Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 181784 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per Arne

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #660 på: August 31, 2011, 10:29:11 »
Max Gradel har levert inn en søknad...dra til helvete max du fortjener ikke å ta på deg den hellige drakta.

Flåsete og fullstendig umodent. Aner du egentlig noe om hva som ligger bak overgangen? Synes du fortsatt Bates er en helt, og spillere som forlater klubben kan "dra til helvete"?

Tror du virkelig Bates var tvunget til å selge? At Gradel alene bestemte dette?

Isåfall ønsker jeg deg riktig god bedring.

 ;)

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #661 på: August 31, 2011, 10:36:36 »
Vet ikke hvor mye hold det er i dette men har sett 2 ganske like slike uttalelser så langt i dag:

Gradel will be joining Saint-Etienne, after a medical. He asked for a transfer because he wants to go back to France. His siblings live there and after the death of Max's parents he looks after them.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #662 på: August 31, 2011, 10:37:52 »
Max fortjener ikke å spille i den hvite drakta!

men for all del vi kan jo spekulere i ambisjonene til klubben, nå blir det vartfall protester om det ikke blir signeringer før vinduet stenger....

MOT!

bare det at du skriver dette viser hvor bitter du er.

fotball er buisness og klubben din evner ikke holde på spillere lenger enn en prostituert holder trusene oppe
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #663 på: August 31, 2011, 11:10:19 »
Det er faktisk ikke Gradel sin feil at Gnomen ikke satser.
Dersom det er familierealsjon som er årsak til at han ønsker seg tilbake
til Frankrike , så forstår alle som har litt "omløp" det.
Ønsker isåfall lykke til og takker for gode fotballminner.

auren

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #664 på: August 31, 2011, 11:33:24 »
Det spekuleres i YEP at overgangen er på "bare" 2 millioner pund. Kan det være at Leeds har fått høyere bud fra konkurrerende klubber i NpC og klubber i PL, men av hensyn til Gradels ønske om å dra til Frankrike, har de godtatt et lavere bud?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pedro

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #665 på: August 31, 2011, 11:36:00 »
Det spekuleres i YEP at overgangen er på "bare" 2 millioner pund. Kan det være at Leeds har fått høyere bud fra konkurrerende klubber i NpC og klubber i PL, men av hensyn til Gradels ønske om å dra til Frankrike, har de godtatt et lavere bud?

auren

Vil anta at det skyldes likvider, dvs cash ved signering. Det kunne ikke West Ham tilby.
Leedsomaniac


J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil

Ihag

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #668 på: August 31, 2011, 13:00:39 »
Håper vi slipper flere kommentarer som den fra "dansale". Da er vi på et nivå som ihvertfall jeg tar avstand fra.

Har helt siden Max kom til Leeds vært stor tilhenger av gutten fra IC.
Teknisk, rask og målfarlig. Så har det vært så som så med " å bruke hodet i kamper". Unødvendige utvisninger som bla KUNNE kostet oss opprykket i 2010.

En kort oppsummering fra sesongen så langt ( har sett 7 kamper, enten live eller på TV /WEB).

Soton 1-3 : Max blant de svakeste på et svakt LU
Boro 0-1 :  Utvisningen var kanskje viktigste årsak til 0 poeng
Hull 4-1 : Ã…rets beste kamp med Max på tribunen
W Ham : Meget god kamp av Max, men straffemissen trekker ned
Ipswich : Her har jeg ikke sett eller hørt nok til å vurdere

Så kanskje det går bra med Max i Frankrike også. Ønsker ham lykke til !


B_Ød

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #669 på: August 31, 2011, 13:00:59 »
http://www.leedsunited.com/news/20110831/too-big-an-opportunity-max_2247585_2436804
jaja...da behøver vel ikke dette bli noe særlig mer til tema..lykke til MG, takk for innsatsen, og pass på temperamentet ditt nå  ;)
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #670 på: August 31, 2011, 13:05:33 »
Takk for alt Max. Fryktelig skuffet idag...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #671 på: August 31, 2011, 13:37:43 »
Max,du spilte deg rett inn i mitt hjerte.

Lykke til videre i karrieren,og velkommen tilbake 8)

Askertiger

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #672 på: August 31, 2011, 13:37:48 »
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #673 på: August 31, 2011, 13:57:14 »
Er sikker på at ikke veldig mange fikk det store sjokket av dette!! Jeg synes det er på sin plass å ønske herr Gradel lykke til videre! Er glad for at han ikke gikk til konkurrent i NpC!
Yeboahs vitne

baste

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #674 på: August 31, 2011, 16:44:17 »
Takk for go innsats i LEEDS trøya...  :-\

sportcarl1

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #675 på: August 31, 2011, 17:04:15 »
Det spekuleres i YEP at overgangen er på "bare" 2 millioner pund. Kan det være at Leeds har fått høyere bud fra konkurrerende klubber i NpC og klubber i PL, men av hensyn til Gradels ønske om å dra til Frankrike, har de godtatt et lavere bud?

auren
på wikipedia stod det en övergångsumma runt 5 miljoner pund
 

Sleivind

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #676 på: August 31, 2011, 17:08:40 »
Er sikker på at ikke veldig mange fikk det store sjokket av dette!! Jeg synes det er på sin plass å ønske herr Gradel lykke til videre! Er glad for at han ikke gikk til konkurrent i NpC!

