Skrevet av Emne: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)  (Lest 71920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« på: Mai 02, 2009, 18:24:21 »


Andre semifinale-oppgjøret mot Millwall på Elland Road torsdag 14. mai, kl. 20.45

Kampen sendes på Viasat Sport og Sky Sports.

Egen reisetråd: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12290.0

Første oppgjør gikk i London lørdag 9. mai (1-0 til Millwall):
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12261.0

Seriekamper i 2008-09:
* hjemme 9/2 ga seier 2-0:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11753.0
* borte 18/10 ga tap 1-3:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11189.0

Seriekamper i 2007-08:
* Seier 4-2 hjemme 27/10: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9305.0
* Seier 2-0 borte 19/4: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10199.0

Overall Record:  18   9-3-8  28-27 
- Home; 6-1-2 17-9
- Away: 3-2-6 11-18
* før play off-semi 1

http://www.millwallfc.co.uk/page/Home/
http://en.wikipedia.org/wiki/Millwall_F.C.
« Siste redigering: Mai 10, 2009, 11:53:23 av kjelvi »

auren

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #1 på: Mai 02, 2009, 18:27:34 »
Torsdag 14.mai mener du vel? Ikke tirsdag.

Trodde Leeds skulle spille fredagen jeg (15/5). Nå ble jeg skikkelig skuffet... >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #2 på: Mai 02, 2009, 18:34:12 »
Torsdag 14.mai mener du vel? Ikke tirsdag.

Trodde Leeds skulle spille fredagen jeg (15/5). Nå ble jeg skikkelig skuffet... >:(

auren
Torsdag 14. mente han nok, (om da ikke FL får kalde føtter og lar kampen spilles onsdag morgen kl 07)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #3 på: Mai 02, 2009, 20:00:54 »
Torsdag 14.mai mener du vel? Ikke tirsdag.

Trodde Leeds skulle spille fredagen jeg (15/5). Nå ble jeg skikkelig skuffet... >:(

auren
Torsdag 14. mente han nok, (om da ikke FL får kalde føtter og lar kampen spilles onsdag morgen kl 07)




Redigerte teksten jeg, så ikke politi i pansret kjøretøy må hente Sir Olsen når han møter opp på den lokale puben tirsdag før 17 mai og finner ut at kick-off først er om 48 timer.  :)

Forøvrig jævlig irritererende at hooligansidiotene har sørget for at vi blir snytt for en fredagskamp nok en gang i play-off spillet.  >:(
« Siste redigering: Mai 02, 2009, 20:03:45 av Jon R »
Jon R.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #4 på: Mai 02, 2009, 20:06:56 »
Andre semifinale-oppgjøret mot Millwall på Elland Road tirsdag torsdag 14. mai, kl. 20.45

Ooooops

lojosang

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #5 på: Mai 05, 2009, 17:12:19 »
Torsdag 14.mai mener du vel? Ikke tirsdag.

Trodde Leeds skulle spille fredagen jeg (15/5). Nå ble jeg skikkelig skuffet... >:(

auren
Torsdag 14. mente han nok, (om da ikke FL får kalde føtter og lar kampen spilles onsdag morgen kl 07)




Redigerte teksten jeg, så ikke politi i pansret kjøretøy må hente Sir Olsen når han møter opp på den lokale puben tirsdag før 17 mai og finner ut at kick-off først er om 48 timer.  :)

Forøvrig jævlig irritererende at hooligansidiotene har sørget for at vi blir snytt for en fredagskamp nok en gang i play-off spillet.  >:(

HEI! Kjeltring!
Jeg er opptatt den 15. Unner du ikke en stakkar å se kampen på en torsdag?  8)
- Leif Olav

Peters

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #6 på: Mai 06, 2009, 09:24:53 »
Var inne på online ticket office i går kveld, og det så ut til å være 98% utsolgt allerede  8)

Tom S

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #7 på: Mai 09, 2009, 15:55:20 »
Viktig å få ein tidleg skåring i denne kampen.
Satser på Howson!
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #8 på: Mai 09, 2009, 16:29:31 »
Viktig å få ein tidleg skåring i denne kampen.
Satser på Howson!

2-0, begge av Howson, det siste på overtid ;)

LeifMorten

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #9 på: Mai 09, 2009, 16:30:45 »
Vi vant den andre kampen med to mål i fjor. Spillerne husker sikkert på det...
 

