Skrevet av Emne: Ingen Thorp Arch  (Lest 40722 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Ingen Thorp Arch
« på: Oktober 16, 2009, 10:10:42 »
Da kommunen kom ytterligere betingelser på slutten av dagen i går, trakk klubben seg fra videre samarbeid, og vil fortsette som leietaker på Thorp Arch, til avtalen går ut om x antall år.
Dårlige nyheter, som utvilsomt vil få konspirasjonsteoriene til å nå nye høyder...
Proud to be Leeds!

Budda

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #1 på: Oktober 16, 2009, 10:13:59 »
Da kommunen kom ytterligere betingelser på slutten av dagen i går, trakk klubben seg fra videre samarbeid, og vil fortsette som leietaker på Thorp Arch, til avtalen går ut om x antall år.
Dårlige nyheter, som utvilsomt vil få konspirasjonsteoriene til å nå nye høyder...

Igjen, kilde????
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #2 på: Oktober 16, 2009, 10:16:24 »
Tror godeste Boxmann prøver meg ut her

Klingen

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #3 på: Oktober 16, 2009, 10:20:58 »
Klingen
Medlemnr. 456

Papi

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #4 på: Oktober 16, 2009, 10:25:32 »
Altså kommunen gav ikkje Leeds eit brev som garanterte at dei kjøpte TA og leasa det tilbake til klubben?
Eller er det engelsken min som er heilt på trynet?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #5 på: Oktober 16, 2009, 10:28:03 »
OK da er dette bekreftet.
Og er det da noen som i det hele tatt tror at Bates er bra for Leeds. Han ljuger i retten. Ljuger supporterne rett opp i trynet. Er en drittsekk offentlig og skader klubben gang på gang med idiotiske utspill
Bates har sagt at Leeds sin førstepri var å sikre seg dette anlegget dette året. Vi har vel fått inn bortimot 10 mill pund på spillersalg det siste årene. Hvor er disse pengene. Vi har et driftsoverskudd. Hvor er disse pengene. Dette er penger som kunne bli brukt til å kjøpe tilbake Thorp Arch slik at Leeds ikke trengte å lease det som Bates har lovet oss at skulle sikres dette året.
Mulig er det det at Leeds ikke vil opplyse om hvem som er eiere av Leeds United. Og hvis det er det. Ja da kan vi forvente bråk og rettsak mot The Football League
« Siste redigering: Oktober 16, 2009, 10:30:55 av h.b »

Boxman

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #6 på: Oktober 16, 2009, 10:51:17 »
OK da er dette bekreftet.
Og er det da noen som i det hele tatt tror at Bates er bra for Leeds. Han ljuger i retten. Ljuger supporterne rett opp i trynet. Er en drittsekk offentlig og skader klubben gang på gang med idiotiske utspill
Bates har sagt at Leeds sin førstepri var å sikre seg dette anlegget dette året. Vi har vel fått inn bortimot 10 mill pund på spillersalg det siste årene. Hvor er disse pengene. Vi har et driftsoverskudd. Hvor er disse pengene. Dette er penger som kunne bli brukt til å kjøpe tilbake Thorp Arch slik at Leeds ikke trengte å lease det som Bates har lovet oss at skulle sikres dette året.
Mulig er det det at Leeds ikke vil opplyse om hvem som er eiere av Leeds United. Og hvis det er det. Ja da kan vi forvente bråk og rettsak mot The Football League

Ok, vi får ta det punkt for punkt.

1 - Nei, jeg tror ikke Bates er bra for Leeds United. Men jeg tror heller ikke at han vil gi bort klubben, selge til "underpris" for å tilfredsstille fans, eller kan presses bort fra klubben.

2 - Ja, han har misset med tilbakekjøpet av Thorp Arch, som var prioritert. Dette er meget negativt!

3 - Han har trolig løyet både privat, offentlig og i retten. Men  jeg kan dessverre ikke bevise det. At han innrømmer en feil i forbindelse med en uttalelse, beviser egentlig fint lite. Jeg har kommet med feil uttalelser selv, uten at jeg bevisst har løyet. Og kan jeg, kan han.  ::)

4 - Han skader klubben med sine tåpelige kommentarer i programmet.

