Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 179602 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #540 på: August 23, 2011, 20:04:22 »
Amen!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jørn Egil

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #541 på: August 23, 2011, 20:09:44 »
Man burde vel ha lært denne leksa nå. Akkurat samme situasjoner vi har hatt med Beckford og Johnsen siste åra. Gradel er selvfølgelig en mann de bør strekke seg langt for å få med videre. Men kommer man ikke til enighet om ny kontrakt er det bedre å cashe inn for å skaffe andre spillere. Dette ender jo med å bli et uromoment om situasjonen ikke løses.

Cbas10an

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #542 på: August 23, 2011, 20:38:05 »
Problemet er at når det selges spillere i Leeds, erstattes de av en lånespiller eller en 36 år gammel free-agent.
MOT


Joachim

asLeeds

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #543 på: August 25, 2011, 22:34:41 »
Klar for innsats for landslaget igjen, får håpe han spiller på seg ein "super" pris  :)
DALHEIM WHITES

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #544 på: August 30, 2011, 20:33:54 »
St Etienne skriver på sin hjemme side at de har kjøpt Maxi...

http://www.asse.fr/index.php?page=detail_actu&id=7976

Ifølge google står det her:'
Avtaler i prinsippet ble funnet med sine respektive klubber, Steaua Bucuresti og Leeds Uniteds for ankomster fra Banel Nicolita og Max-Alain Gradel. Disse to spillere vil utføre, tradisjonelle onsdag, kan du besøke medisinsk før du fullfører siste vilkårene i sin kontrakt for ASSEASSE går på offensiven. Dette tirsdag, tidlig kveld, to avtaler ble funnet for ankomster fra rumensk folkeretten samfunnet Banel Nicolita (26 år) og Leeds striker, Max - Alain Gradel (23 år). Disse to spillere, som var på stéphanoises tabletter i flere uker, vil utføre onsdag, den tradisjonelle besøk medisinsk før du fullfører siste vilkårene i sin kontrakt i favør av
« Siste redigering: August 30, 2011, 20:37:18 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #545 på: August 30, 2011, 20:48:41 »
http://www.leedsunited.com/news/20110830/gradel-departs-after-transfer-request_2247585_2436793

Sitat
Leeds United have reluctantly accepted an offer from French club Saint-Etienne for Max Gradel.

The player submitted a transfer request earlier on Tuesday, stating his desire to secure a move to his 'native' France and play at the highest level for his career development.

There has been extensive interest in the player, who is out of contract at the end of the season, from both clubs in England and France, however we were reluctant to agree to a domestic transfer that could potentially harm our promotion ambitions.

The player is to undertake a medical examination on Wednesday and the fee will remain undisclosed.

Max has scored 25 goals in 81 appearances for United since joining the club, initially on loan from Leicester City in October 2009.

The player, who won his first international caps while with the club, played a part in the team which won promotion from League One in 2009/10 and also figured prominently on our return to the Championship last season.

Det var jævlig synd....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Yeboah


jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #547 på: August 30, 2011, 20:51:08 »
Eg spyr av handlingslammelsen i denne engang så stolte klubben >:( >:(

Kickthemdown


arneg

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #549 på: August 30, 2011, 20:51:26 »
http://www.leedsunited.com/news/20110830/gradel-departs-after-transfer-request_2247585_2436793

Bye bye Gradel.... :(

Rekk opp hånda de som trur at frtgjorte midler blir brukt til å styrke stallen
 

ollan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #550 på: August 30, 2011, 20:52:50 »
God Natt..... >:( >:( promotion meg her og der... >:(
Ollan

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #551 på: August 30, 2011, 20:53:02 »
http://www.leedsunited.com/news/20110830/gradel-departs-after-transfer-request_2247585_2436793

Bye bye Gradel.... :(

Rekk opp hånda de som trur at frtgjorte midler blir brukt til å styrke stallen

Forferdelig trist å miste Gradel. Og så nå, så sent! TROR ikke på at midler blir brukt for å hente inn en kvalitetsspiller, men man må da håpe.. Vanskelig å erstatte Max.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #552 på: August 30, 2011, 20:55:35 »
Eg spyr av handlingslammelsen i denne engang så stolte klubben >:( >:(

Kommer det ikke inn 2 kanoner det neste døgnet så må jeg si meg enig med deg....:(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #553 på: August 30, 2011, 20:56:20 »
f**k, den desidert beste spilleren vår.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #554 på: August 30, 2011, 20:56:41 »
http://www.leedsunited.com/news/20110830/gradel-departs-after-transfer-request_2247585_2436793

Bye bye Gradel.... :(

Ikke et spøtt forundret :-\ :-\ :-\. Ser at overgangssummen heller ikke blir offentliggjort. Spørs om dette ikke var  nok en spiker i kista....... Forøvrig greit at overgangssummen ikke blir offentliggjort for da slipper jo Batesgnnomen maset om spillerforsterkninger.

Stephenjazz

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #555 på: August 30, 2011, 20:57:45 »
For en uke siden skulle han ikke selges, i dag gikk ASSE ut med de har kjøpt han. Ordtaket " Ã… før noen bak lyset" har aldri passet bedre.

Bates blir å finne i neste sesong av Tangerudbakken, det her er patetisk
« Siste redigering: August 30, 2011, 21:01:08 av Stephenjazz »
Det blir aldri umoderne å vinne

ollan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #556 på: August 30, 2011, 20:57:56 »
Eg spyr av handlingslammelsen i denne engang så stolte klubben >:( >:(

Kommer det ikke inn 2 kanoner det neste døgnet så må jeg si meg enig med deg....:(

de 2 eneste kanonene som kommer inn blir plassert på The Royal Armouries Museum.....
haha,den var rimelig tørr, trist som f*** :(
Ollan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #557 på: August 30, 2011, 21:00:42 »
Eg spyr av handlingslammelsen i denne engang så stolte klubben >:( >:(

Kommer det ikke inn 2 kanoner det neste døgnet så må jeg si meg enig med deg....:(

Du godeste ;)

newsome

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #558 på: August 30, 2011, 21:00:49 »
'Max will finish his career with us' From the chairman's mouth.

Bates: "Max isn't going anywhere."

Sitat fra Bates for noen dager siden!
For dere som synes Bates er bra for Leeds(er det noen?Svend Anders kanskje).
Enda et eksempel på hvor troverdig og patetisk denne fyren er.
Er forresten ikke overrasket over noe mer når det gjelder denne fyren.

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #559 på: August 30, 2011, 21:01:28 »
For en uke siden skulle han ikke selges, i dag gikk ASSE ut med de har kjøpt han. Ordtaket " Ã… før noen bak lyset" har aldri passet bedre.

Dette overgangsmarkedet har vært en eneste stor vits

Håper du mener "dårlig" vits.

DanskLeedsGut

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #561 på: August 30, 2011, 21:04:06 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #562 på: August 30, 2011, 21:05:59 »
Skuffende, men ikke uventet.
Og når Gradel i tillegg har levert inn transfersøknad, så sier det seg selv at han blir solgt.

Da gjenstår det å se om penga blir brukt på forsterkninger...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #563 på: August 30, 2011, 21:06:13 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

"Erstatteren" er enten allerede i klubben (Nunez) eller så er det et nitrist Sanchez Watt-lån, tror jeg!

Absolutely gutted!  :'(>:(
Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #564 på: August 30, 2011, 21:07:15 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

Tror du drømmer om du tror gnomen frigjør 3 mill pund til "kvalitetssigneringer", men håper jo du har rett. Dette var veldig deprimerende. Tror jeg må finne meg en gravøl.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #565 på: August 30, 2011, 21:07:55 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

"Erstatteren" er enten allerede i klubben (Nunez) eller så er det et nitrist Sanchez Watt-lån, tror jeg!

Absolutely gutted!  :'(>:(

Håper ikke du har rett!

Det beste hadde vært om lånemarkedet hadde stengt for godt i morgen også får da hadde visst hva vi måtte forholde oss til helt frem til januar...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #566 på: August 30, 2011, 21:08:20 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

1.5 million pund maks.. Er ganske utrolig at talentfulle spillere ikke får lengre og bedre kontrakter slik at vi slipper å selge på billigsalg. Latterlig. Men greit nok, Max vil ikke spille for klubben lengre da er det bare å selge. Vi har heldigvis ok dekning på vingplass. Men uansett så er laget totalt blottet for fart uten Gradel
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

marve

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #567 på: August 30, 2011, 21:08:39 »
triste greier vi klarer altså ikke å beholde spillere med talent ,gradel var vår beste spiller .TRIST SOM F.... >:(
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #568 på: August 30, 2011, 21:08:49 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

Tror du drømmer om du tror gnomen frigjør 3 mill pund til "kvalitetssigneringer", men håper jo du har rett. Dette var veldig deprimerende. Tror jeg må finne meg en gravøl.

3 mill minus VAT forventer jeg at han frigjør...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #569 på: August 30, 2011, 21:10:40 »
'Max will finish his career with us' From the chairman's mouth.

Bates: "Max isn't going anywhere."

Sitat fra Bates for noen dager siden!
For dere som synes Bates er bra for Leeds(er det noen?Svend Anders kanskje).
Enda et eksempel på hvor troverdig og patetisk denne fyren er.
Er forresten ikke overrasket over noe mer når det gjelder denne fyren.


Kom igjen folkens! Er det virkelig noe å være overrasket over? Uttalelser fra Bates vet vi hvor mye er verdt. Vent nå bare på å høre Bates nevne at vi har erstatteren på 'our books' allerede - nemlig Ramon Nunez. Tviler på at vi signerer noen. To lån inn er mitt tips. En venstre back og en sentral midtbane.

Ikke så rart at Gradel vil spille på øverste nivå - la oss være ærlige - sjansen for å oppleve det med oss neste sesong er ikke veldig stor uten tre solide forsterkninger (venstre back - midtstopper - sentral midtbane).

Synd. Dette er etter min mening eneste spiller som kunne skapt litt trøbbel mot scum med sin fart og teknikk.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org