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #10 på: Mai 09, 2009, 22:15:15 »
Midtstopper Andre Bikey utvist for Reading! De kan forsatt kalle tilbake vår mann Sodje vel?  ??? :-[
« Siste redigering: Mai 09, 2009, 22:20:04 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

baste

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #11 på: Mai 10, 2009, 08:10:38 »
Det er bare å glede seg til ny kamp. Er ikke i tvil om at Leeds møter ett rævalag som legger seg med 9 mann i forsvar. Langskudd av Howson, Killy m.fl må til.....Come on Leeds...denne må og skal vi vinne med minst 2 mål.

Lær av de beste http://www.youtube.com/watch?v=8vmf9UsV23E&feature=rec-HM-r2
http://www.youtube.com/watch?v=yAH7qYy7mdc&feature=related
« Siste redigering: Mai 10, 2009, 08:45:54 av baste »

Leif Egil

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #12 på: Mai 10, 2009, 08:19:56 »
Millwall kommer nok til å ligge ekstremt lavt og satse på kontringer i denne kampen. Jo lengre tid som går uten at vi får hull på byllen jo større frustrasjon både på bane og tribune. Vi må få mål før pause! Vet faktisk ikke om jeg gleder eller gruer meg til denne kampen.... :o

Vi MÃ… da for pokker klare denne - det må da en gang gå VÃ…R vei???

MOT!
 

ArneS

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #13 på: Mai 10, 2009, 10:05:47 »
0-0 eller 0-1 i går spiller liten rolle.  Vi må vinne på Elland Road uansett, og det gjør vi.  MOT
Den 17. mann

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #14 på: Mai 10, 2009, 11:13:10 »
her lukter det stor seier ;D ;D 5-0 6-0 4-0 noe i den svingen ;)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #15 på: Mai 10, 2009, 12:08:22 »
JACKETT TAKES NOTHING FOR GRANTED
Millwall boss Kenny Jackett warned his side they will need to be on top of their game in the second leg of the play-off semi-final with Leeds.
Neil Harris grabbed the only goal of Saturday's first leg 19 minutes from time as the Londoners ensured they would take an advantage to Elland Road on Thursday night.
"It's all set up and we know we've got to go to Yorkshire and play right to our maximum if we want to go through," Jackett said. "These play-off games are very tight and this one is no different.
"It was a very good clean sheet. The back four kept a very good Leeds frontline quiet and it was key. It's very tight but there's no doubt the result has helped us slightly but we need a big performance to go through to Wembley."
Harris started on the bench but was called into action after just 16 minutes when Jason Price suffered a hamstring strain which is set to keep him out of the second leg.
And Jackett was full of praise for Harris' goalscoring contribution, adding: "It's a goalscorers goal. I'm pleased to see he kept it low. Maybe it was written. It was a terrific goal." (PA)

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #16 på: Mai 10, 2009, 14:01:37 »
No har eg fått sleika såra frå igår og er griseklar for returkampen. På heimebane skal vi vere to mål betre enn Millwall, og spelet vårt i gårsdagens førsteomgang skulle tilseie at vi kan viss vi vil. Eg har trua!

Tom S

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #17 på: Mai 10, 2009, 14:27:53 »
En endring; Killy ut for Robbo.
Satser på dette laget:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Sub: Lucas, Rui, Frazer, Kilkenny, Grella
COME ON LEEDS !!

TK20

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #18 på: Mai 10, 2009, 17:15:00 »
En endring; Killy ut for Robbo.
Satser på dette laget:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Sub: Lucas, Rui, Frazer, Kilkenny, Grella

Svært så usikker på midtbanekonstellasjonen. Skal vi endre på en midtbane som har fungert fantastisk bra så lenge? På hvilket grunnlag? En kamp full av nerver der det viktigste er å ikke slippe inn mange mål?

Og hvorfor Robinson? Har han vært så god? Synes Johnson har gjort en god jobb i det siste, det samme kan vel egentlig ikke sies om Robinson. Er det ikke lurt å ha en sterk og litt defensiv vingtype på den ene kanten når man har en driblefant på den andre? Blir ikke Robbo og Snoddy litt for like, og vil tømme midtbanen slik at vi bare står igjen med to lettvektere når kontringen kommer?

Sannelig om jeg vet svarene på disse spørsmålene, men jeg heller mot å ikke endre på noe.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #19 på: Mai 10, 2009, 17:42:39 »
Tykkjer vi skal starte med same lag som på The New Den. Robbo gjorde ikkje noko godt innhopp, Johnson var sånn middels.

