Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 179578 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #510 på: Juli 24, 2011, 13:59:13 »
Med denne uttalelsen regner jeg med at Max skriver under på ny kontrakt snarlig. Hvis ikke kan han tuppes på hue og ræva ut av klubben. Jeg regner sterkt med at han er blitt forespeilet hvilken lønn han kan få i Leeds, og når han så uttaler at han ønsker å bli i klubben i mange år, så er nok en signering nært forestående.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #511 på: Juli 24, 2011, 14:32:33 »
Kanskje et utspill for å få en lang kontrakt. Kanskje på en 5 års kontrakt. Men hvis da mun kun vil gi ham 2 års kontrakt. Ja da kan dette være det motsatte av hva han ønsker seg og dermed blir tvunget ut av klubben.
Mun vil muligens ikke gi lange kontrakter i tilfelle vi rykker ned igjen. Da har ikke Leeds råd til å beholde Gradell på CCC lønn

Svend Anders

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #512 på: Juli 24, 2011, 14:41:35 »
Max Gradel  8)

He said: "Leeds is a massive club. It is the best I have been at and to play at a club like this is a dream.

"I want to keep playing at this club for a long time to come.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_7059144,00.html

Kanskje betyr dette at en ny kontrakt slett ikke er usannsynlig  :)

Disse sitatene ga Gradel i starten av mai - http://www.leedsunited.com/news/20110503/max-says-an-emotional-thanks_2247585_2351709 - og saken er skrevet av en frilansjournalist som forsøkte selge saken til engelske medier for snart en uke siden. The Sun takket nei, Daily Mirror ja - og Sky tydeligvis det samme.

Viser bare hvordan engelsk media spinner enhver sak for alt det er verdt.

SA

Sydhagen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #513 på: August 03, 2011, 07:19:56 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #514 på: August 03, 2011, 08:15:32 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=249398

WTF???
Gi mannen en kontrakt!!!!  >:( >:( >:(

makes sense.
tipper max er på 6000 i uka og ønsker seg 15000.
tilbudet det snakkes om er nok på 11000?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Svend Anders

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #515 på: August 03, 2011, 09:55:27 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=249398

WTF???
Gi mannen en kontrakt!!!!  >:( >:( >:(

makes sense.
tipper max er på 6000 i uka og ønsker seg 15000.
tilbudet det snakkes om er nok på 11000?

Jeg vet ikke om sitatene stemmer eller når de faktisk er gitt, ei heller hva Max ønsker seg.

Om Leeds ikke formelt har presentert et tilbud kan så være, men samtaler om fremtiden har det vært. Og der har kravet fra Max (via agenten) vært klart: £25.000 i uka. Da er det liten vits for Leeds å foreslå f.eks halvparten før de har en indikasjon på at noe mindre enn 25 k kan være aktuelt?

SA

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #516 på: August 03, 2011, 10:39:17 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=249398

WTF???
Gi mannen en kontrakt!!!!  >:( >:( >:(

makes sense.
tipper max er på 6000 i uka og ønsker seg 15000.
tilbudet det snakkes om er nok på 11000?

Tipper du tar helt feil!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #517 på: August 03, 2011, 10:56:32 »
Kanskje et utspill for å få en lang kontrakt. Kanskje på en 5 års kontrakt. Men hvis da mun kun vil gi ham 2 års kontrakt. Ja da kan dette være det motsatte av hva han ønsker seg og dermed blir tvunget ut av klubben.
Mun vil muligens ikke gi lange kontrakter i tilfelle vi rykker ned igjen. Da har ikke Leeds råd til å beholde Gradell på CCC lønn

Eller KANSKJE det har noe med kravsummen fra agent og spiller å gjøre? Tenk på det?
Marching on together!

B_Ød

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #518 på: August 03, 2011, 11:13:10 »
News: Max Gradel insists he cannot commit his long-term future to Leeds United until the club place an offer on the table.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #519 på: August 03, 2011, 11:53:53 »
Kanskje mun sin taktikk dette. spillere som går ut kontraktstiden samt free transfers

Dennis

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #520 på: August 03, 2011, 12:04:43 »
Kanskje mun sin taktikk dette. spillere som går ut kontraktstiden samt free transfers

Og hvor i all verden er logikken i å slippe spillere gratis etter kontraktstiden? Hadde det ikke vært bedre å selge Beckford, Kilkenny og Johnson i januarvinduet og tjent noen kroner som han kunne lagt på sylteglass med rutete duk og strikk over?
Marching on together!

