Skrevet av Emne: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)  (Lest 14934 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #60 på: April 20, 2009, 20:47:55 »
Ekkel følelse viss vi møter millwall...
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #61 på: April 20, 2009, 20:53:37 »
Ekkel følelse viss vi møter millwall...

Ikke tull Tom. Spiller ingen rolle hvem vi møter. Vi har troen!

berlin

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #62 på: April 20, 2009, 20:55:36 »
Ekkel følelse viss vi møter millwall...

jeg sier: ja takk til millwall.

millwall har målforskjell på + 11 mens MK Dons har + 35
MK dons har scoret 81 (mest i ligaen) mot millwalls 61.

om det kan være til trøst.

selv tror jeg det spiller liten rolle hvem vi møter, vi vinner uansett.  8)

Tom S

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #63 på: April 20, 2009, 20:59:45 »
OK, gutter - samma kem vi møter vi slår alle!

Eg har trua!!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #64 på: April 20, 2009, 21:02:21 »
OK, gutter - samma kem vi møter vi slår alle!

Eg har trua!!

Nå snakker vi. Vi skal opp. Jeg har troen!

Promotion 2010

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #65 på: April 20, 2009, 22:20:17 »
Jeg har på følelsen at MK Dons sniker seg inn foran Peterborough - og det vil være en gedigen nedtur for P'boro. Laget som havner som nr tre vinner sjelden PO......uansett!

Må også si at det er lenge siden jeg har hatt en slik tro, både på spillernes ferdigheter og en Leeds-manager! Det gjøres så mye fornuftig i klubben vår at vi kommer til å lykkes!  :)

Til og med JEG har troen!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #66 på: April 20, 2009, 22:52:36 »
Jeg har på følelsen at MK Dons sniker seg inn foran Peterborough - og det vil være en gedigen nedtur for P'boro. Laget som havner som nr tre vinner sjelden PO......uansett!

Må også si at det er lenge siden jeg har hatt en slik tro, både på spillernes ferdigheter og en Leeds-manager! Det gjøres så mye fornuftig i klubben vår at vi kommer til å lykkes!  :)

Til og med JEG har troen!   ;D

Hmm, promo, du begynner å bli svært så konform. Lite provo i innleggene dine i det siste. Ta deg sammen!   >:(

Denne "TROEN" begynner forresten å anta kvinesdalske dimensjoner. ::)

Promotion 2010

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #67 på: April 20, 2009, 23:12:13 »
Jeg har på følelsen at MK Dons sniker seg inn foran Peterborough - og det vil være en gedigen nedtur for P'boro. Laget som havner som nr tre vinner sjelden PO......uansett!

Må også si at det er lenge siden jeg har hatt en slik tro, både på spillernes ferdigheter og en Leeds-manager! Det gjøres så mye fornuftig i klubben vår at vi kommer til å lykkes!  :)

Til og med JEG har troen!   ;D

Hmm, promo, du begynner å bli svært så konform. Lite provo i innleggene dine i det siste. Ta deg sammen!   >:(

Denne "TROEN" begynner forresten å anta kvinesdalske dimensjoner. ::)

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #68 på: April 21, 2009, 10:06:04 »
ser i emnet (Sendes på tv)...hva betyr dette?? Går noen av disse kampene på tv??...Regner jo med playoff selv jeg nå... :o
Ups & Ups!!

Sleivind

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #69 på: April 21, 2009, 11:30:10 »
ser i emnet (Sendes på tv)...hva betyr dette?? Går noen av disse kampene på tv??...Regner jo med playoff selv jeg nå... :o

I fjor gikk jo ikke semifinalene på norsk tv, men finalen ble vel vist. Skysports sender vel alle playoffkamper uansett divisjon.

Ronald

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #70 på: April 21, 2009, 11:38:12 »
Og Skysport får vi lett ned på pc`n via Justin tv  ;D ;D

B_Ød

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #71 på: April 21, 2009, 13:50:30 »
Og Skysport får vi lett ned på pc`n via Justin tv  ;D ;D
Strålende  ;D
Ups & Ups!!

baste

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #72 på: April 21, 2009, 14:28:05 »
spennende mnd foran oss. Playoff plassen er sikkret...gud jeg GLEDER meg. Sterk i truen på Leeds i år. Becks og Becchio på topp i 4-4-2....Så vinner vi !

nord

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #73 på: April 21, 2009, 15:50:35 »
Vi er i Play Off  ;D så nu kan vi afgøre selv om vi rykker op eller ikke!  :-* vi gider ikke at tape engang til og vi ved hvad vi ikke skal gøre -sådan er det!!
 

