Skrevet av Emne: BATES - exit  (Lest 20148 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

jarle

BATES - exit
« på: Mai 15, 2009, 09:19:04 »
Ingen kan vel si at det har vært et lykket ekteskap...

Managere og spillere har kommet og gått i fleng...

Vi har mistet 25 poeng underveis ( rettferdig eller ikke)

Kranglet med alt som kryper og går

listen er lang...

Nedrykk til nivå 3 og 3 sessonger der betyr at vi aldri har vært dårligere!!!
SKAL VI FORTSETTE HER!!! eller skal vi skape en ny framtid?

Det MÃ… satses... ingen idag vinner kamper eller ligaer uten penger... desverre er det alt fotballen dreier seg om mer eller mindre .. PENGER!!! ( like it or not)... det må kjøpes inn spillere, gode spillere.

Hva har det kostet oss å rykke ned 2 ganger til nivå 3, regn på det og se at de tapte innteketene hadde dekket mye spillerinnkjøp...

FLAU LEEDS SUPPORTER.... vi hadde en unnskyldning med 10 poeng minus og senere 15 poeng minus... iår har vi altså ikke klart å være blant de tre beste på nivå 3!!!

La oss begynne med en ny eier... en med visjoner utover å drikke morgen kaffen sin under solen i Monaco.

(innlegg fra Monaco nabo av Bates som ikke fikk sett 1ste play off pga celtic-rangers på alle sportsbarene her og som var ensom Leeds fan i foran TV´n i  Monaco igår... ikke en Leeds fan og se... så små har vi blitt)

DenHviteYeboah

Sv: BATES - exit
« Svar #1 på: Mai 15, 2009, 09:28:07 »
Ingen kan vel si at det har vært et lykket ekteskap...

Managere og spillere har kommet og gått i fleng...

Vi har mistet 25 poeng underveis ( rettferdig eller ikke)

Kranglet med alt som kryper og går

listen er lang...

Nedrykk til nivå 3 og 3 sessonger der betyr at vi aldri har vært dårligere!!!
SKAL VI FORTSETTE HER!!! eller skal vi skape en ny framtid?

Det MÃ… satses... ingen idag vinner kamper eller ligaer uten penger... desverre er det alt fotballen dreier seg om mer eller mindre .. PENGER!!! ( like it or not)... det må kjøpes inn spillere, gode spillere.

Hva har det kostet oss å rykke ned 2 ganger til nivå 3, regn på det og se at de tapte innteketene hadde dekket mye spillerinnkjøp...

FLAU LEEDS SUPPORTER.... vi hadde en unnskyldning med 10 poeng minus og senere 15 poeng minus... iår har vi altså ikke klart å være blant de tre beste på nivå 3!!!

La oss begynne med en ny eier... en med visjoner utover å drikke morgen kaffen sin under solen i Monaco.

(innlegg fra Monaco nabo av Bates som ikke fikk sett 1ste play off pga celtic-rangers på alle sportsbarene her og som var ensom Leeds fan i foran TV´n i  Monaco igår... ikke en Leeds fan og se... så små har vi blitt)
AMEN!

Bites Yer Legs

Sv: BATES - exit
« Svar #2 på: Mai 15, 2009, 09:30:46 »
Hvem bryr seg om folk i Monaco ser på Leeds? Prøv igjen.

Laget vi tapte for i går syder vel ikke akkurat med finansielle krefter, viser vel at det er mulig å lykkes. Penger ditt, penger datt.
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #3 på: Mai 15, 2009, 09:45:21 »
Bite your self in the leg???

 hvem bryr seg om en Leeds fan i Monaco? Vel det å ha fans rundt omkring i verden genererer CASH... men det har vel ikke du fått med deg.

Du har heller ikke fått med deg at det er de rike lagene som dominerer i hvert eneste land det spilles fotball.

Ser frem til at du våkner opp fra hiet ditt oppe i skogen og lander in the real world igjen.


Vi er 10 nummer for store for nivå 3. Det beviser opp mot 40.000 tilskuere igår!!!
Vi er det eneste laget i en av Englands største byer!!!

