Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1371857 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

ollan

Sv: Takeover
« Svar #1650 på: Juli 19, 2012, 09:47:16 »
Etter å ha bodd og jobbet i midt østen kan jeg med sikkerhet si at det foregår buisniess uanseet  rammadan eller ikke......  ;)
Ollan

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #1651 på: Juli 19, 2012, 12:19:41 »
....i % nå:  95/5 !!!!!!!

...ser ut som Bates kjenner alderen.....han er blitt mildere....men først når dette er offentlig
tør jeg tro på dette endelig!

Bates har det siste året vist tydelige tegn på at alder og sykdom har svekket han intellektuelt.  Jeg tror han kjenner at nok er nok nå og at driften av Leeds United krever mer enn han kan makte. Etter dette siste utspillet føler jeg meg 100 % sikker på at Bates æraen endelig er over. Spenningen nå ligger i hva slags mennesker som tar over styringen av klubben.

Vi vet vi har....
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1652 på: Juli 19, 2012, 13:52:15 »
 :( lei av å vente.... >:( :(
Yeboahs vitne

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1653 på: Juli 19, 2012, 14:33:17 »
....i % nå:  95/5 !!!!!!!

...ser ut som Bates kjenner alderen.....han er blitt mildere....men først når dette er offentlig
tør jeg tro på dette endelig!

Bates har det siste året vist tydelige tegn på at alder og sykdom har svekket han intellektuelt.  Jeg tror han kjenner at nok er nok nå og at driften av Leeds United krever mer enn han kan makte. Etter dette siste utspillet føler jeg meg 100 % sikker på at Bates æraen endelig er over. Spenningen nå ligger i hva slags mennesker som tar over styringen av klubben.

Vi vet vi har....

Og det altfor godt...

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #1654 på: Juli 19, 2012, 16:41:06 »
Jeg skal nå på 3x Bruce Springsteen og har ikke tilgang til interentt på en uke. Jeg regner med noe har skjedd når jeg kommer tilbake!  ;D  ;D  ;D
Leksvik whites

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1655 på: Juli 19, 2012, 18:03:11 »
....i % nå:  95/5 !!!!!!!

...ser ut som Bates kjenner alderen.....han er blitt mildere....men først når dette er offentlig
tør jeg tro på dette endelig!

Bates har det siste året vist tydelige tegn på at alder og sykdom har svekket han intellektuelt.  Jeg tror han kjenner at nok er nok nå og at driften av Leeds United krever mer enn han kan makte. Etter dette siste utspillet føler jeg meg 100 % sikker på at Bates æraen endelig er over. Spenningen nå ligger i hva slags mennesker som tar over styringen av klubben.

Vi vet HVA vi har....
..men ikke HVEM vi får....

 

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1656 på: Juli 19, 2012, 20:03:30 »
TSS

Sitat
New Company Registered As LUFC Near Takeover Completion?
posted July 19, 2012 / 0 Comments
Elland Road

A new company, enticingly named Leeds United Vision Ltd., was registered yesterday fuelling speculation that Leeds United’s takeover is finally nearing completion.

The company has only one director listed, a Mr. Keith Allen. Keith Allen is not the father of Lily Allen and singer of irritating England anthem Vindaloo, but the husband of current Leeds United director Yvonne.

The purpose of the new company he’s registered is open to debate. Some think it’s connected to LUTV but It seems strange that the current owners would be restructuring the company at a time when they’re trying to sell it.

If this is takeover-related, it’s also strange that they’ve used ‘Leeds United’ in the name of the company after so much secrecy. Anyone with the ability to use a computer can search records of listed companies, so it was an absolute certainty that someone would spot this.

The most popular theory is that the new company has been registered to facilitate the takeover. The confusing ownership of Leeds United currently spans several listed companies, so it could be that Ken Bates et al. are merging these companies to make the sale easier. This theory isn’t without it’s holes however, the most obvious of which is that Ken Bates isn’t named in the registration.

Another popular theory is that the company has been set-up by our new owners. This could make sense as Nottingham Forest’s new owners also registered a new company before they were taken over, but in their case, Al-Hasawi – the man who eventually took over – was listed as the director.

No offence to Mr. Keith Allen, but as far as Leeds United goes, he seems to be a complete nobody. Just a retired man who happens to be married to our director. Maybe his name was used simply because it maintains privacy? If that is the case, then the only party who would benefit from that privacy is the new owners. After all, we already know who Ken Bates is. Unfortunately.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1657 på: Juli 20, 2012, 00:05:31 »
Really funny...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1658 på: Juli 20, 2012, 00:18:26 »

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #1659 på: Juli 20, 2012, 08:05:25 »
Leeds United Vision Limited  :-\

Akkurat hva Bates burde ha kalt sitt eierselskap.
Hekta på Leeds siden 1974

stian

Sv: Takeover
« Svar #1660 på: Juli 20, 2012, 08:59:33 »
Leeds United Vision Limited  :-\

Akkurat hva Bates burde ha kalt sitt eierselskap.

Hehe, Kunne vært flere datterselskaper i det konsernet
"Leeds United Funding limited"
"... Ownership Transparency Limited"
"... Regulatory Compliance Limited"
"... Dental Hygiene Limited"

Osv, osv, osv

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #1661 på: Juli 20, 2012, 09:27:35 »
Skjer det i dag? :o

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #1662 på: Juli 20, 2012, 09:31:07 »

arneg

Sv: Takeover
« Svar #1663 på: Juli 20, 2012, 09:34:01 »
Skjer det i dag? :o

Nei.

