RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frode

Quote from: testo on January 20, 2010, 19:33:50
Beckford og Healy på topp er ikke å forakte,Healy er en god spiller som kan ta oss et langt steg i riktig retning.Lite spilletid for klubblaget nå vil slå ut med full kraft ved et evnt klubb bytte.
Ønsker han hjertelig velkommen til klubben i hans hjerte

29 mål på 111 kamper sier alt.  Healy føyer seg inn i rekken av "gode" spisser som IKKE scorer mål.  Nei takk.

kilgallon

David Healy? Jeg sier LØP OG KJØP :) :) :)
Han vil være outstanding i L1 - IMO.

Leedsulf

Quote from: Frode on January 20, 2010, 19:49:30
Quote from: testo on January 20, 2010, 19:33:50
Beckford og Healy på topp er ikke å forakte,Healy er en god spiller som kan ta oss et langt steg i riktig retning.Lite spilletid for klubblaget nå vil slå ut med full kraft ved et evnt klubb bytte.
Ønsker han hjertelig velkommen til klubben i hans hjerte

29 mål på 111 kamper sier alt.  Healy føyer seg inn i rekken av "gode" spisser som IKKE scorer mål.  Nei takk.

Sier det nå egentlig alt, all den tid han befant seg like mye på vingen som som spiss under sitt opphold i klubben? Og det var i CCC, vi er nå i League 1. Healy tilbake hadde vært strålende.

AndyMathie

Ja sign opp Healy. Det hadde vært en kanon signering. Og han sier at han Leeds betyr utrolig mye for han...
We are Leeds and we are proud of it!

Frode

Quote from: AndyMathie on January 20, 2010, 20:22:00
Ja sign opp Healy. Det hadde vært en kanon signering. Og han sier at han Leeds betyr utrolig mye for han...
Leeds betyr utrolig mye for meg også. Blir ikke kjøpt av den grunn  ;)

newsome

HEALY????????
Hva er det med dere her inne?
Denne mannen er helt ubrukelig!
Sist han var i Leeds var han neppe svett.
Giddaløs,umotivert og dårlig lagspiller.
Kan dere svare meg på hvor denne mannen har vært suksess??
Må ManU sitt reservelag kanskje,men ingen andre steder!

Tom S

Lån Healy ut sesongen, trur han kan bidra på dette nivået.
Er meir usikker på om det er Healy som skal skyte oss oppover i CC på veien mot PL, derfor er eg skeptisk til kjøp.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

... i likhet med en del andre vil jeg banne i kjerka litt her nå :)

Jeg tar gjerne imot David Healy. Ikke for enhver pris, men hvis han viser seg som en bra bargain som ikke krever mer enn 'den vanlige CCC-spiller' i lønn...

Healy har vist at han har et stooort topp-potensiale. En av trenerne våre, Glynn Snodin, var med i Nord Irland-teamet som fikk maks ut av gutten. I kamp etter kamp.

Så, ja, jeg tror vi har folk i trenerteamet vårt som vet å utnytte Healys beste egenskaper. Og da vil han være en god mann for oss laangt inn i CCC-sesongen :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Quote from: Asbjørn on January 20, 2010, 20:47:23
... i likhet med en del andre vil jeg banne i kjerka litt her nå :)

Jeg tar gjerne imot David Healy. Ikke for enhver pris, men hvis han viser seg som en bra bargain som ikke krever mer enn 'den vanlige CCC-spiller' i lønn...

Healy har vist at han har et stooort topp-potensiale. En av trenerne våre, Glynn Snodin, var med i Nord Irland-teamet som fikk maks ut av gutten. I kamp etter kamp.

Så, ja, jeg tror vi har folk i trenerteamet vårt som vet å utnytte Healys beste egenskaper. Og da vil han være en god mann for oss laangt inn i CCC-sesongen :)

Tror også trenerteamet vi har i dag er dyktigere på å få maks utav spillergruppen, enn hva både Blackwell og selvsagt Wise var i stand til.

Så, enig med deg, Asbjørn, på tross av de mange skrivefeilene du hadde her.  ;) Du trenger ikke trykke så leeeeeenge påååååå taaaaassstene, vet du.

Marching on together!

Same

Quote from: Asbjørn on January 20, 2010, 20:47:23
.

For å være litt kverulant så er Snodin ast. manager.  :)

testo

Det finnes et hav av videoer men fant en som sikkert ikke han glemmer så lett
http://www.youtube.com/watch?v=VsUwb5iQiM4&feature=related
Litt Kewell over han faktisk  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Tja, Gealy på L1 nivå duger vel?
Spennende...

p0ndus

Tror Healy og Beckford blir for "lette" sammen på topp. Mitt råd nå er at man henter en spiss på lån fra Portsmouth, Westham, Looserpool som alle  nå er økonomisk i krise, hent en spiss derfra som er litt ut inn av laget på lån ut sesongen og betal deler av lønna hans. Tipper en av disse klubbene ville sagt ja takk til dette.

