Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!

Started by SuperLeeds!, August 29, 2009, 18:37:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Per Arne

Quote from: HåvardK on September 22, 2009, 16:34:36
Quote from: Xern... on September 22, 2009, 16:24:49
Quote from: JohnnyDouglas on August 29, 2009, 20:09:28
Vi hadde garantert tapt mot Man Utd. Mot Liverpool har vi en grei sjans. Syns denne trekningen var helt topp!
Aldri si aldri  8)
Garantert muligens, da?
Kanskje helt sikkert...

Cebhin

Tenk det er helt utrolig... Både Kongsvinger og Leeds spiller på TV på samme dag... Har hatt en god følelse i hele dag.
Dette blir en utrolig kveld.

Leeds slår L'pool og KIL denger Haugesund.. Jeg kommer til å sveve resten av uka!!!!!

Marching on together!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trond90

Quote from: Cebhin on September 22, 2009, 16:57:16
Tenk det er helt utrolig... Både Kongsvinger og Leeds spiller på TV på samme dag... Har hatt en god følelse i hele dag.

Leeds slår L'pool og KIL denger Haugesund.. Jeg kommer til å sveve resten av uka!!!!!

Nei nei, i dag så vinner begge lagene i HVITT!!! MOT!! HEIA FKH!!!  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Quote from: Trond90 on September 22, 2009, 17:12:57

Nei nei, i dag så vinner begge lagene i HVITT!!! MOT!! HEIA FKH!!!  :)

Støttes fullt ut ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

enig med du....er på vei til Telegrafen nå...KIL har 1 - 0 - 6 mot de andre topplagene og dårlig statistikk mot Haugesund...men likevel... Får se 2. omg av Leeds..eller hele i reprise 12.30 i morra...

Bites Yer Legs

Quote from: ollan on September 22, 2009, 10:49:09
Quote from: Torpedo on September 22, 2009, 10:13:34
Nå, folkens? Nå vil jeg vite hva / hvordan dere vil gjøre / dere reagerer dersom vi nå skulle stikke av med seieren i kveld. Er det et spesielt ritual på gang, en spesiell kompis som skal henges ut? Skal sønnen få en flott presang for trofast tjeneste som supporter? Kanskje en god kombinasjon? Jeg kommer i tilfelle til å møte opp litt redusert på skolen, iført en leedsdrakt som akkurat har blitt benyttet som pysjamas, hehe :)

Leeds drakten på jobb/messe i morgen. Orker ikke hovere så mye med sms,mail,fjes og twitter slår så utrolig lett tilbake....og vi er jo litt ydmyke etter å ha startet L1 for 3 gang nå??mooohaaaaa. F***k the scousers

I prinsippet er jeg enig med deg når det gjelder å hovere, men i kveld tenker jeg annerledes. Det er jo minimum to år til vi møter dem igjen, sett bort fra enda en tilfeldig cuptrekning såklart, så litt drøy hovering ovenfor lostpool-supportere må være lov, den tid den sorg  ;) Opplever nå før kampen at det er disse pool-supporterene som er kjepphøy, og for dem er fallhøyden stoooor 8) Det skal bli deilig å inkassere avansement ;D
KEEP FIGHTING!!

Cebhin

Litt off topic her.. men Haugesund har vel fortsatt til gode å vinne på Kunstgress denne sesongen???

Hvit er en fin farge.. men ikveld må jeg synke til det punktet at jeg sier at jeg holder med et lag i rødt og hvitt også  :-[

Læshy

Noen som kan oppdatere meg på kampen? Skal selv spille kamp, så har ikke mulighet til å få fulgt med. Isåfall:

90 52 18 46
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Geiremann

Enig med "Bites yer legs". Her skal det hoveres ved seier. Treffer nok ikke Liverpool igjen på et par år og skal i så tilfelle være oppesen til det skjer.

Er allikevel redd for at vi ikke klarer å slå de til tross for at de stiller med redusert mannskap. De som spiller er uansett godt over league 1 nivå. Fordelene våre ligger i at vi har et samspilt mannskap, forhåpentligvis en sykt god innstilling til kampen og en ekstra stor hjemmebanefordel i fullsatt stadion og fantastiske supportere.

Nå ble jeg litt mer positiv allikevel  ;D
Member of "The Peterborough eight".

ollan

Quote from: Bites Yer Legs on September 22, 2009, 17:18:55
Quote from: ollan on September 22, 2009, 10:49:09
Quote from: Torpedo on September 22, 2009, 10:13:34
Nå, folkens? Nå vil jeg vite hva / hvordan dere vil gjøre / dere reagerer dersom vi nå skulle stikke av med seieren i kveld. Er det et spesielt ritual på gang, en spesiell kompis som skal henges ut? Skal sønnen få en flott presang for trofast tjeneste som supporter? Kanskje en god kombinasjon? Jeg kommer i tilfelle til å møte opp litt redusert på skolen, iført en leedsdrakt som akkurat har blitt benyttet som pysjamas, hehe :)

Leeds drakten på jobb/messe i morgen. Orker ikke hovere så mye med sms,mail,fjes og twitter slår så utrolig lett tilbake....og vi er jo litt ydmyke etter å ha startet L1 for 3 gang nå??mooohaaaaa. F***k the scousers

