Hvor lenge har du vært Leeds supporter

Started by Corto Maltese, August 06, 2009, 17:28:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmoen

BMo - Leeds-fan siden 1964

Mikkel

Tja.... Det var vel 77. Så noen år har det blitt.

Lucas the Kop Cat

SDalen

Rogaland whites!

ollan

28.mai 1975....... en trist dag i Leeds United sin historie. Men stor dag for en 8 åring i Bergen :)
Ollan

Gufrias

Startet vel i 72/73 eller noe sånt. Var 5 år og stolte helt på en to år eldre nabos dømmekraft. Og holdt standhaftig på valget selv om jeg senere kom i klasse med en drøss pool-supportere.
Hekta på Leeds siden 1974

laddi

1988

Gikk vel i 5 klasse når en nabo skulle flytte og han lurte på eg ville ha en del fotball ting og videoer!

Og selvsagt var alt i Leeds!!!

Ble hekta da!

Så gikk jo eg i klasse til stesønnen til Willy Torsvik som abonnerte på kampprogrammet!
Ble veldig oppdatert på hva som skjedde med klubben da!
Bergen Whites

Lord-Meta

en tidlig morgen i april 1989, velger å tro jeg ble født som leeds suporter

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

asLeeds

eg har vore Leeds supporter siden eg vart født ;D
DALHEIM WHITES

Hobben

Født i 1991. Vært Leeds-supporter så lenge jeg kan huske :D!
Rogaland Whites

asLeeds

Quote from: asLeeds on December 26, 2010, 16:31:21
eg har vore Leeds supporter siden eg vart født ;D

Hhehe, leste igjennom her og såg brått" eg har vært supporter siden eg blei født"...
her er det altså junior(augustleeds) som har vært på pappa sin bruker ;D
DALHEIM WHITES

Therese

Er 22 år og har vært leedssupporter i 13 år av dem :)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

TommyA

...siden 1.mai 1965(FA-cup finalen mot Liverpool)
Tommy
Tommy fra Hordaland

Lids

Thomas

Masinga

Det begynte på løkka, mener jeg. En gang i 1969 eller 1970. Mange av de eldre guttene holdt med Leeds og vi andre fikk en god innføring i hvilke spillere som betydde noe. Bremner, Lorimer, Cooper, Hunter etc. Det første klare minnet jeg har fra TV-skjermen er Terry Cooper for England i Mexico-VM i 1970. Han var litt rock`n roll der han raidet oppover venstresiden. Jeg mener bestemt han spilte i hvite sko! Uten at det betydde all verden.

Tidlig på 70-tallet mer hørte enn så jeg Leeds United. Det stimulerte fantasien. Når Lorimer scorte og kommentatorene på BBC World Service ropte ut til verden budskapet, var det alltid en kanon goal fra over 30m.
Masinga, medl.nr. 1250

Ankerjon15

Same

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Joe Jordan

1977, mor valgte tilfeldigvis Leeds drakt (blant mange andre i hyllene) som hun kom hjem med...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

McVallister

Er født i 73 og ble Leedsfan i 80. Grunnen er veldig enkelt og husker det veeelig godt; naboen min som var 10 år eldre truet meg "på livet". "Bli Leedsfan eller bli hengt opp/ned i et tre hvor ingen finner deg." Jeg turte ikke annet og etterhvert ble jeg overdynget med Leedseffekter fra nabogutten (RIP), særlig den gule Leedsbagen med bildet av spillerne husker jeg godt. Priceless.

mogra

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DanskLeedsGut

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

johnny gangster

Tractorman

Siden 1995. Alle de andre vennene mine holdt med diverse lag, så da valgte jeg et som de ikke holdt med. Kan vel nevnes at jeg overhodet ikke var interessert i fotball på den tiden. Nå derimot, er jeg veldig glad for at valget falt på nettopp Leeds.

Tractorman

4ever arcticwhite

Sier som Leonhard Cohen:
"I was born like this
I had no choice
I was born with the gift
(of a golden voice)"

Født 1968, men jeg ble ikke bevisst på at jeg var født heldig før i 74/75:-)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Bredinho

Fekk drakt av pappa i 96', til 4årsdagen, dao va da gjort :P
The Future Is Bright,
The Future Is White!

viking

FredRaw

Har vært supporter siden jeg var 9 år gammel, da jeg fikk en gammel Leeds t-skjorte med et lagbilde av "The Dream Team" som herjet på 60-70 tallet!! Dette var da i 1988... Hadde bare mamman min skjønt hva den t-skjorten betydde for meg hadde hun nok ikke kastet den... ja, jeg er bitter den dag i dag:) :'( :'( :'(
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -