Påstår at grunnstammen i laget er bra...

Started by Leedsfan, May 15, 2009, 08:40:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Her er folk veldig splittet, noen mener at vi har en ræva stall og andre mener at vi har en god stall.

Jeg mener at vi har en bra stall og fordelen i år er at vi ikke har 5-10 spillere vi må bli kvitt før vi kan handle nytt pga for mange i stallen.

Jeg tror at Delph og Douglas forsvinner, er mer usikker på om Beckford forsvinner.

Jeg er mer rolig på slutten av denne sesongen pga at det er ikke så mange spørsmålstegn lengre. Grayson fortsetter og det er jeg glad for og stallen er god.

Hvis Grayson får inn 3-4 spillertyper som utfyller stallen på en god måte så er vi klare til å rykke direkte opp neste sesong.

Det jeg har savnet i Leeds de siste årene er en typisk vingtype som er superrask og er like flink til å legge inn som han er målfarlig. Jeg ber om at vi får inn en eller to slike typer. Vi trenger også en knallhard midtbanegeneral. Hvis Richardson blir så er han god nok for venstrebacken og Sodje må vi gjøre alt for å beholde.

Keeper: Ankergren
V. Back: Sheehan
H. Back: Richardson
Stopper: Naylor
Stopper: Sodje (please)
V. Ving: Ny spiller (superrask og målfarlig)
Midtbane: Ny spiller (Midtbanegeneral)
Midtbane: Howson
H. Ving: Snodgrass
Spiss: Becchio
Spiss: Kandol, Enoch, Grella (evt. ny spiller)

Benk: Robinson, B. Johnson, White,

Spillere som må vekk: Prutton, Douglas, Hughes og evt. Kilkenny, Lubo.

Etter en forferdelig torsdag så er jeg positiv i dag, mest pga at jeg tror Grayson er rett mann.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stonefree

Quote from: Leedsfan on May 15, 2009, 08:40:54
Her er folk veldig splittet, noen mener at vi har en ræva stall og andre mener at vi har en god stall.

Jeg mener at vi har en bra stall og fordelen i år er at vi ikke har 5-10 spillere vi må bli kvitt før vi kan handle nytt pga for mange i stallen.

Jeg tror at Delph og Douglas forsvinner, er mer usikker på om Beckford forsvinner.

Jeg er mer rolig på slutten av denne sesongen pga at det er ikke så mange spørsmålstegn lengre. Grayson fortsetter og det er jeg glad for og stallen er god.

Hvis Grayson får inn 3-4 spillertyper som utfyller stallen på en god måte så er vi klare til å rykke direkte opp neste sesong.

Det jeg har savnet i Leeds de siste årene er en typisk vingtype som er superrask og er like flink til å legge inn som han er målfarlig. Jeg ber om at vi får inn en eller to slike typer. Vi trenger også en knallhard midtbanegeneral. Hvis Richardson blir så er han god nok for venstrebacken og Sodje må vi gjøre alt for å beholde.

Etter en forferdelig torsdag så er jeg positiv i dag, mest pga at jeg tror Grayson er rett mann.

De borde anställa dig i Leeds United, bra tänkt.

Bites Yer Legs

Ben Parker??!!!?

Kilkenny vekk? Tror heller vi skal være meget fornøyd om vi får beholde ham.. Utrolig uheldig at han måtte forlate banen i går, tror han hadde funnet Becks med en genial pasning eller to..
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Vi må sørge for en eneste ting: å ha langt bedre stall enn alle andre for å rykke opp!Så enkelt-så vanskelig....

fjellhaugen

her blir det diskusjoner fremover ser jeg... :)

det jeg lurer på er; hvorfor skal du kjøpe stallfyll?
vi trenger ikke spillere som såkalt komplimenterer stallen. vi trenger spillere som kan komme inn og si at plassen på laget er MIN.
og min mening er at ankers må ut, så må også fraz, sheehan og hva er det egentlig du har satt opp på topp sammen med becchio?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

4ever arcticwhite

Ser at du forutsetter at Delph og Beckford forsvinner, og det er vel sannsynlig.
Vil tro at pengene vi får for dem holder til 4-5 spillere til omkring £2mill, hvis ikke bør vi ikke selge.