HVA ER PROBLEMET!!! - SATS og det nå!!!








h.b

  • Gjest
Sv: BATES - exit
« Svar #4 på: Mai 15, 2009, 09:45:44 »
Dere som står hardt på det med at man ikke skal bruke penger. Ja dere finer alltid en grunn til å ikke bruke penger. Der er akkurat som min far. Han sa engang at han hadde pratet med en som ga han fullstedig rett med at vi bare kunne snu panelen og å male panelen på baksiden istedenfor å kjøpe ny panel. Enda så har kanskje 100 mennesker fortalt min  far at det trengtes ny panel på hytta. Men min far fant altså 1 person som holdt med ham. Derfor s hadde denne ene personen rett.
Hva er sammenligningen her.
Selvsagt trenger vi ikke å kjøpe inn spillere for å rykke opp. Kan jo være at de vi har hever seg neste sesong. Men dette tror ikke jeg noe på. De vi har er for dårlige. Derfor så er den sikreste( Ingenting kan garanteres ) veien å gå for å rykke opp det at Leeds må kjøpe inn kvalitetsspillere. Lønningene må opp for at Leeds skal være attraktive for de rette spillerne.
Uansett så vil nok Bates la Leeds gå på sparebluss. Ingen midler til spillerkjøp denne sesongen. Bates vil nok bruke all mulig kapital på et tilbakekjøp av Elland Road og Thorp Arch.
Bare så synd at disse kjøpene ikke kommer til å bli i Leeds Uniteds navn. Nei Bates kommer nok til å sette disse på sitt bakselskap.
Så når den dagen hvor Bates forsvinner ut av Leeds, så må de nye eierne kjøpe Elland Road og Thorpe Arch av Bates igjen. Dette er en fullstendig lovlig måte for Bates å sylte penger ut av Leeds United.
Så Bates må vekk

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: BATES - exit
« Svar #5 på: Mai 15, 2009, 10:01:47 »
Bite your self in the leg???

 hvem bryr seg om en Leeds fan i Monaco? Vel det å ha fans rundt omkring i verden genererer CASH... men det har vel ikke du fått med deg.

Du har heller ikke fått med deg at det er de rike lagene som dominerer i hvert eneste land det spilles fotball.

Ser frem til at du våkner opp fra hiet ditt oppe i skogen og lander in the real world igjen.


Vi er 10 nummer for store for nivå 3. Det beviser opp mot 40.000 tilskuere igår!!!
Vi er det eneste laget i en av Englands største byer!!!

HVA ER PROBLEMET!!! - SATS og det nå!!!










...og når flere kommer ut av hiet så oppdager man at problemet er nettopp penger som vi ikke har og som vi derfor IKKE MÃ… BRUKE HELLER!!!!
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

Sv: BATES - exit
« Svar #6 på: Mai 15, 2009, 10:12:18 »
Bite your self in the leg???

 hvem bryr seg om en Leeds fan i Monaco? Vel det å ha fans rundt omkring i verden genererer CASH... men det har vel ikke du fått med deg.

Du har heller ikke fått med deg at det er de rike lagene som dominerer i hvert eneste land det spilles fotball.

Ser frem til at du våkner opp fra hiet ditt oppe i skogen og lander in the real world igjen.


Vi er 10 nummer for store for nivå 3. Det beviser opp mot 40.000 tilskuere igår!!!
Vi er det eneste laget i en av Englands største byer!!!

HVA ER PROBLEMET!!! - SATS og det nå!!!










Hvem bryr seg om folk i Monaco ser på Leeds.. Ikke degrader deg sjøl til å misforstå meg med vilje. Deg har jeg like mye medfølelse med som jeg har med resten av verdens Leeds-fans. Leser poenget med at suksess skal genere flere supportere(eller ca$h) dithen at det betyr flere medgangsupportere, en form for supportere jeg rett og slett ikke bryr meg om. Derfor kommentaren om folk i Monaco..

Når det gjelder pengerbruk understreker fmtj min tankegang
KEEP FIGHTING!!

h.b

  • Gjest
Sv: BATES - exit
« Svar #7 på: Mai 15, 2009, 10:14:46 »
Hvis vi ikke skal bruke penger som vi ikke har. Her har du sett bort fra et lån. Hvordan skal vi da få inn nye spillere til klubben.
Leeds har etter det jeg skjønner et overskudd denne sesongen. Bruk rubbel og bit av det overskuddet og lån endel millioner pund slik at Leeds kan innvestere i fremtiden.
Uten storstilt satsing for å få klubben ut av League one, så er jeg redd for at Leeds vil være i denne divisjonen i lang lang tid. Pr idag så er ikke Leeds definert som storklubb. Vi er en forhenværende storklubb.Det er bare vi som er Leeds tilhengere som definerer Leeds som en storklubb. Dette testet jeg ut ved å spørre mange spportere fra forskjellige leire. Spørsmålet til disse var. Ser du på Leeds som en storklubb. Svarene var tydelige. Nei jeg ser på Leeds som en forhenværende storklubb.


