Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Davide Somma  (Lest 148893 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #450 på: Juli 06, 2012, 08:30:15 »
Lukter Michael Bridges type skade lang vei, for de som husker han.  :-\

liker ikke
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #451 på: Juli 06, 2012, 14:28:39 »
Lukter Michael Bridges type skade lang vei, for de som husker han.  :-\

liker ikke



Husker ham, og enig, dette ser leit ut!!!   :'(
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #452 på: August 06, 2012, 13:40:52 »
Noen som har hørt noe mer om denne kar'n....liker Davide jeg og håper på ham.
Ups & Ups!!

Sleivind

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #453 på: August 06, 2012, 14:30:39 »
Noen som har hørt noe mer om denne kar'n....liker Davide jeg og håper på ham.

Har vel blitt skrevet her inne at han er ute til oktober/november.

B_Ød

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #454 på: August 06, 2012, 14:37:55 »
Noen som har hørt noe mer om denne kar'n....liker Davide jeg og håper på ham.

Har vel blitt skrevet her inne at han er ute til oktober/november.
uffda...men takk læll.
Ups & Ups!!

rd1

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #455 på: August 24, 2012, 22:13:09 »
Noe ny skadestatus? Kan aldri i verden tenke meg a han kommer tilbake i toppform, men håpet, håpet tar du aldri pen4ken.
"Who needs Cantona??"

auren

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #456 på: August 24, 2012, 22:18:03 »
Noe ny skadestatus? Kan aldri i verden tenke meg a han kommer tilbake i toppform, men håpet, håpet tar du aldri pen4ken.

Warnock sa vel at han kanskje er tilbake i slutten av oktober. Han er begynt med lett jogging nå. Tipper han er tilbake i slag rundt juletider.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #457 på: August 25, 2012, 18:46:20 »
...blir som en ny spiller - håper virkelig han kommer fresh tilbake !
Somma var skitgo`en laaaang periode!
 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #458 på: August 25, 2012, 18:59:34 »
...blir som en ny spiller - håper virkelig han kommer fresh tilbake !
Somma var skitgo`en laaaang periode!
jag personligen har inte så stor tro på denna spelaren, startade han någonsin 2 matcher eller mer från start? han har alltså varit borta i 1,5 år, om man kollar på spelare som smith och brolin kom de egentligen aldrig tillbaka och de var på en högre nivå
 

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #459 på: August 25, 2012, 19:29:09 »
...blir som en ny spiller - håper virkelig han kommer fresh tilbake !
Somma var skitgo`en laaaang periode!
jag personligen har inte så stor tro på denna spelaren, startade han någonsin 2 matcher eller mer från start? han har alltså varit borta i 1,5 år, om man kollar på spelare som smith och brolin kom de egentligen aldrig tillbaka och de var på en högre nivå
Nå kan det jo hende at Somma ikke er like tørst som Brolin....hvis han drikker og spiser sunt, samt trener ,tror jeg Somma blir god igjen!

HåvardK

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #460 på: August 25, 2012, 19:33:26 »
...blir som en ny spiller - håper virkelig han kommer fresh tilbake !
Somma var skitgo`en laaaang periode!

Det var vel å overdrive. Men for all del - ønsker ham tilbake, selv om jeg tviler på at han blir 100% igjen.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #461 på: August 25, 2012, 20:00:49 »
Var inne og mimret på youtube nå.. Anbefales! Det målinstinktet Somma besitter kan ikke trenes opp, det bare har man.



