Skrevet av Emne: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one  (Lest 13418 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« på: Mai 26, 2009, 13:53:08 »
Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte. Nå må dere innse at Bates er på sparebluss. Vi kommer ikke til å rykke opp neste sesong.
1)beckford på transferlista
2)Snodgrass er ønsket av andre klubber ref Middlesborough som ikke vil få probblemer med lønna hans
3)Delph forsvinner garantert
4)Sodje blir for dyr
5)Douglas sendt av gårde

I tilegg vil sikkert noen av de andre bedre spillerne vi har forlate klubben. Uanset så kan sikkert denne lista av grunner bli lang etterhvert.
Bates er en skandale for klubben.
Hva skal til for at dere Bates elskere kan innse dette faktum

Dennis

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #1 på: Mai 26, 2009, 14:12:44 »
Trenger vi ENDA en slik tråd?
Marching on together!

Sander

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #2 på: Mai 26, 2009, 14:58:03 »
Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte. Nå må dere innse at Bates er på sparebluss. Vi kommer ikke til å rykke opp neste sesong.
1)beckford på transferlista
2)Snodgrass er ønsket av andre klubber ref Middlesborough som ikke vil få probblemer med lønna hans
3)Delph forsvinner garantert
4)Sodje blir for dyr
5)Douglas sendt av gårde

I tilegg vil sikkert noen av de andre bedre spillerne vi har forlate klubben. Uanset så kan sikkert denne lista av grunner bli lang etterhvert.
Bates er en skandale for klubben.
Hva skal til for at dere Bates elskere kan innse dette faktum

Syns vi skal vente litt med denne tråden.

Vinduet har vel enda ikke åpnet. Blir spennende å se hvem som kommer..
 

Ove

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #3 på: Mai 26, 2009, 15:36:18 »
Det er altfor tidlig å si at vi får mye dårligere spillermateriell neste sesong. Slik situasjonen er i dag sliter mange klubber økonomisk og må kvitte seg med spillere. Leeds er godt drevet, har liten gjeld og er i en unik situasjon ift. mange andre. Jeg ser fram til at vi får mange gode signeringer.
 

abbe

  • Gjest
Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #4 på: Mai 26, 2009, 15:58:58 »
Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte. Nå må dere innse at Bates er på sparebluss. Vi kommer ikke til å rykke opp neste sesong.
1)beckford på transferlista
2)Snodgrass er ønsket av andre klubber ref Middlesborough som ikke vil få probblemer med lønna hans
3)Delph forsvinner garantert
4)Sodje blir for dyr
5)Douglas sendt av gårde

I tilegg vil sikkert noen av de andre bedre spillerne vi har forlate klubben. Uanset så kan sikkert denne lista av grunner bli lang etterhvert.
Bates er en skandale for klubben.
Hva skal til for at dere Bates elskere kan innse dette faktum

Skjønner ikke at du gidder å bry deg. Med ditt sinnelag må du være overbevist om at jorda går opp i flammer lenge før neste sesong begynner. Og når så skjer tipper jeg du vil klandre Bates for ikke å ha investert nok i vern mot kosmiske farer.

Frode

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #5 på: Mai 26, 2009, 16:38:21 »


Skjønner ikke at du gidder å bry deg. Med ditt sinnelag må du være overbevist om at jorda går opp i flammer lenge før neste sesong begynner. Og når så skjer tipper jeg du vil klandre Bates for ikke å ha investert nok i vern mot kosmiske farer.
Tøvete kommentar. h.b har for en gangs skyld grunn til være skeptisk.  Hver sommer de siste tre, fire sesongene har vi drømt om "store" signinger og endt opp med smuler.  All grunn til skepsis inntil det motsatte er bevist !
 

