnersjanse. Eg har trua!!


Enig med laget ditt Tom. Satser også på at Grayson foretar noen bytter etter 70-75 min. for å spare litt på kruttet. I selve Play-offen er det bare til å gi flatt jern og satse på å unngå skader og karantener.

Jeg har troen!

er nesten sikker på at Johnsen er med i 16-manns troppen til matchen etter en bra kamp sist. En anvendelig spiller som virker litt på gang igjen..

Tom S

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #58 på: April 30, 2009, 11:24:36 »
Vert spennande å sjå kva lag Larry slipper ut på Elland Road på lørdag.

Satser han på "toppa" lag eller lar han fringe players få muligheten til å springe litt rust av seg?

Spillere som Fraze og Prutts kan de vere aktuelle for benken?

Kanskje denne?:

Casper

Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Howson - Killy - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Subs: Lucas, Fraze, Rui, Snoddy, Grella

Edit:
Eg foretrekker at Larry satser på sitt beste lag i de 4 siste kampene, trur det gjev størst vinnersjanse. Eg har trua!!


Enig med laget ditt Tom. Satser også på at Grayson foretar noen bytter etter 70-75 min. for å spare litt på kruttet. I selve Play-offen er det bare til å gi flatt jern og satse på å unngå skader og karantener.

Jeg har troen!

er nesten sikker på at Johnsen er med i 16-manns troppen til matchen etter en bra kamp sist. En anvendelig spiller som virker litt på gang igjen..

Ja, det trur eg og!
Eg gløymte han rett og slett...
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Sv: KAMP: vs. NORTHAMPTON TOWN 2/5 (årets siste seriekamp!)
« Svar #59 på: April 30, 2009, 11:39:31 »
Dolman: Leeds test is biggest game of our careers
Liam Dolman admits Saturday's crunch relegation decider at Leeds United is the biggest game in the careers of Northampton Town's squad.
http://www.northamptonchron.co.uk/cobblers/Dolman-Leeds-test-is-biggest.5221663.jp

Jefferson Lake: Cobblers won't be good enough to beat Leeds
A line regularly trotted out by the Cobblers this season is that their destiny has always been in their own hands.
http://www.northamptonchron.co.uk/cobblers/Jefferson-Lake-Cobblers-won39t-be.5215437.jp