Bradley Johnsen - årets joker?

Started by samadhi, August 22, 2009, 22:17:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

COME ON LEEDS !!

josoer

Quote from: Asbjørn on August 23, 2009, 14:17:08
Quote from: jarle on August 23, 2009, 12:38:39

Merkelig hvordan oppfatninger snur fort... en god fotballspiller som Kilkenny hadde nesten hele forumet mot seg og møter generell skepsis... Johnson som nesten ikke har fullført en godkjent 90 minutter på x antall sessonger er plutselig konge???

Tror dette handler myye om at veldig mange av oss ser svært få kamper pr år for tiden. Vi leser oss til oppfatninger av spillere, men våre egne inntrykk stammer gjerne fra de 2-3 kampene på år vi ser på tv eller live...

Dette er nok sannheten Asbjørn. Vi ser jo ikke disse spillerne stortsett hver dag på treningsfeltet og i kamp. Dessuten, en manager må jo tenke helhet når han komponerer sitt lag, mens vi supportere blir blendet av spillere med ekstreme ferdigheter, som det f.eks Andy Robinson har.

Når det gjelder Bradley Johnson; Ingen tvil om at han har god fysikk, innleggs- og skuddfot. Har også mine mistanker om at vedkommende er en skikkelig lagspiller, som alltid gir alt.

Bradley Johnson har ikke mange fine finter og fart, og er nok sjelden en spiller som er på raid langs venstresiden. Men har nok definitivt andre ferdigheter som gjør at han vinner dueller.

Ã...rets joker? Etter 5 seriekamper....Snakk om is i magen folkens :)

bwirum

Quote from: JanPSyse on August 30, 2009, 18:01:47
Quote from: Stifler on August 23, 2009, 14:19:09
Quote from: h.b on August 23, 2009, 12:43:11
BJ skal jeg gi noen kamper til før jeg bedømmer. Han er desverre alt for dårlig, men det er min mening pr idag. Jeg vil vente til vi møter noen lag som skal kjempe om opprykk før han kan gis en karakter bli eller forsvinn

La oss heller bare kalle han Bradley Johnsen ::)

Hva med å kalle han Bradley Johnson. Som er det han faktisk heter?  ;)
Hva mener du? Trodde det var fetteren til Ronny jeg?
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Evig Pint

Hentet fra Grimsbykamptråden før sesongen.

Quote from: Promotion 2010 on July 21, 2009, 21:33:31
Quote from: Evig Pint on July 21, 2009, 21:11:21
Bradley er på g :D
Elle Kandol....? eller en eller annen annen!!! ?

Holder med Bradley, har spådd ham som komet i år. ;D ;D ;D
Marching on together

Tom S

Imponerende av Brad!
Det lønner seg med ekstra trening, Brad trente vel mens de andre hadde ferie i sommer?

Eg syntes Brad var bra med det samme, men så begynte han å tape seg seg kamp etter kamp under Macca. Og eg må innrømme at eg var blant de som avskreiv Brad og ikkje trudde han hadde det som skulle til.
Eg eter desse orda med glede, han har framstått som ein ny spiller i år!
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Har hatt troen på han etter play-offturneringen i 07/08 :)

Bra så se at han endelig innfrir mine forventninger!

auren

Så utrolig BRA(D)  ;D

Utrolig imponerende. 5 mål så langt. Tror han fint kan passere tosifret og vel så det i løpet av sesongen. Og vi som maset på Grayson for å kjøpe en venstreving :D

Sesongens store overraskelse så langt. På tide at Becchio også begynner å score nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Gary "good look´s" Speed vs Fat Brad...???

drøy sammenligning... jeg må si det jeg har sett av ham (på TV) er skremmende dårlig.

Er vel en grunn til at han har vært på lån og ikke særlig fått tillit i Leeds trøya... Tror dessuten at Larry har en venstrekant som prio 1 på shoppinglista si.

Merkelig hvordan oppfatninger snur fort... en god fotballspiller som Kilkenny hadde nesten hele forumet mot seg og møter generell skepsis... Johnson som nesten ikke har fullført en godkjent 90 minutter på x antall sessonger er plutselig konge???

Nå Jarle, er din oppfatning i ferd med å snu?
Ingen skam å snu har eg høyrt...

COME ON LEEDS !!

Sander

Quote from: auren on September 19, 2009, 19:46:56
Så utrolig BRA(D)  ;D

Utrolig imponerende. 5 mål så langt. Tror han fint kan passere tosifret og vel så det i løpet av sesongen. Og vi som maset på Grayson for å kjøpe en venstreving :D

Sesongens store overraskelse så langt. På tide at Becchio også begynner å score nå.

auren

Du skriver ikke sporten i VG?

berlin

Ar Bradley Johnson har 5 scoringer sålangt og for øyeblikket er selvskreven blant de 11 utvalgte, viser nok en gang at selvtillit og "flyt" i noen tilfeller kan avgjøre om en spiller er helt revva eller helt konge.

