Skrevet av Emne: Leeds - Norwich på tv :)  (Lest 78955 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ar9

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #420 på: Oktober 19, 2009, 23:02:14 »
Tresor Kandol ser ut som en million. Ser ut som han er sykt "fit" denne sesongen! Meget viktig så slipper vi å se Enough på banen...  :D
Er ikke Kandol og Schowumni samma kællen?


hmmmm gjerne det er der bates tar ut penger fra klubben?

1 spiller som kalles 2 forskjellige ting  6000 til spilleren og 6000 til han pr uke.

nå kan dere konspirere nå ;D ;D ;D ;D ;D
Ikke glem at Bates må dele dette på 12 forskjellige selskaper (som forøvrig alle er registrert på Cayman Islands). Sånn sett blir det ikke så mye på hvert selskap.  ;D

Hallgeir *

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #421 på: Oktober 19, 2009, 23:03:23 »
19912 tilskuere. Sky og mandag er dels skyld i det, men likevel.
Ikke for å spikke fliser, men..... Det står 19192 på den offisielle siden...

Thom Kirwin sa 19912 på LUTV, garantert muligens!
....eller så er han tallblind?
Super Leeds since 1968

asLeeds

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #422 på: Oktober 19, 2009, 23:05:15 »
kjekt me litt go-stemning her på forumet igjen,mykje folk pålogga ikveld :D
DALHEIM WHITES

Trond90

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #423 på: Oktober 19, 2009, 23:05:38 »
Ã…åh dette var DEILIGT!! MOT  :) :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Oggy

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #424 på: Oktober 19, 2009, 23:06:26 »
Sykt herlig med seier igjen  ;D
Oggy

asLeeds

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #425 på: Oktober 19, 2009, 23:07:29 »
nesten 400 pålogget!!
DALHEIM WHITES

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #426 på: Oktober 19, 2009, 23:08:30 »
Fantastisk stemning på Fotballpuben. Tipper det var godt over 100 Leeds fans der og MOT jallet da dommeren blåste av kampen 8) Og ikke minst, forbannelsen er brudt, Leeds vinner mens jeg ser kampen i kjelleren ;D ;D ;D
« Siste redigering: Oktober 19, 2009, 23:24:59 av Rudi G. »

TK20

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #427 på: Oktober 19, 2009, 23:08:30 »
Helt sinnsykt fett i dag. Greier vi å skaffe oss litt possession igjen også vil dette lukte fugl i mai!

Herlig med litt luksusproblemer på kant igjen også. Hughes ut og Johnson ned på back kanskje, med Snodgrass og Gradel fra start??

ragnar

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #428 på: Oktober 19, 2009, 23:09:32 »
Endelig fikk Tres sjansen og han er dobbelt så god som showman. Kandol vinner jo hodedueller. 8)

De to nye lånespillerene virker som gode tilvekster. Spesielt Gradel er en frisk vind på kanten. Snodgrass har godt av å få litt konkurranse.

Howson og Doyle kan ikke spille sammen sentralt. Det blir for mye gråstein. Killa må komme inn for en av de.

Ellers deilig med becks på overtid. Fytterakkerenn så deilig å se den gå inn.  8)
*In El Loco we trust!*

Trulsaren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #429 på: Oktober 19, 2009, 23:11:14 »
Jeg har f....meg ståpels enda.......heeeeerliiiiigggg
Jeg leste noe annet der, men nok om det..

Fyrte på kampen 1 min før Nowwich gållet, så jeg fant raskt den store X'en oppe til høyre og fyrte på meg lykketruser, -sokker, -drakter, -luer og -busker for å ikke ble den store synderen her!
Herlig avsluttning. Ble disset av en Arsenal supporter like før slutt, og følelsen var deilig når jeg kunne svare: "f**k off. Beckford scores again, and Leeds are back on the top".

Deilig, men fortsatt mange kamper igjen gutter!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

metaljon

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #430 på: Oktober 19, 2009, 23:17:55 »
Så deilig ;D
Kandol og Gradel var veldig gode da de kom inn. Håper Vokes vokser i Leedstrøya
The Chief!

oivindh

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #431 på: Oktober 19, 2009, 23:18:09 »
Hva skjedde med Higgs ?? ???

