Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373049 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #2730 på: September 04, 2012, 13:26:17 »
Noe å tenke på...
2ellandback (Leeds United): Any potential new owner would do well to heed the fact that Bates' departure alone will put 5000+ back on the gates. That's over £4m p.a. on ticket sales alone.


Jeg liker ikke å regne på slike tall spesielt konkret, for dersom spillet svikter denne sesongen tror jeg vi kan se langt etter 5000 ekstra fans per kamp bare fordi Bates ikke er der lenger.

Men potensialet er der helt klart, spesielt på sikt. Men det må i alle fall en viss sportslig suksess og inspirasjon til også.

SA

Cherry

Sv: Takeover
« Svar #2731 på: September 04, 2012, 14:09:25 »
Lånemarkedet (når åpner det? ) blir utrolig viktig for oss nå....igjen.

NW har signet mye bra hittil, og PL spillere som nå blir utelatt fra staller - dersom riktige typer
for laget vårt blir tilgjengelige , kan være alfa & omega for Leeds denne sesongen.

TO ligger i mitt hode nå "på hylla" ....
 

Kato

Sv: Takeover
« Svar #2732 på: September 04, 2012, 14:30:45 »
Hva skjer hvis det blir en TO? Jo, vi blir rike (i alle fall rikere). Da kan vi vel kjøpe "gode" spillere, da? Nja, kanskje. Det vi i allefall kan kjøpe er dyre spillere. Et rikt Leeds United vil tiltrekke seg golddiggers og had my days fra hele fotballverdenen, fordi fansen hyler "Løp og kjøp". Legg merke til at M Owen er ledig nå. ManUre vil ikke ha han. L'pool vil ikke ha han. Men et Leeds med friske TO-midler vil sikkert la han tømme klubbkassa sånn på tampen av karrieren. Nei til TO! La unggutta få sjansen.
Husk at nye eiere ikke er noen garanti for å lytte til hylekoret fra fansen (også kalt "morons") og deretter handle inn has-beens på langtidskontrakter til astronomiske lønninger.


Man skal vel lete ganske grundig rundt i verden for å finne eiere som kaller fansen til klubben sin for morons
 

HåvardK

Sv: Re: Takeover
« Svar #2733 på: September 04, 2012, 15:20:03 »
Hvis denne gruppa ikke kan ta seg råd til et gjerde å sitte på men må klare seg med en stolpe lover det ikke godt! Eller kanskje de sparer for å ha råd til et par stjerner i januar?
Men er det bedre å sitte på stjerner enn på stolper, da? For ikke å si stoler, som Svend Anders skriver?

Budda

Sv: Re: Takeover
« Svar #2734 på: September 04, 2012, 15:24:01 »
Er det noe informasjon om hvilken dag dette møtet skulle være?
Endre

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #2735 på: September 04, 2012, 15:33:55 »
Nei til TO! La unggutta få sjansen.
Dagens selvmotsigelse  ;D
Bates er ca åtti. La unggutta få sjansen!
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re: Takeover
« Svar #2736 på: September 04, 2012, 16:29:29 »
Er det noe informasjon om hvilken dag dette møtet skulle være?

Fra waccoe:
Gary said on Twitter he believes the talks are taking place Thursday.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håvard

Sv: Takeover
« Svar #2737 på: September 04, 2012, 16:53:06 »
Nei til TO! La unggutta få sjansen.
Dagens selvmotsigelse  ;D
Bates er ca åtti. La unggutta få sjansen!


Det er enda godt vi har litt galgenhumor ::)

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #2738 på: September 04, 2012, 17:32:04 »
Lånemarkedet (når åpner det? ) blir utrolig viktig for oss nå....igjen.

NW har signet mye bra hittil, og PL spillere som nå blir utelatt fra staller - dersom riktige typer
for laget vårt blir tilgjengelige , kan være alfa & omega for Leeds denne sesongen.

TO ligger i mitt hode nå "på hylla" ....

Neil Warnock svarte "Don't hold your breath!" på tilsvar til Eddie Grays spørsmål om lån. Med tanke på ryktene/påstandene fra visstnok sikrere Waccoe-kilder om at Warnock sa opp i sommer, men ble overtalt av potensielle nye eiere og Harvey til å bli, er det vel ikke akkurat ventet at han får lånemidler i denne omgang.

Warnock virker fed up av Bates og hans lovnader. Hvorfor han tviholder på klubben, er og blir/forblir et av livets store mysterier.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2739 på: September 04, 2012, 18:40:24 »
Warnock er vel lojal mot de spillerne han har hentet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #2740 på: September 04, 2012, 18:46:14 »
Warnock er vel lojal mot de spillerne han har hentet?

Det er han helt sikkert, men han har hele tiden vært klar på at vi mangler en kant og en bakromsspiss.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2741 på: September 04, 2012, 19:17:44 »
Warnock er vel lojal mot de spillerne han har hentet?

Det er han helt sikkert, men han har hele tiden vært klar på at vi mangler en kant og en bakromsspiss.

