Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 181818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #150 på: Januar 25, 2010, 19:57:25 »
http://www.leedsunited.com/news/max-is-mad-for-a-future-at-leeds-20100125_2247585_1944016

Gutten virker VELDIG entusiastisk, kanskje vi får se litt Gradel-magi allerede i morgen.  :) Bare synd han ikke får spille mot Spurts. Kunne trengt noen med kvikke bein for å lage faenskap i forsvaret på slutten.

Er gutten cup-tied da? Han har jo knapt spilt for Leicester denne sesongen.

auren

Nei, men han var ikke klar for kampen på WHL og får derfor ikke lov til å spille returoppgjøret.

Det der hørtes ut som en totalt latterlig regel. Men, men... FA er jo ikke helt riktig skrudd i hodet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #151 på: Januar 25, 2010, 20:13:36 »
dette er bedre nytt enn at vi klarte uavgjort på WHL i helga. :)

tror max vil bli viktig utover våren for oss og kan være tungen på den berømte vektskålen
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

peacock

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #152 på: Januar 26, 2010, 10:11:03 »
Sjokkerende uttalelser av Gradel etter signeringen!

- "It's a dream come true!"
- "It's a very big club with the fans etc"
- " I'm thankful to the club and the manager for believing in me and wanting me to come."

http://www.leedsunited.com/news/max-is-mad-for-a-future-at-leeds-20100125_2247585_1944016

Konklusjon? Offisiell hjemmesider er nå KUN blitt kommersielt søppel og inneholder ALDRI annet enn svada! Håpløst! >:(

ollan

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #153 på: Januar 26, 2010, 10:49:06 »
Sjokkerende uttalelser av Gradel etter signeringen!

- "It's a dream come true!"
- "It's a very big club with the fans etc"
- " I'm thankful to the club and the manager for believing in me and wanting me to come."

http://www.leedsunited.com/news/max-is-mad-for-a-future-at-leeds-20100125_2247585_1944016

Konklusjon? Offisiell hjemmesider er nå KUN blitt kommersielt søppel og inneholder ALDRI annet enn svada! Håpløst! >:(

Og hva mener du han skulle sagt om sin nye arbeidsgiver?? Eller forventer du at klubbens offisielle organ skal være negativ mot klubbens daglige drift osv..det er jo det nok av andre fora og steder som tar seg av.

Regner med at dette var bare ett av dine sedvanlige sure oppgulp sånn rett før lunsj?? ;)
Ollan

peacock

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #154 på: Januar 26, 2010, 11:13:59 »
Sjokkerende uttalelser av Gradel etter signeringen!

- "It's a dream come true!"
- "It's a very big club with the fans etc"
- " I'm thankful to the club and the manager for believing in me and wanting me to come."

http://www.leedsunited.com/news/max-is-mad-for-a-future-at-leeds-20100125_2247585_1944016

Konklusjon? Offisiell hjemmesider er nå KUN blitt kommersielt søppel og inneholder ALDRI annet enn svada! Håpløst! >:(

Og hva mener du han skulle sagt om sin nye arbeidsgiver?? Eller forventer du at klubbens offisielle organ skal være negativ mot klubbens daglige drift osv..det er jo det nok av andre fora og steder som tar seg av.

Regner med at dette var bare ett av dine sedvanlige sure oppgulp sånn rett før lunsj?? ;)

Ja, det er viktig å lette på trykket allerede tidlig på dagen. Om ikke, er jeg helt umulig senere på kvelden!
Spøk til side; både klubb og spiller MÃ… selvsagt være positive. Flosklene blir dog så mange at det kun blir pinlig.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #155 på: Januar 26, 2010, 11:21:13 »
Sjokkerende uttalelser av Gradel etter signeringen!

- "It's a dream come true!"
- "It's a very big club with the fans etc"
- " I'm thankful to the club and the manager for believing in me and wanting me to come."

http://www.leedsunited.com/news/max-is-mad-for-a-future-at-leeds-20100125_2247585_1944016

Konklusjon? Offisiell hjemmesider er nå KUN blitt kommersielt søppel og inneholder ALDRI annet enn svada! Håpløst! >:(

Og hva mener du han skulle sagt om sin nye arbeidsgiver?? Eller forventer du at klubbens offisielle organ skal være negativ mot klubbens daglige drift osv..det er jo det nok av andre fora og steder som tar seg av.

Regner med at dette var bare ett av dine sedvanlige sure oppgulp sånn rett før lunsj?? ;)

Ja, det er viktig å lette på trykket allerede tidlig på dagen. Om ikke, er jeg helt umulig senere på kvelden!
Spøk til side; både klubb og spiller MÃ… selvsagt være positive. Flosklene blir dog så mange at det kun blir pinlig.

Jeg tror at Gradel kan blomstre (for et ord) under en manager som har troen på ham. Det var nok IKKE tilfelle i Leicester. Og Peacock: Leeds er en stor klubb! MYE STØRRE enn Leicester!  ;D

Jeg håper kanskje at han kommer inn for SDnoddy og at Snoddy selv banker ut Becchio på laget. Kanskje dette kan føre til flere mål av begge angrepsspillerne våre? Snoddy kommer da tettere opp i Becks og med sine fine flikker og pasninger kan gi Becks enda flere sjanser!

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #156 på: Januar 26, 2010, 11:36:30 »
The 22-year-old Ivorian, nicknamed 'The Skunk' because of his hairstyle, has put pen to paper on a two-and-a-half-year deal at Elland Road after passing a medical. The two clubs had agreed an undisclosed fee on Saturday.

The Skunk.... Håper han ikke slipper en i garderoben da...  ;D





Sorry Asbjørn og Lojo og dere... Den var både upassende og ufin...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SirOlsen

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #157 på: Januar 26, 2010, 12:56:15 »
Du verden så glad jeg ble av å høre at de hadde greid å få signaturen hans :)
Dette var og er en gutt jeg virkelig har og hadde troen på. Men jeg trodde faktisk håpet om å få se ham permanent for Leeds var ute, da låneperioden var over og han vendte tilbake..

Så dette er gode nyheter for mitt vedkommende :)
-SirOlsen-

bwirum

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #158 på: Januar 26, 2010, 13:18:36 »
Jeg håpet og håpet, men turte ikke tro at det skulle skje. Veldig glad for at dette skjedde, vi trenger en type som Gradel, det er vi vel stort sett enige om. Nå gjelder det bare at han følger opp forventningene som blir stilt til han så blir dette meeeeeeget bra.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Svend Anders

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #159 på: Januar 26, 2010, 13:34:25 »
Han er sta, han Max - i alle fall når det blir straffe:

http://www.youtube.com/watch?v=PTJipteEWvc

SA

flynn

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #160 på: Januar 26, 2010, 13:52:53 »
Han er sta, han Max - i alle fall når det blir straffe:

http://www.youtube.com/watch?v=PTJipteEWvc

SA

Artig klipp, men litt senere i videoen ble jeg minnet om noe jeg lenge har jobbet med å fortrenge. Shame on you SA!

flynn

Svend Anders

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #161 på: Januar 26, 2010, 14:02:36 »
Han er sta, han Max - i alle fall når det blir straffe:

http://www.youtube.com/watch?v=PTJipteEWvc

SA

Artig klipp, men litt senere i videoen ble jeg minnet om noe jeg lenge har jobbet med å fortrenge. Shame on you SA!

flynn

Jeg slo av etter Gradel-episoden og får anbefale andre til å gjøre det samme.

SA

Papi

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #162 på: Januar 26, 2010, 15:16:15 »
Er egentlig inget problem å kjøpe nå. Kan avtale et kjøp med avtale om at denne trer i kraft den 01 januar. Og lånet kan inngå i denne avtalen.
Alle klubber bortsett fra Chelsea kan kjøpe nå. Men de kan ikke bruke spilleren før den 01 januar

Har det slått deg at Leicester vurderer Gradel som et stort talent og ikke ønsker å selge?
Eller at kanskje Leeds har tenkt å kjøpe hvis Leicester tillater dette i januar?

auren
Sannsynlighet
1)Leeds låner Gradel i maks lånetid = 50%
2)Leeds vil kjøpe, men har ikke penger til kjøp = 100%. I etterkant så går Bates ut og skriker høyt om at Leicester har nektet Gradel å få fart på karrieren og at de står i veien for hans utvikling, samt at Leicester er vanskelige å ha med å gjøre

Gradel kommer seg forbi hva det måtte være, såsant han ønsker det sjøl. Husker han brilijerte for lc'ster mot oss forrige sesong også, hadde aldri trodd da at han skulle ikle seg Leeds-drakt noen måneder seinere, trodde han var destined for "større" ting .. Løp og kjøp!! 8)
skulle gjerne sett at vi hadde kjøpt Gradel, men det skjer jo ikke.hva skal Grayson kjøpe for?monopolpenger?nei,vi får finne en ny å låne :)

To som ikkje heilt traff med spådommen for transfervinduet?
Dette er vel kanskje eit tegn på at ein ikkje alltid skal male fanden på veggen, og trekke dei verste konklusjoner

Forresten viser det seg jo her at auren kan muligens vera synsk ;D
Kva skjer videre nå Joachim? :D
« Siste redigering: Januar 26, 2010, 15:24:58 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28988
  • Total likes: 2669
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #163 på: Januar 26, 2010, 16:34:52 »

Forresten viser det seg jo her at auren kan muligens vera synsk ;D
Kva skjer videre nå Joachim? :D

Pøh. Dette er jo som å spå at det vil regne i Bergen i morgen  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #164 på: Januar 26, 2010, 17:35:05 »
Igjen, dette (og avslåtte bud på Beckford) motbeviser en del vrangforestillinger.

Så får vi se hvor fort det blir glemt igjen!  ;)
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #165 på: April 15, 2010, 13:02:45 »


Gradel: In confident mood


GRADEL JOY AT NEW-FOUND CONFIDENCE

 

Leeds forward Max Gradel has spoken of his delight at earning a starting role at the club and how confidence is returning to his team-mates.

Gradel followed up last weekend's impressive performance against Southend in United's 3-1 victory over Carlisle on Tuesday as the Ivorian scored his second goal in as many games.

He told the official club website: "When you are out of the side it is not easy but what you have to do is keep working hard and when your chance comes you grab it.

"That's what I've done and I am going to work hard now to stay in the team.

"The confidence has returned to the team after the last few games. It's a very good dressing room to be around.

"We have been in this position before, now we just need to keep doing what we are doing."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #166 på: April 15, 2010, 14:14:54 »
Ungene mine hadde to nye treninger med ex. Leeds-academy trenere forrige helg. Passende å komme på trening søndag med Leeds-drakt og Gradels signatur på ryggen! Trenerne vet ikke hva godt de skal gjøre for mine unger, i Leeds-drakt, mens de konsekvent mobber stakkarne i røde trøyer  :D

flynn

mac_gyver

Sv: Ny spiller: Max Gradel
« Svar #167 på: April 15, 2010, 15:16:58 »
Ungene mine hadde to nye treninger med ex. Leeds-academy trenere forrige helg. Passende å komme på trening søndag med Leeds-drakt og Gradels signatur på ryggen! Trenerne vet ikke hva godt de skal gjøre for mine unger, i Leeds-drakt, mens de konsekvent mobber stakkarne i røde trøyer  :D

flynn

hahaha. Herlig :D
Pride of Yorkshire

nord

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #168 på: April 15, 2010, 17:27:27 »
Ser ud til at Gradel er mere populær end Beckford :-[
« Siste redigering: Mai 25, 2010, 19:41:24 av Asbjørn »
 

Nilz

Max Gradel
« Svar #169 på: Mai 12, 2010, 10:13:03 »
Noen som har sett ett intervju med gutten etter kampen?
Hadde vært morro å høre han prøve å forklare hva som skjedde  :o

Jeg liker jo Max som spiller men hadde egentlig sett at vi ikke hadde kjøpt, hvis han har så lett for å klikke kan det jo bli vanskelig. Ser man bort fra denne hendelsen, så har jo gutten masse utviklingspotensiale og er en spiller for framtiden i PL (eller?)

Edit: flyttet ett 'men' slik at meningen blir annerledes :)
« Siste redigering: Mai 12, 2010, 10:25:02 av Nilz »
....in my own time.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Max Gradel
« Svar #170 på: Mai 12, 2010, 10:14:55 »
Noen som har sett ett intervju med gutten etter kampen?
Hadde vært morro å høre han prøve å forklare hva som skjedde  :o

Jeg liker jo Max som spiller og hadde egentlig sett at vi hadde kjøpt, men hvis han har så lett for å klikke kan det jo bli vanskelig. Ser man bort fra denne hendelsen, så har jo gutten masse utviklingspotensiale og er en spiller for framtiden i PL (eller?)

Kjøpt han har vi no gjort for lenge siden 8)

Cbas10an

Sv: Max Gradel
« Svar #171 på: Mai 12, 2010, 10:19:42 »
Ikke er det angrerett heller!!   ::) ::) :P :P :P
MOT


Joachim

Nilz

Sv: Max Gradel
« Svar #172 på: Mai 12, 2010, 10:25:28 »
Sorry for en skrivefeil, nå er meningen litt annerledes :)
....in my own time.

Promotion 2010

Sv: Max Gradel
« Svar #173 på: Mai 16, 2010, 17:16:10 »
Ikke noe offisielt om utvisningen ennå, men direkte gult rødt kort gir vel 3 kampers karantene. Lurer på om forsøket på å ta dommeren gir ytteligere 1 kamp?

Da ser v ikke ham før i slutten av august!
« Siste redigering: Mai 16, 2010, 17:34:49 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Max Gradel
« Svar #174 på: Mai 16, 2010, 17:17:12 »
Ikke noe offisielt om utvisningen ennå, men direkte gult kort gir vel 3 kampers karantene. Lurer på om forsøket på å ta dommeren gir ytteligere 1 kamp?

Da ser v ikke ham før i slutten av august!

Direkte gult?  ;)
Endre

Promotion 2010

Sv: Max Gradel
« Svar #175 på: Mai 16, 2010, 17:35:31 »
Ikke noe offisielt om utvisningen ennå, men direkte gult kort gir vel 3 kampers karantene. Lurer på om forsøket på å ta dommeren gir ytteligere 1 kamp?

Da ser v ikke ham før i slutten av august!

Direkte gult?  ;)

Utrolig, ikke sant? Drittdommer!  :o  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Sv: Max Gradel
« Svar #176 på: Mai 16, 2010, 18:00:06 »
Lets go f*cking GRADEL!!  ;D
Marching on together

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Sv: Max Gradel
« Svar #178 på: Mai 21, 2010, 23:06:26 »
4 kamper ute.

Meget trist for oss, men forstår på ein måte reaksjonen han får. Makan til tullebukk som aldri ville forlate bana!

Hobben

Sv: Max Gradel
« Svar #179 på: Mai 21, 2010, 23:54:59 »
joda, 3 kamper er greit nok. Men og få 1 til pga han nektet og gå av banen er for meg idioti.
hadde det samme skjed med en SCUM-dust? eller mot en Liverpool spiller..?? N-E-I!
Rogaland Whites