B_Ød

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #432 på: Oktober 19, 2009, 23:19:02 »
da tar jeg kvelden kara, mens jeg siterer Berlin (Irving) og Bing Crosby...I'm dreaming of a WHITE Christmas...og klarer vi å avslutte kamper på denne måten fremover...blir det det også. Natta  :D
Ups & Ups!!

davidharvey

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #433 på: Oktober 19, 2009, 23:23:03 »
Så hele kampen, og Norwich dominerte store deler av kampen, men skapte ikke noe særlig med sjanser. Vårt forsvar er knallsterkt! Leeds hadde de desidert største sjansene, og vinner på en dårlig dag. Max Gradel var et friskt pust som skapte liv i Leeds når han kom inn. Dette virker som en vinner-sesong, nå er det stang inn, som vinnerlag har!
MOT!
LUFC uansett vær!

Torpe-do

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #434 på: Oktober 19, 2009, 23:28:47 »
Gratulerer med en velsmakende seier!
MOT!

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #435 på: Oktober 20, 2009, 00:07:20 »
HERLIG Leeds spilte ikke altfor godt,men vi vinner allikevel..... flott... Spennende med nye spillere spesielt Gradel gav oss det puschet vi trengte.... Godt Becks fikk en til slutt var annonym lenge men fortjente til slutt og få inn den gållen etter flere gode forsøk!!!!

MOT

auren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #436 på: Oktober 20, 2009, 00:36:56 »
Dette var i grunnen en merkelig fotballkamp. Lagene hadde hvert sitt kvarter kampen gjennom. Til slutt vinner Leeds fortjent nok etter en skikkelig overkjøring av Norwich siste 10-15 min.

Naylor Leeds beste. Crowe slet voldsomt med plasseringene og spilte mer midtstopper enn back. Gradel blir stor! Rett inn i førsteelleveren på lørdag! Hughes gjør nok en smådårlig kamp. Få inn Johnson og Snoddy og Gradel på hver sin kant.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lord-Meta

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #437 på: Oktober 20, 2009, 04:27:02 »
http://www.youtube.com/watch?v=t8EacpBsMTE 
 
Hva skulle en ikke gjort for å ha vært på ER å opplevd det.

Frode

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #438 på: Oktober 20, 2009, 07:11:00 »
19912 tilskuere. Sky og mandag er dels skyld i det, men likevel.
Ikke for å spikke fliser, men..... Det står 19192 på den offisielle siden...
Skremmende tilskuertall, med tanke på at Derby og andre bakgårdsklubber trekker 28-29.000,- på ordinære kamper.  Dette var en toppkamp.
 

Tom S

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #439 på: Oktober 20, 2009, 07:29:15 »
God morgen folkens, i natt sov eg godt!

Det var eit mareritt å sjå på igår inntil vi satte inn sluttspurten.
Sånne sigrar smaker så uendelig godt!!


Every day we're all gonna say - WE LOVE YOU LEEDS, LEEDS, LEEDS !!
COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #440 på: Oktober 20, 2009, 07:53:51 »
En fantastisk morgen.
Kan ikke huske en såååå artig og ekstatisk avslutning på en kamp på leeeenge!
I dag smiler vi ;D
MOT

Leedsfan

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #441 på: Oktober 20, 2009, 08:36:56 »
Vil ikke gi Ankergren skyld på Norwich sitt mål, meget vanskelig situasjon.

Det er fantastisk å vinne på "dårlige" dager, vi er ikke bortskjemt med det de siste årene.. Kjenner at jeg må reise en tur til Elland Road om ikke så lenge..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #442 på: Oktober 20, 2009, 09:47:46 »
Pga fotballkamp og spillermøte fikk jeg bare sett andre omgang i går. På forhånd hadde jeg registrert meg som Bet365 kunde, etter tips fra bl.a. h.b. Selv om jeg ikke enda har gjort ett eneste innskudd på kontoen fikk jeg tilgang til streamtjenesten deres umiddelbart..
Dette kommer kanskje til å ta slutt en dag, men inntil videre fungerer det fint!
Kvaliteten var også utmerket. Dog er det kun en "kanal", dvs at det sikkert er langt mellom de riktige godbitene.

flynn

snoddas

Leeds - Norwich på tv Melkebaren Sandnes
« Svar #443 på: Oktober 20, 2009, 10:05:54 »
Til alle som var på Melkebaren i Sandnes og så kampen Leeds-Norwich!
Jeg klaget litt til daglig leder der pga vi fikk ikke kampen på storskjerm, samt "hakking" i bilde.
Her er hans svar :

Heisann

Dette må vi bare beklage.