Hva mener du? At han burde si opp fordi han ikke har fått midler til å signere disse spillerne?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2742 på: September 04, 2012, 19:21:01 »
Lucy Ward, ex England/Leeds striker & 'fru Redfearn' og lærer på akademiet til Leeds melder på twitter

Lucy Ward‏@lucywardleeds

 "@lucywardleeds: Very proud #lufc academy 'mum' today! All will be revealed soon I'm sure!" Well done Thomas


...man kan jo bare håpe det handler om Thorpe Arch f.eks???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #2743 på: September 04, 2012, 19:29:18 »
Warnock er vel lojal mot de spillerne han har hentet?

Det er han helt sikkert, men han har hele tiden vært klar på at vi mangler en kant og en bakromsspiss.

Hva mener du? At han burde si opp fordi han ikke har fått midler til å signere disse spillerne?

Nå vrir du på det jeg sier, føler jeg. Har du en agenda med dette?

Jeg sier, som svar på spørsmålet ditt, at jeg også tror Warnock er lojal mot de han har hentet. Jeg mener derimot det ikke ville vært illojalt å leie en ving og/eller en spiss, da Warnock -hele tiden- har vært klar på at dette er mangelvare i dagens Leedsstall.

For sikkherhets skyld; jeg mener at et lån av disse to typene ikke ville erstattet noen i dagens stall, kun supplert og styrket den.

Forøvrig, lojalitet mot de han hadde hentet, var absolutt ikke blant Graysons styrker. Han så gjerne til erstatninger utrolig raskt, noe som bidro til at stallen vokste i kvantitet. Det blir derimot, som jeg har påpekt i den andre tråden, feil av Bates å kun skylde på Grayson for dette, da han og Harvey var innblandet og var/er "dørvakter" i alle overgangene.
« Siste redigering: September 04, 2012, 19:31:40 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2744 på: September 04, 2012, 19:39:18 »
Paranoid?? Agenda??

Det jeg prøver å si er at det må være lojaliteten overfor de spillerne Warnock har hentet til klubben, som gjør at han blir. Hvis det er slik at han er blitt demotivert av å jobbe under Bates, eller at Harvey lovnadene om takeover som aldri skjer, så er den eneste grunnen slik jeg ser det, lojalitet overfor de spillerne han har hentet. Nå er det ikke sikkert at tingenes tilstand er slik den blir beskrevet i media av "ryktere"..

Skriver vi rundt hverandre Kaizer?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2745 på: September 04, 2012, 19:41:29 »
Ingenting som er illojalt ved å hente flere spillere, en prestasjonsgruppe skal tåle det. Jeg synes heller ikke det er illojalt å si at han har en tynn stall som trenger forsterkninger..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #2746 på: September 04, 2012, 19:46:49 »
Paranoid?? Agenda??

---

Skriver vi rundt hverandre Kaizer?

Nei, jeg ser vi skriver rundt hverandre her. Nærmere bestemt misforstod jeg det du skreiv, beklager det! Trodde du mente at å være lojal ville være å unnlate å bruke lånemarkedet. (Ikke at det nødvendigvis er feil, for de som måtte mene det. Det var ikke grunnen).

Spurte om du hadde en agenda, da jeg følte du vred på det jeg skrev her og i den andre tråden. ;)

Paranoid? Kanskje det! :D

Back on topic!
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2747 på: September 04, 2012, 19:51:11 »
:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2748 på: September 04, 2012, 20:16:38 »
Lucy Ward, ex England/Leeds striker & 'fru Redfearn' og lærer på akademiet til Leeds melder på twitter

Lucy Ward‏@lucywardleeds

 "@lucywardleeds: Very proud #lufc academy 'mum' today! All will be revealed soon I'm sure!" Well done Thomas


...man kan jo bare håpe det handler om Thorpe Arch f.eks???

Har endelig Thomas skrevet kontrakt?  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cbas10an

Sv: Takeover
« Svar #2749 på: September 04, 2012, 20:56:38 »
Brolin?
MOT


Joachim

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #2750 på: September 04, 2012, 22:59:13 »
Hvorfor han tviholder på klubben, er og blir/forblir et av livets store mysterier.

Uten inside info er ikke dette noe stort mysterium tror jeg. Bates sin prisvurdering er tydeligvis en helt annen enn den potensielle kjøperen sin prisvurdering.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

ar9

Sv: Takeover
« Svar #2751 på: September 04, 2012, 23:05:59 »
Vil ikke blande meg inn i diskusjonen illojalitet/agenda  ;D

Men sikter megmheller inn på spekulasjonene rundt  Warnocks motiv for å bli værende i Leeds.
Dette selv om han og Bates ikke er par i hjerter lenger.
Hvorfor han ikke stikker....
Har aldri snakket med Warnock men synes som han fremstår som en hardhudet,målrettet og æreskjær Manager.
Tipper at når han først har bestemt seg for noe så er han ikke førstemann som hopper over rekka selv om det sjøer litt. Med fasit i hånd ville han sikkert ikke tatt jobben.
Men nå tror jeg ham gjør det neste ut av det denne ene sesongen.

Ren synsing riktig nok men det er vel ikke første gangen i denne tråden?

lojosang

Sv: Re: Takeover
« Svar #2752 på: September 04, 2012, 23:17:06 »
Hvis denne gruppa ikke kan ta seg råd til et gjerde å sitte på men må klare seg med en stolpe lover det ikke godt! Eller kanskje de sparer for å ha råd til et par stjerner i januar?
Men er det bedre å sitte på stjerner enn på stolper, da? For ikke å si stoler, som Svend Anders skriver?

Ja visst skriver han stoler. Stjerner skal vi sitte på, ja. Alternativet er at de får gå, og da blir det ramaskrik!
- Leif Olav

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #2753 på: September 04, 2012, 23:23:13 »
Hvorfor han tviholder på klubben, er og blir/forblir et av livets store mysterier.

Uten inside info er ikke dette noe stort mysterium tror jeg. Bates sin prisvurdering er tydeligvis en helt annen enn den potensielle kjøperen sin prisvurdering.

Klart, men om det stemmer at han ikke har likvide midler til å drive klubben sesongen ut, burde han jo tross alt bitt hendene av en potensiell kjøper nå. Nå er jeg selvsagt kildekritisk til det meste i denne saken, selv om man kanskje kan skape seg et bilde av hva som skjer, men om det stemmer at den første dealen kollapset grunnet 2 millioner pund i skattesmell ved salg "allerede" nå, så er det tross alt småpenger i den store sammenhengen.

Igjen, DERSOM, om det stemmer at klubben ikke kan driftes av Ken Bates i ett år til engang, vil han jo miste mye til alt ved å sitte på den. Han kjører i så fall et høyt spill med å presse prisen opp på dagens potensielle kjøpere eller ved å vente på nye interessenter.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2754 på: September 04, 2012, 23:46:48 »
...litt nye toner fra Boozie igjen i kveld:

Sorry for the late updates but i've not got regular access to the internet atm. A source of mine (very reliable) close to the club does not believe the meeting this week is make or break, believes both parties want/need this deal to happen and there is much to talk about. Impression club is getting is that the buyers will not walk away and nor will Bates so an agreement is on the table. This clearly contradicts what was said yesterday, but this is the first indication as to what the club are actually thinking themselves and doesn't mean the buyers will threaten to walk.

Sorry if that is not much of an update as nothing has really changed but just wanted to share what I was told.

MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2755 på: September 04, 2012, 23:49:42 »
..en stoooooor digresjon, men klarer ikke å la være (i nostalgiens tegn) å dele denne:

for the old cunts on here, remember how we had to cycle through pages 1/45 on teletext to hope for an update?

Det var tider det  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2756 på: September 04, 2012, 23:53:32 »
...litt nye toner fra Boozie igjen i kveld:

Sorry for the late updates but i've not got regular access to the internet atm. A source of mine (very reliable) close to the club does not believe the meeting this week is make or break, believes both parties want/need this deal to happen and there is much to talk about. Impression club is getting is that the buyers will not walk away and nor will Bates so an agreement is on the table. This clearly contradicts what was said yesterday, but this is the first indication as to what the club are actually thinking themselves and doesn't mean the buyers will threaten to walk.

Sorry if that is not much of an update as nothing has really changed but just wanted to share what I was told.

MOT

There is hope in the hanging snore...    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2757 på: September 05, 2012, 00:14:53 »

There is hope in the hanging snore...    ;)
Det var min tanke også :)

MEN, som vi har sett på twitter i dag så er det en journalist som har snakket med noen av 'kjøperne' som hevder det motsatte, at det er 'make or break'-møte på torsdag.
Og det var det en som påpekte, kanskje kommer klubb & kjøpere til møtet med ulike forventninger her?

Iallefall var Boozie mer avmålt på sin neste kommentar

Sitat
Confused.com, how do they have alot to talk about? Weve been told how many times its done and dusted and pen4ken only needed?
[/i]


A lot to talk about on the indemnities but believe a deal can be done. The club obviously do not believe the buyers will walk away but this goes against what I was told yesterday from the buyers, perhaps they have underestimated the patience of the buyers but either way something will happen this week.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #2758 på: September 05, 2012, 08:52:53 »
Hva klubben (harvey og styret) tror, mener og ønsker om salget/kjøpet har vel ikke så mye å si. Her er det kjøper og selger (Bates) som sitter med kortene, klubben sitter vel mer på sidelinjen virker det som.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tom S

Sv: Takeover
« Svar #2759 på: September 05, 2012, 09:29:52 »
Spent på korleis det går med Harvey dersom salget stopper?

Utfrå det vi har høyrt i sommer så tyder det på at han var/er i ferd med å posisjonere seg hos kjøper og fansen (bl.a. møte med LUST). Og det vart vel også meldt at Harvey hadde vert inne å skrivd litt i kampprogrammet på Bates sine vegner...
Ser ikkje føre meg at Bates syns dette er ok oppførsel fra sin daglege leder.
COME ON LEEDS !!