Ankergren
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snodgrass - Howson - Kilkenny - Delph
Beckford - Becchio

Benk: Marques - Richardson - Robinson - Johnson - Grella
Eg vil med andre ord ta sjansen på at Ankergren held heile kampen, og satsar heller på å ha offensive alternativ på benken.

Jon R

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #20 på: Mai 10, 2009, 18:55:27 »
En endring; Killy ut for Robbo.
Satser på dette laget:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Sub: Lucas, Rui, Frazer, Kilkenny, Grella

Svært så usikker på midtbanekonstellasjonen. Skal vi endre på en midtbane som har fungert fantastisk bra så lenge? På hvilket grunnlag? En kamp full av nerver der det viktigste er å ikke slippe inn mange mål?

Og hvorfor Robinson? Har han vært så god? Synes Johnson har gjort en god jobb i det siste, det samme kan vel egentlig ikke sies om Robinson. Er det ikke lurt å ha en sterk og litt defensiv vingtype på den ene kanten når man har en driblefant på den andre? Blir ikke Robbo og Snoddy litt for like, og vil tømme midtbanen slik at vi bare står igjen med to lettvektere når kontringen kommer?

Sannelig om jeg vet svarene på disse spørsmålene, men jeg heller mot å ikke endre på noe.

Har du sett Snodgrass spille? Han er ingen lettvekter og gjør manns jobb defensivt!

Robinson hadde et strålende innhopp mot Leicester. Igår var han ganske usynlig, men han er absolutt en mann som kan bidra til å snu et kampbilde når han kommer inn fra benken. Vi heller ha Kilkenny fra start.
Jon R.

Tom S

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #21 på: Mai 10, 2009, 19:08:07 »
En endring; Killy ut for Robbo.
Satser på dette laget:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Sub: Lucas, Rui, Frazer, Kilkenny, Grella

Svært så usikker på midtbanekonstellasjonen. Skal vi endre på en midtbane som har fungert fantastisk bra så lenge? På hvilket grunnlag? En kamp full av nerver der det viktigste er å ikke slippe inn mange mål?

Og hvorfor Robinson? Har han vært så god? Synes Johnson har gjort en god jobb i det siste, det samme kan vel egentlig ikke sies om Robinson. Er det ikke lurt å ha en sterk og litt defensiv vingtype på den ene kanten når man har en driblefant på den andre? Blir ikke Robbo og Snoddy litt for like, og vil tømme midtbanen slik at vi bare står igjen med to lettvektere når kontringen kommer?

Sannelig om jeg vet svarene på disse spørsmålene, men jeg heller mot å ikke endre på noe.

Har du sett Snodgrass spille? Han er ingen lettvekter og gjør manns jobb defensivt!

Robinson hadde et strålende innhopp mot Leicester. Igår var han ganske usynlig, men han er absolutt en mann som kan bidra til å snu et kampbilde når han kommer inn fra benken. Vi heller ha Kilkenny fra start.

Greit at ein ikkje skal endre på noko som fungerer, men midtbanen fungerte ikkje mot Millwall igår.

Hovedgrunnen til å ofre Killy er å få Delph meir sentralt i banen der han virkelig kan blomstre. Kan selvfølgelig vurdere å ofre Howson istadenfor, men ein Howson på hugget med sine gode løp kan fort vere ein nøkkel.

Trur også Robbo kan tilføre laget noko offensivt og det trenger vi i returoppgjøret.

Greit nok å komme inn å snu kampbildet, men neste kamp må vi ha styring frå start, det kan ikkje bli snakk om å snu kampbildet siste 15 minutter, det har vi ikkje tid til.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #22 på: Mai 10, 2009, 19:34:41 »
Jeg tror at endringer nå bare vil føre til usikkerhet i laget.

Jeg er likevel mest bekymret for at vi skal spiller en kamp som sist mot Millwall. Da husker dere vel hvor mye neagtivt vi så i den kampen. Toppoppgjør og alt som følger med det. Leeds var elendige, men vant likevel 2-0.
Vi ble kjempet ut av stilen og var virkleig ute å kjøre. MEN hadde Beckford på godt og vondt!