Bites Yer Legs

Sv: BATES - exit
« Svar #8 på: Mai 15, 2009, 10:18:45 »
Hvis vi ikke skal bruke penger som vi ikke har. Her har du sett bort fra et lån. Hvordan skal vi da få inn nye spillere til klubben.
Leeds har etter det jeg skjønner et overskudd denne sesongen. Bruk rubbel og bit av det overskuddet og lån endel millioner pund slik at Leeds kan innvestere i fremtiden.
Uten storstilt satsing for å få klubben ut av League one, så er jeg redd for at Leeds vil være i denne divisjonen i lang lang tid. Pr idag så er ikke Leeds definert som storklubb. Vi er en forhenværende storklubb.Det er bare vi som er Leeds tilhengere som definerer Leeds som en storklubb. Dette testet jeg ut ved å spørre mange spportere fra forskjellige leire. Spørsmålet til disse var. Ser du på Leeds som en storklubb. Svarene var tydelige. Nei jeg ser på Leeds som en forhenværende storklubb.




Jeg ser ikke bort fra lån, jeg ser på lån som den store stygge ulven. Hva andre supportere sier og tenker om Leeds, igjen - - Jeg bryr meg ikke!!!
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #9 på: Mai 15, 2009, 10:27:26 »
Her er det desverre folk med kun gjennomført folkeskole...

Medgangs supporter... vil tro de fleste av oss her ble Leeds fans på 70 tallet???
Lurer på hvorfor???

Bruke penger vi ikke har argumentet??? - SPRØYT
Hvordan har 99% av forumet her kjøpt seg leilighet eller hus? - med oppsparte midler eller LÃ…N!!
La meg tippe på LÃ…N!!!

Fullt hus på Elland Road isteden for 18.000 i snitt - hvor mye penger genererer det...
TV inntekter
Flere kamper på SKY
Tilbake i Europa...

Nei... Bite yourself in the ASS... tipper du stemmer SV og spiser brød gått ut på dato for det er billigere.

Gi meg et eksempel på et lag uten penger og satsing i de 4 store ligaene i Europa som har hatt suksess siste 10 årene. ( du finner sikkert 1 - som panel pappen)

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #10 på: Mai 15, 2009, 10:33:13 »
By the way - hva er det egentlig vi diskuterer...

Vi sparer penger men blir dårligere og dårligere år for år!!!

Ã…rets sesong var dårligere en året før... legg til minuspoengene og fjoråret var mye bedre en årets Leeds lag... så basically vi er fortsatt i fall nedover....

Men Bites yourself in the .... du er vel fornøyd med tingene som de er... du er jo ikke medgangs supporter ... men ekte supporter... tipper du ble fan ifjor mens vi var et skikkelig møkkalag... moa en ekte supporter!!! : ))

Sydhagen

Sv: BATES - exit
« Svar #11 på: Mai 15, 2009, 10:42:42 »
here we go again...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bites Yer Legs

Sv: BATES - exit
« Svar #12 på: Mai 15, 2009, 10:54:28 »
Her er det desverre folk med kun gjennomført folkeskole...

Medgangs supporter... vil tro de fleste av oss her ble Leeds fans på 70 tallet???
Lurer på hvorfor???

Bruke penger vi ikke har argumentet??? - SPRØYT
Hvordan har 99% av forumet her kjøpt seg leilighet eller hus? - med oppsparte midler eller LÃ…N!!
La meg tippe på LÃ…N!!!

Fullt hus på Elland Road isteden for 18.000 i snitt - hvor mye penger genererer det...
TV inntekter
Flere kamper på SKY
Tilbake i Europa...

Nei... Bite yourself in the ASS... tipper du stemmer SV og spiser brød gått ut på dato for det er billigere.

Gi meg et eksempel på et lag uten penger og satsing i de 4 store ligaene i Europa som har hatt suksess siste 10 årene. ( du finner sikkert 1 - som panel pappen)



Du er så nedlatende at det ikke er synd i deg en gang. Skjønner det er mye frustrasjon ute og går, men ta deg selv i nakken før du trykker på tastene neste gang. Du misforstår meg plent med vilje, eller jeg trodde i såfall det. Skal du forsette og vri på alt jeg sier kan du like gjerne finne deg et speil og gaule på deg sjøl, dette er fordummende!!

Skiller på det å være supporter i tykt og tynt vs. medgangsupporter. Hvordan forholdet startet syntes jeg er uviktig, siden valget ble tatt som drittunge..