Evig Pint

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #6 på: Mai 26, 2009, 16:59:33 »
Bates må ut hvis vi skal opp. Han gjorde en grei jobb med å balansere økonomien, men han sparte seg til et nedrykk og sparer seg også fra å få Leeds opp igjen. Drittlei hele nissen.. Vi fortjener bedre tider.
Marching on together

Geir Magne

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #7 på: Mai 26, 2009, 17:33:04 »
Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte. Nå må dere innse at Bates er på sparebluss. Vi kommer ikke til å rykke opp neste sesong.
1)beckford på transferlista
2)Snodgrass er ønsket av andre klubber ref Middlesborough som ikke vil få probblemer med lønna hans
3)Delph forsvinner garantert
4)Sodje blir for dyr
5)Douglas sendt av gårde

I tilegg vil sikkert noen av de andre bedre spillerne vi har forlate klubben. Uanset så kan sikkert denne lista av grunner bli lang etterhvert.
Bates er en skandale for klubben.
Hva skal til for at dere Bates elskere kan innse dette faktum

Hva skal til for at h.b. starter med å se litt lyst på livet?  Det må være forferdelig kjedelig både for deg selv og dine omgivelser at du er så negativ til alt og alle alltid!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Blank_File

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #8 på: Mai 26, 2009, 18:22:31 »
Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte. Nå må dere innse at Bates er på sparebluss. Vi kommer ikke til å rykke opp neste sesong.
1)beckford på transferlista
2)Snodgrass er ønsket av andre klubber ref Middlesborough som ikke vil få probblemer med lønna hans
3)Delph forsvinner garantert
4)Sodje blir for dyr
5)Douglas sendt av gårde

I tilegg vil sikkert noen av de andre bedre spillerne vi har forlate klubben. Uanset så kan sikkert denne lista av grunner bli lang etterhvert.
Bates er en skandale for klubben.
Hva skal til for at dere Bates elskere kan innse dette faktum

Hva skal til for at h.b. starter med å se litt lyst på livet?  Det må være forferdelig kjedelig både for deg selv og dine omgivelser at du er så negativ til alt og alle alltid!

The world has to stop spinning round! :P

Andersen

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #9 på: Mai 26, 2009, 18:32:53 »
Er ikke pesimist for kommende sesong , ::) håper bare vi får erstattet de spillerene som eventuellt går nå i sommer sånn noenlunde.  Håper Grayson får tak i Sodje til slutt. MONEY TALKS!!!! bare se på Beckford!!!!!! >:( LEEDS4EVER.

Jon R

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #10 på: Mai 26, 2009, 19:13:52 »
Jeg tror vi kommer styrket ut av sommerens transferaktiviteter, selv om vi mister Delph og Beckford. Snodgrass blir. Sodje er jeg usikker på, men Grayson har vist teft for å hente inn gode forsvarsspillere.  :)
Jon R.

auren

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #11 på: Mai 26, 2009, 19:49:50 »
Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte. Nå må dere innse at Bates er på sparebluss. Vi kommer ikke til å rykke opp neste sesong.
1)beckford på transferlista
2)Snodgrass er ønsket av andre klubber ref Middlesborough som ikke vil få probblemer med lønna hans
3)Delph forsvinner garantert
4)Sodje blir for dyr
5)Douglas sendt av gårde

I tilegg vil sikkert noen av de andre bedre spillerne vi har forlate klubben. Uanset så kan sikkert denne lista av grunner bli lang etterhvert.
Bates er en skandale for klubben.
Hva skal til for at dere Bates elskere kan innse dette faktum

Hva skal til for at h.b. starter med å se litt lyst på livet?  Det må være forferdelig kjedelig både for deg selv og dine omgivelser at du er så negativ til alt og alle alltid!

Vel.. hb er en sammensatt person. Han håpet jo at Leeds skulle tape alle kampene sine i slutten av sesongen. I stedet vant vi de fleste. Det betyr vel i følge hb psykologi at nå som han "håper" at Leeds mister de beste spillerne sine, så ender Leeds opp med å beholde stort sett alle. Altså: hb er bare pessimistisk slik at ting skal gå bra for Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #12 på: Mai 26, 2009, 19:58:06 »
ikke positivt dette her men velger og se ting an litt før jeg svartmaler alt. selv om det er synd (hvis) becks forsvinner så er ingen spillere større enn klubben. alt har ei grense og vi har brent oss på høye lønninger før. selv om jeg også er en av de som vil satse og heller feile på ett opprykk uten og gjøre klubben helt til fant igjen
Forever Leeds United!!!!!!!!

