Rykte: Sam Vokes på vei inn!!!

Started by MacMurder, October 15, 2009, 23:54:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Denne tråden strider vel litt mot normene som er blitt satt her inne på forumet  ::)

Jeg siterer Kjelvi fra tråden Ryktetråden:

"Legger vi moderatorenes føringer til grunn, skal det lages egen tråd for spillere bare når overgangen er bekreftet på LUFC's off. side."

Dessuten så er vel saken som sier at Vokes skal til Leeds litt tvilsom? Saken ble lagt ut 22.36 og sier at Vokes signerer samme dag. Det er vel lite trolid at de sitter i forhandlinger til midnatt når det gjelder et "usselt" lån?

Tror eller vi må vi nøye oss med de vi allerede har til kampen på mandag.

DenHviteYeboah

Nå synes jeg at hb har et aldeles utmerket poeng:når man har mange spisser i stallen,et par blir skadet og så laner man inn en fra en annen klubb.Selvfølgelig er dette et negativt signal til de som er i klubben-og særlig etter at Grayson har sagt at han er fornøyd med stallen.Man trenger jo ikke være psykolog for å forstå at dette kan gå utover selvfølelsen til noen og enhver.Når hb da helt riktig påpeker at flere av dere bombastisk påstod at stallen var den klart beste,og at hb,jarle og undertegnedes ønske om kvalitet før sesongen ble møtt med argumenter om ensidig negativitet,ja da virker det litt rart at hb får pes fordi han påpeker dette.Det virker faktisk ganske underlig at de som mente stallen var bra nok,ikke reagerer med at dette er en unødvendig signing.Forstå det den som kan.......

ollan

Quote from: DenHviteYeboah on October 16, 2009, 13:05:04
Nå synes jeg at hb har et aldeles utmerket poeng:når man har mange spisser i stallen,et par blir skadet og så laner man inn en fra en annen klubb.Selvfølgelig er dette et negativt signal til de som er i klubben-og særlig etter at Grayson har sagt at han er fornøyd med stallen.Man trenger jo ikke være psykolog for å forstå at dette kan gå utover selvfølelsen til noen og enhver.Når hb da helt riktig påpeker at flere av dere bombastisk påstod at stallen var den klart beste,og at hb,jarle og undertegnedes ønske om kvalitet før sesongen ble møtt med argumenter om ensidig negativitet,ja da virker det litt rart at hb får pes fordi han påpeker dette.Det virker faktisk ganske underlig at de som mente stallen var bra nok,ikke reagerer med at dette er en unødvendig signing.Forstå det den som kan.......

Så du mener at det ikke er lov å forandre mening når forutsetningene forandrer seg?? Skader osv... Joda, stallen er god nok, men det er lov å gjøre den enda bedre ;)
Ollan

LeedsU878

Chelsea har også en fantastisk stall, men om Lampard, Cole, Terry, Cashley, og Essien er ute samtidig - Ja, da har de et problem, og da er er laget svekket betydlig.

Jeg synes det er skremmende at vi har så mange skader på så sentrale spillere.

Utrolig spennende spiller og få inn, men hater når lånespillere slår igjennom og forlater klubben.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Budda

Det er jo også mulig at en av spillerne blir lånt ut. Enoch ut og Vokes inn. Hadde vært en god deal. Grella håper jeg kan bli omskolert da han er alt for ineffektiv for å bli en god spiss. Er dog god med ball og finne medspillere.
Endre

DenHviteYeboah

Quote from: ollan on October 16, 2009, 13:14:08

Så du mener at det ikke er lov å forandre mening når forutsetningene forandrer seg?? Skader osv... Joda, stallen er god nok, men det er lov å gjøre den enda bedre ;)
Forutsetningene forandrer seg??trodde du at ingen ville bli skadet samtidig i løpet av sesongen?Hele poenget med å ha en sterk stall er jo når de antatt beste er ute med skader...vi "negative" mente at stallen ikke var klart best og burde fortsrkes med tanke på kommende skader.Dette var ikke nødvendig i følge flere av dere.Nå er det visst nødvendig....velkommen etter :)

Dennis

Selvmotsigelser er gøy!

Skal det være logisk at lån ødelegger andre spilleres tro på seg selv, kunne jo ikke Grayson kjøpt noen heller da? Lurer på hva kjøpet av Kisnorbo har gjort med Rui og Hunt, jeg. Stakkars dem.

Dette er profesjonelle fotballspillere! Skal de ha noe i Leeds å gjøre, så jobber de enda hardere etter at en ny spiller har kommet inn, ellers kan de jo bare ta første toget til en mindre og dårligere klubb. Da er de tross alt ikke spillertypene en slik presset klubb bør ha. Enda en ting, alle ønsker seg opp denne sesongen. Skal vi da ta sjansen på at Grella eller Elliott vokser seg gode nok først i mars-måned? Eller låner vi inn en erstatning for Becchio som Grayson tror kan fylle plassen - i dag?!

