So far so good.....

Started by sveifors, July 06, 2009, 18:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Peters

Minner om at vi forsatt har 30 kamper igjen å spille i serien.... opprykket er ikke helt i boks  ::)
Men det ser unektelig lyst ut  ;D

Jon R

Og nå som vi virkelig er i dytten, satser vi på et Leyton Orient tar en "Wigan" på tirsdag. ;D
Jon R.

fmtj

Quote from: Peters on November 22, 2009, 17:44:51
Minner om at vi forsatt har 30 kamper igjen å spille i serien.... opprykket er ikke helt i boks  ::)

Det ser veldig bra ut- og i motsetning til mange sesonger før denne- gutta vinner når det er forventet seier til og med! Se på Millwall denne helgen, sjokktap hjemme mot Wycombe! Ikke lenge siden det kunne skjedd oss faktisk, men Grayson klarer å få gutta til å prestere jevnt nå! Deilig!!!! Rett og slett vikrker dette SOLID!
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Quote from: fmtj on November 23, 2009, 10:59:30

Det ser veldig bra ut- og i motsetning til mange sesonger før denne- gutta vinner når det er forventet seier til og med! Se på Millwall denne helgen, sjokktap hjemme mot Wycombe! Ikke lenge siden det kunne skjedd oss faktisk, men Grayson klarer å få gutta til å prestere jevnt nå! Deilig!!!! Rett og slett vikrker dette SOLID!
åh, tenk om vi kunne slippe å tenke på playoff i mai.At vi rett og slett hadde 100 poeng og at opprykket var sikret for lengst.Det hadde vært orgasmisk ;D

berlin

Quote from: DenHviteYeboah on November 23, 2009, 12:24:29
Quote from: fmtj on November 23, 2009, 10:59:30

åh, tenk om vi kunne slippe å tenke på playoff i mai.At vi rett og slett hadde 100 poeng og at opprykket var sikret for lengst.Det hadde vært orgasmisk ;D

Helt klart! Som en våt drøm ja!  ;)
Har ikke noe imot at de siste 4 ligakampene blir rene "oppvisningskamper" uten betydning for vårt opprykk.

Men ennå er det bare en drøm, første håp er at vi fortsatt holder 10 poeng ned til 3.plass når vi feirer nyttår, men en kamp til gode.

Anser fortsatt Norwich som opprykkskandidat nr 2, tipper de ligger på 2.plass pr nyttår.

DenHviteYeboah

før sesongen trodde jeg at Charlton,Norwich og Soton hadde bedre stall enn oss og kom til å være foran.Fikk en del pepper for det.Ser heldigvis ut som jeg tar feil :)MOT!

Asbjørn

Quote from: DenHviteYeboah on November 23, 2009, 12:42:39
før sesongen trodde jeg at Charlton,Norwich og Soton hadde bedre stall enn oss og kom til å være foran.Fikk en del pepper for det.Ser heldigvis ut som jeg tar feil :)MOT!

...og hermed gratuleres du med innlegg nr 500 :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Det er som skrevet på forumet her inne , at det er mange kamper igjen å spille . Men at vi er flere hakk mere stabile i år enn tiligere sesonger er vel noe alle skjønner, i hverfall vi som holder med Leeds . Vi har spillere i troppen nå som tar ansvar , og spillere som kan komme inn på laget og gjøre en god jobb hvis nøkkelspillere er ute med skader eller for mange gule-røde kort, Grayson har vært heldig med lån kjøp av spillere som hever laget betraktelig så langt i sesongen . I HOPE THIS WILL LAST ALL SEASON LONG  ;D LEEDS4EVER.

columbi

Med nesten 2,44 poeng i snitt tilsier det 112 poeng når sesongen er over. Vi kan iallefall håpe på en like god fortsettelse. Jeg tror med god poenghøst ut over jule- og nyttårskampene vil mye være gjort.
Det eneste som bekymrer meg litt at det er kun Beckford og Johnsen som scorer mye mål.

baste

Quote from: Jon R on November 22, 2009, 19:08:39
Og nå som vi virkelig er i dytten, satser vi på et Leyton Orient tar en "Wigan" på tirsdag. ;D

At de scorer ett bortemål, som skulle vært annulert????

Håper heller LEEDS tar en "Spurs"  ;D

Rudi G.

So far, 2,47 poeng i snitt, so good  8)

baste

Quote from: Rudi G. on November 24, 2009, 22:58:51
So far, 2,47 poeng i snitt, so good  8)

Det er helt RÃ...TT... Marching on together

Rudi G.

So far, 2,5 poeng i snitt, so good 8)

Tom S

COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Quote from: Tom S on December 01, 2009, 22:49:19
35-8

Kun Chelsea, med 36-8, har bedre i hele ligasystemet.

Rudi G.