Sommatime...?  8)
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #462 på: August 25, 2012, 20:02:25 »
...blir som en ny spiller - håper virkelig han kommer fresh tilbake !
Somma var skitgo`en laaaang periode!
jag personligen har inte så stor tro på denna spelaren, startade han någonsin 2 matcher eller mer från start? han har alltså varit borta i 1,5 år, om man kollar på spelare som smith och brolin kom de egentligen aldrig tillbaka och de var på en högre nivå
Nå kan det jo hende at Somma ikke er like tørst som Brolin....hvis han drikker og spiser sunt, samt trener ,tror jeg Somma blir god igjen!
han kan bli hyfsat bra, men aldrig mer än en medelmåttig ccc-spelare som bäst
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #463 på: August 26, 2012, 08:16:17 »
...blir som en ny spiller - håper virkelig han kommer fresh tilbake !
Somma var skitgo`en laaaang periode!
jag personligen har inte så stor tro på denna spelaren, startade han någonsin 2 matcher eller mer från start? han har alltså varit borta i 1,5 år, om man kollar på spelare som smith och brolin kom de egentligen aldrig tillbaka och de var på en högre nivå
Nå kan det jo hende at Somma ikke er like tørst som Brolin....hvis han drikker og spiser sunt, samt trener ,tror jeg Somma blir god igjen!
han kan bli hyfsat bra, men aldrig mer än en medelmåttig ccc-spelare som bäst
Flere (meg selv inkludert) sa det samme om Bradley Johnson.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #464 på: August 26, 2012, 09:18:48 »
...blir som en ny spiller - håper virkelig han kommer fresh tilbake !
Somma var skitgo`en laaaang periode!
jag personligen har inte så stor tro på denna spelaren, startade han någonsin 2 matcher eller mer från start? han har alltså varit borta i 1,5 år, om man kollar på spelare som smith och brolin kom de egentligen aldrig tillbaka och de var på en högre nivå
Nå kan det jo hende at Somma ikke er like tørst som Brolin....hvis han drikker og spiser sunt, samt trener ,tror jeg Somma blir god igjen!
han kan bli hyfsat bra, men aldrig mer än en medelmåttig ccc-spelare som bäst
Flere (meg selv inkludert) sa det samme om Bradley Johnson.

Det er ikke lenge før Bradley er en gjennomsnittlig Championship-spiller!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #465 på: August 26, 2012, 16:37:24 »
...blir som en ny spiller - håper virkelig han kommer fresh tilbake !
Somma var skitgo`en laaaang periode!
jag personligen har inte så stor tro på denna spelaren, startade han någonsin 2 matcher eller mer från start? han har alltså varit borta i 1,5 år, om man kollar på spelare som smith och brolin kom de egentligen aldrig tillbaka och de var på en högre nivå
Nå kan det jo hende at Somma ikke er like tørst som Brolin....hvis han drikker og spiser sunt, samt trener ,tror jeg Somma blir god igjen!
han kan bli hyfsat bra, men aldrig mer än en medelmåttig ccc-spelare som bäst
Flere (meg selv inkludert) sa det samme om Bradley Johnson.

Det er ikke lenge før Bradley er en gjennomsnittlig Championship-spiller!
Men da er det ikke "som bäst"
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #466 på: August 26, 2012, 17:00:35 »
Davide Somma tilbake i toppform er en klassespiller!!
Rogaland Whites

RoarG

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #467 på: August 26, 2012, 17:36:43 »
Davide Somma tilbake i toppform er en klassespiller!!
Nemlig. Har man klasse, har man det. Dårlig form kan sette en tilbake, men kvalitet er permanent.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #468 på: August 26, 2012, 20:44:00 »
Trøblet er vel at man ofte mister noe fart etter slike skader
 

HåvardK

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #469 på: August 26, 2012, 22:29:47 »
Trøblet er vel at man ofte mister noe fart etter slike skader
Det stemmer. Husker med gru på Bridges. I nyere tid er vel Kisnorbo et eksempel på det samme.

Jon R

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #470 på: August 27, 2012, 00:52:03 »
Somma er 27 år. Han ble langtidsskadd før han noensinne fikk etablert seg på et førstelag i Championship. Mye tilsier at det er urealistisk at han skal komme tilbake på samme nivå som høsten 2010. Jeg er stor fan av Somma men har rett og slett ikke tro på at han blir en impact spiller for oss, verken denne eller noen annen sesong. Et fantastisk talent som aldri fikk muligheten til å slå ut i full blomst, og som tiden nå med stor sannsynlighet har løpt ifra. Det er til å grine av.  :'(
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #471 på: August 27, 2012, 01:01:57 »
Somma er 27 år. Han ble langtidsskadd før han noensinne fikk etablert seg på et førstelag i Championship. Mye tilsier at det er urealistisk at han skal komme tilbake på samme nivå som høsten 2010. Jeg er stor fan av Somma men har rett og slett ikke tro på at han blir en impact spiller for oss, verken denne eller noen annen sesong. Et fantastisk talent som aldri fikk muligheten til å slå ut i full blomst, og som tiden nå med stor sannsynlighet har løpt ifra. Det er til å grine av.  :'(
Enig. Svært trist for Somma. Trist skjebne med skadeproblemene.

Cherry

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #472 på: August 27, 2012, 08:17:57 »
Siste om Somma fra YEP 26/8 - viker som om 4-6 uker er riktig nå.
Warnock virker positiv til ham også:

Somma’s return date is scheduled far sooner, though Warnock played down the possibility of the South African international making his comeback in time to assist the immediate shortage of players at Leeds.