Wannabe

Sv: Hvem ønsker vi i playoff
« Svar #74 på: April 21, 2009, 16:39:59 »
whoever, bring 'em on!  8) Muppets!
Det er kanskje denne holdningen vi foretrekker spillerne skal ha også? Det er forresten kanskje den holdningen spillerne hadde i de to siste play-off finalene vi har spilt...?

MOT
 

Frode

Sv: Hvem ønsker vi i playoff
« Svar #75 på: April 21, 2009, 16:48:32 »
whoever, bring 'em on!  8) Muppets!
Det er kanskje denne holdningen vi foretrekker spillerne skal ha også? Det er forresten kanskje den holdningen spillerne hadde i de to siste play-off finalene vi har spilt...?

MOT
  Vel talt !
 

Hallgeir *

Sv: Hvem ønsker vi i playoff
« Svar #76 på: April 21, 2009, 18:33:51 »
whoever, bring 'em on!  8) Muppets!
Det er kanskje denne holdningen vi foretrekker spillerne skal ha også? Det er forresten kanskje den holdningen spillerne hadde i de to siste play-off finalene vi har spilt...?

MOT
  Vel talt !
  Jeg er 100% sikker på at berlin skriver dette som en spøk, men noen går alltid på limpinnen.  berlin og "yours truly" er enige om at alle motstandere både skal tas seriøst og samtidig vises respekt.
« Siste redigering: April 21, 2009, 18:37:20 av hallghel »
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Hvem ønsker vi i playoff
« Svar #77 på: April 21, 2009, 18:41:56 »
whoever, bring 'em on!  8) Muppets!
Det er kanskje denne holdningen vi foretrekker spillerne skal ha også? Det er forresten kanskje den holdningen spillerne hadde i de to siste play-off finalene vi har spilt...?

MOT
  Vel talt !
  Jeg er 100% sikker på at berlin skriver dette som en spøk, men noen går alltid på limpinnen.  berlin og "yours truly" er enige om at alle motstandere både skal tas seriøst og samtidig vises respekt.

no further comments.  ;)

Sheridan

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #78 på: April 21, 2009, 20:16:02 »
Dette året skal det være VÃ…R tur!
Hopefully  :) Fingers Crossed  :)
« Siste redigering: April 21, 2009, 20:22:00 av Sheridan »

jaho

  • Gjest
Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #79 på: April 22, 2009, 00:42:08 »
...Asbjørn da...ble det ikke 1-1 da, etter at Eddie Lewis utlignet på ett vakkert frispark..??

Hehe, vi har spilt altfor mange playoff-finaler i det siste  :-[
Du har rett i det. Og det var Hulse & Frazer som scoret våre to mål dengang  (mot Preston)  i returoppgjøret, etter at Lewis som du sier puttet i første kamp ::)

Carlisle var det jeg skulle skrevet! I returen scoret Howson begge etter at vi hadde tapt 1-0 i første kamp...

...har ikke sjekket opp men...mener å huske det var Blake som scoret med en flott avslutning på bakre...men mulig man husker feil..som du sier asbear, vært for mye play-off siste åra.. :-\

Leedsulf

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #80 på: April 22, 2009, 07:41:06 »
...Asbjørn da...ble det ikke 1-1 da, etter at Eddie Lewis utlignet på ett vakkert frispark..??

Hehe, vi har spilt altfor mange playoff-finaler i det siste  :-[
Du har rett i det. Og det var Hulse & Frazer som scoret våre to mål dengang  (mot Preston)  i returoppgjøret, etter at Lewis som du sier puttet i første kamp ::)

Carlisle var det jeg skulle skrevet! I returen scoret Howson begge etter at vi hadde tapt 1-0 i første kamp...