Han som har fotballen er dessverre syk, han ble oppringt i går og ga instruks om hvordan han skulle få til prosjektoren. Noe som han tydelig ikke klarte, og da burde han ringt meg så hadde eg kommet inn og fikset det, noe som dessverre ikke ble gjort!.

Angående ”hakkingen”, så ga vi beskjed om dette i mailen til den forespørselen vi fikk om leeds kampen. Grunnen til hakking på sky for tiden er p.g.a omlegging fra digitalt til HD, eller noe i den dur,  litt over mitt nivå.

Dette berammes nesten alle sportsbarer for tiden som har sky.  Noe vi håper blir fikset opp i nærliggende fremtid.

Derfor gir vi beskjed om dette med hakkingen når noe spør, derfor sender vi våre kamper på Canal digital.

Vi beklager også dersom ingen av dere kommer tilbake, men forstår at når ting ikke er på G så blir en irritert.

Mvh
Mikal Tengesdal
Daglig leder
Melkebaren AS & Bar Bache AS.

bwirum

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #444 på: Oktober 20, 2009, 11:10:11 »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #445 på: Oktober 20, 2009, 11:51:29 »
Vi er nå 11 poeng foran Norwich på tabellen. Og det med en kamp mindre spilt. Med tap i går hadde luka vært på "kun" 5 poeng. Meget viktig seier. Jeg tror ikke Norwich er i stand til å ta oss igjen nå. Jeg tror også Bristol Rovers og muligens Colchester vil dette av etter hvert. Jeg tror MK Dons og Charlton vil bli de argeste konkurrentene. Godt at vi allerede har 4 poeng til Dons. Noe som kan øke til enda flere poeng etter kampen mot Bristol Rovers. Spennende tider :)

auren, med god tro på direkte opprykk...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #446 på: Oktober 20, 2009, 12:27:03 »
Oj oj oj auren, må si du er ute i god tid  ;D
Ã… tro at 11 poengs ledelse (selv 14 om vi vinner hengekampen) er nok før vi har karret oss inn i November er i beste fall optimistisk !
Særlig ettersom vi snakker om et lag som i lange perioder i går rundspilte oss på Fort Elland Road..

Men for all del, de 6 poengene vi tjente i forhold til Norwich i går kan vise seg å bli helt avgjørende. Sannsynligheten er stor for at Norwich er med hele veien i opprykkskampen.

flynn

auren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #447 på: Oktober 20, 2009, 12:34:15 »
Oj oj oj auren, må si du er ute i god tid  ;D
Ã… tro at 11 poengs ledelse (selv 14 om vi vinner hengekampen) er nok før vi har karret oss inn i November er i beste fall optimistisk !
Særlig ettersom vi snakker om et lag som i lange perioder i går rundspilte oss på Fort Elland Road..

Men for all del, de 6 poengene vi tjente i forhold til Norwich i går kan vise seg å bli helt avgjørende. Sannsynligheten er stor for at Norwich er med hele veien i opprykkskampen.

flynn

Er du ironisk her flynn?  Jeg vil nå si det er ekstremt pessimistisk å tro at Norwich klarer å ta oss igjen. Selv om de spilte oss ut i et kvarter i andre omgang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Henning

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #448 på: Oktober 20, 2009, 12:40:05 »
Prøver meg på ein annleis type kamprapport, inspirert av magasinet LLL.

Bad: Mister buss med 20 sekund og tog med 1 minutt, som gjer at eg ligg dårleg an til å rekke kampen.
Good: Møter ein Leeds-fan og to Norwich-fans på togstasjonen som også er seint ute.
Bad: Siste supporterbuss er vekk inn til stadion.
Good: Står ein maxitaxi der, med ein hyggeleg sjåfør som gladeleg kjører oss til stadion for £4.

Bad: Mister dei første 3 minutta og 34 sekunda av kampen og ser til min forundring at Hughes/Bromby er stopparar, Johnson venstreback og Beckford venstrekant.
Good: Naylor kjem inn med bandasje på haudet og rokkerar spelarane tilbake i normale posisjonar.

Bad: Ein ukjent spelar på topp.
Good: Viser seg å vere nyinnlånte Vokes, som viser seg fram med gode bevegelsar og pasningar.
Bad: Blir meir og meir usynleg utover i kampen.

Bad: Higgs har eit par merkelege innvolveringa.
Good: Klarer å redde seg inn og hindre scoring.
Bad: Må ut med skade tidleg i kampen.

Bad: Ankergren sklir under oppvarming og går rett i bakken.
Good: Blir ikkje skada.

Good: Johnson stig høgt til værs og ordnar 1-0.
Bad: Taper duell seinare i kampen og 1-1.

Bad: Norwich har alt i alt det meste av spelet i første omgang og utfordrar Hughes gang på gang.
Good: Kjem ikkje til dei altfor store sjansane.

Bad: Norwich forsett å styre i starten av andre omgang.
Good: Leeds setter inn på nye spelarar og tar over kampen.

Bad: Beckford bomma, bomma og bomma, mens Norwich- keeper Forster har ein glimrande redning.
Good: Forster med eit dårleg utspark og Beckford får endeleg tuppa ballen imål.

Bad: Er sjuk og har bestemt meg for å ikkje synge eller skrike under kampen.
Good: Kven bryr seg! Beckford kjem springane rett imot meg og stemninga er FANTASTISK!!!!!

Good: Alle ekstatiske Leeds-fans.
Bad: Vaktene plukkar ut ein som ikkje har gjort noke gale. (Ikkje meg:))

Bad: Lang busskø.
Good: Ein liten rusletur inn til byen gjer berre godt for kropp og sjel.

Good: Hører nokre nordmenn inne på stasjonen, som synst det kunne vere lurt å ta ut nokre penger. (Var det du?)
Bad: Er sjølv frykteleg svolten, men må nøye meg med å kjøpe ein cola.

Bad: Maskina vil ikkje ta imot pundet mitt, mens 50P ikkje vil ut.
Good: Får hjelp av ein hyggeleg Norwich-fan, som synst Kandol var tunga på vektskåla.
Bad: Maskina virka fortsatt ikkje.
Good: Får endeleg ut 50P og prøvd ein annan maskin.

Bad: Toget er fullt.
Good: Fullt av Leeds-fans.

Good: Høre eit par norske jenter på toget.
Bad: Dei synge sanga av Øystein Sunde.

Good: Rekke siste bussen heim.
Bad: Er skikkeleg sleten og trøtt.
Good: Har ein fantastisk følelse og kan sove lenge imåra.

berlin

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #449 på: Oktober 20, 2009, 12:56:08 »
Oj oj oj auren, må si du er ute i god tid  ;D
Ã… tro at 11 poengs ledelse (selv 14 om vi vinner hengekampen) er nok før vi har karret oss inn i November er i beste fall optimistisk !
Særlig ettersom vi snakker om et lag som i lange perioder i går rundspilte oss på Fort Elland Road..

Men for all del, de 6 poengene vi tjente i forhold til Norwich i går kan vise seg å bli helt avgjørende. Sannsynligheten er stor for at Norwich er med hele veien i opprykkskampen.

flynn

Er du ironisk her flynn?  Jeg vil nå si det er ekstremt pessimistisk å tro at Norwich klarer å ta oss igjen. Selv om de spilte oss ut i et kvarter i andre omgang.

auren

Jeg er ikke flynn, men flynn er på ingen måte ironisk her. Norwich vil trolig være helt "der oppe" etterhvert,
og var uten tvil det beste laget i går, dette til tross for sjansene til Becks på slutten. Vi hadde flaks at det ikke helt ville seg for Norwich, og dette innrømmer Grayson i flere intervjuer.

Jeg er ekstremt lettet over resultatet i går, kunne nesten ikke tro det når vi putta det andre, men takker og bukkker. Hadde det endt uavgjort, er jeg sikker på at stemingen her inne hadde vært preget av "usikkerhet og bekymring" før kampene mot Millwall og Bristol Rovers. Seieren mot Norwich var ikke bare en 6-poenger, men kanskje også ny optimisme etter et par uavgjort, og vanskelige bortekamper i kjømda.