Two knee operations have kept Somma on the sidelines since the last day of the 2010-11 season and he is still expected to be out for another two months, frustrating a manager who seems well aware of Somma’s ability.

Warnock said: “We could do with Davide Somma fit now but I’m not optimistic that we’ll see him before the end of October. He’s running again but when people tell me four weeks, I multiply it.

“I hope it’s sooner rather than later though because even on the bench, he gives us something we haven’t got.

“If things are tight financial-wise then having a fit Davide Somma would be like having a new signing.”
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #473 på: August 27, 2012, 11:35:58 »
Somma er 27 år. Han ble langtidsskadd før han noensinne fikk etablert seg på et førstelag i Championship. Mye tilsier at det er urealistisk at han skal komme tilbake på samme nivå som høsten 2010. Jeg er stor fan av Somma men har rett og slett ikke tro på at han blir en impact spiller for oss, verken denne eller noen annen sesong. Et fantastisk talent som aldri fikk muligheten til å slå ut i full blomst, og som tiden nå med stor sannsynlighet har løpt ifra. Det er til å grine av.  :'(
Enig. Svært trist for Somma. Trist skjebne med skadeproblemene.



....så enig, så enig....
:'( :'( :'(
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #474 på: August 27, 2012, 12:38:56 »
Har så lyst til å kjøpe en drakt med Somma på, men da må han putte noen magiske mål igjen. Det er litt synd at han ikke er fit for fight nå, han hadde jo fått endel spilletid. Fra start når Becchio trenger hvile og som impact-player..

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #475 på: August 28, 2012, 17:18:33 »
Somma er en middelmådig npC spiss, og vil alltid være det. Selvsagt vanvittig bittert med en sånn skade, både for oss og ham, men det gir samtidig en pekepinn på hvor vi ligger, når vi føler oss såpass avhengige av en average spiller som ham. Somma tar oss ikke framover.
Håper vi signerer en spiss i løpet av de neste dagene permanent, evt Macheda eller King på lån. Kan garantert gjøre minst en like god jobb, høyest sansynlig, bedre enn Somma.
 

Jon R

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #476 på: August 28, 2012, 18:23:31 »
Somma er en middelmådig npC spiss, og vil alltid være det. Selvsagt vanvittig bittert med en sånn skade, både for oss og ham, men det gir samtidig en pekepinn på hvor vi ligger, når vi føler oss såpass avhengige av en average spiller som ham. Somma tar oss ikke framover.
Håper vi signerer en spiss i løpet av de neste dagene permanent, evt Macheda eller King på lån. Kan garantert gjøre minst en like god jobb, høyest sansynlig, bedre enn Somma.
 

Du har opplagt ikke sett mannen i aksjon, Asbjørnofob. Vært for opptatt med å følge Newcastle?  ???
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #477 på: August 28, 2012, 18:52:18 »
Somma er en middelmådig npC spiss, og vil alltid være det. Selvsagt vanvittig bittert med en sånn skade, både for oss og ham, men det gir samtidig en pekepinn på hvor vi ligger, når vi føler oss såpass avhengige av en average spiller som ham. Somma tar oss ikke framover.
Håper vi signerer en spiss i løpet av de neste dagene permanent, evt Macheda eller King på lån. Kan garantert gjøre minst en like god jobb, høyest sansynlig, bedre enn Somma.
 

Du har opplagt ikke sett mannen i aksjon, Asbjørnofob. Vært for opptatt med å følge Newcastle?  ???

 ;D Ikke sant, bambi på isen igjen...

Dennis

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #478 på: August 28, 2012, 19:00:40 »
Middelmådig nPC-spiller? Mannen har et touch og en flair som går utenpå de aller fleste i denne potetligaen. Stiller meg også meget skeptisk til om vi får se den samme Sommaen som kom fra intet for et par år siden; muligheten(e) ligger i at han blir en annen type spiller.

Kanskje kan han bli en slags Taraabt for oss utover vinteren? ;)

Marching on together!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Davide Somma
« Svar #479 på: August 28, 2012, 19:15:55 »
Middelmådig nPC-spiller? Mannen har et touch og en flair som går utenpå de aller fleste i denne potetligaen. Stiller meg også meget skeptisk til om vi får se den samme Sommaen som kom fra intet for et par år siden; muligheten(e) ligger i at han blir en annen type spiller.

Kanskje kan han bli en slags Taraabt for oss utover vinteren? ;)


konstigt att han inte platsade i laget då? hur många matcher har han från start i Leeds genom åren?