Leeds- Huddersfield 5 des

Started by baste, November 04, 2009, 06:51:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

Quote from: Tom S on December 05, 2009, 15:15:21
Med så mange kårnere imot tyder det på "null" kontroll i forsvar. Skal bli godt å få Kisnorbo (og forsåvidt Naylor) tilbake.
Heldigvis hadde vi den svake målvakten Casper i mål i dag!

*Kremt!*

testo

Håper vi ikke mister Max pga dette de gjør om dagen
[4] Nottingham Forest 4 - 0 Leicester City [3]  60 min og mer kan det bli
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

TK20

Poenget er ikke at man er fornøyd med ett poeng ut i fra match statistikken, man er skuffa over at statistikken endte slik at man må se seg fornøyd med ett poeng. Hvis noen skjønte den.

Tom S

Quote from: Per-Stian on December 05, 2009, 15:16:22
Quote from: Tom S on December 05, 2009, 15:15:21
Med så mange kårnere imot tyder det på "null" kontroll i forsvar. Skal bli godt å få Kisnorbo (og forsåvidt Naylor) tilbake.
Heldigvis hadde vi den svake målvakten Casper i mål i dag!

*Kremt!*

;)
COME ON LEEDS !!

Lorimer2010

Quote from: JohnnyDouglas on December 05, 2009, 15:17:47
Poenget er ikke at man er fornøyd med ett poeng ut i fra match statistikken, man er skuffa over at statistikken endte slik at man må se seg fornøyd med ett poeng. Hvis noen skjønte den.

Jepp-enig!

GeirO

Men hvorfor var vi så dårlige i dag?
Svar utbedes.
MOT

B-m

Quote from: Sølvreven on December 05, 2009, 15:12:35
Jeg kommer ikke til å deppe over denne kampen. Vi har hatt en fantastisk høst og kan egentlig være lykkelig over at vi ikke tapte i dag. Gutta jobber hardt, men de kan ikke vinne alle ganger. MOT. Jeg satser på å vinne pokern i kveld uansett :-)

Enig her.

Greit nok dette. Huddersfield er et meget bra lag på sitt beste, og vi har våre to beste forsvarere i Paddy - Naylor ute. Synes at Vokes har fått nok sjanser, vet ikke hvordan han spilte men virket ikke så god over radioen.

Nå får vi bare kose oss og følge med på dagens andre kamper, håper det blir tap av poeng fra Charlton, colchester og norwich
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

testo

Quote from: GeirO on December 05, 2009, 15:19:18
Svar utbedes.

Prøv 1881  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Quote from: testo on December 05, 2009, 15:23:57
Svar utbedes.

De kunne ikke si noe om dette, de kan bare svare på NESTEN alt ;)
MOT

Tom S

291 på forumet i dag, sjølv om "heile" forumet har vert på ER  ::) :o
COME ON LEEDS !!

jackbauer68

Svar utbedes.

Vi sliter BIG TIME i storkamper med fulle tribuner virker det som 8)

GeirO

Quote from: jackbauer68 on December 05, 2009, 15:25:22
Svar utbedes.

Vi sliter BIG TIME i storkamper med fulle tribuner virker det som 8)

Blir vel som hoppere som skal ta i alt for mye på hoppkanten. De hopper ikke langt!
MOT

testo

Quote from: GeirO on December 05, 2009, 15:24:56
Svar utbedes.

De kunne ikke si noe om dette, de kan bare svare på NESTEN alt ;)

;D
Terje

B-m

Quote from: testo on December 05, 2009, 15:17:07
Håper vi ikke mister Max pga dette de gjør om dagen
[4] Nottingham Forest 4 - 0 Leicester City [3]  60 min og mer kan det bli

Ser at leicester byttet ut 2 spillere i løpet av 1.omg, angrepsspillere. Håper det ikke er skader  :'(

Pettersen97

Skjønne ikke koffør Vokes får tillit fra start kamp etter kamp!! Han klare jo ikke putte balln mellom stengern!!

GLEDE mæ til BECCHIO e really match fit!!