Satser på fem nye i mitt oppsett, kanskje klarer vi å få en eller to av dem på Bosman, Sodje er vel kanskje "out of contract"?.
Squad-players har vi nok av, vil kun kjøpe spillere som forsterker første-elleveren.

Mener at begge backene må forsterkes, Naylor holder mål som stopper, og jeg ville gått for Sodje som makker.
På midten trenger vi en klar SJEF, og der har vi nok av makkere i dagens stall som holder mål.

Snoddy tar den ene kanten, kan vel spille både venstre og høyre, og så trenger vi å forsterke den andre.
Satser på at Becchio fortsetter, og så trenger vi en ny mann på topp sammen med han.

Det skulle gi følgende:
V. Back: Ny spiller
H. Back: Ny spiller
Midtbane: Howson / Kilkenny / Douglas
Spiss: Ny spiller
The future's so White I've got to wear shades 8)

soumoh

Jeg tror Delph, Snoddy, Becks & co blir.

Få signet Sodje og vi vinner hele ligaen neste år. Et finere trofé det, enn play-off trofeet.
We'll be back.

Bites Yer Legs

Har troen på at Beckford blir, den desidert viktigste spilleren å beholde. Fantastisk å høre navnet hans runge på Elland Road etter straffemissen. Han vet han er elsket, blir han værende er han en legende. Kan ikkje skjønne at legendestatus i Leeds ikkje skal kunne være mer attraktivt enn å spille for middelmådigheter i CCC eller PL. Så, JERMAINE BECKFORD-BECKFORD-BECKFORD-BECKFORD-BECKFORD!!!
KEEP FIGHTING!!

h.b

For å si det ganske enkelt. Jeg tror kanskje at Leeds bør hente inn 9-10 nye spillere. Grunnen er dette.
Beckford,Delph,Snodgrass,Bechio,Douglas og Sodje forsvinner. Dette er de spillerne jeg ville bygd laget rundt neste sesong. De andre på laget er ikke gode nok.
Da står vi faktisk igjen med Naylor som den eneste jeg faktisk kan si er førstevalg på laget neste sesong

Sydhagen

Quote from: h.b on May 15, 2009, 09:20:06
For å si det ganske enkelt. Jeg tror kanskje at Leeds bør hente inn 9-10 nye spillere. Grunnen er dette.
Beckford,Delph,Snodgrass,Bechio,Douglas og Sodje forsvinner. Dette er de spillerne jeg ville bygd laget rundt neste sesong. De andre på laget er ikke gode nok.
Da står vi faktisk igjen med Naylor som den eneste jeg faktisk kan si er førstevalg på laget neste sesong

selv en pessimist som deg tar litt hard i her.
den eneste jeg tror som forsvinner av de gutta der er Delph.
Tror også at vi får kjøpt Sodje i sommer.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Så må vi ikke glemme at vi har, den en gang lovende midtstopperen, Huntington i stallen og. Han bør vel komme tilbake fra skader i sommer, og kanskje kjempe om en plass på laget til høsten?

Milou

Det er ikkje saa veldig ofte eg er einig med h.b. men her er det naer 100% treff. Dvs. kven som er dei sentrale paa laget, ikkje at alle desse kjem til aa forsvinna (som eg har skrive meir om i "Leeds maa bygge paa nytt" traaden).

Den einaste eg ville lagt til her er Ankergren. Han er meir enn god nok keeper paa dette nivaaet, og er ogsaa blant dei som har vore i klubben lengst, som er viktig for aa ha kontinuitet. Har ogsaa inntrykk av at han er ein positiv miljofaktor i klubben.

Eg er ogsaa positivt overraska over at Douglas er med paa lista til h.b. Han er ein spelar som eg alltid har hatt sansen for og er etter mi meining vaar mest undervurderte spelar. Han har takla rollen paa hoegreback bra, men etter som Delph blir meir erfaren, vil eg gjerne sjaa dei to saman paa midtbana. Douglas som midtbaneankar og Delph har talentet til aa bli den kreative midtbanegeneralen som mange saknar.

Eg er foroevrig heilt einig i temate for traaden: Grunnstamma i laget er godt nok til opprykk.