I prinsippet er jeg enig med deg når det gjelder å hovere, men i kveld tenker jeg annerledes. Det er jo minimum to år til vi møter dem igjen, sett bort fra enda en tilfeldig cuptrekning såklart, så litt drøy hovering ovenfor lostpool-supportere må være lov, den tid den sorg  ;) Opplever nå før kampen at det er disse pool-supporterene som er kjepphøy, og for dem er fallhøyden stoooor 8) Det skal bli deilig å inkassere avansement ;D

O joda jeg skal hovere, tro nå ikke noe annet ;D er faktisk begynt allerede. LFC who? Ladies From Calcutta ;D
Ollan

Trond90

Da stakk jeg ut dørene, først for og se på en lokal kamp,, så bærer det av sted til puben  :) :) LYKKE TIL!! MOT!!!!!!

Trond90

PS: BRIIIIIIIiiiIiiIIing on the f**kINGS SCOUSERS!!!!  :D

Andersen

Dette er bare en bonus kamp for meg  :D ligaen og opprykk teller mest ! Men håper på en skikkelig skrell på Elland Road , hvor vi slår  Looserpool i kveld ! Wembley Pub i Tønsberg neste !!!  ;D LEEDS4EVER.

auren

Noen som kan gi en tilbakemelding på hvordan kvaliteten til de ulike streamingsidene pleier å være?

auren

ollan

Quote from: auren on September 22, 2009, 18:42:39
Noen som kan gi en tilbakemelding på hvordan kvaliteten til de ulike streamingsidene pleier å være?

auren

hvis du vil ha skikkelig kvalitet så kjøper du kampen og ser den på webTV. 79,-
dyrt/billig? men i og med du ikke er på puben så blir det vel rimeligere øl ??
http://www.canalplus.no/4170

mot
Ollan

The Gentle Giant

Heia Leeds! Eg gleder meg til å sjå kamp ikveld.

Sleivind

Jeg har forberedt meg litt på hvordan jeg skal takle resultatet i kampen:

Ved seier: Jeg kommer til å være oppesen, hoverende og jeg kommer til å "spytte" på alle Liverpoolfans jeg ser. Har noen år med hovering å ta igjen  :D

Ved tap: Jaja, det var bare Mikke Mus-cupen, who cares? Det er ligaen som teller i år!

auren

Quote from: ollan on September 22, 2009, 18:54:17

auren

mot

Blir det trukket avgift løpende, eller er 79 kroner en engangsavgift?

auren

ollan

Ollan

sveifors

Quote from: Førde on September 22, 2009, 12:45:04
Quote from: MacMurder on September 22, 2009, 10:59:38
Vises kampen på canal+sport 1 eller 2? Mye rot med sendeplanene virker det som, noen sendeplaner har den på 2'ern, mens andre på 1'ern.

http://www.canaldigital.no/TV-guide/Post.aspx?channel=306

http://www.canaldigital.no/TV-guide/Post.aspx?channel=306

Både canal+sport 1 (60min, vises av kampen)?  og canal+sport 2  (125 min vises, altså heile)?
synes dette verkar litt rotete....

Kjøpte canal + på rikstv og der er det kun canal+sport 1 og Leeds sendes direkte på canal+sport2, helvette
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

torivar

auren

mot

Noen som vet hvilke båndbredde jeg må ha for å bruke canal digital. Jeg har drittleverandøren Direct connect sin radioløsning, svinedyrt bredbånd til 389/mnd for 1000kbs

olsen leeds

Noen som vet om Glomma pub og pizza ( fredrikstad ) viser kampen!???

auren

Quote from: ollan on September 22, 2009, 19:32:58
en gang mener jeg...

Takker. Nå får jeg med meg både FKH kampen og Liverpool kampen. Synd Kongsvinger scorer med en gang >:(

auren

ollan

Quote from: Duncan McKenzie on September 22, 2009, 19:38:12

auren

mot

Noen som vet hvilke båndbredde jeg må ha for å bruke canal digital. Jeg har drittleverandøren Direct connect sin radioløsning, svinedyrt bredbånd til 389/mnd for 1000kbs

1mb, burde gå bra,kansje litt forsinkelse men ikke sjenerende hvis du dropper liveoppdateringer på nett og tv..
Ollan

Rudi G.

Det er til helgen mot Dons som virkelig teller men i dag er det altså kamp mot Liverpool.

Følgende kan jeg ikke ha ugjort:

Vi vinner.

Jeg har troen!

laddi

Bergen Whites

sveifors

Higgs
Crowe Mikkelikk  Kisnorbo  Hughes

Snoddy  Howson  Doyle   Johnson

Becks   Becchio

bekreftet på yorksire radio

Sveifors

sveifors

Quote from: Rudi G. on September 22, 2009, 19:46:32
Det er til helgen mot Dons som virkelig teller men i dag er det altså kamp mot Liverpool.

Følgende kan jeg ikke ha ugjort:

Vi vinner.

Jeg har troen!

enig, den er viktigere
Sveifors

LEO

laddi

Quote from: sveifors on September 22, 2009, 20:10:26
Higgs
Crowe Mikkelikk  Kisnorbo  Hughes

Snoddy  Howson  Doyle   Johnson