Ser du lister opp Risdale sin forretningsplan når du argumenterer for hvorfor vi skal ta opp lån. Klok av skade sier jeg..

Tror ikke det er en profesjonell klubb i hele verden som ikke driver med satsing, den må du forklare bedre..
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: BATES - exit
« Svar #13 på: Mai 15, 2009, 11:03:25 »
By the way - hva er det egentlig vi diskuterer...

Vi sparer penger men blir dårligere og dårligere år for år!!!

Ã…rets sesong var dårligere en året før... legg til minuspoengene og fjoråret var mye bedre en årets Leeds lag... så basically vi er fortsatt i fall nedover....

Men Bites yourself in the .... du er vel fornøyd med tingene som de er... du er jo ikke medgangs supporter ... men ekte supporter... tipper du ble fan ifjor mens vi var et skikkelig møkkalag... moa en ekte supporter!!! : ))

Wasteful spending kanskje? Hørt det mye i det siste eller..?  :D

Har du hatt nok gøy med nicket? Ikke særlig kreativ måte å prøve å demme opp for de tynne argumentene dine..
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Sv: BATES - exit
« Svar #14 på: Mai 15, 2009, 11:22:04 »
Laget vi stilte med til denne playoffen var godt nok til å kunne klare å rykke opp. Dersom spillerne hadde gjort jobben i går og vi hadde vunnet finalen så ville nok til og med gamlefar Bates fått skryt for sin innsats.

Synes uansett at man ikke kan klandre Bates for at vi ikke vant i går og rykket opp.

Når det gjelder pengebruk så er jeg enig i at vi selvfølgelig skulle hatt 1000 millioner å brukt å på spillerkjøp, men man kan også spørre seg om hvilke spillere vi faktisk får på det nivået vi ligger på.

Det er ikke så mange spillere verdt £1 - 2 mill som er virkelig gode spillere og som på død og liv drømmer om spill i L1 neste år. Da må vi i tilfellet cashe ut overpris for andre spillere i L1 som har imponert for sine klubber, men her er risikoen høy og vi ender fort opp med en ny Bradley Johnsen - strålende i sin tidligere klubb, men oppnår ikke forventingen til Leeds sitt kravstore publikum.

Det handler ikke om å bruke mest mulig penger, men å handla inn spillere med kløkt. Kanskje gjøre som Leicester og låne inne noen unggutter fra de beste klubbene? Hente inn noen gamle ringrever som vet hva som kreves for på dette nivået?

Simon Grayson har vist seg som en god manager så langt og han har handlet smart i spillere som Sodje og Naylor og jeg tror det er sånne spillere vi må regne med kommer i sommer. Man må gjerne drømme om spillere i millionklassen, men det er ikke særlig realistisk. Det har ikke noe med navnet Leeds United, størrelsen på klubben eller Ken Bates, men fordi vi pr i dag spiller i Leauge 1.
marching on together,
derudaf forever...

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #15 på: Mai 15, 2009, 12:50:32 »
the answer is in the pudding...

hvor er vi idag... nivå 3! - og vi er stuck der!!!
Bra... da forstetter vi på den måten!!! - eller?


Jeg glemmer ikke at det har vært en oppdrydding etter Ridsdale og gullfiskene...
Men nå er tiden inne for å satse igjen... HAR VI NOE VALG!!!

Og bite the grass - se på dine innlegg... mine er konstruktive... dine ikke verdt en dritt!
Begynn med å fortell meg forskjellen på en medgang og motgangs supporter... når ble du fan... er verdien av en fan bedre eller dårliger og i så fall etter hvilke kriterier...
Er fans i Norge mer verdt en en i Monaco... ??

Hva er din cunning plan Baldrick?

Blank_File

Sv: BATES - exit
« Svar #16 på: Mai 15, 2009, 12:58:43 »
Laget vi stilte med til denne playoffen var godt nok til å kunne klare å rykke opp. Dersom spillerne hadde gjort jobben i går og vi hadde vunnet finalen så ville nok til og med gamlefar Bates fått skryt for sin innsats.

Synes uansett at man ikke kan klandre Bates for at vi ikke vant i går og rykket opp.

Når det gjelder pengebruk så er jeg enig i at vi selvfølgelig skulle hatt 1000 millioner å brukt å på spillerkjøp, men man kan også spørre seg om hvilke spillere vi faktisk får på det nivået vi ligger på.