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on May 15, 2009, 08:51:47

her blir det diskusjoner fremover ser jeg... :)

det jeg lurer på er; hvorfor skal du kjøpe stallfyll?
vi trenger ikke spillere som såkalt komplimenterer stallen. vi trenger spillere som kan komme inn og si at plassen på laget er MIN.
og min mening er at ankers må ut, så må også fraz, sheehan og hva er det egentlig du har satt opp på topp sammen med becchio?

Jeg prøver å være realistisk også. Ingenting hadde gledet meg mer enn å se den ene "stjernespilleren" etter den andre gå inn dørene på Elland Road, men de kommer ikke til å gjøre det dessverre....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Jeg tror det er store sjanser for at Beckford blir i klubben. Ingen middelhavsfarer i CC kommer til å betale 1.5 mill pund for han. Han er ikke god nok for Premier League!

Eneste gode spilleren vi kommer til å miste er Delph pga han potensial, og han kommer til å gå for 3-4 mill. pund.

B-m

Stammen i laget er veldig god for league one. Vi begynner endelig å få et samkjørt lag. Det er det som har vært problemet til Leeds, hvorfor tror dere at nesten alle spillerne vi selger, og som har vært patetiske for oss, gjør det bra i andre klubber. For de kommer til et lag som er samkjørte. Leeds har hatt nesten ny 11'er de siste 6 sesongene. Evt spillere som har vært over the top(blackie-eraen etter play off)!
Vi trenger maks 2-3 spillere i sommer. Dette inkluderer seff Sodje!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

McMidjo

Støtter påstanden fullt ut.

Sammenligner også grunnstammen vi hadde ifjor, med den vi har hatt iår - og synes stammen iår er vesentlig styrket gjennom Naylor - Delph - Snoddy - Becchio.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

Tror Håkon er for pessimistisk. Noen av spillerne han lister opp forsvinner sannsynligvis ut porten, men neppe mer enn 2-3. Hvem det blir avhenger av kjøpelysten til CCC-lagene (og PL-lagene i tilfellet Delph)

Med Grayson bak roret var vi gode nok for opprykk forrige sesong. Vi MÃ... forsterke laget for å være gode nok for opprykk også neste sesong, siden konkurentene våre også vil bli bedre.
- Leif Olav

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsfan

Stjålet fra Waccoe (spillere uten kontrakt i CC):
QuoteBARNSLEY

Out of Contract:
Rob Kozluk,
Luke Steele,
Michael Coulson,
Jonathan Macken,
Luke Potter

Released:
Dennis Souza,
Marciano Van Homoet,
Diego Leon,
Kyle Letheren

Birmingham - Released:

Radhi Jaidi,
Médhi Nafti,
Martin Taylor thumbsup.gif

Blackpool:

Out of Contract:

Claus Jørgensen,
Danny Coid,
Francesco Carratta,
David Fox,
Stuart Green,
Brett Ormerod,
Jermaine Wright,
Marlon Broomes,

Bristol City Out of Contract:

Dele Adebola,
Louis Carey,
Liam Fontaine,
Izzy Iriekpen,
Lee Johnson,
Jamie McAllister,
Jamie McCombe,
Scott Murray,
Cole Skuse, thumbsup.gif
Chris Weale,
Jennison Myrie-Williams,
David Noble

Burnley Out of Contract:

Graham Alexander,
Steve Jones,
Alex MacDonald,
Gabor Király,
Alan Mahon

Cardiff Out of Contract:

Miguel Comminges,
Mark Kennedy,
Darren Purse,
Riccardo Scimeca,

Charlton out of contract:
Darren Ambrose,
Deon Burton,
Rob Elliott,
Jonathan Fortune,
Matt Holland,
Svetoslav Todorov,
Zheng Zhi

Coventry Out of Contract:
Marcus Hall,
Andy Marshall,
Leon McKenzie,

Palace OOC:

Scott Flinders,
Clint Hill,
Paul Ifill,
Shefki Kuqi,
John Oster, thumbsup.gif
James Scowcroft,

Derby:
Mile Sterjovski,
Andy Todd

Doncaster:

Sean McDaid,
Ben Smith,
Neil Sullivan
Gareth Taylor

Ipswich Town:

Dean Bowditch,
Ivan Campo,
Chris Casement,
Tommy Miller,
Matt Richards,
Dan Harding,
Liam Trotter,