jarle

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #13 på: Mai 26, 2009, 20:07:50 »
optimism |ˈäptəˌmizəm|
noun
1 hopefulness and confidence about the future or the successful outcome of something : the talks had been amicable, and there were grounds for optimism.
2 Philosophy the doctrine, esp. as set forth by Leibniz, that this world is the best of all possible worlds.
• the belief that good must ultimately prevail over evil in the universe.



pessimism |ˈpesəˌmizəm|
noun
a tendency to see the worst aspect of things or believe that the worst will happen; a lack of hope or confidence in the future : the dispute cast an air of deep pessimism over the future of the peace talks.
• Philosophy a belief that this world is as bad as it could be or that evil will ultimately prevail over good.
DERIVATIVES
pessimist noun
ORIGIN late 18th cent.: from Latin pessimus ‘worst,’ on the pattern of optimism


realism |ˈrēəˌlizəm|
noun
1 the attitude or practice of accepting a situation as it is and being prepared to deal with it accordingly : the summit was marked by a new mood of realism.
• the view that the subject matter of politics is political power, not matters of principle : political realism is the oldest approach to global politics.
2 the quality or fact of representing a person, thing, or situation accurately or in a way that is true to life : the earthy realism of Raimu's characters.
• (in art and literature) the movement or style of representing familiar things as they actually are. Often contrasted with idealism (sense 1).


LA MEG TENKTE... hmmmm!!!
2004 rykker ned til wankership
Selger Elland Road og Torp Arch
2007 Nedrykk til Hobby ligaen (????)
går mer eller mindre konk og mister 25 poeng i farten
2009/10 vi er fotsatt på hobby nivå...

mao - vi er ikke tilbake i PL tidligst 2012 muligens mye senere... ( 10 år eller mer kjære dere!!)


Så vi er dårlige en noen gang.. har ikke penger... ikke har vi eget stadion eller trenings anlegg
vi har mer eller mindre vært konkurs...MEN ALT ER BRA!!!???
Stallen er halvråtten og de beste er på vei ut døren...

Jeg mener selv jeg er en realist!!!

PLEASE KICK BATES OUT!!!! - Please please please... vi fortjener bedre!
Hvor er vår Messias...



Dennis

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #14 på: Mai 26, 2009, 20:38:10 »
Realismen stopper hvis du skylder på Bates ved at vi ikke eier Elland Road og Torp Arch. Eller om du skylder på han for at det ikke er millioner av egenkapital i klubben.

At Bates ikke har pengene til dyre spillere, er forsåvidt ikke hans skyld. Har du de pengene? Bates håpet nok i likhet med oss på en snarlig retur til PL og større inntekter, men slik gikk det ikke, mye skyldt dårlige manageransettelser (som han har skylda for). Men: Stod det folk i kø for å kjøpe Leeds United første gang han tok over? Andre? Du snakker om Messiasene, men hvor er de? Så langt er vi stuck med Bates, om vi vil eller ikke.

"Messias" aka en rikere eier håper vi alle skal komme inn, men hvor er de? Er ikke Leeds United en potensielt enorm merkevare? Flere tråder på dette forumet starter som en bestlling på ny eier, for så å spytte tilbake et argumentsløst "Bates-lovva" hvis noen prøver å argumentere for at det ikke kun går ann å rope på en ny eier. Så enkelt er det ikke.

Du fremstiller også som at vi forguder Bates fordi de aller fleste har lært av grunnene til at vi er der vi er, uten egen stadion og treningsanlegg. Og da mener jeg, tross dine tidligere opplistede meritter og fotballkunnskap, at du har misforstått stort. Skulle gjerne sett Randy Lerner eller en annen karismatisk type med pund i sekken eie Leeds jeg også, men så lenge Leeds ikke har pengene, kan vi ikke satse hardere. De fleste Leedssupportere elsker ikke Ken Bates, men klubben, og støtter den uavhengig enkeltspillere eller personell. Man kan likevel støtte enkelte tiltak, som en fornuftig økonomipolitikk.