Det er ikke så mange spillere verdt £1 - 2 mill som er virkelig gode spillere og som på død og liv drømmer om spill i L1 neste år. Da må vi i tilfellet cashe ut overpris for andre spillere i L1 som har imponert for sine klubber, men her er risikoen høy og vi ender fort opp med en ny Bradley Johnsen - strålende i sin tidligere klubb, men oppnår ikke forventingen til Leeds sitt kravstore publikum.

Det handler ikke om å bruke mest mulig penger, men å handla inn spillere med kløkt. Kanskje gjøre som Leicester og låne inne noen unggutter fra de beste klubbene? Hente inn noen gamle ringrever som vet hva som kreves for på dette nivået?

Simon Grayson har vist seg som en god manager så langt og han har handlet smart i spillere som Sodje og Naylor og jeg tror det er sånne spillere vi må regne med kommer i sommer. Man må gjerne drømme om spillere i millionklassen, men det er ikke særlig realistisk. Det har ikke noe med navnet Leeds United, størrelsen på klubben eller Ken Bates, men fordi vi pr i dag spiller i Leauge 1.

Det mest forstandige jeg har hørt noen har sagt til nå. Sodje må være noe av det beste som har skjedd dette laget. Jeg har klokketro på at dette kommer til å gå neste sesong med Larry ved roret hele året. Jeg er faktisk ikke sikker på at vi ikke beholder Beckford også. Delph forsvinner nok...

Nye eiere må til for å få oss til topps i PL, men Bates burde duge til å få oss ut av denne smørja.

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #17 på: Mai 15, 2009, 13:05:20 »
Mange her minner meg om den Franske holdningen til Nazi Tyskland...

det går nok bra.. don´t worry!!!

Opps der var Paris tatt av tyskerne...de var vist ikke så snille alikevel...


Samme her... Bates er bra nok til å få oss opp... laget er bra nok... managerene er bra nok ( uansett hvem de er) ... Kjøp lurt... kjøp billig...

Rart ikke Liverpool, Man U, Chelsea,  Barcelona etc etc.. tenker likt som SUPER LEEDS... kjøp billig... finn noen avdanka lånespillere...

VÃ…KN OPP!!! - det er ikke bra NOK!

Sodje er konge... men han forsvinner nok.
Delph er borte
Beckford er borte...

Og disse skal erstattes av hva... noe billig skit fra 3 divisjon!!!

Vi må ha 3 erstatter av samme kaliber om disse forsvinner plus 2-3 til i av samme kvalitet... da rykker vi opp!!!

Bites Yer Legs

Sv: BATES - exit
« Svar #18 på: Mai 15, 2009, 13:33:56 »
the answer is in the pudding...

hvor er vi idag... nivå 3! - og vi er stuck der!!!
Bra... da forstetter vi på den måten!!! - eller?


Jeg glemmer ikke at det har vært en oppdrydding etter Ridsdale og gullfiskene...
Men nå er tiden inne for å satse igjen... HAR VI NOE VALG!!!

Og bite the grass - se på dine innlegg... mine er konstruktive... dine ikke verdt en dritt!
Begynn med å fortell meg forskjellen på en medgang og motgangs supporter... når ble du fan... er verdien av en fan bedre eller dårliger og i så fall etter hvilke kriterier...
Er fans i Norge mer verdt en en i Monaco... ??

Hva er din cunning plan Baldrick?

Skjerp deg, du er vel ikke så primtiv som du gir utrykk for her.. Inleggene dine er svada. - Løp og kjøp, koste hva det koste vil. Jeg har ikke skreket ut at jeg har 'en stor plan', jeg har kun motstilt meg dine vrangforestillinger om at penger og mer penger løser problemene våre. Du har forresten ikke så mye mer konstruktivt å komme med at det skal øses(lånes) penger inn, og sportslig suksess skal dekke over løpende og økende utgifter. Skremmende lik Risdales cunning plan.
For min del har jeg troen på Grayson og håper Bates gir ham fornuftige rammebetingelser, både for klubbens økonomi og sportslige ambisjoner. Når de nå annonserer at ingen spillere selges mener jeg det er veldig positvit. Selvfølgelig ønsker jeg at det laget vi har i dag skal forsterkes, men på hvilket vis og til hvilken pris? Tror feks at jo mer tid Grayson får med laget, jo bedre blir det, selv uten nye spillere. Vi herjer jo på formtabellen etter hans inntreden. Vil at pengene vi bruker skal komme fra egne inntekter, ikke andres nåde. Er den holdningen ikke verdt en dritt?

Du bruker ordet satse i et kjør, men hva f--- mener du egentlig?