Norwich:

Carl Cort,
Lee Croft,
Simon Lappin,
Stuart Nelson,

Forest:
Ian Breckin,
Paddy Gamble,
Garath McCleary,
Emile Sinclair,
Adam Newbold

Plymouth:

Rodolphe Douala,
Emile Mpenza,
Luke Summerfield,

QPR:

Jake Cole,
Jordi Lopez,
Liam Miller,
Damion Stewart,
Gareth Ainsworth
Zesh Rehman,
Danny Maguire

Reading:
Michael Duberry,
Brynjar Gunnarsson,
Marcus Hahnemann,
Leroy Lita, thumbsup.gif
Graeme Murty,
Sam Sodje, thumbsup.gif
Scott Golbourne

Sheff Utd:

Ian Bennett,
Ugo Ehiogu,
Gary Speed,
Danny Webber,
Mamadou Seck,
Ben Starosta,
Aymen Tahar

Sheff Weds:

Wade Small,
Steve Watson,
Kenny Lunt

Southampyon:

Kelvin Davis,
Jason Euell,
LLoyd James,
Chris Perry,
Rudi Skacel, thumbsup.gif
Ryan Smith,
Michael Svensson,
Jake Thomson,
Bradley Wright-Phillips, thumbsup.gif
Stern John,

Swansea City:

Matty Collins,
Dorus de Vries,
Kristian O'Leary,
Andrea Orlandi,
Dennis Lawrence,
Chris Jones

Watford:

Steve Kabba,
Mart Poom,
Theo Robinson,
Andrei Stepanov,
Gareth Williams,

Wolves:

Jody Craddock

Må innrømme at jeg ikke hadde hatt noe imot Sodje, Lita og Wright-Phillips!

Noen andre gode spillere her som kan utfylle stallen vår?

Blank_File

Jeg merker meg John Oster. Vet ikke hvordan han har gjort det, men han var et talent husker jeg. Spilte vel litt for Everton også.

Emile Mpenza var også et talent husker jeg, men har vel sett sine beste dager nå...

Jeg kjenner ikke CC spesielt godt dessverre, men særlig Sodje hadde vært utrolig flott å få fatt på for godt!

Leedsfan

Quote from: Blank_File on May 17, 2009, 22:11:48
Jeg merker meg John Oster. Vet ikke hvordan han har gjort det, men han var et talent husker jeg. Spilte vel litt for Everton også.

Emile Mpenza var også et talent husker jeg, men har vel sett sine beste dager nå...

Jeg kjenner ikke CC spesielt godt dessverre, men særlig Sodje hadde vært utrolig flott å få fatt på for godt!

Tekniske, men veike midtbanespillere er ikke noe jeg vil ha..
QuoteOster was released by Sunderland in January 2005,[3] shortly after returning to the Black Cats in disgrace from a loan at Leeds United.[4]

Mpenza er nok for gammel og langt over høyden!

Ove

Kabba fra Watford. Var ikke han i Sheffield United før? Husker han var superrask og skapte mye trøbbel for oss. Får vi han gratis så sier jeg ja takk.

Per-Stian

Her var det mykje bra på papiret. Når eg no ramsar opp nokre gode namn, tek eg forbehald om at dei moglegens har vorte dårlegare med åra. Er ikkje mykje CCC-fotball eg har sett sidan vi rykte ned.

Målmenn:
Luke Steele, Gabor Király, Marcus Hahnemann, Kelvin Davis

Forsvar:
Sam Sodje, Marcus Hall, Clint Hill

Midtbane:
Danny Webber, Rudi Skacel, Mile Sterjovski, Dean Bowditch, Tommy Miller, Paul Ifill, David Noble

Angrep:
Dele Adebola, Svetoslav Todorov, Shefki Kuqi, Leroy Lita, Bradley Wright-Phillips, Steve Kabba

Per-Stian

Hahnemann kunne eg gjerne tenke meg som nytt førsteval mellom stengene. Sodje bør sjølvsagt signerast. Skacel er (var) ein spennande kantspelar. Paul Ifill likeså. Todorov, Kabba og Kuqi er alle etablerte og notoriske måljegarar. Lita og Wright-Phillips er i "make-or-break"-fasen.