Greit me uavgjort etter det man har hørt og lest i dag..

MOT!!
The Mighty Whites

Jon R

Svar utbedes.

I flg Eddie vinner de midtbanen, og de kjører over oss på begge flankene. Her finner vi nok mye av forklaringen på 14 cornere i mot. Blir for enkelt å skylde på stopperne og keeperen vår.
Jon R.

jackbauer68

Quote from: Jon R on December 05, 2009, 15:38:27
Svar utbedes.

I flg Eddie vinner de midtbanen, og de kjører over oss på begge flankene. Her finner vi nok mye av forklaringen på 14 cornere i mot. Blir for enkelt å skylde på stopperne og keeperen vår.

Skal bli godt å få tilbake Johnson med sine muskler og innsats igjen 8)

McMidjo

Huddersfield stilte vel omtrent med fullt lag (og har gjort det noen kamper nå) - og er det mestscorende laget i hele divisjonen.

Leeds fortsatt uten 4 av våre 5 førstevalg bak på banen + at vår neste beste målgjører (Bradley) ute.

Fornøyd med uavgjort jeg - noen poengtap må vi da regne med..... :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Hallgeir *

Hva pokker er det med kampene mot vår nabo Huddersfield? Fikk ikke fulgt så mye med, spesielt i andre omgang, pga jobbing. Har scrollet uhyre kjapt gjennom sidene, men match stats forteller jo mye om kampen. Greit at vi har en "off day", men det har vi nesten hvert år hjemme mot denne naboen. Tåler vi ikke forventningspresset fra et bortimot fullsatt stadion? Kampen mot Liverpool viste det motsatte, så det synes merkelig at Huddersfield får lov til å dominere kampen. Nå er uavgjort slett ingen katastrofe...ikke i nærheten engang, men jeg hadde vel forventet litt mer egentlig.... ???
Super Leeds since 1968

Xern

Quote from: hallghel on December 05, 2009, 16:18:28
Hva pokkerer det med kampene mot vår nabo Huddersfield? Fikk ikke fulgt så mye med, spesielt i andre omgang, pga jobbing. Har scrollet uhyre kjapt gjennom sidene, men match stats forteller jo mye om kampen. Greit at vi har en "off day", men det har vi nesten hvert år hjemme mot denne naboen. Tåler vi ikke forventningspresset fra et bortimot fullsatt stadion? Kampen mot Liverpool viste det motsatte, så det synes merkelig at Huddersfield får lov til å dominere kampen. Nå er uavgjort slett ingen katastrofe...ikke i nærheten engang, men jeg hadde vel forventet litt mer egentlig.... ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

LeifMorten

Vi leder 1-0 og 2-1. På hjemmebane skal det holde til seier.

Hallgeir *

Quote from: Xern... on December 05, 2009, 16:27:20
Hva pokkerer det med kampene mot vår nabo Huddersfield? Fikk ikke fulgt så mye med, spesielt i andre omgang, pga jobbing. Har scrollet uhyre kjapt gjennom sidene, men match stats forteller jo mye om kampen. Greit at vi har en "off day", men det har vi nesten hvert år hjemme mot denne naboen. Tåler vi ikke forventningspresset fra et bortimot fullsatt stadion? Kampen mot Liverpool viste det motsatte, så det synes merkelig at Huddersfield får lov til å dominere kampen. Nå er uavgjort slett ingen katastrofe...ikke i nærheten engang, men jeg hadde vel forventet litt mer egentlig.... ???
Det er vel mitt sterkeste uttrykk til nå på forumet...... Herlig sensur.  ;)
Super Leeds since 1968

B_Ød

jeg ser det slik....
Nytttår nærmer seg og vi har ETT tap i ligaen, topper denne uansett øverige resultater idag!! Har fulgt gutta siden 1970...og dette er ikke hverdagskost for en Leeds-supporter. Er helt i ørska nesten jeg, over hvor bra vi gjør det denne sesongen.
KUDOS til SG og gutta. Sykt bra!
Ups & Ups!!