Jeg har ikke lang økonomiutdanning så tilfredsstiller kanskje ikke kravene dine til å legge frem noe, men jeg prøver jeg meg med denne hypotetiske teorien. Vi ønsker 1 milliard til spillerkjøp, tilbakekjøp av stadion og treningsanlegg, men vi har bare 100 millioner tilgjengelig. Hva gjør vi med resten? Låner? Det er den klart mest ettespurte handlingen fra "deres" side. Greit nok, vi tar opp et stort lån i Royal Bank of Scotland eller wherever. Denne summen blir brukt på gode spillere, med forholdsvis høy lønn og tilbakekjøp av fasilitetene. Dermed har klubben et langt større grunnlag for opprykk, men så kommer plutselig banken på døren og lurer på hvor det blir av avdragene og ikke minst rentene på avdragene. Nei, de har vi ikke sier vi, fordi vi betalte de kronene til unggutter fra PL og de må jo ha pengene, må de ikke? Dessuten spiller vi kun i League One, der har vi ikke enorme inntekter fra Sky og publikumsoppmøte.

Satt på spissen og veldig simplifisert, men du forstår sikkert poenget.


"ALT ER BRA" spør du. Nei, det er det vel for steike ikke, vi ligger i tredje divisjon!

« Siste redigering: Mai 26, 2009, 20:51:45 av Mr Kaizer »
Marching on together!

jarle

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #15 på: Mai 26, 2009, 20:54:58 »
Vel - en måte å få Bates ut på hvis vi alle er enige om at han bør erstattes av en ny eier ville vært høylytte demonstrasjoner uten for ER - og ikke minst under kampene...

Desverre er det samme passive holdning i Leeds og blant fansen der som her på forumet...


Det er mye hyling her hver gang vi taper en kamp!!!
Men ingen evner å se langsiktig...

Hvorfor skal det snu nå??
Hvorfor?? - vi har dårligere spillere og dårligere liga plassering år for år... 6 år nå!!!

Men NÃ… snur det selvsagt!!!
sånn helt av seg selv... ( oi, jeg glemte at vi har fått en ny super manager... som så mange ganger før!!!)

3-4 tap på første 10 kamper neste år så er vi igang igjen!!!

Good luck!!!

mari

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #16 på: Mai 26, 2009, 21:03:11 »
Foreslår du benytter deg av dine ekstremt utviklede fotballkunnskaper og avventer litt nærmere seriestart før du konkluderer ;D

I tillegg tror jeg kanskje at 2 av de grønne og en av de røde lykkepillene er å anbefale i aften



 

Frode

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #17 på: Mai 26, 2009, 21:10:15 »
Jarle påpeker langt på vei fakta, og skepsisen er berettiget.  Frykter at vi (denne sommeren også) blir skuffet over nyanskaffelsene.  Selvfølgelig skal vi ikke falle noen dom i mai, men SKEPSISEN er berettiget!! 
 

jarle

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #18 på: Mai 26, 2009, 21:16:34 »
Mari - om du virkelig er kvinne...??? hold deg til noe du kan noe om.

Jeg konkluderer ikke med noen ting... men FAKTAENE er klare... desverre evner vedlig få å se klart!
Jeg har ikke opplevd maken til virkelighetsflukt...

Laget blir svekket år for år... liga possisjonen det samme... men hoi hvor det går!!!

mari

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #19 på: Mai 26, 2009, 21:23:20 »
Da har vi totalt forskjellig virkelighetsoppfatning. Noe som er greit nok.

Jeg ser for første gang siden O`Leary perioden konturene av et brukbart spillende Leeds lag. Som det tidvis har vært morsomt å se på i år. Lenge siden sist jeg oppfattet det slik.

Som i tillegg er dominert av unge fremadstormede spillere.

Beckford blir et savn, men jeg ser ikke bort fra at det også kan gi rom for en annen type spiss på topp. Som kanskje er noe mer venn med ballen og evner å få andre med i spillet. Beckford på sitt beste er stor.

Ganske trygg på opprykk neste år om vi beholder stammen i laget

Men jeg velger med dette å takke for meg her - dette forumet har blitt noe annet enn det jeg ønsker å benytte tid på.

Lykke til videre.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #20 på: Mai 26, 2009, 21:25:13 »
Vel - en måte å få Bates ut på hvis vi alle er enige om at han bør erstattes av en ny eier ville vært høylytte demonstrasjoner uten for ER - og ikke minst under kampene...

Desverre er det samme passive holdning i Leeds og blant fansen der som her på forumet...


Du kjenner historien om han ute  på E6'en som hørte på radioen om en bil som kjørte i feil retning. - Én, det e jo alle det...

Det er kanskje en grunn til at folk har den holdningen til Beckford-oppslaget. Det er vel ikke slik at titusenvis av Leedsfans foretrekker L1 fremfor opprykk???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #21 på: Mai 26, 2009, 21:28:20 »
Håper virkelig du overser latterlige innlegg som det overfor, mari.

Du er absolutt et flott bidrag til forumet med dine gode (dog for få  ;)) innlegg.

Jarle, ta deg en liten pause og en pust, nå er du i ferd med å tråkke over grensen - igjen.
« Siste redigering: Mai 26, 2009, 21:37:09 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #22 på: Mai 26, 2009, 21:33:24 »
Mari - om du virkelig er kvinne...??? hold deg til noe du kan noe om.

Jeg konkluderer ikke med noen ting... men FAKTAENE er klare... desverre evner vedlig få å se klart!
Jeg har ikke opplevd maken til virkelighetsflukt...

Laget blir svekket år for år... liga possisjonen det samme... men hoi hvor det går!!!
Med all respekt; din første setning er både unødvendig og langt over streken. Jeg tror alle har like stor rett til å "synse" her på OEF.
 Til Mari : Vi trenger også deg her, på lik linje med andre. Synes også at den info du gir oss om ungdommen i Leeds United er prisverdig. Håper at du fortsetter å skrive her.  :)
Super Leeds since 1968

jarle

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #23 på: Mai 26, 2009, 21:38:00 »
Jeg må le...

Mari svarte på mine saklige innlegg med forslag om at jeg skal ta lykkepiller!!!

Når jeg svarer tilbake... er jeg som er slem!!!



McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #24 på: Mai 26, 2009, 22:01:40 »
Så mye tullprat her inne nå, at underholdningsverdien på forumet aldri har vært så høy!

 :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #25 på: Mai 26, 2009, 22:08:41 »
Jeg må le...

Mari svarte på mine saklige innlegg med forslag om at jeg skal ta lykkepiller!!!

Når jeg svarer tilbake... er jeg som er slem!!!

Mari har antakelig lest Bates-exit-tråden din. Særlig saklig kan man ikke si du fremstod der? Når du slenger om deg at folk er kunnskapsløse, mangler utdanning og fotballmeritter, opplysning etc, så må du nesten forvente slike svar.

Selv mindre begavede mennesker som oss andre her inne liker ikke slik tiltale.
Marching on together!

Tom S

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #26 på: Mai 26, 2009, 22:15:19 »
PÃ… tide å ta sommerferie for enkelte leser eg....
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #27 på: Mai 26, 2009, 22:17:52 »
Jeg må le...

Mari svarte på mine saklige innlegg med forslag om at jeg skal ta lykkepiller!!!

Når jeg svarer tilbake... er jeg som er slem!!!




Kanskje om du leser dine egne innlegg siste tiden så skjønner du kvifor....?
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #28 på: Mai 26, 2009, 22:29:02 »
Vel - en måte å få Bates ut på hvis vi alle er enige om at han bør erstattes av en ny eier ville vært høylytte demonstrasjoner uten for ER - og ikke minst under kampene...

Desverre er det samme passive holdning i Leeds og blant fansen der som her på forumet...


Du kjenner historien om han ute  på E6'en som hørte på radioen om en bil som kjørte i feil retning. - Én, det e jo alle det...

Det er kanskje en grunn til at folk har den holdningen til Beckford-oppslaget. Det er vel ikke slik at titusenvis av Leedsfans foretrekker L1 fremfor opprykk???



Nice one!  :)


Tom S

Sv: Jajajajajaja. Leeds set for winning League one
« Svar #29 på: Mai 26, 2009, 22:30:23 »
Du kjenner historien om han ute  på E6'en som hørte på radioen om en bil som kjørte i feil retning. - Én, det e jo alle det...

Suveren, Asbjørn!
 :D :D :D
COME ON LEEDS !!