Leeds - Norwich på tv :)

Started by MooCow, October 07, 2009, 23:15:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sterland

I årevis føler jeg vi i kamp på kamp "taper" midtbanen. Vi har savnet en som virkelig kan ta tak og dra lasset. Det blir mye småpent med Howson, men noen general er han langt i fra. Håper Grayson kan bevege seg ut i markedet å finne en forsterkning på sentral midtbane.

TK20

Helt greit fornøyd med første omgang. Vi er dårlige MED ball, men gode uten.

Vi har hatt fire gode skuddmuligheter, samt en scoring. Norwich har ikke så mye mer, men er bedre til å vinne andreballer.

Tror Howson ut for Kilkenny kan være et lurt trekk. Doyle må fighte, men vi trenger en til å tre baller.

SirOlsen

-SirOlsen-

sveifors

Quote from: Sterland on October 19, 2009, 21:43:21
I årevis føler jeg vi i kamp på kamp "taper" midtbanen. Vi har savnet en som virkelig kan ta tak og dra lasset. Det blir mye småpent med Howson, men noen general er han langt i fra. Håper Grayson kan bevege seg ut i markedet å finne en forsterkning på sentral midtbane.

jeg er så hjertens enig
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Roy

Norwich har vist at de blir å regne med i kampen om direkte opprykk, og vi er nødt til å bli sikrere bak i 2. omg ellers går vi på en smell. men enn sånn lenge tror jeg vi hever oss og tar 3 poeng  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fjellhaugen

vi kjører over de i andre.
vilje fra både crowe og hughes til å doble på kant. få i gang snoddy og becks med et par avslutnigner så kommer resten av seg selv ;)

fjellhaugen...........................................
som har sett litt for mange dårlige leeds omganger de siste årene til å hisse seg opp over det :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

1     Leeds United     12     13     28
2    Charlton    13    11    28
3    MK Dons    13    6    26
4    Colchester    13    13    25
5    Bristol Rovers    12    3    22
6    Norwich    13    6    20
Ups & Ups!!

Le Jardin

Still unbeaten
Still on top
Hvorfor klage??
"Victory is in our sights"

Tom S

COME ON LEEDS !!

B_Ød

Ups & Ups!!

testo

Beckford spiser snart linjemannen ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Ups & Ups!!

baste

En pep talk i pausen pluss en liten korrigering på midtbanen. Gir Howson rom for å gå mere framover. Lover bra...Come on LEEDS

kilgallon

Vi har store problemer i venstre forsvarsside.

fjellhaugen

sveifors

Quote from: testo on October 19, 2009, 21:53:35

Kanskje han skal surke litt mindre og ta ut tenningen på en annen måte
Sveifors

B_Ød

Quote from: sveifors on October 19, 2009, 22:00:32

enig der, snakker nok på seg et kort snart...
Ups & Ups!!

fjellhaugen

hehe.. hør jubelen på casper plukker i feltet ;D

testo

Quote from: sveifors on October 19, 2009, 22:00:32

syter forferdelig der ute ja
Terje

asLeeds

DALHEIM WHITES

testo

Russel blir spist etter hvert
Terje

berlin

hmmm....blås av. Jeg tar uavgjort!  :-[

eller nei.... tenn på pluggen. Kjør effektive counter-attacks. 4-1 Thank you for listening!  8)

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

baste

Quote from: berlin on October 19, 2009, 22:04:40
hmmm....blås av. Jeg tar uavgjort!  :-[

eller nei.... tenn på pluggen. Kjør effektive counter-attacks. 4-1 Thank you for listening!  8)

Ingen Uavgjort takk, jeg tar en seier og 3 poeng. Denne skal VINNES

B_Ød

vi kommer jo ikke over på halvdelen deres en gang ??
Ups & Ups!!

sveifors

Vi lar dem trille ball helt fram til 16 m, uten motstand
Sveifors

johnnykh

Leeds United AFC
since 1966