5 - Når skal du skjønne at et spillersalg ikke betales kontant med en gang? Du har lest så mye, og vært med i så mange diskusjoner vedr dette nå, at hvis du ikke snart får dette inn i hodet, ja da...

6 - Kommunen var fornøyd med alt de fant ut, men kom tilbake til klubben med et par punkter de ville ha litt mer info om. Dette tyder også på at The Football League ikke hadde noen innvendinger. Og det igjen tyder på at uansett hva som skjer ift info om eier av klubben, vil ikke klubben bli kastet ut av ligaen. Hvilket er det eneste positive jeg kan finne her.

Så vi er litt enige, og litt uengie. Men det viktigste er at du må skjønne at Bates er ikke på valg. Han kan ikke velges bort, uansett hvor misfornøyd du, jeg eller alle andre er. Sånn er det dessverre, og hverdagen blir kanskje litt lettere hvis du innser dette enkle faktum. Hvis ikke, ja da....
Proud to be Leeds!

Budda

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #7 på: Oktober 16, 2009, 10:59:57 »
Her sviktet både Bates og kommunen. Skjønner fortsatt ikke hvorfor kommunen ikke slo til? Eneste faren var at ikke Leeds kunne betale leie? Det har de jo gjort i lang stund til nåværende eier, og i tillegg så er vi vist nå bedre stilt økonomisk enn lenge. Skjønner ikke logikken fra kommunen. Er også litt merkelig at Bates ikke greier å bla opp pengene. Prisen var vel under markedspris, så hvis han skal selge klubben så ville et eierskap av TA dratt prisen høyere opp enn hva kostnadene var for kjøpe nå.
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #8 på: Oktober 16, 2009, 11:04:24 »
OK da er dette bekreftet.
Og er det da noen som i det hele tatt tror at Bates er bra for Leeds. Han ljuger i retten. Ljuger supporterne rett opp i trynet. Er en drittsekk offentlig og skader klubben gang på gang med idiotiske utspill
Bates har sagt at Leeds sin førstepri var å sikre seg dette anlegget dette året. Vi har vel fått inn bortimot 10 mill pund på spillersalg det siste årene. Hvor er disse pengene. Vi har et driftsoverskudd. Hvor er disse pengene. Dette er penger som kunne bli brukt til å kjøpe tilbake Thorp Arch slik at Leeds ikke trengte å lease det som Bates har lovet oss at skulle sikres dette året.
Mulig er det det at Leeds ikke vil opplyse om hvem som er eiere av Leeds United. Og hvis det er det. Ja da kan vi forvente bråk og rettsak mot The Football League

Ok, vi får ta det punkt for punkt.

1 - Nei, jeg tror ikke Bates er bra for Leeds United. Men jeg tror heller ikke at han vil gi bort klubben, selge til "underpris" for å tilfredsstille fans, eller kan presses bort fra klubben.

2 - Ja, han har misset med tilbakekjøpet av Thorp Arch, som var prioritert. Dette er meget negativt!

3 - Han har trolig løyet både privat, offentlig og i retten. Men  jeg kan dessverre ikke bevise det. At han innrømmer en feil i forbindelse med en uttalelse, beviser egentlig fint lite. Jeg har kommet med feil uttalelser selv, uten at jeg bevisst har løyet. Og kan jeg, kan han.  ::)

4 - Han skader klubben med sine tåpelige kommentarer i programmet.

5 - Når skal du skjønne at et spillersalg ikke betales kontant med en gang? Du har lest så mye, og vært med i så mange diskusjoner vedr dette nå, at hvis du ikke snart får dette inn i hodet, ja da...

6 - Kommunen var fornøyd med alt de fant ut, men kom tilbake til klubben med et par punkter de ville ha litt mer info om. Dette tyder også på at The Football League ikke hadde noen innvendinger. Og det igjen tyder på at uansett hva som skjer ift info om eier av klubben, vil ikke klubben bli kastet ut av ligaen. Hvilket er det eneste positive jeg kan finne her.

Så vi er litt enige, og litt uengie. Men det viktigste er at du må skjønne at Bates er ikke på valg. Han kan ikke velges bort, uansett hvor misfornøyd du, jeg eller alle andre er. Sånn er det dessverre, og hverdagen blir kanskje litt lettere hvis du innser dette enkle faktum. Hvis ikke, ja da....


Her er vi enige.
Men jeg svelger ikke rått forklaringen på den offisielle siden. Muligens så prøver Leeds som vanlig å skylde på andre enn seg selv.
Jeg tror ikke kommunen vil si noe mer enn at avtalen er død og begravet. Personlig så heller jeg mot det at Leeds ikke vil gi opplysninger om hvem som er eiere av Leeds United. Forklaringen på den offisielle siden er litt for enkel. Hadde det bare vært slik det står der. ja da hadde dette blitt slått stort opp av Bates

4ever arcticwhite

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #9 på: Oktober 16, 2009, 11:23:24 »
Må innrømme at den siste lille rest jeg måtte ha hatt av tillit til Bates og hans kumpaner forsvant nå når det ikke ble noe av tilbakekjøpet.

Var alt bare et spill for galleriet? Er Bates likevel inne på eiersiden OGSÃ… i TA? Ble hele greia bevisst trenert slik at han kan håve inn gode penger på leie i årene som kommer?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Papi

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #10 på: Oktober 16, 2009, 11:29:20 »
Vil komme med eit lite innspill her tidlig i tråden, for denne tråden orker eg ikkje engasjere meg i over 30 sider, som det garantert kommer til å skje.

Konkluderer med at det er mye, mye innenfor finansverdene som vi vanlige dødlige ikkje har den ringeste anelse om.

Vi kan spekulere og legge konspirasjonsteorier i villdens sky, men til syvende og sist kommer sannheten fram, og eg venter på denne før eg skyter hodet av Bates, Kommunen eller meg selv for og vera for naiv og godta situasjonen og ikkje ha reagert før da 8)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Tom S

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #11 på: Oktober 16, 2009, 11:31:46 »
Meget skuffende!

Trodde virkelig at det var av så stor viktighet både for klubb og kommune at dei ikkje ville ødsle vekk denne sjansen til å sikre seg verdifullt land og treningskompleks.
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #12 på: Oktober 16, 2009, 11:32:04 »
Nå skal jeg synse som Boxmann angriper meg på gang på gang.
Leeds United ville nok ha kommet til en avtale med dette firmaet barnaby LTD hvis viljen var der. Man kunne fått til en avtale om 3 mill pund nå og resten neste år. For jeg regner med at Leeds har hatt massive inntekter på Liverpoolkampen. de pengene ligger i systemet til Leeds og kan brukes omgående. Samtidig må Aston Villa ha betalt ihvertfall 2 mill pund kontant for Delph. Disse pengene kan også bli brukt omgående.
Så det er så mye penger som ligger i systemet til Leeds United som kan frigjeøres omgående. Men hvorfor blir de ikke brukt slik de skal.
Som 4ever arcticwhite sier her og jeg tydeligvis har synset om hele tiden. Er bates faktisk inne i eierskapet til Thorp Arch. For noe muffens er det med hele klubben

Dennis

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #13 på: Oktober 16, 2009, 11:32:15 »
Meget skuffende!

Trodde virkelig at det var av så stor viktighet både for klubb og kommune at dei ikkje ville ødsle vekk denne sjansen til å sikre seg verdifullt land og treningskompleks.


Helt enig, skuffet nå.
Marching on together!

torivar

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #14 på: Oktober 16, 2009, 11:34:51 »
Dette var jo jævlig beklagelig og skuffende for Leeds United. Jeg er imidlertid ikke altfor overrasket, så lenge det var kommunale pamper vi hadde med å gjøre. At kommunen her ikke så sitt snitt til å kjøpe dette er meget overraskende og for meg helt uforståelig, Bates eller ikke Bates. Det er faen ikke vi som skal ha VM til byen.  Back the bid my ass.