Like ulogisk som at ikke åtte skader burde hatt noe å si for bredden i en stall i tredje divisjon. Hva er dette for noe tull? Dobbel dekning på hver plass? Det har selv ikke de beste klubber i verden! Tror dere ikke skader på Ronaldo, Kaka, Benzema, Ramos, Casillas og Albiol hadde hatt noe som helst å si for Real Madrid? Burde de ha kjøpt enda fler slik at den usannsynlige hendelsen at alle var skadet på likt ikke ville hatt konsevenser?  ::) ::) ::) ::) ::)
Marching on together!

Leedsfan

En ting er hvis det var snakk om stallfyll på vei inn, men en klar forsterkning er noe helt annet. Jeg er en av de som mener at stallen er god nok, men det betyr jo ikke at jeg er imot forsterkninger i alle ledd.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Quote from: Leedsfan on October 16, 2009, 14:01:28

En ting er hvis det var snakk om stallfyll på vei inn, men en klar forsterkning er noe helt annet. Jeg er en av de som mener at stallen er god nok, men det betyr jo ikke at jeg er imot forsterkninger i alle ledd.

Selvfølgelig er du det!
Har du sagt at stallen er god nok, ja da....
COME ON LEEDS !!

ollan

Quote from: DenHviteYeboah on October 16, 2009, 13:27:24
Quote from: ollan on October 16, 2009, 13:14:08

Forutsetningene forandrer seg??trodde du at ingen ville bli skadet samtidig i løpet av sesongen?Hele poenget med å ha en sterk stall er jo når de antatt beste er ute med skader...vi "negative" mente at stallen ikke var klart best og burde fortsrkes med tanke på kommende skader.Dette var ikke nødvendig i følge flere av dere.Nå er det visst nødvendig....velkommen etter :)

Kjære DHY....les og forstå det slik du vil......jeg skrev at stallen er god nok, men det er lov å gjøre den enda bedre. Hva er det som er så rart med det? Alle vil vel hele tiden forsterke stallen, selv om en mener at den pr. dd er god nok. Hvis vi ser på lag over resten av verden, så vil alle "forsterke" stallen sin hele tiden uansett om stallen er god nok i dag. Det er som med penger vet du.... "mye vil ha mere" ;D Også KB vil det, bare ikke dele de med oss sliterne som følger med , he he !!
Ollan

Henning

For ein gongs skyld er eg delvis einig med hb. Trur det er måten han legg fram saken på og hass tidlegare innlegg som gjer at alle kjem i forsvarsposisjon mot han.

Delvis einig fordi det er skade på 1 spiss (og det må ein jo rekne med i løpet av sesongen). No er riktig nok Snodgrass ute og, som også kunne ha spelt som hengande spiss.
Derfor er det kanskje ikkje urimeleg å meine at Grayson burde sjå etter forsterkningar andre plassar. Eg synst vel og at dei andre spissane kunne fått sjansen til å vise seg fram.
Dette vil jo kanskje kunne ha innverknad på lån av andre spelarar og då må det vere lov å meine at andre plassar skulle blitt prioritert.

Men Vokes kan jo plutseleg ha blitt ledig og Grayson ikkje tør anna enn å slå til. Kvalitetsaukning vil vi jo gjerne ha i klubben.

Men ser fortsatt ikkje at det er bekrefta på heimesida, so fortsatt avventande....

McMidjo

Dårlige greier - hadde virkelig håpet på Adebayor eller Drogba.... :)

Dette betyr vel at skaden til Becchio setter ham utenfor for en lengre periode - for Vokes er vel en mer direkte erstatning for Becchio enn de andre spissene vi har i stallen.

Fin analyse/vurdering av Vokes fra Steve Claridge: http://www.guardian.co.uk/football/2008/aug/26/bournemouth.leaguetwofootball

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

LEO

Sam Vokes velkommen.

Vi er klart svekket derfor er han velkommen.

Har sett nok av våre erstattere.

mac_gyver

javel? og hva skal vi med han? syns grayson bør kvitte seg med enten kandol eller enoch hvis han skal fortsette å hente spisser. Sikkert en god speller, men det blir så trasig å se han dra tilbake til wolves i januar hvis han har gjort knallsuksess:p har ikke lest all info så bare arrester meg hvis vi har oppsjon på kjøp eller noe for da er det jo bare bra ;)

uansett, velkommen skal du være. jeg er som vanlig positiv til unge talenter helt til de flopper....
Pride of Yorkshire

Sleivind

I fare for å gjenta meg selv, er det noe jeg har gått glipp av her? Jeg kan ikke finne en eneste plass der det står at denne spilleren har signert for Leeds.