...har ikke sjekket opp men...mener å huske det var Blake som scoret med en flott avslutning på bakre...men mulig man husker feil..som du sier asbear, vært for mye play-off siste åra.. :-\

2-0-målet var det Frazer som scoret. Han ble stående helt alene på bakerste, og skyter rett på keeper som fomler den inn. Hulse headet en corner i mål like før.

TK20

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #81 på: April 22, 2009, 08:15:48 »
Hehe, vi har spilt altfor mange playoff-finaler i det siste  :-[
Du har rett i det. Og det var Hulse & Frazer som scoret våre to mål dengang  (mot Preston)  i returoppgjøret, etter at Lewis som du sier puttet i første kamp ::)

Carlisle var det jeg skulle skrevet! I returen scoret Howson begge etter at vi hadde tapt 1-0 i første kamp...

Vi tapte 2-1 hjemme på Elland Road mot Carlisle. Freedman scoret på overtid. Bare nevner det, siden vi allerede driver og retter på hverandre :)

flynn

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #82 på: April 22, 2009, 14:48:17 »
Naa vil play-off kampene leve sitt eget liv uansett hvem vi moeter. At Leeds ligger hoeyt oppe paa formtabellen er uinteressant. Den som har dagen og ikke minst taktikken blir utslagsgivende.
Forsvaret og angrepet, om Beckford har dagen, vil greie seg bra. Da gjenstaar midtbana og her vil nok kampene vinnes. I helgas kamp mot Tranmere, ble vaar sentrale midtbane "outmuscled".
Jeg frykter, uansett motstander, at de vil spille med 5 mann paa midtbana. Blir det trangt paa midten, er baade Kilkenny og Howson for lette.
Personlig haaper jeg vi unngaar Millwall i en finale. Er redd det kan bli utrivelig utenfor bana.
Dette er faktisk et diskusjonstema i Leeds og mange vurderer aa bli hjemme.
De fleste har sikkert faatt med seg, at Bates har foreslaatt aa legge en eventuell Leeds-Millwall finale til Villa Park.
Blir det Millwall paa Wembeley, saa blir jeg hjemme!

Enig i dine betraktninger rundt Kilkenny og Howson sentralt Janove. Jeg synes også de virker for lette i kamper med tøffe tak midt på banen. Desverre tror jeg ikke vi er like enige om medisinen; jeg vil nemlig gjerne se Frazer tilbake på høyrebacken, slik at Douglas kan ta tilbake den dype, sentrale midtbanerollen sin.
Sammen med en uthvilt Delph, samt Snodgrass på høyre og Robinson eller Kilkenny på
venstre er dette nøkkelen til å vinne midtbanekrigen i play-off tror jeg. 

flynn

Another_Roger

Sv: Hvem ønsker vi i playoff
« Svar #83 på: April 22, 2009, 15:42:40 »
Håpar på Tranmere i første play off kamp faktisk :)

Så kjekt. Eg vil ha Leeds også, men helst i finalen  ;D

Karl Hot Shot

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #84 på: April 23, 2009, 11:46:41 »
Jeg ønsker meg Wrexham i play-offen, men kommer nok ikke til å få oppfylt det ønsket.  :o (Tre smekk på fingrene for et useriøst innlegg!)  :o
 

Frode

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #85 på: April 23, 2009, 12:43:10 »
Tror vi alle bør ønske at vi for en gangs skyld møter FRU FORTUNA !
 

Tom S

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #86 på: April 23, 2009, 13:04:57 »
.... berre det ikkje vert Histon ....
 ::)
COME ON LEEDS !!

brenaldo

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #87 på: April 23, 2009, 17:10:09 »
.... berre det ikkje vert Histon ....
 ::)

...for da kommer postmannen.... :(
« Siste redigering: April 25, 2009, 08:24:50 av brenaldo »
Medlem nr. 850

lojosang

Sv: Hvem ønsker vi i playoff(Sendes på tv)
« Svar #88 på: April 24, 2009, 02:16:37 »
.... berre det ikkje vert Histon ....
 ::)

...for da kommer postmannen.... ;D

Litt i tvil om jeg nå skulle si

Going postal!

eller

NEWMAN!
- Leif Olav