nord

Uafgjort mod Huddersfield som dominerer kampen ! ikke godt nok, men OK efter omstændighederne. Vi tabte ikke og statistikken holder hjemme ;D

Frode

Hva pokker er det med kampene mot vår nabo Huddersfield? Fikk ikke fulgt så mye med, spesielt i andre omgang, pga jobbing. Har scrollet uhyre kjapt gjennom sidene, men match stats forteller jo mye om kampen. Greit at vi har en "off day", men det har vi nesten hvert år hjemme mot denne naboen. Tåler vi ikke forventningspresset fra et bortimot fullsatt stadion? Kampen mot Liverpool viste det motsatte, så det synes merkelig at Huddersfield får lov til å dominere kampen. Nå er uavgjort slett ingen katastrofe...ikke i nærheten engang, men jeg hadde vel forventet litt mer egentlig.... ???
Vi har nå spilt 3 hjemmekamper mot topplagene (Charlton, Norwich og Huddersfield) og i beste fall vært jevngode.  Tror absolutt forventningpresset slår inn.  Takk og pris at vi plukker 3 poengere mot alle andre.

berlin

Quote from: Frode on December 05, 2009, 17:17:03
Vi har nå spilt 3 hjemmekamper mot topplagene (Charlton, Norwich og Huddersfield) og i beste fall vært jevngode.  Tror absolutt forventningpresset slår inn.  Takk og pris at vi plukker 3 poengere mot alle andre.

Enig, og det har med at ligaen er alvor. L'pool i ligacupen betyr null press. L'pool i ligaen om et par år, det er press. Dessuten vet gutta at Charlton og Norwich kommer halsende bak. Tror godt dette kan være året det trengs rekordmange poeng for lag nr 2 på tabellen for å rykke opp.

Ellers så er det vel mer naturlig at vi spiller 2-2 mot Hudds i dag, enn at vi skulle vinne 6 på rad.  Vi har brukt 29 spillere så langt i år, og det blir snakket om bredde og kvalitet i stallen. Vel, den bredden hadde ikke blitt nevnt positivt om vi hadde hatt 2 tap i løpet av de siste 6 kampen, nei da hadde skader og omskiftelig første-ellever blitt "årsaken" til dårlig resultat. Kan jo ikke forvente at de spiller knallbra med stadige skifter, og ikke nok med det - at loanes går dirkete inn og spiller som om de skulle vært samkjørt siden sommeren.

Resultatene sålangt denne sesongen er rett og slett helt knallsupert, og SG og selvtillit er antagelig grunnen.

2-2 og ikke 2-3 i dag er vel hvorfor vi rykker opp. Ikke at 1 poeng teller så mye ( ref Ipswich i CCC), men tap virker inn på selvtillit mer enn uavgjort. Dette virker som sesongen hvor ting vipper vår vei. Med seier borte mot Brentford, er vi klare til nok en jevn hjemmekamp mot Soton - for de er "egentlig" nr 6 på tabellen.

Henning

Relativt heldige idag som tar poeng.

Casper var desverre på nokre bærturar og fansen er imot han. Blir for dumt når ein ironisk klappar når han tar ein enkel ball. Hjelper vel ikkje akkurat på sjølvtillitten det. Heldigvis var Huddersfield- keeperen ikkje noke betre idag.

Synst både kampen i dag og kampen mot Kettering viste at vi savnar sjefen i forsvaret. Trur faktisk at vi hadde vunne kampen idag med Kisnorbo eller Naylor på plass. Når det er sagt gjer Lubo ein god kamp idag og er etter mitt syn Leeds sin beste. Bromby får so vidt godkjent. Crowe får godkjent minus, etter ein frykteleg periode i første omgang. Capaldi får ikkje godkjent. Ein frykteleg førsteomgang og burde vel vore bytta ut etter 20 minutt. Kommentar frå tribuna om at han er sendt frå Cardiff for å øydelegge for oss :)

Midtbana gjer ein god offansiv kamp, med Kilkenny som den beste og Snodgrass rett bak. Defansivt er det likevel noko som ikkje stemme. Huddersfield kjem først på alle andreballane og vi er ofte ute av posisjon. Men vi jobbar i allefall det vi klarar.