Cherry

 

Jon R

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #522 på: August 03, 2011, 12:26:48 »

Om Leeds ikke formelt har presentert et tilbud kan så være, men samtaler om fremtiden har det vært. Og der har kravet fra Max (via agenten) vært klart: £25.000 i uka. Da er det liten vits for Leeds å foreslå f.eks halvparten før de har en indikasjon på at noe mindre enn 25 k kan være aktuelt?

SA

Que? Hva skjedde med forhandlinger?  ??? ???
Jon R.

Glenn K


Torpe-do

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #524 på: August 20, 2011, 10:32:42 »

kongsmo

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #525 på: August 20, 2011, 10:33:40 »
tror nok at gradel bør selges for 5m pund siden kontrakten hans går ut om 10mnd og han da vil forsvinne gratis..

men denne saken har seff 2 sider.... hvis pengene av salget av gradel går direkte til transfers styrt av SG tror jeg det kan være et lurt salg...

går pengene til utbygging av stadion, espresso og cognac i monaco bør han beholdes  ;)
"SNIFFER"

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #526 på: August 20, 2011, 10:56:24 »
tror nok at gradel bør selges for 5m pund siden kontrakten hans går ut om 10mnd og han da vil forsvinne gratis..

men denne saken har seff 2 sider.... hvis pengene av salget av gradel går direkte til transfers styrt av SG tror jeg det kan være et lurt salg...

går pengene til utbygging av stadion, espresso og cognac i monaco bør han beholdes  ;)

Enig i at han bør selges for rundt denne summen, fordi denne klubben er velkjent for å aldri greie å tilby de beste spillerne det de vil ha. Det er bare storklubber som Bristol City osv. som har ressurser til slikt.

Men går også disse midlene i barskapet til geitebukken bør han seff beholdes til kontrakten går ut. 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

euphor9

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #527 på: August 20, 2011, 11:09:51 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_the_pressure_is_off_gradel_1_3698284

Grayson snakker om Gradel, personlig så er jeg ikke noe stor favoritt av Gradel, greit han scorte mange mål sist sesong, men er ikke noen lagspiller i mine øyne.

euphor9


Andersen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #529 på: August 20, 2011, 16:49:14 »
Herlig gjort av SG ! Kom tilbake med 10.mill p. og dere får kanskje Gradel!  ;D SG har vel dermed skremt bort en god del klubber som har lyst på signaturen til Gradel. LEEDS4EVER

sportcarl1

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #530 på: August 20, 2011, 17:05:15 »
Herlig gjort av SG ! Kom tilbake med 10.mill p. og dere får kanskje Gradel!  ;D SG har vel dermed skremt bort en god del klubber som har lyst på signaturen til Gradel. LEEDS4EVER
för mig får de gärna  sälja honom för 5 miljoner pund om det investeras i andra spelare för de pengarna, tror nunez kommer överglänsa gradel denna säsongen.
 

SDalen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #531 på: August 20, 2011, 18:43:09 »
Herlig gjort av SG ! Kom tilbake med 10.mill p. og dere får kanskje Gradel!  ;D SG har vel dermed skremt bort en god del klubber som har lyst på signaturen til Gradel. LEEDS4EVER
för mig får de gärna  sälja honom för 5 miljoner pund om det investeras i andra spelare för de pengarna, tror nunez kommer överglänsa gradel denna säsongen.
Uansett, om aktuelt selger vi for halvparten, tror jeg.
Rogaland whites!

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #532 på: August 23, 2011, 12:09:17 »
Er vel bare et tidspørsmål før han forsvinner. http://www.skysports.com/story/0,,11681_7119316,00.html?

Ã… gå ut offentlig selv å hevde klubber er ute etter ham er det samme som å si. Jeg vil bort

lojosang

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #533 på: August 23, 2011, 13:17:21 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_the_pressure_is_off_gradel_1_3698284

Grayson snakker om Gradel, personlig så er jeg ikke noe stor favoritt av Gradel,

Så Gradel misliker deg?  Er det derfor du mener han ikke er en lagspiller ;D
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #534 på: August 23, 2011, 13:23:10 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_the_pressure_is_off_gradel_1_3698284

Grayson snakker om Gradel, personlig så er jeg ikke noe stor favoritt av Gradel, greit han scorte mange mål sist sesong, men er ikke noen lagspiller i mine øyne.
For en vurdering isåfall?! Jeg kommer ikke på eneste kantspiller som jobber like mye / mer enn Gradel uansett liga. Meget god offensivt som defensivt.