Jeg har ikke så god innsikt at jeg som andre her på forumet kan utpeke syndebukker. Både i kommunens statement og intervjuet med Adam Pope i BBC i går uttrykte kommunen (til min overraskelse) seg meget positivt til Leeds United-regimet.

Det positive er at vi har hånd om anlegget i ytterligere 20 år.

bwirum

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #15 på: Oktober 16, 2009, 11:40:26 »
Utrolig skuffende. Klarer ikke si mer om det akkurat nå... bare utrolig skuffende.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #16 på: Oktober 16, 2009, 11:42:27 »
Ja den som ser noe positivt i dette
1)Bates. Vi skal sikre oss Thorp Arch
2)Bates. Grayson har de midler tilgjengelig som trengs
3)Bates. Leeds skal vinne League One

Puntk
1) Ljug
2)Mest sannsynlig spill for galleriet
3)ser bra ut hittil

Samt at Bates ljuger og ljuger i stort sett alt han foretar seg.
Blir spennende å se hva som skjer om 1 mnd, når The Fotball League har et nytt møte. Tipper da at dagen derpå kommer Bates til å true med søksmål og rettsak

Boxman

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #17 på: Oktober 16, 2009, 12:10:38 »
Jeg synes denne nyheten er meget skuffende. Og det ryktes nå at det var kommunens krav om at Leeds United måtte akseptere at anlegget kunne leies ut også til andre brukere, som velta avtalen. Dvs at det ikke lenger var ekslusivt for Leeds United. Og det kan jeg til dels skjønne at klubben ikke gikk med på, men jeg stiller meg svært undrende til at klubben ikke hadde en plan B. Det er noe som ikke stemmer her, og det kan nok spekuleres i om Bates hadde tenkt å kjøpe tilbake anlegget i det store og hele. At det kanskje bare var et spill for galleriet. Og jeg håper det finnes en journalist eller to som kommer til å grave litt i dette fremover, slik at vi får vite hva det egentlig er som har foregått.
Når det er sagt, la oss ikke glemme at vi er eneste ubeseirede klubb i ligasystemet, vi topper tabellen med en kamp til gode og at vi som fans egentlig bør være fornøyd når ting går greit på matta.
I min spede ungdom, når jeg ble Leeds-supporter, spilte det ingen trille hvem som eide klubben, hvem som var styreformann eller hvem som eide stadion/treningsanlegg. Vi får holde fokus der det skal være, så får andre ta seg av resten.
MOT!
« Siste redigering: Oktober 16, 2009, 12:57:31 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Budda

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #18 på: Oktober 16, 2009, 12:11:25 »
Blir spennende å høre hva Bates skriver i neste kampprogram
Endre

fjellhaugen

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #19 på: Oktober 16, 2009, 12:12:56 »
jaja, så ble det som vi fryktet......
r¤vkjørt av gamle far igjen. dette lukter svindel laaaange veier og de som sier noe annet må virkelig sette seg ned og tenke seg om. og jeg trenger ikke syrlige tilbakemeldinger om at vi ikke har en styreformann på valg og rike sjeiker osv.

100% av leeds united supportere verden over har sett hvor godt dette anlegget har gjort oss og de samme 100% har også sett hvor mye penger vi har brukt på leie på det de siste årene. nå har vi faktisk pengene til tilbakekjøp (nei jeg har ikke link til sikre kilder for hånd) men klarer å kjøre det i dass igjen.
pengene jeg snakker om er de samme som har vært nevnt tidligere, orker ikke gå inn på den, blir feil fokus.

jeg synes også det blir feil å skyte kommunen i denne saken. klart det hadde vært greit å få de med, men når de engang velger å si nei må man strengt tatt akseptere det? blir for dumt å kalle kommunen idioter og snakke om at det er de som vil ha VM? eller har jeg missa totalt? er det på TA sluttspillet skal foregå?

nei nok en gang har ledelsen i leeds med nissen i spissen lurt oss opp i stry. blir så mektig forbanna >:(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

baste

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #20 på: Oktober 16, 2009, 12:52:40 »
T r a g i s k... Når det kommer til økonomi og styring...stinker LUFC.....er det mulig?