Mange husker sikkert hvor mye vi skrøt av Lubo Michalik når vi kjempet for å unngå nedrykk fra CCC, og de fleste applauderete at vi skaffet oss han på permanent basis fra Bolton. Inntil nylig har vi avskrevet han fullstendig. Nå er vi ikke fullt så sikre lenger. Den godeste Lubo er vel ikke helt inne i varmen, det skal godt gjøres med så mange stoppere, men han må da ha fått et "løft" nå med en scoring og et par opptredener.

Mr. Marques vil uansett hva man kan mene om han, aldri bli en 40-kampers mann, spesialist som han er på "hamstring". Men Naylor banker vel også på døra etterhvert, så lite er sikkert når det gjelder stopperplassen. Uansett imponerende at at forsvaret, som stadig endres, knapt slipper inn mål.

Signeringen av Bromby virker plutselig meningsfull også, spesielt siden han funker både på h.back og som stopper.

Er Grayson virkelig smart, eller er det bare vinden som blåser vår retning for tiden?

samadhi

Er nok Grayson som er så smart. En Leeds-engel sendt fra Gud himself  ;)
marching on together,
derudaf forever...

jarle

Quote from: Tom S on September 19, 2009, 19:52:27

drøy sammenligning... jeg må si det jeg har sett av ham (på TV) er skremmende dårlig.

Er vel en grunn til at han har vært på lån og ikke særlig fått tillit i Leeds trøya... Tror dessuten at Larry har en venstrekant som prio 1 på shoppinglista si.

Håper jeg tar feil på flere områder jeg... ;D

Vet ikke hva Johnson har spist til frokost i sommer... men noe har skjedd med mannen...
Nå har jeg ikke sett ham live iår... men målration er meget god!!!

testo

Quote from: jarle on September 19, 2009, 20:30:01

Vet ikke hva Johnson har spist til frokost i sommer... men noe har skjedd med mannen...

Så Bradley i Southend forige fredag og han var Leeds beste uten tvil,totalt sett en drittkamp på godt norsk.
det overrasket meg ikke at han spiller nok en god kamp og putter idag også.
Tror vi får se MYE mer fra Bradley....Gleder meg
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sander

Quote from: jarle on September 19, 2009, 20:30:01

Tror det er 95% som har endra mening om Johnson etter seriestarten. Hadde selv ingen tro på mannen, men elsker å se spillere blomstre i den hvite drakta!

Evig Pint

Er nok mange som er i ferd med å svelge ordene sine.. (sjekk signaturen min) :)
Hadde vært sinnsykt kjipt om han var møkk resten av sesongen nå!  :P keep going Brad!!
Marching on together

Hallgeir *

Han har blitt en helt "ny" spiller under Grayson, som har gitt han tillit over lang tid. Hadde ikke mye tro på Johnson, men ikke meg mye imot at han har slått til. Se bare på mål nr.2 hvor han virkelig VIL ha ballen i mål. Det målet imponerer meg mest av de fire vi fikk.
Super Leeds since 1968

sveifors

Han er vel ikke blitt ny spiller, men han har fått tillit. Her er noen klipp fra tråden jeg startet i sommer om hvem tar steget.

Quote from: sveifors on July 12, 2009, 15:05:17

Hvem tror du eller håper du tar steget denne sesongen?

Personlig både håper jeg og tror jeg at Bradley Johnson tar steget iår. Han har igrunnen alt  men har ennå ikke nådd opp til sitt potensiale.

Quote from: Evig Pint on July 12, 2009, 17:12:07
Bradley Johnson kommer med en kjempesesong i år! Så håper jeg på White og... Whitwell. ;)

Quote from: Bites Yer Legs on July 13, 2009, 12:04:27
Hunty og Johnson!! White pusher Robbo på kanten tror jeg.. I tillegg kommer en dark horse fra akademiet...  ;)

Quote from: jarle on July 12, 2009, 17:37:44
B Johnson??? - han kan vi glemme... har skuddfot that´s it... overvektig og altfor treg!

Quote from: Svend Anders on July 13, 2009, 16:37:03

Brad Johnson - vet ikke om han faller i talentboksen, men er etter min mening ikke god nok for denne troppen. Muligvis har han trent av seg flesket i sommer og kan vise en ny side, men jeg har mine tvil.

