Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372320 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Per-Stian

Sv: Takeover
« Svar #660 på: Mai 31, 2012, 23:36:48 »
Eit augevitne (gjengitt på den internasjonale Facebook-gruppa) påstår å ha møtt på Doug Ellis og eit kobbel av andre velkledde, britiske menn utanfor Elland Road tidlegare i dag!

MacMurder

Sv: Takeover
« Svar #661 på: Mai 31, 2012, 23:45:31 »
"Deadly Doug"! !!!!!!! ;D ;D ;D
Han er 88 år gammel og trakk seg fra Villa grunnet dårlig helse og oppkjøpet av Yankeene for 6 år siden. Like umåtelig populær blandt Villa fansen som Bates er i Leeds.

lojosang

Sv: Takeover
« Svar #662 på: Mai 31, 2012, 23:50:16 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
De hjerteligste gratulasjoner med lille Larry

Haha! Larry! Den skal jeg huske. Takk til alle for gratulasjoner. Forstår at det ikke var en passende tråd, men på en måte har jeg levd i denne tråden de siste dagene. Det ser ikke ut til at lille Simon vil endre det faktum totalt.

Het ikke vår forrige manager Neil?  :)

Gratulerer med ny spiss eller keeper.
- Leif Olav

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #663 på: Juni 01, 2012, 06:51:55 »

rober

Sv: Takeover
« Svar #664 på: Juni 01, 2012, 09:14:21 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gratulerer så mye! :)

J-R

Sv: Takeover
« Svar #665 på: Juni 01, 2012, 10:10:14 »
MOT!

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #666 på: Juni 01, 2012, 10:22:36 »
Stille før stormen?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #667 på: Juni 01, 2012, 10:41:05 »
Skjer kanskje ikke allverden akkurat nå.
Harvey er borte noen dager på Liga-konferansen som for anledningen holdes i Portugal, men amerikanerne vurderer neste trekk.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-wait-on-harvey-to-resume-investment-discussions-1-4606253

Phil Hay tror det tar seg opp igjen til uka, og håper at ting skal være avklart innen Neil Warnock returnerer fra ferien.

så jeg tror vi går en rolig helg i møte, og F5-tasten kan få hvile litt  :)
The future's so White I've got to wear shades 8)

ollan

Sv: Takeover
« Svar #668 på: Juni 01, 2012, 10:51:17 »
Eit augevitne (gjengitt på den internasjonale Facebook-gruppa) påstår å ha møtt på Doug Ellis og eit kobbel av andre velkledde, britiske menn utanfor Elland Road tidlegare i dag!

Skal vel være gammelmanns lunch da :D
Ollan

MrK

Sv: Takeover
« Svar #669 på: Juni 01, 2012, 10:56:21 »
Gentlemans lunch - Ole!!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Annesj

Sv: Takeover
« Svar #670 på: Juni 01, 2012, 11:03:52 »
F5 knappen må byttes iløpet av helga tenker jeg. Den holder ikke en uke til som denna  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #671 på: Juni 01, 2012, 11:41:20 »
Dette skal visstnok være mannen med pengene fra US:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_C._Griffin

....har penger da!  :D
 

DirkGently

Sv: Takeover
« Svar #672 på: Juni 01, 2012, 12:00:58 »
Dette skal visstnok være mannen med pengene fra US:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_C._Griffin

....har penger da!  :D

Andrew Haigh‏@AndrewHaigh

Just had it confirmed Chicago-based billionaire Kenneth Griffin and his company Citadel LLC are NOT the American group in talks with #lufc


raggen

Sv: Takeover
« Svar #673 på: Juni 01, 2012, 12:03:45 »
Dette skal visstnok være mannen med pengene fra US:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_C._Griffin

....har penger da!  :D

Andrew Haigh‏@AndrewHaigh

Just had it confirmed Chicago-based billionaire Kenneth Griffin and his company Citadel LLC are NOT the American group in talks with #lufc


Renner vel ut i sanden of bates fortsetter .... redd dett  ender i skuffelse for oss alle:/
Forever Leeds United!!!!!!!!

job

Sv: Takeover
« Svar #674 på: Juni 01, 2012, 12:08:46 »
Dette skal visstnok være mannen med pengene fra US:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_C._Griffin

....har penger da!  :D

Andrew Haigh‏@AndrewHaigh

Just had it confirmed Chicago-based billionaire Kenneth Griffin and his company Citadel LLC are NOT the American group in talks with #lufc


Renner vel ut i sanden of bates fortsetter .... redd dett  ender i skuffelse for oss alle:/

No news are bad news
Marching on together!                               Siden 1970

Bjorn

Sv: Takeover
« Svar #675 på: Juni 01, 2012, 12:25:17 »
Dette skal visstnok være mannen med pengene fra US:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_C._Griffin

....har penger da!  :D

Andrew Haigh‏@AndrewHaigh

Just had it confirmed Chicago-based billionaire Kenneth Griffin and his company Citadel LLC are NOT the American group in talks with #lufc




Ordet confirmed er vel et løst begrep i denne tråden og saken generellt?  ;D
Marching On! 4276

DirkGently

Sv: Takeover
« Svar #676 på: Juni 01, 2012, 12:26:27 »
Off-topic:

Ny her, så jeg lurte på om en link til e-mail-adressen min er synlig for andre på mitt innlegg? Jeg har satt den som skjult i profilen, men jeg får opp linken når jeg ser mine egne postinger.

Ellers, så er det ikke helt "koscher" at jeg fikk passordet mitt i bekreftelsesmailen fra Luscos når jeg signet opp. Dette betyr at siten lagrer passordet mitt (istedenfor en hash av det).