LeedsU878

Well, jeg hadde nok ikke sagt nei til Healy. Jeg synes han har noen veldig bra kvaliteter, og tror han kunne bli et bra bindeledd mellom midtbane og angrep, som har vært et problem for oss på det seneste.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

testo

Leeds United have made a renewed bid for Max Gradel after seeing their initial offer rejected, skysports.com understands.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_5874249,00.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

QuoteShrimpers deny Barnard reports

Southend have moved to quash reports that they have agreed to sell top scorer Lee Barnard to League One leaders Leeds United.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Masinga

Ingen dum idè å hente inn Healy hvis prisen er den rette. Tror han fortsatt har potensiale. Det må da være mulig å få han til å prestere på klubblag også. Det er noen måneder siden siste landskamp for Nord-Irland, der han scoret 35 mål på 78 kamper. Det er en statistikk det står respekt av.
Masinga, medl.nr. 1250

stian94

jeg synes personlig at lee barnard er en mann vi bør signere :)
SJ

Promotion 2010

Quote from: stian94 on January 20, 2010, 23:34:00

Enig, og han er billig med tanke på hans kontrakt som går ut til sommeren.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Same

sportcarl1

Quote from: stian94 on January 20, 2010, 23:34:00
sedan är frågan om han är tillräckligt bra för CCC,

auren

Skeptisk til denne Bernard. Han er 25 år, og blir 26 i juli. Har ikke prestert i CCC enda. Da blir det dumt om vi "splasher cash" på han. Da tror jeg det er bedre å bruke litt penger på Max Gradel, hvis vi ikke klarer å få han inn på lån resten av sesongen da. Det var antydet en pris på 250.000 pund, og det er en god pris for Leeds. I Gradel har vi både en farlig høyre kant, og en spiller som kan spille i angrep. Tror nok Gradel blir å se i Leeds før vi skriver 1.februar. Enten på lån eller permanent.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Veldig bekymret for antall mål vi skårer i angrep utenom Beckford.

Becchio, Grella, Kandol & co er ikke fryktinngydende på det feltet!

Da tror jeg faktisk det er bedre å kjøpe inn en L1-målgarantist, enn å vente til sommeren. Vi har ennå ingen garantier for opprykk. Det vil bli som å vente til man var klar for CL før man signet storspillerne...  ;)
Min første Leeds-kamp:

Totto

Personlig er jeg vel så bekymret for måltørken til Johnson og Snoddy.  >:(

I tillegg ville jeg gitt mye for et fyrtårn/murbrekker foran der.

Becchio er for meg den største skuffelsen i år, og er den av "1. elveren" jeg godt kunne sett erstattet utenfra.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Promotion 2010

Martin: 'Difficult for Tilly to keep Barney motivated when he has one eye on leaving'

By westfield shrimper Thursday, 21st January 2010

Blues chairman Ron Martin has updated his comments regarding the possible transfer of the club's top scorer Lee Barnard.

Martin: 'Club between a rock and a hard place'

The auction has started!

First Southampton with £150k, enter Leeds at £175k, and a third, Millwall(?), in the backround, it's getting to look that Shrimpers striker Lee Barnard may not be in the side that plays Wycombe, let alone the rest of the season!

Our heroric chairman Ron Martin is standing firm, well at least until the offers break the £200k barrier, having turned down the first two official bids.

Anyway, Uncle Ron is making the usual noises about having consulted Tilly and the club doesn't want to sell Barney but, and to be fair, he makes the decent point that if the good Lord wants to go, and it looks as if he does, better to get some decent dosh now than nothing in the summer when his contract ends.

As Mr. Martin told the Echo himself: "In the meantime, because the player recognises that he might double or even treble his wages at the clubs that have enquired, it would be difficult for the manager to keep him motivated when the player has at least one eye on leaving and potentially at a higher level. We're between a rock and a hard place. However, for the moment no decision has been made and whatever decision the manager and board comes to, it will serve the best interests of the club."

Min første Leeds-kamp:

auren

Noen som vet hvilken spillertype Lee Bernard er?

auren

Frode

Ferre

Quote from: auren on January 21, 2010, 11:28:01

auren

I følge FM liker han å lure offsidefellen og kommer på løp bakfra inn i motstanderen sitt felt :)

Ferre

Leeds United: Whites launch bid for Southend striker

Leeds United have launched a £175,000 bid for Southend United striker Lee Barnard.

But Elland Road manager Simon Grayson is ready to abandon his interest in winger Max Gradel if negotiations with Leicester City fail to reach a rapid conclusion.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Whites-launch-bid.5999626.jp

auren

Quote from: Ferre on January 21, 2010, 12:11:30
Quote from: auren on January 21, 2010, 11:28:01

auren

I følge FM liker han å lure offsidefellen og kommer på løp bakfra inn i motstanderen sitt felt :)

Hvis informasjonen fra FM stemmer sånn noenlunde, så ser altså Barnard ut til å være en erstatter for Beckford. Noenlunde samme spillertype. Hvis Beckford nå blir i Leeds ut sesongen, som han har signalisert, har vi altså to like spillertyper på topp, da jeg regner med at Barnard kjøpes til klubben for å spille førstelagsfotball, og ikke bare være en back up. Becchio har skuffet i år (antall scoringer) og vil nok slite med å forsvare plassen foran Barnard.
Spørsmålet er dermed: Er vi tjent med å ha to like spillertyper på topp, ettersom vi denne sesongen og tidligere har hatt en target man og en bakromsspiss i angrepet? Vil dette hindre vårt angrepsspill, da vi ikke bare trenger å kjøre inn disse to like spillertypene,men også to nye spisspartnere?

Jeg håper ikke at et evt kjøp av Barnard hindrer et kjøp/lån av Gradel. Jeg ser på sistnevnte som en viktigere spiller enn Barnard. Vi vet hva vi får, og han er en ypperlig spiller å sette inn når vi sliter. I tillegg kan han bekle ulike posisjoner.

Det blir spennende tider fremover :)

auren