En supporters verdi? Hva snakker du om nå? Nei, jeg mener ikke at geografisk tilknytning har noe å si, er du fan så er du fan! Fornøyd? Eller må jeg gjenta dette også til evigheten før du forstår..? Kanskje du kan vri dette til noe gøy..
Har aldri pratet om motgangsupporter, det er enda mer av din svada. Jeg mener det finnes supportere(tykt og tynt) og medgangsupportere(de som følger med når det går bra). Hvorfor en ble supporter har lite og si(som sagt), da en var drittunge når en fant laget sitt, men etter dine innlegg å dømme befinner du deg kanskje på dette stadiet forsatt.. Stryk den, den var på ditt nivå..
Ble selv fan på 90-tallet, siden jeg er født i slutten av 80-tallet.. Pga av min far.. Så hva slags supporter er jeg, siden du liker å kategorisere..!?
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 13:44:25 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Sv: BATES - exit
« Svar #19 på: Mai 15, 2009, 13:43:30 »


Rart ikke Liverpool, Man U, Chelsea,  Barcelona etc etc.. tenker likt som SUPER LEEDS... kjøp billig... finn noen avdanka lånespillere...


Nå var det vel noe med ulike forutsetninger her...

Leauge 1 vs Champions Leauge

Har penger vs har ikke penger

Tjener mye penger vs tjener ikke mye penger
marching on together,
derudaf forever...

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #20 på: Mai 15, 2009, 13:44:39 »
Hvis du leser headingen på innlegget så står det exit Bates...

det betyr inn med ny eier og ny kapital... hvordan du linker ny kapital og økt bruk av penger, EK pluss lånefinansiering med useriøsitet og Ridsdale dagene er for meg uforklarlig.

De fleste suksessfulle firmaer drives på den måten.. EK kombinert med lån og satsing for å ta markedsandeler... desverre er ikkevi i den ligaen... og vi går sakte men sikkert bakover og ikke fremover!!!


Hvor mange år skal Bates få på å løse dette og få oss tilbake til PL... tror ikke du har fattet noe som helst men er en person som godtar den misserable situasjonen vi er i og tror det løser seg av seg selv...

Bates må byttes ut... vi må ha en eier med mer cash og som er villig til å investere for å "vokse"... les rykke opp!!! -

GOT IT NOW!!!

TK20

Sv: BATES - exit
« Svar #21 på: Mai 15, 2009, 14:08:41 »
Mange her minner meg om den Franske holdningen til Nazi Tyskland...

det går nok bra.. don´t worry!!!

Opps der var Paris tatt av tyskerne...de var vist ikke så snille alikevel...

HELT ENIG OMFG DETTE LIKNER FARLIG MYE PÃ… ANDRE VERDENSKRIG!

http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/02/16/492222.html

Bites Yer Legs

Sv: BATES - exit
« Svar #22 på: Mai 15, 2009, 14:12:12 »
Hvis du leser headingen på innlegget så står det exit Bates...

det betyr inn med ny eier og ny kapital... hvordan du linker ny kapital og økt bruk av penger, EK pluss lånefinansiering med useriøsitet og Ridsdale dagene er for meg uforklarlig.

De fleste suksessfulle firmaer drives på den måten.. EK kombinert med lån og satsing for å ta markedsandeler... desverre er ikkevi i den ligaen... og vi går sakte men sikkert bakover og ikke fremover!!!


Hvor mange år skal Bates få på å løse dette og få oss tilbake til PL... tror ikke du har fattet noe som helst men er en person som godtar den misserable situasjonen vi er i og tror det løser seg av seg selv...

Bates må byttes ut... vi må ha en eier med mer cash og som er villig til å investere for å "vokse"... les rykke opp!!! -

GOT IT NOW!!!


 Sv: BATES - exit
« Svar #9 på: I dag kl. 10:27:26 » Sitat  

--------------------------------------------------------------------------------
Her er det desverre folk med kun gjennomført folkeskole...

Medgangs supporter... vil tro de fleste av oss her ble Leeds fans på 70 tallet???
Lurer på hvorfor???

Bruke penger vi ikke har argumentet??? - SPRØYT
Hvordan har 99% av forumet her kjøpt seg leilighet eller hus? - med oppsparte midler eller LÃ…N!!
La meg tippe på LÃ…N!!!

Fullt hus på Elland Road isteden for 18.000 i snitt - hvor mye penger genererer det...
TV inntekter
Flere kamper på SKY
Tilbake i Europa...

Nei... Bite yourself in the ASS... tipper du stemmer SV og spiser brød gått ut på dato for det er billigere.