Sjokkerende? Nei. Overraskende? Nei. Gradel er en klassespiller som fortjener å spille på høyeste nivå.

Men det er noen andre faktorer som gjør dette trist.

- Ikke mange dagene siden Bates gikk høyt ut og sa at Gradel ikke var til salgs, og at han ikke kom til å gå. Så mye for de ordene.

- Tidspunktet på overgangen er horribel. Erstatter må inn. Og i tillegg er det flere posisjoner som trenger forsterkninger.

- Kontraktspolitikken til Leeds er under enhver kritikk. Hvorfor ble ikke kontrakten forlenget i vinter? Vi greier ikke å fornye kontraktene til de spillerne som faktisk betyr noe for laget. Mediokre spillere får kontrakter kastet etter seg, og vi sitter med skjegget i postkassa når det viser seg at de ikke er gode nok og ikke vil gå fra klubben.

Gufrias

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #677 på: August 31, 2011, 17:11:54 »
Er sikker på at ikke veldig mange fikk det store sjokket av dette!! Jeg synes det er på sin plass å ønske herr Gradel lykke til videre! Er glad for at han ikke gikk til konkurrent i NpC!
+1
Hekta på Leeds siden 1974

kongsmo

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #678 på: August 31, 2011, 17:17:26 »
Det spekuleres i YEP at overgangen er på "bare" 2 millioner pund. Kan det være at Leeds har fått høyere bud fra konkurrerende klubber i NpC og klubber i PL, men av hensyn til Gradels ønske om å dra til Frankrike, har de godtatt et lavere bud?

auren
på wikipedia stod det en övergångsumma runt 5 miljoner pund

på wiki kan d jo stå hva som helst når som helst...har selv ikke info om hvor stor summen var, men tviler i utgangspunktet på at vi fikk 5m for en spiller som har 10mnd igjen av kontrakten sin...
"SNIFFER"

stian

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #679 på: August 31, 2011, 17:27:10 »
Bare vent til gnomen uttaler seg til media angående overgangen. Legger seff all skyld på Gradel med passende adjektiver til. Et skikkelig anstendig farvel i god Bates-tradisjon.

Det er vel ikke usannsynlig at Gradels avgang blir omtalt i neste kampprogram...

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #680 på: August 31, 2011, 19:01:03 »
Bare vent til gnomen uttaler seg til media angående overgangen. Legger seff all skyld på Gradel med passende adjektiver til. Et skikkelig anstendig farvel i god Bates-tradisjon.

Det er vel ikke usannsynlig at Gradels avgang blir omtalt i neste kampprogram...

Det tror jeg nok. "Dumme agenten" bla-bla osv vil dog ikke fungere så godt i dette tilfellet. Den "rørende" avskjedshilsenen til Gradel på den offisielle siden vitner jo om en slags felles forståelse mellom spiller og klubb. Selv er jeg litt forvirret over hva jeg skal tenke og føle om Max Gradel eller Ken Bates akkurat nå.  Flere som har det på samme måte?  ???
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #681 på: August 31, 2011, 19:02:53 »
Bare vent til gnomen uttaler seg til media angående overgangen. Legger seff all skyld på Gradel med passende adjektiver til. Et skikkelig anstendig farvel i god Bates-tradisjon.

Det er vel ikke usannsynlig at Gradels avgang blir omtalt i neste kampprogram...

Det tror jeg nok. "Dumme agenten" bla-bla osv vil dog ikke fungere så godt i dette tilfellet. Den "rørende" avskjedshilsenen til Gradel på den offisielle siden vitner jo om en slags felles forståelse mellom spiller og klubb. Selv er jeg litt forvirret over hva jeg skal tenke og føle om Max Gradel eller Ken Bates akkurat nå.  Flere som har det på samme måte?  ???

Ambivalent er nok ordet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #682 på: August 31, 2011, 19:10:59 »
Bare vent til gnomen uttaler seg til media angående overgangen. Legger seff all skyld på Gradel med passende adjektiver til. Et skikkelig anstendig farvel i god Bates-tradisjon.

Det er vel ikke usannsynlig at Gradels avgang blir omtalt i neste kampprogram...

Det tror jeg nok. "Dumme agenten" bla-bla osv vil dog ikke fungere så godt i dette tilfellet. Den "rørende" avskjedshilsenen til Gradel på den offisielle siden vitner jo om en slags felles forståelse mellom spiller og klubb. Selv er jeg litt forvirret over hva jeg skal tenke og føle om Max Gradel eller Ken Bates akkurat nå.  Flere som har det på samme måte?  ???

Ambivalent er nok ordet..

Nei, det passer ikke så godt. "Forvirret" er nok mer dekkende.  :o
Jon R.

bmoen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #683 på: August 31, 2011, 19:13:39 »
Forståelig at Gradel søker andre utfordinger enn Championship i flere år. Spillere med potensiale til noe mer bør slå til når sjansen byr seg.  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #684 på: August 31, 2011, 19:25:20 »
Bare vent til gnomen uttaler seg til media angående overgangen. Legger seff all skyld på Gradel med passende adjektiver til. Et skikkelig anstendig farvel i god Bates-tradisjon.

Det er vel ikke usannsynlig at Gradels avgang blir omtalt i neste kampprogram...

Det tror jeg nok. "Dumme agenten" bla-bla osv vil dog ikke fungere så godt i dette tilfellet. Den "rørende" avskjedshilsenen til Gradel på den offisielle siden vitner jo om en slags felles forståelse mellom spiller og klubb. Selv er jeg litt forvirret over hva jeg skal tenke og føle om Max Gradel eller Ken Bates akkurat nå.  Flere som har det på samme måte?  ???

Ambivalent er nok ordet..

Nei, det passer ikke så godt. "Forvirret" er nok mer dekkende.  :o

Dette er jo ikke forvirrende i det hele tatt.

- Gamlingen får penger i lommen
- Gradel får en lønn han kan leve av
- SG har ikke hatt en dritt å si, hadde han det hatt det hadde Gradel gått ut kontrakten
- SG kan forsvare seg med å si at budet var for godt til å takke nei til og når muligheten kom til å selge Gradel ut av landet og ikke til en konkurerende klubb i CC var dette det beste for alle parter.

LEO

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #685 på: August 31, 2011, 21:21:44 »
Vi selger jo bare hvis der er "silly money"" ???

Hvis 2 mill. pund er silly money da ligger Snodgrass  og Beechio dårlig an.

Hvis det blir bare salg , da håper jeg grasrota reiser seg og lager et helvete.

For det Bates driver med med oss : HELVETE
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #686 på: ſeptember 01, 2011, 10:36:01 »
LUTV

Ser jo at Gwyn Williams sier at det var noe som forandret seg hos Max forrige lørdag, han ville plutselig ikke spille kampen og begynte å uttrykke ønsker om annet enn å være i Leeds. Gwyn sier også gav sterkt uttrykk for at de ville at Max skulle bli i klubben... Han forespeilet også at det skulle komme en bedre spiller inn::):) Han antydet at det var agenter som hadde jobbet med Max sitt hode.

Gwyn garanterte også at Modric kom til å bli solgt.
« Siste redigering: ſeptember 01, 2011, 10:39:57 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #687 på: ſeptember 01, 2011, 11:51:01 »
LUTV

Ser jo at Gwyn Williams sier at det var noe som forandret seg hos Max forrige lørdag, han ville plutselig ikke spille kampen og begynte å uttrykke ønsker om annet enn å være i Leeds. Gwyn sier også gav sterkt uttrykk for at de ville at Max skulle bli i klubben... Han forespeilet også at det skulle komme en bedre spiller inn::):) Han antydet at det var agenter som hadde jobbet med Max sitt hode.

Gwyn garanterte også at Modric kom til å bli solgt.

Til Leeds? Hvis ikke, hva har Modric oppe i dette å gjøre?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #688 på: ſeptember 01, 2011, 11:55:30 »
LUTV

Ser jo at Gwyn Williams sier at det var noe som forandret seg hos Max forrige lørdag, han ville plutselig ikke spille kampen og begynte å uttrykke ønsker om annet enn å være i Leeds. Gwyn sier også gav sterkt uttrykk for at de ville at Max skulle bli i klubben... Han forespeilet også at det skulle komme en bedre spiller inn::):) Han antydet at det var agenter som hadde jobbet med Max sitt hode.

Gwyn garanterte også at Modric kom til å bli solgt.

Til Leeds? Hvis ikke, hva har Modric oppe i dette å gjøre?

auren

Han sammenlignet situasjonene, når en spiller har bestemt seg for å dra så må han få lov til det for spilleren og klubbens beste. Gwyn tok feil angående Modric så langt i hvert fall.. Det er jo litt forskjell på situasjonene, Max var på oppsigelse og Luka var "låst" pga kontraktenes varighet.

Se klippet på LUTV hvis du er som meg, nemlig støtter klubben med noen pund..:)
« Siste redigering: ſeptember 01, 2011, 11:57:52 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #689 på: ſeptember 01, 2011, 11:55:51 »
LUTV

Ser jo at Gwyn Williams sier at det var noe som forandret seg hos Max forrige lørdag, han ville plutselig ikke spille kampen og begynte å uttrykke ønsker om annet enn å være i Leeds. Gwyn sier også gav sterkt uttrykk for at de ville at Max skulle bli i klubben... Han forespeilet også at det skulle komme en bedre spiller inn::):) Han antydet at det var agenter som hadde jobbet med Max sitt hode.

Gwyn garanterte også at Modric kom til å bli solgt.

Til Leeds? Hvis ikke, hva har Modric oppe i dette å gjøre?

auren

Det var en sammenligning mellom situasjonene til Gradel og Modric. Vanskelig å holde på en spiller som ønsker seg vekk. Men nå tok han feil angående Modric.