SA
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jackbauer68

Quote from: jackbauer68 on August 23, 2009, 10:11:26
Quote from: Evig Pint on August 23, 2009, 06:17:45
Blir så ekstremt fornøyd viss jeg treffer med min spådom om Bradley i år.. men tørr ikke inkassere noe ennå!

Målet han skåret mot Walsall var i hvert fall glitrende. Den ballen SKULLE inn. Mål igjen i går. En fin boost for selvtillitten hans, og jeg håper og tror vi får se mer fra "den kanten". ;)

Vær ikkje redd for å innkassere......eg og har alltid sett potensiale i den mannen,og mener at talentet er så tydelig at til og med en flokk menn med hvit stokk burde sett dette 8)

Bradley blir en av våre nøkkelspillere i år :o

I rest my case 8)

Rudi G.

Evig Pint

Nice, Sveifors! Konge tråd!!  :D

Kjekt å være Leedsfan om dagen assee :)
Marching on together

p0ndus

Tenker at Grayson er en smart kar som får det beste ut av den enkelte spiller. Gleder meg til fortsettelsen. Er nå større opimist med tanke på opprykk enn på flere år.  :) :) :)

jackbauer68

Jon R

Det var da voldsomt. Bradley imponerer, men han må bevise at han kan prestere over tid før vi konkluderer med hvor god han er. Pr idag er han vel omtrent hva Danny Pugh var i september 2004 eller Eddie Lewis i sept 2005. Beste siden Kewell? Har dere glemt James Milner?  ::)
Jon R.

Asbjørn

Quote from: Jon R on September 20, 2009, 14:59:24
Det var da voldsomt. Bradley imponerer, men han må bevise at han kan prestere over tid før vi konkluderer med hvor god han er. Pr idag er han vel omtrent hva Danny Pugh var i september 2004 eller Eddie Lewis i sept 2005. Beste siden Kewell? Har dere glemt James Milner?  ::)

Når mange nå tar av mht Brad, så handler det nok mest ut fra forventninger før sesongen.  Han har wayyy overgått de.

Mht de som omtaler ham som de største åpenbaringen siden Speed & Kewell så må vi tenke litt på hvilket nivå vi befinner oss på nå... samtidig har det vel ikke vært så mange som har stått frem siden da. Pugh i en og annen kamp, Robbo i enkelte glimt.
Men Brad har vist et potensiale som kan bære bud om at han holder mål, iallefall også i CCC neste år :)

En Brightonfan var innom waccoe for å forhøre seg om Brad og Jason Crowe.
1. Om Brad fikk han høre den leksa vi kjenner så godt, at han har vært sesongens mest consistent player osv
2. Om Crowe, at han gjør en ok jobb, men mest offensivt. Defensivt er fortsatt juryen ute... Samtidig har han ikke spilt seg ut av laget, selv om en del nok tror at han mister plassen når alle i midtforsvaret er tilbake.

Det får Brightonmannen til å konkludere:
QuoteThere was something about BJ which made us think he could be a great player if he could be arsed but we never really saw his full potential before he went to ER. Had a cracking shot on him! Glad to see him doing the business tho.

Sounds like the Jason Crowe who played for us. Expect a stinker of a game leading to him getting sent off....... likewise popping up and scoring a winner.

Thanks for the replies, except for wewantourdarbyback of course!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

underbart att se att han utvecklas, känns som vi har 2 bra yttrar, 2 bra anfallare,3-4 bra innerbackar, godkännt på  målvaktssidan, tror liverpool får passa sig på tisdag, skall bli intressant se vilka spelare som kommer kliva fram  i vårt lag och vilka som inte håller mot tuffare motstånd

bwirum

Fryktelig, FRYKTELIG imponert over 5 mål på 8 ligamatcher av en ving. Spesielt en ving som vel godt over 50% av oss hadde liten tro på før sesongstart.

Det viser, som flere har sagt, at å gi noen tillit over tid kan gjøre underverker. Jeg har ennå ikke fått sett noe annet enn klipp fra årets kamper, og gleder meg som en unge til L'pool matchen, så jeg kan få sett hva de driver med på egen hånd. Og ikke minst til jeg skal over og se kampen mot Charlton live i oktober. Nedtellingen har begynt!

Utrolig gøy når en "outsider" slår til så til de grader som BJ har gjort, nå får vi bare håpe at han holder nivået store deler av sesongen :)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jostein.

Leeds Carajo!

sportcarl1

men igår kom han ingenstans, råkade mest hela matchen med Degen ;D

Rudi G.

Quote from: Jostein. on September 22, 2009, 17:41:11
Han blir gull hvert tror jeg  ;)

Og nå hadde han målgivende passning på 1-0 seieren over Dons. Gull verdt ;D