RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13

Started by kjelvi, August 02, 2009, 13:48:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baste

Leigh Bromby, It is thought that the 29-year-old is yet to agree personal terms having spoken with Leeds in the past 24 hours.

Ser ikke mørkt på å hente inn en god midtstopper. Grella viser takter på topp, men vil ha inn en spiss/ ving til.

sportcarl1

hur många livärdiga mittbackar skall vi ha? var det inte för ett halvår sedan det gordes ett uttalande  om att när det skall värvas skall det vara klara förstärkningar.

jarle

En ting har jeg lært av å følge med på fotball... alle sier en ting og gjør noe annet SportsCarl.

Vi manglet en høyrekant og en venstreback i DOL tiden... eneste vi kjøpte var alt annet.

Det blir nok bra....  ;D

Jeg hadde satset det lille vi tydeligvis har på Taylor...

sportcarl1

Ja taylor tror jag mer på, plus en  back up till Bechio och beckford, showm och grella är helt enkelt inte trillräckligt bra

Budda

Han er en midtstopper som kan spille på høyreback? Ville heller hatt en ren høyreback. Stoppere har vi nok av. Men Grayson vet vel hva han gjør
Endre

Promotion 2010

Quote from: Budda on August 27, 2009, 22:25:21
Han er en midtstopper som kan spille på høyreback? Ville heller hatt en ren høyreback. Stoppere har vi nok av. Men Grayson vet vel hva han gjør
Rykker vi opp med dette mannskapet, så må vi stille med 5-6 stoppere for å berge plassen... Skjønner dere ingenting!  ::)  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Quote from: Promotion 2010 on August 27, 2009, 22:43:43
Quote from: Budda on August 27, 2009, 22:25:21
Rykker vi opp med dette mannskapet, så må vi stille med 5-6 stoppere for å berge plassen... Skjønner dere ingenting!  ::)  ;)

Hehe, det er derfor altså  :)
Endre

R - R

Er ikkje 'over the moon' viss vi signar Bromby, men antek han er meint som cover på høgrebacken, i tillegg til at han naturlegvis kan spele midtstoppar. Andy Hughes, som folk nemner her som alternativ på høgrebacken, er jo eigentleg midtbanespelar. Elles vil jo Bromby bidra med stor erfaring frå CCC, som vi forhåpentlegvis er i neste sesong.
- Rune

bwirum

Er jo ikke uenig i at han er en allsidig spiller som kanskje kan gjøre en god jobb, men jeg står nå ved spørsmålet mitt jeg da - er virkelig en stopper/høyreback det vi burde satsa penga på nå. Om ikke de prøver å selge en-to av de andre da. Vet ikke.

Skulle veldig gjerne sett at de fikk signa Taylor i stedet.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Frode

Quote from: bwirum on August 28, 2009, 08:48:35
Er jo ikke uenig i at han er en allsidig spiller som kanskje kan gjøre en god jobb, men jeg står nå ved spørsmålet mitt jeg da - er virkelig en stopper/høyreback det vi burde satsa penga på nå. Om ikke de prøver å selge en-to av de andre da. Vet ikke.

Taylor KOSTER, ergo kommer han ikke ..

bwirum

Var det ikke noen som sa noe om at han var prisa til en halv mill da? Det burde jo ikke være noen umulighet.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv

R - R

Det er litt overraskande viss Bromby kjem i heile tatt. Bromby blei faktisk henta permanent tilbake til SU for ein månad sidan (http://www.sufc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10418~1732306,00.html) etter å ha vore på lån sidan nyttår. Han vil nok koste litt. Når han gjekk til Watford i januar 2008 kosta han £600.000, så eg vil tru vi må ut med £200.000-300.000 for Bromby. Er usikker på om han er verdt det.
- Rune

fjellhaugen

jaja. han er allerede signet i følge wikipedia, for det det er verdt :P

ser ikke help poenget med å kjøpe inn mer backup? er det en underliggende plan?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

Nå skal jeg være positiv.
Er idiotisk å hente inn spillere som ikke går rett inn på laget og forsterke det kraftig. For vi rykker jo opp. Derfor må nye spillere være gode nok for et lag som skal rykke opp fra CCC

Askertiger

Quote from: h.b on August 28, 2009, 12:17:30
Nå skal jeg være positiv.
Er idiotisk å hente inn spillere som ikke går rett inn på laget og forsterke det kraftig. For vi rykker jo opp. Derfor må nye spillere være gode nok for et lag som skal rykke opp fra CCC
Kan jo velge å bare gi han en 12 mnds kontrakt.....  8)
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

lojosang

Quote from: Frode on August 28, 2009, 08:58:14

Så vi tar ikke inn sopere, er det det du sier?  ;D
- Leif Olav

B_Ød

Quote from: lojosang on August 28, 2009, 12:43:46

godt poeng...ler litt her nå ja...
Ups & Ups!!

Askertiger

Nei - det er FEIERE vi ikke skal ha!  ;)
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

lojosang

Quote from: Askertiger on August 28, 2009, 13:00:00

Da kunne vi komme til å gå opp i LIMINGEN.   :-[

Eh... Blir det dårligere nå?  8)

Jeg vil nå ha inn Taylor i hvert fall. Koste hva det feie vil.

- Leif Olav

B_Ød

Quote from: lojosang on August 28, 2009, 13:02:40
Quote from: Askertiger on August 28, 2009, 13:00:00

Da kunne vi komme til å gå opp i LIMINGEN.   :-[

Eh... Blir det dårligere nå?  8)

Jeg vil nå ha inn Taylor i hvert fall. Koste hva det feie vil.

enig i det...vil gjerne ha Taylor...uansett skal jeg nok BØRSTE litt til match i morra...blir nok litt dårligere nå ja... ;)
Ups & Ups!!

Eriksen55

Dere som skriker at vi skal lånefinansiere spillere...takke meg til at vi bygger stein for stein på en fornuftig måte.

På sikt kan jo dette være bra for Leeds.  Lønnsbudsjettet til mange klubber er skyhøyt så det å gå i pluss kan vel være vanskelig.

http://www.dagbladet.no/2009/08/28/sport/premier_league/chelsea/manchester_city/michel_platini/7855211/

Killa

Ingen som har noe tro på at vi kommer til å signe flere nye før deadline?

LEO

Gode nyheter :

Bolton har hentet en angriper fra Nantes.

Det er viktigere for meg å få behold Beckford enn enda en ny spiller inn.l

Hallgeir *

Quote from: LEO on August 31, 2009, 11:41:11
Gode nyheter :

Bolton har hentet en angriper fra Nantes.

Det er viktigere for meg å få behold Beckford enn enda en ny spiller inn.l
:D  ;D
Super Leeds since 1968

mac_gyver

jeg mener den stallen vi har nå er mer enn god nok til å klare direkte opprykk. Noen mener det er litt tynt i angrep, men jeg tror Grayson vet bedre enn de fleste her hva som bor i Grella og Showumni. I tillegg scorer midtbanespillerene våre mål også.
Pride of Yorkshire

h.b

Finner ikke noe bekreftelse på at Bolton har signa en fra Nantes. står bare at de vurderer

Frode

Nå ryktes det at Bolton ikke har gitt opp Beckford.  Blir nok ikke natta før klokken har passert 12 i kveld ..

h.b

Quote from: Frode on August 31, 2009, 15:29:35
Nå ryktes det at Bolton ikke har gitt opp Beckford.  Blir nok ikke natta før klokken har passert 12 i kveld ..
Er ikke deadlinen utsatt til imorgen natt klokken 12.00 da

bwirum

Best post ever:

Grattis m  1-2 ikv