Evig Pint

Quote from: Per-Stian on May 18, 2009, 00:47:00
Her var det mykje bra på papiret. Når eg no ramsar opp nokre gode namn, tek eg forbehald om at dei moglegens har vorte dårlegare med åra. Er ikkje mykje CCC-fotball eg har sett sidan vi rykte ned.

Målmenn:
Luke Steele, Gabor Király, Marcus Hahnemann, Kelvin Davis

Forsvar:
Sam Sodje, Marcus Hall, Clint Hill

Midtbane:
Danny Webber, Rudi Skacel, Mile Sterjovski, Dean Bowditch, Tommy Miller, Paul Ifill, David Noble

Angrep:
Dele Adebola, Svetoslav Todorov, Shefki Kuqi, Leroy Lita, Bradley Wright-Phillips, Steve Kabba

Faktisk ganske mange gode her etter mitt bekjennskap.
Marching on together

h.b

Vil ha bedre spillere enn det finnes på denne lista. Er en grunn til at de er uten kontrakt. Men er redd for at det er den verdenen Grayson må finne spillere i. Spillere uten kontrakt og et eller annet kjøp. Tipper at Grayson får ca 1 mill pund til spillerkjøp i sommer. Men da må noen selges først. Og vi vet jo alle hvem som kan innbringe penger i denne klubben

Leedsfan

Quote from: h.b on May 18, 2009, 07:23:19
Vil ha bedre spillere enn det finnes på denne lista. Er en grunn til at de er uten kontrakt. Men er redd for at det er den verdenen Grayson må finne spillere i. Spillere uten kontrakt og et eller annet kjøp. Tipper at Grayson får ca 1 mill pund til spillerkjøp i sommer. Men da må noen selges først. Og vi vet jo alle hvem som kan innbringe penger i denne klubben

Ja ja ja ja ja ja ja, vi vil alle ha bedre spillere enn dette, men vi må være litt realitiske også. Hvilke spillere er det du mener Leeds burde ha kjøpt?

h.b

Quote from: Leedsfan on May 18, 2009, 08:11:25

Ja ja ja ja ja ja ja, vi vil alle ha bedre spillere enn dette, men vi må være litt realitiske også. Hvilke spillere er det du mener Leeds burde ha kjøpt?
Den første jeg villeprøvd meg på er ( kanskje lite sannsynlig at han selv vil ) Paul Scoles. Scoles har oppnådd alt en spiller kan oppnå med et lag, og kan kanskje hende at han kunne tenkt seg den utfordringen det er med å få Leeds opp i Premier League igjen.Han er jo på hell i karrieren
den 2 spilleren jeg ville prøvd meg på er Lambert fra Bristol Rovers
Den 3 spileren er Speeds. Faktisk meget realistisk
Slik ville jeg fortsatt og fortsatt til jeg hadde fått et meget godt lag. Nå må det satses og det skikkelig.
Videre så ville jeg prøvd meg på nigerianske spillere som har bevist at de kan noe i Nigeria. Kjøp den beste spilleren der som spiller i Nigeria

Leedsfan

Quote from: h.b on May 18, 2009, 11:52:15
Quote from: Leedsfan on May 18, 2009, 08:11:25

Den første jeg villeprøvd meg på er ( kanskje lite sannsynlig at han selv vil ) Paul Scoles. Scoles har oppnådd alt en spiller kan oppnå med et lag, og kan kanskje hende at han kunne tenkt seg den utfordringen det er med å få Leeds opp i Premier League igjen.Han er jo på hell i karrieren
den 2 spilleren jeg ville prøvd meg på er Lambert fra Bristol Rovers
Den 3 spileren er Speeds. Faktisk meget realistisk
Slik ville jeg fortsatt og fortsatt til jeg hadde fått et meget godt lag. Nå må det satses og det skikkelig.
Videre så ville jeg prøvd meg på nigerianske spillere som har bevist at de kan noe i Nigeria. Kjøp den beste spilleren der som spiller i Nigeria

Har du sett Lambert spille?

Scholes kan vi jo bare glemme, men Speed er mer realistisk!

Dennis

Paul Scholes?!  :o  :o

Redd du blir svært skuffet i sommer.
Marching on together!