Tom S

Quote from: Sleivind on October 16, 2009, 22:06:31
I fare for å gjenta meg selv, er det noe jeg har gått glipp av her? Jeg kan ikke finne en eneste plass der det står at denne spilleren har signert for Leeds.

Som sagt i annan tråd; vi må slutte å henge oss opp i fakta!
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Quote from: Tom S on October 16, 2009, 22:09:25

Hehe, greit! Fra nå av regner jeg rykter og konspirasjonsteorier som fakta  ::)

fmtj

Quote from: h.b on October 16, 2009, 09:24:30
Hehhehehehehe. ;D
I hele min tid som Leeds supporter har jeg vært av den oppfatning at en klubb skal ha dobbelt dekning på alle plasser. Altså få masse skader i en tropp og allikevel ikke bli noe særlig svekket av dette. I sommer og frem til nå har jeg sagt at stallen ikke er god nok. Nå blir det hentet inn en spiller som bekrefter min skepsis om at Leeds ikke har en god nok stall til direkte opprykk hvis det blir endel skader. De fleste av dere som forsvarer dette innlånet var faktisk store forsvarere av at stallen er god nok uansett hvor mange som ble skadet

;D....er det ikke herlig!!! Forsterkninger og folk som skjerper kampen om plassene er bra uansett!
Yeboahs vitne

mac_gyver

Quote from: Tom S on October 16, 2009, 22:09:25

haha. genialt :D
Pride of Yorkshire

lojosang

Quote from: h.b on October 16, 2009, 09:24:30
Hehhehehehehe. ;D
I hele min tid som Leeds supporter har jeg vært av den oppfatning at en klubb skal ha dobbelt dekning på alle plasser. Altså få masse skader i en tropp og allikevel ikke bli noe særlig svekket av dette. I sommer og frem til nå har jeg sagt at stallen ikke er god nok. Nå blir det hentet inn en spiller som bekrefter min skepsis om at Leeds ikke har en god nok stall til direkte opprykk hvis det blir endel skader. De fleste av dere som forsvarer dette innlånet var faktisk store forsvarere av at stallen er god nok uansett hvor mange som ble skadet

Så etter årevis med sammenhengende klaging fra deg og Yeboah på at det ikke hentes forsterkninger klarer dere nå å få en forsterkning til også å være negativt. Hender det dere tenker: "Oi! I dag er en fin dag!" og faktisk smiler aldri så lite fornøyd?  :P  ;D
- Leif Olav

LEO

Jeg håper at NÃ... får White sjansen på venstre back "for ever".

Vokes spiller sammen med Beckford til mandag. 

De som har erstattet de 5-6 spillerne som er skadet har ikke levert.  Det er deres ansvar å våre klar.  Det har de ikke vært.
Men må si jeg var positivt overrasket over Kandol både i cup og reserve kamp.  Men vi vet hvor dårlig han kan være selv med å ha fast plass.

Sleivind

Quote from: LEO on October 17, 2009, 16:05:32

Nei det gjør han ikke. Først og fremst er den en fordel at spilleren har signert for klubben før han spiller kamp.

olsen leeds

Quote from: Sleivind on October 17, 2009, 16:46:03
Quote from: LEO on October 17, 2009, 16:05:32

Nei det gjør han ikke. Først og fremst er den en fordel at spilleren har signert for klubben før han spiller kamp.
;D ;D

LEO

sportcarl1

vad är Vokes för typ av spelare, target lirare målskytt ung eller gammal och vad har han för nationalitet?

lojosang

http://en.wikipedia.org/wiki/Sam_Vokes

Han fyller 20 på onsdag, er 1.88 og har scora 22 mål i karriæren, kom fra Bornemouth til Wolves i 2008 og har  for Wales.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on October 18, 2009, 02:54:45

Han fyller 20 på onsdag, er 1.88 og har scora 22 mål i karriæren, kom fra Bornemouth til Wolves i 2008 og har  for Wales.
Kan det stemme at det mangler et ord her? F eks det resiproke pronomen seg?

palle

Quote from: HåvardK on October 18, 2009, 11:20:33

Tror det er spilt G-14-landskamper i kanonball som er de manglende ordene her.

PålK
...ooo, vi vandrar saman...

lojosang

Det er godt mulig, Håvard. Det stod ikke noe i wikipediaartikkelen om hvem som har hans lojalitet under coitus.

14 kamper og 2 mål mener jeg å huske det skulle stå.
- Leif Olav

Sølvreven

Han fyller 20 på onsdag, er 1.88 og har scora 22 mål i karriæren, kom fra Bornemouth til Wolves i 2008 og har  for Wales.
Ehh? Så du mener at han har seg for Wales??? eller gikk jeg glipp av noe  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".