EX-SPILLER: Patrick Kisnorbo

Started by Killa, July 22, 2009, 14:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: Leedsfan on June 15, 2011, 06:57:06
Quote from: Jon R on June 14, 2011, 22:19:20
Quote from: Bredinho on June 14, 2011, 17:56:05
h.b.. keffø ska du snu alle tråda om til bates(gnomen/gnomefar so du seie)-diskusjona?

Og hvorfor gidder folk å hive seg på de samme diskusjonene gang på gang?  ::)

Husker forresten forumet i fjor sommer. Nesten enhver tråd ble for og imot Bates diskusjoner som igjen utviklet seg til krangel og fokus på debattanter fremfor klubb. Tror ikke vi gidder en gjentagelse av det, så irrelevante Bates innlegg i feil tråd kommer jeg til å ha lav terskel for å slette uten forvarsel.  >:(

Hvorfor gjør ikke moderatorene "jobben" sin slik at dette ikke skjer. Er det for mye å gjøre for dere så burde det jo utnevnes flere moderatorer. Utnevn gjerne et par terminatorer i samme slengen.... ::)

Gjør vi ikke jobben? Tror det ble moderert over en lav sko i hele juli og halve august. Det er allikevel ikke slik at moderatorer henger rundt her inne til enhver tid. Ikke er vi spesielt begeistret for å være barnehageonkler på deltid heller. :o :o

Tilbake til topic: Håper inderlig Kisnorbo blir. Tospann med O Brien kan bli veldig bra!  :)
Jon R.

p0ndus

Håper virkelig mannen blir men må jo forsvare plassen han og. Bilden av han med bandasjen på hodet vil uansett være et minne for ever. Noen burde faktisk lage en t-skjorte med det motivet på.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

baste

Håper Kisnorbo blir fit for figth, tror han vil bli meget viktig spiller. Har det som trengs, med mindre skaden har satt han alt for langt tilbake. Guts og innsats, klok spiller. Men vi må ha noen nye sign og snart  ::)

Marching on together

Per-Stian

Quote from: baste on July 04, 2011, 10:26:51
Håper Kisnorbo blir fit for figth, tror han vil bli meget viktig spiller. Har det som trengs, med mindre skaden har satt han alt for langt tilbake. Guts og innsats, klok spiller. Men vi må ha noen nye sign og snart  ::)

Marching on together

Heilt einig, Baste, Kisnorbo kan bli vår mest verdifulle spelar komande sesong dersom han kjem tilbake for full maskin. Men vi treng sårt ein nummer 1 bakerst!

auren

Jeg synes Kisnorbo blir vel overhypet av fansen. Han var veldig god for oss den ene sesongen han spilte i L1. Men dette er altså en spiller som aldri har spilt i PL (dog han har spilt i den øverste ligaen i Skottland for Hearts). Noen vil nok betegne ham som "rask" pga dette.

For min del tror jeg Kissa er en habil CCC-stopper, men kanskje ikke god nok for den øverste ligaen? Derfor er det fornuftig å "bare" tilby han en ett års kontrakt, også med tanke på skadesituasjonen hans.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Glory Glory Leeds United:

Patrick Kisnorbo was poised to resume training with Leeds United today, with boss Simon Grayson insisting the defender is happy with his contractual arrangement.Kisnorbo was due at United’s Thorp Arch training ground this morning after a weekend dominated by talk of rival interest in the Australian international.
Crystal Palace are rumoured to be lining up an offer for the centre-back, whose two-year contract at Elland Road expired last Thursday, and have joined Brighton in tracking the 30-year-old.
Leeds offered Kisnorbo a short-term deal at the start of the summer and want him to prove his fitness after a 13-month fight against a ruptured Achilles tendon.Grayson, however, wants to tie the defender to a longer deal at the end of pre-season and United’s manager said Kisnorbo, who is technically a free agent, had no complaint with the club’s approach.

“Paddy recognises the loyalty we’ve shown in him,” Grayson said. “He realises we can’t afford to take a punt on a two-year contract, and neither can any other team. When a player’s been out for as long as he has, you can’t run that risk â€" unless you’ve got bundles of cash and you’re not worried about losing X-amount off your budget.

“Paddy’s aware of that and that’s why it’s all been very open. If he proves his fitness then there’ll be a deal to be done, I’m sure of it.”

Grayson plans to involve Kisnorbo in United’s friendlies and expects to have the Australian fit and available for the start of the Championship term.

“If everything goes to plan and he doesn’t have any setbacks then I see him being involved in the whole of pre-season,” Grayson stressed.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kendo

Bla,bla,bla hvis crystal palace gir han 2-3 år kontrakt så går han ditt,det er vel forhandliger mellom Paddy og Crystal eller er det ikke?

Gufrias

Quote from: kendo on July 04, 2011, 12:03:15
Bla,bla,bla hvis crystal palace gir han 2-3 år kontrakt så går han ditt,det er vel forhandliger mellom Paddy og Crystal eller er det ikke?
Det går rykter om at Palace er interessert i ham. Mer vet vi ikke.

SDalen

Har ikke hørt noe mere om ryktene angående Palace, men jeg håper og tror at Paddy blir, og at han bidrar til å løfte laget neste sessong! Jeg håper bare inderlig ikke at han skulle på noen måte slå opp skaden igjen, håper han ikke blir brukt før han er virkelig fit.
Rogaland whites!

Mats-

Vi bør selge Paddy hvis det ligger en bra sum på bordet. Han er en fantastisk spiller når han er fit, men dessverre lider han av Woodgate syndromet. Han er damaged goods og vil mest sannsynlig ikke holde ut mer enn maksimalt 1/3 av sesongen. Jeg håper selvsagt at jeg tar feil angående skaden(e)

h.b

Quote from: Mats- on July 06, 2011, 19:19:48
Vi bør selge Paddy hvis det ligger en bra sum på bordet. Han er en fantastisk spiller når han er fit, men dessverre lider han av Woodgate syndromet. Han er damaged goods og vil mest sannsynlig ikke holde ut mer enn maksimalt 1/3 av sesongen. Jeg håper selvsagt at jeg tar feil angående skaden(e)

Paddy er uten kontrakt. Og dermed får vi ikke noe for ham

Joe Jordan

Quote from: h.b on July 06, 2011, 19:39:04
Quote from: Mats- on July 06, 2011, 19:19:48

Paddy er uten kontrakt. Og dermed får vi ikke noe for ham

That's a fact. Håper Paddy er tilbake i form men egentlig ser jeg det som utopi at han skal være i nærheten av å holde i en hel sesong.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Quote from: auren on July 10, 2011, 11:37:21
Da har Kissa signert ny 2-års kontrakt:

http://www.leedsunited.com/news/20110710/paddy-signs-new-united-deal_2247585_2389725

auren

Jøss, trudde ikke at han skulle få en så lang kontrakt, men dette var en god nyhet. Holder han seg skadefri, så trur jeg at han vil bli en viktig spiller for oss de to neste sesongene. 
Endre

Peter7

Da har han tydeligvis "proved his fitness" og er en aktuell 1. lagsspiller neste sesong. Bør vel selge en av de 4 andre før vi kjøper en ny midtstopper, da.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Hobben

Rogaland Whites

samadhi

Quote from: Peter7 on July 10, 2011, 12:04:20
Da har han tydeligvis "proved his fitness" og er en aktuell 1. lagsspiller neste sesong. Bør vel selge en av de 4 andre før vi kjøper en ny midtstopper, da.

Tviler på at midtstopper står øverst på listen nå. Grayson er trolig fornøyd med O`Brien, Kisnorbo, Bruce, Bromby og Lees som alternativ. Samtidig som kanskje er tilfreds med Parker, White og Bessone på venstreback.

Men glimrende at Kisnorbo har signert. Blir han vår kaptein 2011/12?
marching on together,
derudaf forever...

Stifler

“He realises we can’t afford to take a punt on a two-year contract, and neither can any other team. When a player’s been out for as long as he has, you can’t run that risk â€" unless you’ve got bundles of cash and you’re not worried about losing X-amount off your budget.

hehe!

Ellers var dette en herlig nyhet:)
-Nr 2 er den første taperen-

Gufrias

Håkon

da er det bare å håpe at han blir klar til å ta den viktige midtstopper plassen.
dette gir håp om en bedre bakrekke!
Leeds for alltid

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Trur dette har vært klart en tid og det kommer nå for å "kaste et kjøttbein" til fansen. Er redd det ikke blir noen nye signeringer, som fansen liker på en liten tid enda... Det at det er hele 24 spillere med til Skotland, leser jeg som om det ikke blir noen nye spillere i løpet av den treningsleiren. Men det kommer, trur minst 5 nye spillere kommer til Leeds før slutten av august. 3 fra Premier leauge på lån og to på free transfers. Ingen kilder, kun magefølelse  ;)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

nord

Joe Jordan

Gode nyheter dette. Paddy må tydeligvis ha vist at han er full fart på vei tilbake og velkommen skal han være! En av mine favorittspillere i dagens stall.

Cherry

blir som en klin ny signering...nå ble jeg glad!

DanskLeedsGut

Kisnorbo og O'Brien bliver et godt makkerpar næste sæson!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_i_have_unfinished_business_kisnorbo_interview_1_3579708

Intervju i YEP med Kong Kisnorbo!! Har ting å utrette i Leeds United sier han!!! Kom igjen Kisnorbo- lever varene og det vil gå deg godt i denne klubben!!
Yeboahs vitne

Hobben

Quote from: fmtj on July 15, 2011, 12:31:31
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_i_have_unfinished_business_kisnorbo_interview_1_3579708

Intervju i YEP med Kong Kisnorbo!! Har ting å utrette i Leeds United sier han!!! Kom igjen Kisnorbo- lever varene og det vil gå deg godt i denne klubben!!

Man må jo bare like denne karen!!!
Rogaland Whites