So far, 2,38 poeng i snitt, so good

upwego

Vi som er verdens beste supportere av verdens beste klubb, er akkurat nå i gjennomsnitt verdens lykkeligste tilhengerskare!  ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Rudi G.

Vi har nå 50 poeng etter 21 kamper og har scort 38 mål og har sluppet inn kun 10 mål. På bortebane har vi bare sluppet inn 4 mål på 10 kamper og det er nok dette som som er hovedgrunnen for vår tabellplassering. Med toppet forsvar er vi bunnsolide bak men jeg tror også nivået på de aller fleste angrepsspillerene til våre konkurenter i L1 ikke er all verden.

Vi har vel i det siste hvert igjennom en "down" periode men kampen i går mot Southamton var bunnsolide, ref. SG, og vi får håpe dette var vendepunktet i formkurven og at vi nå klarer å øke luken til lagene under oss ytterligere. At vi denne sesongen kommer til å rykke opp er jeg overbevist om.

Jeg har troen!

ollan

Ollan

Tom S

COME ON LEEDS !!

testo

General statistics

Leeds United
League One 2009/2010 

Total  Home Away

Wins                                                               15  8  7
Losses                                                              1  0  1
Draws                                                               5  3  2
Clean sheets                                                     13  6  7
Avg. goals per match                                       1.81  2  1.6
Avg. goals conceded per match                         0.48  0.55  0.4
Rank                                                             1   

Biggest victory                                               4 - 0, vs Yeovil Town 
Biggest defeat                                                2 - 1, vs Millwall 
Average age squad                                         26.34
Average time first goal scored                           37.22
Average time first goal conceded                       52.88
Failed to score                                                3

..Scoring minutes

Leeds United
League One 2009/2010

0-10                                    7.89% (3)
10-20                                  13.16% (5)
20-30                                   5.26% (2)
30-40                                  10.53% (4)
40-50                                  10.53% (4)
50-60                                    2.63% (1) PÃ... tide å våkne opp  ;D
60-70                                  13.16% (5)
70-80                                    5.26% (2)
80-90                                  23.68% (9) Ikke rart vi sliter med nervene  8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

So far, 2,41 poeng i snitt, so good.

Vi har økt med to poeng til 2. plassen og leder nå med 6 poeng og en kamp mindre spilt, men det visste dere vel ;D

columbi

Nå tror jeg kun det er skader på flere nøkkelspillere som kan frata oss topp-plassen når sesongen er over. Alt ser bra ut selv om Norwich har en utrolig flyt for tiden, men de kommer helt sikkert til å gå på poengtap etterhvert de også. At 2-3 lag presser oss med tanke på direkte opprykk vil være en enda sterkere motivasjon for å prestere for hver eneste kamp. Synes Simon G virker bra på å holde laget samlet, jfr ukens samtale med Beckford og 2 nye mål i dag.

Tom S

COME ON LEEDS !!

jarle

So far... so f*cking good!!!

Geiremann

Quote from: columbi on December 26, 2009, 20:28:59
Nå tror jeg kun det er skader på flere nøkkelspillere som kan frata oss topp-plassen når sesongen er over. Alt ser bra ut selv om Norwich har en utrolig flyt for tiden, men de kommer helt sikkert til å gå på poengtap etterhvert de også. At 2-3 lag presser oss med tanke på direkte opprykk vil være en enda sterkere motivasjon for å prestere for hver eneste kamp. Synes Simon G virker bra på å holde laget samlet, jfr ukens samtale med Beckford og 2 nye mål i dag.

Enig med columbi, men jeg tror vi skal mangle veldig mange nøkkelspillere for ikke å rykke opp. I løpet av høsten har vi manglet mange av de som har vært gode i år, Higgs, Naylor, Kisnorbo, Johnson og Becchio. Og i tillegg så har det vist seg at når Beckford ikke har levert i enkelte kamper så har det alltid dukket opp noen andre som har skåret. Bredden er stor og det er Graysons klokskap også. Vi rykker opp!
Member of "The Peterborough eight".

upwego

Du har rett, Geiremann! Bredden er solid, vi synes å ha utmerket cover over heile linja, og uansett motstander slipper vi nesten ikke inn mål. Det siste er alltid et strålende utgangspunkt, for sjansene kommer - i hver eneste kamp, og vi har vist at vi har mange som kan putte på!  ;D

Slik vi har fremstått så langt, tror jeg faktisk at dette mannskapet hadde hevdet seg veldig bra i The Championship. Leicester har vel vist at suveren League 1 topp er godt rustet til CCC...
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Rudi G.

So far, 2,43 poeng i snitt, so good.

berlin

Quote from: Rudi G. on December 28, 2009, 15:06:43
So far, 2,43 poeng i snitt, so good.

Alt under 3 er revva! Mer enn 3, ja da snakker vi magi!  ;D