Gi meg et eksempel på et lag uten penger og satsing i de 4 store ligaene i Europa som har hatt suksess siste 10 årene. ( du finner sikkert 1 - som panel pappen)




Nå har vel diskusjonen utartet seg veldig siden headingen..  Du får forklare for deg selv da, siden du ikke hører på meg.

Om lån skal tas setter vi sportslig prestasjoner som risiko, misforstår jeg?

En oppfordring til slutt, om du gir deg med negative personkarakteristikker og barnslige ytringer er det nok lettere å ha en seriøs diskusjon. Regner med du ikke virrer rundt med det der fjaset utenfor forumet.
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 14:20:02 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: BATES - exit
« Svar #23 på: Mai 15, 2009, 14:19:44 »
the answer is in the pudding...

hvor er vi idag... nivå 3! - og vi er stuck der!!!
Bra... da forstetter vi på den måten!!! - eller?


Jeg glemmer ikke at det har vært en oppdrydding etter Ridsdale og gullfiskene...
Men nå er tiden inne for å satse igjen... HAR VI NOE VALG!!!

Og bite the grass - se på dine innlegg... mine er konstruktive... dine ikke verdt en dritt!
Begynn med å fortell meg forskjellen på en medgang og motgangs supporter... når ble du fan... er verdien av en fan bedre eller dårliger og i så fall etter hvilke kriterier...
Er fans i Norge mer verdt en en i Monaco... ??

Hva er din cunning plan Baldrick?

dette er jo et VELDIG konstruktivt innlegg.... ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #24 på: Mai 15, 2009, 14:21:11 »
Jarle, er det sånn å forstå at hvis vi har penger (rik eier, lån, whatever), så kan vi kjøpe virkelig gode spillere og evt. en merittert manager?

Kan du gi eksempler (navn) på spillere som du tror vil til Leeds dersom vi betaler hva han koster og betaler den lønn han krever?  Og merk deg: Jeg vil ikke arrestere deg for hvilke eksempler du kommer med. Poenget er at jeg ( og flere ) sliter med å forstå at du virkelig mener at vi i League 1 faktiskt kan få brukt mye penger på spillerkjøp/-lønninger dersom vi virkelig hadde hatt et masse penger.

En parantes her: Hvorfor sliter Man City med å tiltrekke seg de virkelig gode spillerne? De er slett ingen liten klubb, har nytt stadion, masse penger, store ambisjoner og de spiller i PL?

Jeg imøteser et svar fra deg med interesse, Jarle.

Og et svar et ikke å beskylde andre for å være blåøyde, du børe evne å se at majoriteten av de som er "imot" dine synspunkter, IKKE er imot at det satses. Jeg er sikker på at mange av de kommer til å "høyne sine krav" til satsing, når man faktisk får kjøpt gode spillere, les: når vi er i CCC, deretter PL.

Richard Naylor tror jeg er godt eksempel på den kvalitet vi kan forvente å få tak i,
og Mr. Naylor hadde ikke tatt steget ned til L1 fra CCC, hvis ikke klubben var Leeds. Dessuten er han passert de 30. Det er få gode CCC-spillere i sin beste alder som vil føle seg tiltrukket av å spille for Leeds i League 1, ja selv om Leeds tilbyr høyere lønn, er min påstand.
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 14:32:12 av berlin »

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #25 på: Mai 15, 2009, 14:22:58 »
Mange her minner meg om den Franske holdningen til Nazi Tyskland...

det går nok bra.. don´t worry!!!

Opps der var Paris tatt av tyskerne...de var vist ikke så snille alikevel...

HELT ENIG OMFG DETTE LIKNER FARLIG MYE PÃ… ANDRE VERDENSKRIG!

http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/02/16/492222.html

 ;D

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #26 på: Mai 15, 2009, 14:25:13 »
OK!

Avstemming!

1) VI FORTSETTER SOM FØR MED BATES... ingen penger til noe satsing

2) BATES UT, INN MED NY EIER... ny EK og satsing på spillerkjøp etc


Jarle = svar alt 2

raggen

Sv: BATES - exit
« Svar #27 på: Mai 15, 2009, 14:25:15 »
Mange her minner meg om den Franske holdningen til Nazi Tyskland...

det går nok bra.. don´t worry!!!

Opps der var Paris tatt av tyskerne...de var vist ikke så snille alikevel...


Samme her... Bates er bra nok til å få oss opp... laget er bra nok... managerene er bra nok ( uansett hvem de er) ... Kjøp lurt... kjøp billig...