Jeg er virkelig redd denne kampen! Dessverre!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #23 på: Mai 10, 2009, 19:35:54 »
En endring; Killy ut for Robbo.
Satser på dette laget:

Casper
Douglas - Naylor - Sodje - Parker
Snoddy - Howson - Delph - Robbo
Becks - Becchio

Sub: Lucas, Rui, Frazer, Kilkenny, Grella

Svært så usikker på midtbanekonstellasjonen. Skal vi endre på en midtbane som har fungert fantastisk bra så lenge? På hvilket grunnlag? En kamp full av nerver der det viktigste er å ikke slippe inn mange mål?

Og hvorfor Robinson? Har han vært så god? Synes Johnson har gjort en god jobb i det siste, det samme kan vel egentlig ikke sies om Robinson. Er det ikke lurt å ha en sterk og litt defensiv vingtype på den ene kanten når man har en driblefant på den andre? Blir ikke Robbo og Snoddy litt for like, og vil tømme midtbanen slik at vi bare står igjen med to lettvektere når kontringen kommer?

Sannelig om jeg vet svarene på disse spørsmålene, men jeg heller mot å ikke endre på noe.

Har du sett Snodgrass spille? Han er ingen lettvekter og gjør manns jobb defensivt!

Robinson hadde et strålende innhopp mot Leicester. Igår var han ganske usynlig, men han er absolutt en mann som kan bidra til å snu et kampbilde når han kommer inn fra benken. Vi heller ha Kilkenny fra start.

Har jo ikke sagt at Snodgrass er en lettvekter. Han er jo taklingssterk som få. Men han er offensiv og fintesterk, samme spillertype som Robinson. Har en teori om at de to ikke funker så bra på hver sin kant, da det blir for mye likt, og at midtbanen for fort tømmes i førstebevegelsen.

Robinson hadde innhoppet mot Leicester, men dét har liksom vært dét denne sesongen. Ønsker også Killa fra start.

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #24 på: Mai 10, 2009, 20:30:44 »
Jeg gleder meg til torsdag får da banker vi Millwall ;D

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #25 på: Mai 10, 2009, 21:13:21 »
Her er mitt håp: En skikkelig motivasjon for laget!

Arrested Development
Sunday 10 May 2009 17:09:01 by Mark Monk

Millwall set to ban yobs who attacked Casper on Saturday. 
0 comments have been left on this story
 
Millwall have moved swiftly to apologise to Casper Ankergren, after the Leeds keeper was attacked on Saturday.

Following Millwall's 71st minute winner, a mini-pitch invasion ensued and the Danish keeper claimed he was struck and missles were thrown at him.

Two fans were later arrested and Millwall issued "interim banning orders" and will study video evidence before deciding on their fate.

A Millwall spokesperson said: "They are all the subject of an interim banning order from all Millwall games.

 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #26 på: Mai 10, 2009, 21:35:06 »
Her er mitt håp: En skikkelig motivasjon for laget!

Arrested Development
Sunday 10 May 2009 17:09:01 by Mark Monk

Millwall set to ban yobs who attacked Casper on Saturday. 
0 comments have been left on this story
 
Millwall have moved swiftly to apologise to Casper Ankergren, after the Leeds keeper was attacked on Saturday.

Following Millwall's 71st minute winner, a mini-pitch invasion ensued and the Danish keeper claimed he was struck and missles were thrown at him.

Two fans were later arrested and Millwall issued "interim banning orders" and will study video evidence before deciding on their fate.

A Millwall spokesperson said: "They are all the subject of an interim banning order from all Millwall games.

 


Ut med pakket ;D ;D
Ollan

bmoen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #27 på: Mai 10, 2009, 22:19:32 »
Ser ikke bra ut dette her.  Så fort playoff er i gang går rullgardina ned for Leeds. Elendig kamp der så og si ingenting blir skapt. 1 baklengs på Elland Road så er løpet kjørt i år også. ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

Budda

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #28 på: Mai 10, 2009, 23:00:43 »
1 baklengs på Elland Road så er løpet kjørt i år også. ;)

Hvorfor det? Leeds må uansett skåre 2 mål på Elland Road for å gå videre etter ordinær tid. Forskjellen er at det blir ekstraomganger i stedet for at Leeds går direkte videre.
Endre

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #29 på: Mai 11, 2009, 00:46:58 »
Vi kommer til å banke Millwall sønder og sammen. 4-0 er mitt tips etter en fest uten like foran 37000 gale mennesker.  :) Come on Leeds.

VI SKAL TIL WEMBLEY FOLKENS ! KEEP THE FAITH !

Alta-White