Skjer i dag, små tegn på sosiale media og manageren for motstanderlaget vårt i dag uttalte at han hadde hørt at det skjer før dagens kamp.  Derfor White er oppfordra til å vente til mandag med å bestemme seg for klubb.  Jeg har riktignok tatt feil før....
 

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #1664 på: Juli 20, 2012, 09:37:38 »
Skjer det i dag? :o

Nei.

Skjer i dag, små tegn på sosiale media og manageren for motstanderlaget vårt i dag uttalte at han hadde hørt at det skjer før dagens kamp.  Derfor White er oppfordra til å vente til mandag med å bestemme seg for klubb.  Jeg har riktignok tatt feil før....

Tviler på at Parsley vet noe som helst om takeoveren til Leeds  ::)
Når det er sagt, så tror jeg at det skjer idag.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tjalla

Sv: Takeover
« Svar #1665 på: Juli 20, 2012, 09:56:51 »
Skjer det i dag? :o

Nei.

Skjer i dag, små tegn på sosiale media og manageren for motstanderlaget vårt i dag uttalte at han hadde hørt at det skjer før dagens kamp.  Derfor White er oppfordra til å vente til mandag med å bestemme seg for klubb.  Jeg har riktignok tatt feil før....

Tviler på at Parsley vet noe som helst om takeoveren til Leeds  ::)
Når det er sagt, så tror jeg at det skjer idag.

Hmm, Ulv, ulv! hehe
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #1666 på: Juli 20, 2012, 11:16:21 »
Skjer det i dag? :o

Nei.

Skjer i dag, små tegn på sosiale media og manageren for motstanderlaget vårt i dag uttalte at han hadde hørt at det skjer før dagens kamp.  Derfor White er oppfordra til å vente til mandag med å bestemme seg for klubb.  Jeg har riktignok tatt feil før....

Tviler på at Parsley vet noe som helst om takeoveren til Leeds  ::)
Når det er sagt, så tror jeg at det skjer idag.

Ja, det er jo fredag igjen :-\

Og nå er det 4 uker til sesongstart. Det hadde vært greit å få konse på fotballen nå, både for oss og laget.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1667 på: Juli 20, 2012, 11:25:54 »
Jeg tror vi får vite det på mandag.

fjellhaugen

Sv: Takeover
« Svar #1668 på: Juli 20, 2012, 12:06:33 »
Jeg tror vi får vite det på mandag.

mandag 05. november..... :P

#leiavdettenå
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

SveinArve

Sv: Takeover
« Svar #1669 på: Juli 20, 2012, 12:17:27 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/non-league-football/farsley-afc-v-leeds-united-parsley-expecting-plenty-of-friendly-fire-1-4756893

“There’s also a lot happening down at Elland Road at the moment and hopefully there’s some news on that before the fixture comes which would really nail the event for us.

“I expect something to happen before the game from what I’ve heard.”
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

rober

Sv: Takeover
« Svar #1670 på: Juli 20, 2012, 13:15:45 »

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #1671 på: Juli 20, 2012, 14:06:53 »

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #1672 på: Juli 20, 2012, 14:37:13 »
TTT...Ting Tar Tid......og dette er jo ikke noe kolonialkjøp som man vet.
Utrolig mye å nøste opp i, men de har tatt seg god tid nå -og enten d er Ramadan som er
den utløsende faktor for kontrakten, eller rett & slett beslutmingsprosessen internt
i denne "Eiergruppen" ....så går dette bra!

Hold ut!  Svar kommer....
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #1673 på: Juli 20, 2012, 17:00:40 »
 :(....lei av å vente..... >:( :(!!!
Yeboahs vitne

nord

Sv: Takeover
« Svar #1674 på: Juli 20, 2012, 17:47:32 »
Kan vi måske sige at vi kan være stolte af at ingenting lækker ud og at vi har en proff. indstilling til denne sagen ?
 

Drentz

Sv: Takeover
« Svar #1675 på: Juli 20, 2012, 19:25:27 »
Kan vi måske sige at vi kan være stolte af at ingenting lækker ud og at vi har en proff. indstilling til denne sagen ?

Nei...
Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

asLeeds

Sv: Takeover
« Svar #1676 på: Juli 20, 2012, 19:28:49 »
Kan vi måske sige at vi kan være stolte af at ingenting lækker ud og at vi har en proff. indstilling til denne sagen ?

Nei...

Joda
DALHEIM WHITES

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #1677 på: Juli 21, 2012, 12:29:32 »
Skjer i dag, små tegn på sosiale media og manageren for motstanderlaget vårt i dag uttalte at han hadde hørt at det skjer før dagens kamp.  Derfor White er oppfordra til å vente til mandag med å bestemme seg for klubb.  Jeg har riktignok tatt feil før....
Og der gjorde du det igjen.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #1678 på: Juli 22, 2012, 14:35:21 »
Er det slik at takeover er i boks, men at ny eier ikke vil vise seg riktig ennå, slik at de klubbene vi skal kjøpe spillere fra ikke skal vite hvor mye penger vi nå virkelig har? Dermed vil ikke prisene på våre targets bare hoppe i været.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #1679 på: Juli 22, 2012, 15:02:54 »
Er det slik at takeover er i boks, men at ny eier ikke vil vise seg riktig ennå, slik at de klubbene vi skal kjøpe spillere fra ikke skal vite hvor mye penger vi nå virkelig har? Dermed vil ikke prisene på våre targets bare hoppe i været.

Ikke helt umulig, men den nye eieren høres da litt ut som Bates..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.