Uerstattelig.

Dennis

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #535 på: August 23, 2011, 16:52:26 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_the_pressure_is_off_gradel_1_3698284

Grayson snakker om Gradel, personlig så er jeg ikke noe stor favoritt av Gradel, greit han scorte mange mål sist sesong, men er ikke noen lagspiller i mine øyne.
For en vurdering isåfall?! Jeg kommer ikke på eneste kantspiller som jobber like mye / mer enn Gradel uansett liga. Meget god offensivt som defensivt.

Uerstattelig.

Om jeg ikke er enig med deg i ryktetråden, er jeg fullstendig enig her. Syns Gradels situasjon minner litt om Tevez'; de har begge en usikker klubbfremtid, men leverer sportslig på banen.

Gradel blir tøff å erstatte!
Marching on together!

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #536 på: August 23, 2011, 17:37:33 »
Beklager, men IMO når ikke Nunez den godeste Max til knærne. Gradel er ekstremt rask med ball og når han skjærer innover lager han kaos i motstanderens forsvar. Han er akkurat i ferd med å finne formen og i mine øyne er Gradel i form en av få på dette laget med PL-nivå.

Han har en enorm løpskapasitet og er ofte og rydder opp i forsvaret også. "Lagspiller" er et relativt begrep; alle lag med ambisjoner trenger en spiller som Max.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #537 på: August 23, 2011, 19:01:03 »
Beklager, men IMO når ikke Nunez den godeste Max til knærne. Gradel er ekstremt rask med ball og når han skjærer innover lager han kaos i motstanderens forsvar. Han er akkurat i ferd med å finne formen og i mine øyne er Gradel i form en av få på dette laget med PL-nivå.

Han har en enorm løpskapasitet og er ofte og rydder opp i forsvaret også. "Lagspiller" er et relativt begrep; alle lag med ambisjoner trenger en spiller som Max.

Understøttes 100 %.

Ã…rsaken til at Gradel går ut og kommenterer at andre klubber er interessert tror jeg har sammenheng med at spilleren fortsatt ikke er tilbudt ny kontrakt. Gradel ønsker å bli i Leeds United men da må klubben vise at den verdsetter hans tjenester.
Jon R.

auren

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #538 på: August 23, 2011, 19:11:08 »
Beklager, men IMO når ikke Nunez den godeste Max til knærne. Gradel er ekstremt rask med ball og når han skjærer innover lager han kaos i motstanderens forsvar. Han er akkurat i ferd med å finne formen og i mine øyne er Gradel i form en av få på dette laget med PL-nivå.

Han har en enorm løpskapasitet og er ofte og rydder opp i forsvaret også. "Lagspiller" er et relativt begrep; alle lag med ambisjoner trenger en spiller som Max.

Understøttes 100 %.

Ã…rsaken til at Gradel går ut og kommenterer at andre klubber er interessert tror jeg har sammenheng med at spilleren fortsatt ikke er tilbudt ny kontrakt. Gradel ønsker å bli i Leeds United men da må klubben vise at den verdsetter hans tjenester.

Jeg frykter at situasjonen her er litt lik som med Schmeichel. Jeg tipper Leeds har forhørt seg med agenten til Gradel, og at lønnskravet som settes er såpass urealistisk høyt (i Leeds sin verden) at Leeds ikke ønsker å gå med på dette. Imidlertid er Gradel i mye større grad vanskeligere å erstatte enn Kasper, så det må et latterlig høyt bud til før vi selger.

Jeg tipper Gradel "tar en Beckford", og går ut kontraktstiden sin i Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #539 på: August 23, 2011, 19:37:18 »


Jeg frykter at situasjonen her er litt lik som med Schmeichel. Jeg tipper Leeds har forhørt seg med agenten til Gradel, og at lønnskravet som settes er såpass urealistisk høyt (i Leeds sin verden) at Leeds ikke ønsker å gå med på dette. Imidlertid er Gradel i mye større grad vanskeligere å erstatte enn Kasper, så det må et latterlig høyt bud til før vi selger.

Jeg tipper Gradel "tar en Beckford", og går ut kontraktstiden sin i Leeds.

auren

Uansett hva agenten har signalisert bør klubben komme med et bud som reflekterer hva de mener Gradels tjenester er verdt! Denne kontrakten kan være både lønns - og bonusbasert. Det blir håpløst om klubben lar han gå uten å legge et konkret kontraktsforslag på bordet. Det er rett og slett ikke slik man leker butikk!
Jon R.