Beckford verka på hugget frå start idag, med mange fine initiativ og løp i bakrom. Stemte ikkje heilt og burde ha scora i andre. Ofrar seg på andre målet. Vokes vann litt meir i lufta enn han pleia, men noko heilt anna når Becchio kom inn på. Blir bra når han kan starte.

Liten rapport frå Elland Road, men skal seiast at eg sat heilt nederst på North Stand og det er sikkert andre som har hatt betre oversikt og kan gje ein betre rapport.

Per-Stian

Quote from: CardiganArms on December 05, 2009, 16:42:15
Nytttår nærmer seg og vi har ETT tap i ligaen, topper denne uansett øverige resultater idag! Er helt i ørska nesten jeg, over hvor bra vi gjør det denne sesongen.
KUDOS til SG og gutta. Sykt bra!

Heilt einig! Så langt har vi gjennomført ein formidabel sesong - med kun eitt tap - og tronar aleine på topp trass poengtap og siger til konkurrentane. Eitt poeng i dag kjenst ikkje så tungt, spesielt når vi veit kor mykje vi vart pressa i store periodar. Eg er berre så lukkeleg for at vi har flaksen og marginane med oss i avgjerande situasjonar. Ikkje berre i dag, men også mot f. eks Norwich. Dette har - og luktar framleis - direkte opprykk  :D

B-m

Quote from: Henning on December 05, 2009, 18:46:13
Relativt heldige idag som tar poeng.

Casper var desverre på nokre bærturar og fansen er imot han. Blir for dumt når ein ironisk klappar når han tar ein enkel ball. Hjelper vel ikkje akkurat på sjølvtillitten det. Heldigvis var Huddersfield- keeperen ikkje noke betre idag.

Synst både kampen i dag og kampen mot Kettering viste at vi savnar sjefen i forsvaret. Trur faktisk at vi hadde vunne kampen idag med Kisnorbo eller Naylor på plass. Når det er sagt gjer Lubo ein god kamp idag og er etter mitt syn Leeds sin beste. Bromby får so vidt godkjent. Crowe får godkjent minus, etter ein frykteleg periode i første omgang. Capaldi får ikkje godkjent. Ein frykteleg førsteomgang og burde vel vore bytta ut etter 20 minutt. Kommentar frå tribuna om at han er sendt frå Cardiff for å øydelegge for oss :)

Midtbana gjer ein god offansiv kamp, med Kilkenny som den beste og Snodgrass rett bak. Defansivt er det likevel noko som ikkje stemme. Huddersfield kjem først på alle andreballane og vi er ofte ute av posisjon. Men vi jobbar i allefall det vi klarar.

Beckford verka på hugget frå start idag, med mange fine initiativ og løp i bakrom. Stemte ikkje heilt og burde ha scora i andre. Ofrar seg på andre målet. Vokes vann litt meir i lufta enn han pleia, men noko heilt anna når Becchio kom inn på. Blir bra når han kan starte.

Liten rapport frå Elland Road, men skal seiast at eg sat heilt nederst på North Stand og det er sikkert andre som har hatt betre oversikt og kan gje ein betre rapport.

Takk for fyldig rapport! Takk : )

h.b

Det i dag var ikke bra nok. Men vi leder som sagt League one med 4 poeng ned til Charlton og 8 ned til Norwich. Dette virker bra. Men hvis vi nå har kommet inn i en dårlig periode og vi taper den utsatte samt mister endel poeng i nærmeste fremtid. Ja da kan fort både Charlton og Norwich komme farlig nær oss. Og vi skal som sagt møte de enda en gang. Og taper vi mot begge. Ja da kan det se verre ut. Men jeg tror faktisk vi greier dette. Og satt på spissen. Ja da bør vi tape mot Kettering. For en kamp mot Manu kan fort tappe krefter som vi trenger i innspurten denne sesongen