Rart ikke Liverpool, Man U, Chelsea,  Barcelona etc etc.. tenker likt som SUPER LEEDS... kjøp billig... finn noen avdanka lånespillere...

VÃ…KN OPP!!! - det er ikke bra NOK!

Sodje er konge... men han forsvinner nok.
Delph er borte
Beckford er borte...


Og disse skal erstattes av hva... noe billig skit fra 3 divisjon!!!

Vi må ha 3 erstatter av samme kaliber om disse forsvinner plus 2-3 til i av samme kvalitet... da rykker vi opp!!!

ingen av disse er vel borte enda men er store sjanser for at vi mister alle 3. det jeg tror vi alle skal være enige om og at noe av denne diskusjonen går ut på er at vi trenger penger til nye spillere enten via salg av eksisterende spillere, lån, sponsorer eller lignende....... er også skeptisk til og låne penger vi ikke har men er jo en mellomting her, trenger ikke akkurat til og låne over pipa
Forever Leeds United!!!!!!!!

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #28 på: Mai 15, 2009, 14:33:54 »
Berlin...

Ikke alle klubber som satser blir suksessfulle... (enig)

Hvis meg en klubb som ikke satser som er suksessfull???

Ser du sammenligningen?

Satse = bruke penger... Våkn opp fotballen har forandret seg...

Ser at noen sier vi er i 3 div... hva slags argument er det???
Ã… tro at vi ikke kan skaffe oss spillere med busdjetter for innkjøp og lønnninger må tenke om igjen.
Selvsagt stiller vi med hcp siden vi er i sumpa... men det er vel ingen unnskyldning for å ikke prøve.

OG FOR SISTE GANG.... jeg er ikke tilhenger av living the dream... JEG snakker om en ny eier med cash... hva er det som er så negativt med det... lånet tas selvsagt opp med hensyn til løpende inntekter.. akkurat som de fleste av dere har på huslånet... ( ikke mist jobben... ; ))

Og ja, kanskje lånet skal tas opp med beregning mot inntekter forventet på nivå 2. ( en liten gambling!!!)

I rest my case... her er det mye bakstreverske folk... hvor mange år nede på amatør nivå er OK før dere våkner opp!!!


DenHviteYeboah

Sv: BATES - exit
« Svar #29 på: Mai 15, 2009, 14:38:07 »
Jarle, er det sånn å forstå at hvis vi har penger (rik eier, lån, whatever), så kan vi kjøpe virkelig gode spillere og evt. en merittert manager?

Kan du gi eksempler (navn) på spillere som du tror vil til Leeds dersom vi betaler hva han koster og betaler den lønn han krever?  Og merk deg: Jeg vil ikke arrestere deg for hvilke eksempler du kommer med. Poenget er at jeg ( og flere ) sliter med å forstå at du virkelig mener at vi i League 1 faktiskt kan få brukt mye penger på spillerkjøp/-lønninger dersom vi virkelig hadde hatt et masse penger.

En parantes her: Hvorfor sliter Man City med å tiltrekke seg de virkelig gode spillerne? De er slett ingen liten klubb, har nytt stadion, masse penger, store ambisjoner og de spiller i PL?

Jeg imøteser et svar fra deg med interesse, Jarle.

Og et svar et ikke å beskylde andre for å være blåøyde, du børe evne å se at majoriteten av de som er "imot" dine synspunkter, IKKE er imot at det satses. Jeg er sikker på at mange av de kommer til å "høyne sine krav" til satsing, når man faktisk får kjøpt gode spillere, les: når vi er i CCC, deretter PL.

Richard Naylor tror jeg er godt eksempel på den kvalitet vi kan forvente å få tak i,
og Mr. Naylor hadde ikke tatt steget ned til L1 fra CCC, hvis ikke klubben var Leeds. Dessuten er han passert de 30. Det er få gode CCC-spillere i sin beste alder som vil føle seg tiltrukket av å spille for Leeds i League 1, ja selv om Leeds tilbyr høyere lønn, er min påstand.
Jeg er ganske sikker på at hvis vi hadde hatt et betydelig høyere lønnsnivå enn feks Burnley i ccc så tror jeg faktisk spillere hadde valgt å være med på en satsing med Leeds og 37000 på hjemmekamper i motsetning til 15000 på Turf Moor.....Og en annen ting: vi som er så flinke til å låne: hva med å låne 2-3 klassespillere fra PL som ikke har fast spilletid???Lønnsbudsjettet sprenges, men kun i 1 sesong- for å rykke opp!!!Er overbevist om at et par forsvarere fra PL hadde sørget for færre mål i sekken....