EX-SPILLER: Davide Somma

Started by Ferre, September 01, 2009, 17:26:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fmtj

Ja, gudene skal vite at vi trenger en som ham dersom han finner tilbake til formen han hadde!!
Yeboahs vitne

Tom S

Nokon som har noko nytt kring Davide Somma?
Var vel snakk om at han var tilbake på treningsfeltet like før jul, burde kanskje nærme seg eit innhopp etter kvart?

Om Somma finner igjen touchen og formen frå ifjor, ja da har vi ein kongespiller i bakhand.
COME ON LEEDS !!

Andersen

Ja håper Somma kommer tilbake i godt slag, Det gikk jo andre veien med en annen kar som var ute lenge Kisno  :-\ 

Cherry

Må han komme tilbkake og gnistre....han har vel også 1. år igjen av kjontrakten...bra!

Hallgeir *

Davide Somma kommer neppe til å spille flere kamper denne sesongen, uttaler N. Warnock på Leeds sin offisielle side i dag.
Super Leeds since 1968

Leedsgutt

Quote from: hallghel on March 05, 2012, 20:06:34
Davide Somma kommer neppe til å spille flere kamper denne sesongen, uttaler N. Warnock på Leeds sin offisielle side i dag.

skal nok sies at han ikke har spillt noen kamper heller ( han kunne gjort en impact hadde han spillt.....) tror han drar i sommern, ellers så gir Warnock han en sjanse til, men kan bli tøft å være tilbake på det nivået han var

Hallgeir *

Quote from: Leeds1996 on March 05, 2012, 21:15:16

skal nok sies at han ikke har spillt noen kamper heller ( han kunne gjort en impact hadde han spillt.....) tror han drar i sommern, ellers så gir Warnock han en sjanse til, men kan bli tøft å være tilbake på det nivået han var

Etter å ha sjekket oversikten over spillernes kamper i siste kampprogram, finner jeg at du faktisk har rett. Jeg innbilte meg at han spilte tidlig i sesongen.
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Quote from: Leeds1996 on March 05, 2012, 21:15:16

hvorfor skulle han dra til sommeren?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

En Somma på topp når vi spiller som vi gjorde mot Soton hadde putta mange mål. Han passet ikke til "huff and puff-stilen" til Grayson.

Jeg gleder meg til opprydningen til sommeren og at Somma kommer til å spille en aktiv rolle på laget neste år...

Jeg er positiv igjen.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Ups & Ups!!

fmtj

Har postet det her før og gjør det igjen, Somma i form er et klart pluss for laget og jeg håper han kommer tilbake!!
Yeboahs vitne

RoarG

Quote from: fmtj on March 07, 2012, 14:13:13
Har postet det her før og gjør det igjen, Somma i form er et klart pluss for laget og jeg håper han kommer tilbake!!
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Håkon

Quote from: RoarG on March 07, 2012, 14:15:01
Quote from: fmtj on March 07, 2012, 14:13:13
+1

Ja++
Leeds for alltid

Dennis

Noen som vet noe nytt om vår bevandrede spisselegant?

Somma, med sin gode teknikk og styrke, må da være perfekt i Warnocks direkte spillestil! Regner med han blir lite å se i inneværende sesong, men kanskje blir han en nøkkelspiller i den neste - så sant han holder PL-nivå! ;) ;)
Marching on together!

pedro

Leedsomaniac

Kickthemdown

Fy faen .. Er det bare Leeds spillere som får tilbakeslag på alvorlige skader eller? Opererer vi spillerne våre på de mest lugubre klinikker i hele verden ? Helsike heller, Somma i form er kvalitet !!

Blank_File

Quote from: Alta-White on March 23, 2012, 11:14:36
Fy f*** .. Er det bare Leeds spillere som får tilbakeslag på alvorlige skader eller? Opererer vi spillerne våre på de mest lugubre klinikker i hele verden ? Helsike heller, Somma i form er kvalitet !!

Tror neppe han hadde blitt med videre uansett med Warnock bak spakene.

bwirum

Quote from: Alta-White on March 23, 2012, 11:14:36
Fy faen .. Er det bare Leeds spillere som får tilbakeslag på alvorlige skader eller? Opererer vi spillerne våre på de mest lugubre klinikker i hele verden ? Helsike heller, Somma i form er kvalitet !!
Vi må snakke med Europeiske Forsikring. I følge reklamen så har de jo full oversikt over hvilke leger og sykehus du skal holde deg unna :)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

rd1

Tenker at det er veldig tvilsomt at Somma kommer tilbake til gammelt nivå etter et så langt skade avbrekk! Kan feks sammenligne med Mr. Bridges, som hadde en fantastisk sesong - ble skadet - kom aldri tilbake.. Desverre..
"Who needs Cantona??"

Andersen

Snakk om å være uheldig !  :-X

Hallgeir *

Quote from: Ød on May 10, 2012, 10:17:49
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-thumbs-up-for-somma-1-4523423

Det blir spennende å se om han kommer tilbake til samme nivå som da han var på sitt beste. Blir jo som å få en "ny" spiller inn i sommer.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Håper virkelig det. Han er en spiller det er lett å like!

kalle_92

håper på "Sommatime"!

4ever arcticwhite

Quote from: kalle_92 on May 10, 2012, 22:38:19
håper på "Sommatime"!
Får håpe vi (og han) slipper "Sommatime Blues"!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Hallgeir *

Somma er ikke klar før september/oktober ifølge vår managers utsagn på hjemmesiden..  :(
Super Leeds since 1968

Tom S

Quote from: Hallgeir * on July 05, 2012, 22:22:15
Somma er ikke klar før september/oktober ifølge vår managers utsagn på hjemmesiden..  :(

Ja, las det. Veldig synd, hadde gledet meg til å sjå han tilbake på bana. Han er ein spillertype eg har sansen for.
Når han no ikkje får med seg preseason og har over eit år langt skadeavbrekk spørs det om han nokon gang kjem tilbake på Leedslaget. Han er vel 26-27 år også?
COME ON LEEDS !!

GeirO

26/27 år UNG, ja.
Han kommer som et skudd før jul.
MOT

Jon R

Lukter Michael Bridges type skade lang vei, for de som husker han.  :-\
Jon R.