Glenn K

Sv: Takeover
« Svar #677 på: Juni 01, 2012, 12:31:58 »
Off-topic:

Ny her, så jeg lurte på om en link til e-mail-adressen min er synlig for andre på mitt innlegg? Jeg har satt den som skjult i profilen, men jeg får opp linken når jeg ser mine egne postinger.

Ellers, så er det ikke helt "koscher" at jeg fikk passordet mitt i bekreftelsesmailen fra Luscos når jeg signet opp. Dette betyr at siten lagrer passordet mitt (istedenfor en hash av det).

Kommer ikke opp noen e-mail her nei

DirkGently

Sv: Takeover
« Svar #678 på: Juni 01, 2012, 12:34:07 »
Off-topic:

Ny her, så jeg lurte på om en link til e-mail-adressen min er synlig for andre på mitt innlegg? Jeg har satt den som skjult i profilen, men jeg får opp linken når jeg ser mine egne postinger.

Ellers, så er det ikke helt "koscher" at jeg fikk passordet mitt i bekreftelsesmailen fra Luscos når jeg signet opp. Dette betyr at siten lagrer passordet mitt (istedenfor en hash av det).

Kommer ikke opp noen e-mail her nei

Takk for svar!

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #679 på: Juni 01, 2012, 12:37:00 »
Dette skal visstnok være mannen med pengene fra US:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_C._Griffin

....har penger da!  :D

Andrew Haigh‏@AndrewHaigh

Just had it confirmed Chicago-based billionaire Kenneth Griffin and his company Citadel LLC are NOT the American group in talks with #lufc


Renner vel ut i sanden of bates fortsetter .... redd dett  ender i skuffelse for oss alle:/

Det er ikke "confimred" at det renner ut i sanden - at det ikke er noen forhandlinger.  Dette betyr bare at pressen (og andre) ikke har klart å gjette hvem denne gruppen er.

Leeds United har bekreftet at de er i forhandlinger "regarding investment for the long-term future".  Det regner jeg med stemmer.  Den hemningsløse spekuleringen på nettet gir indikasjon om hvordan disse forhandlingene utvikler seg.  Den indikerer bare at det er enorm interesse for klubben Leeds United.

Slapp av.  Dette tror jeg det kommer noe godt ut av.
 

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #680 på: Juni 01, 2012, 12:37:29 »
Det er ikke "confimred" at det renner ut i sanden - at det ikke er noen forhandlinger.  Dette betyr bare at pressen (og andre) ikke har klart å gjette hvem denne gruppen er.

Leeds United har bekreftet at de er i forhandlinger "regarding investment for the long-term future".  Det regner jeg med stemmer.  Den hemningsløse spekuleringen på nettet gir ingen indikasjon om hvordan disse forhandlingene utvikler seg.  Den indikerer bare at det er enorm interesse for klubben Leeds United.

Slapp av.  Dette tror jeg det kommer noe godt ut av.
« Siste redigering: Juni 01, 2012, 12:39:09 av Erik M »
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #681 på: Juni 01, 2012, 12:58:51 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-talks-harvey-s-aiming-to-do-a-deal-1-4606265


Amerikanere, men ingen vet hvem. Harvey flyr hjem for å snakke med dem enda han er i Portugal på Football League møte der han er styremedlem.....
Yeboahs vitne

rober

Sv: Takeover
« Svar #682 på: Juni 01, 2012, 13:09:03 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-talks-harvey-s-aiming-to-do-a-deal-1-4606265


Amerikanere, men ingen vet hvem. Harvey flyr hjem for å snakke med dem enda han er i Portugal på Football League møte der han er styremedlem.....

Da er det bare å ta helg, og håpe at det skjer noe løpet av neste uke.

Spennende blir det uansett.

MOT!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #683 på: Juni 01, 2012, 13:22:29 »
Dette er utrolig spennende og det ville vært fantastisk om det endelig skjedde noe for oss også, f, eks en svær pengebinge til å bruke....
Yeboahs vitne

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #684 på: Juni 01, 2012, 13:26:38 »
Så jeg spør folket - hvem ville dere foretrukket - Kuwait-basert eier med tilsynelatende bunnløs binge eller amerikans-basert eier med nesten bunnløs binge?

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #685 på: Juni 01, 2012, 13:52:47 »
Så jeg spør folket - hvem ville dere foretrukket - Kuwait-basert eier med tilsynelatende bunnløs binge eller amerikans-basert eier med nesten bunnløs binge?

Moneyball...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: Takeover
« Svar #686 på: Juni 01, 2012, 13:53:57 »
Kuwait'ern var usikker på om han hadde kjøpt Leeds eller Forest.  Say no more.
 

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #687 på: Juni 01, 2012, 13:54:37 »
Noen som skjønner seg på fotball hadde vært å foretrekke....... ;)
 

DagSigg

Sv: Takeover
« Svar #688 på: Juni 01, 2012, 13:58:35 »
Så jeg spør folket - hvem ville dere foretrukket - Kuwait-basert eier med tilsynelatende bunnløs binge eller amerikans-basert eier med nesten bunnløs binge?

Samme f... om de vil bruke litt peng  ;D
MEN drømmen hadde vært en eller annen med hjerte for klubben og som ikke bare så på det som en invistering eller avskriving. Da jeg ikke kan se noen flyvenede griser utenfor kontoret er det vel lite sansynelig...

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #689 på: Juni 01, 2012, 14:07:35 »
Kuwait'ern var usikker på om han hadde kjøpt Leeds eller Forest.  Say no more.
Forslag: Kuwaitern gir alle penga til Eddie Gray, så kan han være styreformann :)