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #21 på: Oktober 16, 2009, 13:04:31 »
Er nesten så jeg vil oppfordre alle til å boykotte Leeds sine hjemmekamper for å få denne idioten Bates vekk. 5 kamper på rad med tomme tribuner vil nok sørge for at han tenker selg. Om dette går ut over klubben i det korte løp bryr jeg meg ikke om. I det lange løp er Leeds bedre tjent med å få vekk denne idioten

DenHviteYeboah

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #22 på: Oktober 16, 2009, 13:15:17 »
Er nesten så jeg vil oppfordre alle til å boykotte Leeds sine hjemmekamper for å få denne idioten Bates vekk. 5 kamper på rad med tomme tribuner vil nok sørge for at han tenker selg. Om dette går ut over klubben i det korte løp bryr jeg meg ikke om. I det lange løp er Leeds bedre tjent med å få vekk denne idioten
helt enig!
Det er sannsynligvis bare et tidsspørsmål før det blir aksjoner fra supporterne.Jeg forstår ærlig talt resignasjonen til mange som sier:han eier klubben,vi kan ikke få gjort noe med det.....

Budda

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #23 på: Oktober 16, 2009, 13:26:06 »
Vi kan da ikke boikotte hjemmekampene nå!!! Nå er det opprykk som teller. Hvis det skal skje noen boikott så må det være etter at et opprykk er sikret. Jeg ønsker at spillerne skal ha fokus på fotball, og ikke bli forstyrret med utenomsportslig tull.
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #24 på: Oktober 16, 2009, 13:27:45 »
Vi kan da ikke boikotte hjemmekampene nå!!! Nå er det opprykk som teller. Hvis det skal skje noen boikott så må det være etter at et opprykk er sikret. Jeg ønsker at spillerne skal ha fokus på fotball, og ikke bli forstyrret med utenomsportslig tull.

Dette med Bates er garantert med på å frata spillerne full fokus på fotballen

Dennis

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #25 på: Oktober 16, 2009, 13:31:51 »
Er nesten så jeg vil oppfordre alle til å boykotte Leeds sine hjemmekamper for å få denne idioten Bates vekk. 5 kamper på rad med tomme tribuner vil nok sørge for at han tenker selg. Om dette går ut over klubben i det korte løp bryr jeg meg ikke om. I det lange løp er Leeds bedre tjent med å få vekk denne idioten

Sa du ikke for to-tre måneder siden at vi ikke Thorp Arch var så fordømt viktig, så vi burde selge deler av anlegget? Hva mener du egentlig? Er det helgardering for å kunne være negativ ved ethvert utfall?

Boikott av hjemmekamper? Herregud, mann.
« Siste redigering: Oktober 16, 2009, 13:33:45 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Budda

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #26 på: Oktober 16, 2009, 13:38:41 »
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #27 på: Oktober 16, 2009, 13:39:56 »

LeedsU878

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #28 på: Oktober 16, 2009, 13:53:11 »
Dette er virkelig skuffende! Kan ikke si noe annet. Går veldig bra for Leeds på banen, så hadde vært så utrolig bra og endelig få kontroll på TA/ER.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Papi

Sv: Ingen Thorp Arch
« Svar #29 på: Oktober 16, 2009, 14:08:32 »
Er nesten så jeg vil oppfordre alle til å boykotte Leeds sine hjemmekamper for å få denne idioten Bates vekk. 5 kamper på rad med tomme tribuner vil nok sørge for at han tenker selg. Om dette går ut over klubben i det korte løp bryr jeg meg ikke om. I det lange løp er Leeds bedre tjent med å få vekk denne idioten

Sa du ikke for to-tre måneder siden at vi ikke Thorp Arch var så fordømt viktig, så vi burde selge deler av anlegget? Hva mener du egentlig? Er det helgardering for å kunne være negativ ved ethvert utfall?

Boikott av hjemmekamper? Herregud, mann.

Vingle Petter?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil