Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14  (Lest 160870 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #390 på: Januar 21, 2010, 12:51:05 »
Holdt på dette ut av kontorstolen her.....har vi lagt inn bud?og så på massive £175.000?Har vi penger til å kjøpe en spiller?Fantastisk :)Nå står ikke verden til påske... ;D ;D ;D

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #391 på: Januar 21, 2010, 12:53:54 »
Dagens trippel, Barnard - Southend, Gradel - Leicester, Vasko - Usjpest, Ungarn. Sistnevnte på prøve denne uken, sterk spiller, internasjonal erfaring, mulig deal?   

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #392 på: Januar 21, 2010, 12:56:20 »
Barnard er en målscorer først og framst. Om han har like ferdigheter som Beckford er jeg usikker på. Tror ikke han har samme farten og fysikken, men et bedre mottak og flink til å bevege seg i boksen. En spiller jeg annonserte som et transfer objekt for noen sesonger tilbake, tror vi tar et byks mot CCC om vi signerer han.

Om han har CCC kapasitet vet jeg ikker, begynner å bli noen sesonger siden jeg så han spille.
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #393 på: Januar 21, 2010, 13:02:48 »
Barnard er en målscorer først og framst. Om han har like ferdigheter som Beckford er jeg usikker på. Tror ikke han har samme farten og fysikken, men et bedre mottak og flink til å bevege seg i boksen. En spiller jeg annonserte som et transfer objekt for noen sesonger tilbake, tror vi tar et byks mot CCC om vi signerer han.

Om han har CCC kapasitet vet jeg ikker, begynner å bli noen sesonger siden jeg så han spille.
"et byks mot ccc"- et fantastisk ordvalg-måtte du få rett :) :) :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #394 på: Januar 21, 2010, 13:23:18 »
Barnard er en målscorer først og framst. Om han har like ferdigheter som Beckford er jeg usikker på. Tror ikke han har samme farten og fysikken, men et bedre mottak og flink til å bevege seg i boksen. En spiller jeg annonserte som et transfer objekt for noen sesonger tilbake, tror vi tar et byks mot CCC om vi signerer han.

Om han har CCC kapasitet vet jeg ikker, begynner å bli noen sesonger siden jeg så han spille.
"et byks mot ccc"- et fantastisk ordvalg-måtte du få rett :) :) :)



...og skal vi bykse fra vår nåværende posisjon så blie det rett og slett opprykk det!!!  :)
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #396 på: Januar 21, 2010, 19:06:38 »
Det står der at han nylig fikk en skade i ankelen som ikke er riktig utredet ennå. Skeptisk.
Jon R.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #397 på: Januar 21, 2010, 19:21:32 »
Leeds to loan out Robbo


Skysports.com understands Leeds winger Andy Robinson has been made available for a loan move.

Robinson has dropped down the pecking order at Elland Road in recent weeks with his last appearance in the first team coming in November.

Leeds boss Simon Grayson is willing to let him leave on a temporary basis and Robinson is hoping to find a new club before the close of the transfer window.

Robinson's agent, Neil Sang, has confirmed the former Swansea and Tranmere ace is now considering his options.

"Andy has not been in the Leeds side for the last few weeks and they have made him available for loan," Sang told skysports.com.

"Andy is happy to go out on loan in search of regular first-team football and we are now seeing what options are available to him."
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5876801,00.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #398 på: Januar 21, 2010, 19:25:34 »
Robinson burde vært sparket på hue og ræva ut av klubben. En skam at en profesjonell fotballspiller som åpenbart ikke anstrenger seg for å holde matchvekten, skal heve lønn 10 ganger industriarbeider. Slike spillere burde fått kontrakten kanselert med krav om tilbakebetaling av gasje. Det bør åpenbart stilles høyere krav til spillerne når de undertegner lukrative lønnsavtaler.
« Siste redigering: Januar 21, 2010, 19:29:23 av Jon R »
Jon R.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #399 på: Januar 21, 2010, 19:31:13 »
Robinson burde vært sparket på hue og ræva ut av klubben. En skam at en profesjonell fotballspiller som åpenbart ikke anstrenger seg for å holde matchvekten, skal heve lønn 10 ganger industriarbeider. Slike spillere burde fått kontrakten kanselert med krav om tilbakebetaling av lønn.

 ;D ;D
Poor guy
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #400 på: Januar 21, 2010, 19:35:00 »

Leeds expect one last chance to persuade Jermaine Beckford to stay

Leeds United still hope that their prolific striker Jermaine Beckford will sign a new contract if they win promotion. Photograph: Anna Gowthorpe/PA

Leeds United will attempt to fight off interest from Everton and keep their leading scorer Jermaine Beckford if they win promotion to the Championship, according to their manager, Simon Grayson.

Beckford, who will become a free agent when his contract expires at the end of the season, is expected to leave Elland Road after turning down an improved deal before Christmas. Leeds, however, have so far resisted the temptation to cash in on the player during the transfer window, rejecting an offer of £1.25m from Newcastle United for the 26-year-old striker.

Over the past few weeks Grayson had given the impression of being resigned to losing him in May, and sources close to the player are suggesting he has already agreed basic terms to move to Everton.

But Grayson said today that Leeds had not given up. "It would be foolish not to try and keep him, and I'm sure once the season finishes, and hopefully we're in the Championship, there might be one sort of last contract offer towards him," he said.

"If rumours have it he's being linked to Premier League clubs, then that's obviously difficult for us to compete with, but while he's our player we expect him to keep performing and doing the job he's done for us."

Beckford, who has scored 20 goals this season, has failed to increase that total in three games (none of which Leeds have won) since scoring the winning goal in the FA Cup win against Manchester United at Old Trafford. But Grayson denied that the constant speculation may be beginning to affect the player.

"I don't think so – in fact I'd like to think if he gets better as a player and scores more goals, then he'll get more publicity and maybe, if he's after more money, then that's what he'll get.

"Whatever happens, nothing can be agreed now, nothing is legally binding with anybody you speak to. If he doesn't score from now till the end of the season – and hopefully he does – then his value will go down and he might not get the money he's looking for.

"If he scores another 20 odd goals it might be a bigger team that comes in for him than those that are rumoured to be in for him at this moment in time. Hopefully it's the latter, he gets loads of goals for us and maybe then moves on to bigger clubs, instead of average clubs he's being linked with."
http://www.guardian.co.uk/football/2010/jan/21/jermaine-beckford-leeds-united
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #401 på: Januar 21, 2010, 20:25:52 »
Hungarian defender Tamas Vasko may not move to Leeds, according to his current club's sporting director.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5876947,00.html

Hungarian defender Tamas Vasko may not move to Leeds, according to his current club's sporting director.

The 25-year-old giant defender is currently playing for Hungarian side Ujpest, but has been on trial with the Whites with a possible move on the cards.

However, Ujpest's sporting director Zoltan Kovacs says the club have yet to receive a suitable offer for the player.

"Our defender trains with us and doesn't want to leave Ujpest by any means," he told Nemzeti Sport.

"The English side is silent at the moment. Tamas Vasko is an important member of our team and he may leave only if we receive a suitable offer for him - so far Ujpest haven't received this.

"I can't say what would be a suitable offer."

Vasko, who has had a spell on loan at Championship club Bristol City, is currently back in training in Hungary and his agent Janos Hrutka admits he has two possible options.

He said: "Tamas Vasko has two great offers but at the moment I wouldn't like to say any more about them."

Tror agenten prøver seg på en spansken (liten luring)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #402 på: Januar 21, 2010, 21:03:20 »
Sam Smith (Leeds United) says...

I saw Danny Welbeck entering leeds united's thorp arch training ground about an hour ago, possible loan move?


http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html
Ups & Ups!!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #403 på: Januar 21, 2010, 21:38:05 »
Sam Smith (Leeds United) says...

I saw Danny Welbeck entering leeds united's thorp arch training ground about an hour ago, possible loan move?


http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html
:o

anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #404 på: Januar 21, 2010, 21:42:12 »
Sam Smith (Leeds United) says...

I saw Danny Welbeck entering leeds united's thorp arch training ground about an hour ago, possible loan move?


http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

hehe, han bommet litt når han diktet historien sin ettersom Welbeck har "alibi", Welbeck er i Sunderland og spiller kamp med ManUre reservene
 

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #405 på: Januar 21, 2010, 21:44:33 »
Hva gjør Leeds som ikke vi gjør sa Ferguson og sendte Welbeck  ;D
Svada rykter
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #406 på: Januar 21, 2010, 21:58:49 »
Jeg har en kilde som forteller at Barnard allerede er enig med Leeds om avtale. Trolig er det bare spørsmål om tid før man kan presentere en overgang, men om Southend setter seg helt på bakbena og krever for mye kan det vel bli en sommer-overgang i stedet.

Tipper Leeds kommer til å bruke "usikkerheten om han har fokuset på rett sted" til å sikre overgangen etterhvert nå i januar.

SA

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #407 på: Januar 21, 2010, 22:22:21 »
Jeg har en kilde som forteller at Barnard allerede er enig med Leeds om avtale. Trolig er det bare spørsmål om tid før man kan presentere en overgang, men om Southend setter seg helt på bakbena og krever for mye kan det vel bli en sommer-overgang i stedet.

Tipper Leeds kommer til å bruke "usikkerheten om han har fokuset på rett sted" til å sikre overgangen etterhvert nå i januar.

SA

Håper avtalen gjennomføres nå, for hvis vi rykker opp i CCC bør vi sikte høyere enn Barnard.

Enn overgangssummen? £200.000?

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #408 på: Januar 21, 2010, 22:29:04 »
Jeg har en kilde som forteller at Barnard allerede er enig med Leeds om avtale. Trolig er det bare spørsmål om tid før man kan presentere en overgang, men om Southend setter seg helt på bakbena og krever for mye kan det vel bli en sommer-overgang i stedet.

Tipper Leeds kommer til å bruke "usikkerheten om han har fokuset på rett sted" til å sikre overgangen etterhvert nå i januar.

SA

Han kan vel spille FACup også han vel.(Barnard og Becks på topp sammen med 2 mål hver til helga  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #409 på: Januar 22, 2010, 00:26:24 »
Jeg har en kilde som forteller at Barnard allerede er enig med Leeds om avtale. Trolig er det bare spørsmål om tid før man kan presentere en overgang, men om Southend setter seg helt på bakbena og krever for mye kan det vel bli en sommer-overgang i stedet.

Tipper Leeds kommer til å bruke "usikkerheten om han har fokuset på rett sted" til å sikre overgangen etterhvert nå i januar.

SA

Vi har vel en spiss i egne rekker hvor vi har det samme ankepunktet (?)

Jeg er fortsatt usikker på Barnard om det er riktig å kjøpe ham. Og trenger vi enda flere spisser?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #410 på: Januar 22, 2010, 01:35:12 »
Jeg har en kilde som forteller at Barnard allerede er enig med Leeds om avtale. Trolig er det bare spørsmål om tid før man kan presentere en overgang, men om Southend setter seg helt på bakbena og krever for mye kan det vel bli en sommer-overgang i stedet.

Tipper Leeds kommer til å bruke "usikkerheten om han har fokuset på rett sted" til å sikre overgangen etterhvert nå i januar.

SA

Vi har vel en spiss i egne rekker hvor vi har det samme ankepunktet (?)

Jeg er fortsatt usikker på Barnard om det er riktig å kjøpe ham. Og trenger vi enda flere spisser?
auren
Om vi trenger flere spisser? Er det en spøk? Jeg vil helst ha inn 2 til. Kandol er skadet og har personlige problemer om hverandre. Grella skyter oss ikke opp om det så står om livet hans. Becchio er en svært oppskrytt spiller som overhodet ikke klarer å treffe mål uansett hvor mange hodedueller han vinner inne i feltet. Ett mål per tiende kamp er desverre skrot! Kjøp nåååå!!
« Siste redigering: Januar 22, 2010, 01:37:26 av Alta-White »

larss

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #411 på: Januar 22, 2010, 07:34:55 »
Jeg har en kilde som forteller at Barnard allerede er enig med Leeds om avtale. Trolig er det bare spørsmål om tid før man kan presentere en overgang, men om Southend setter seg helt på bakbena og krever for mye kan det vel bli en sommer-overgang i stedet.

Tipper Leeds kommer til å bruke "usikkerheten om han har fokuset på rett sted" til å sikre overgangen etterhvert nå i januar.

SA

Vi har vel en spiss i egne rekker hvor vi har det samme ankepunktet (?)

Jeg er fortsatt usikker på Barnard om det er riktig å kjøpe ham. Og trenger vi enda flere spisser?

auren


Vi trenger en Keeper, en stopper til med fart, sjef på midtbanen , en høyre back og Barnard.

LarsS, som mener at det er på tide å sette sjangsene
LarsS

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #412 på: Januar 22, 2010, 09:32:20 »
Jeg har en kilde som forteller at Barnard allerede er enig med Leeds om avtale. Trolig er det bare spørsmål om tid før man kan presentere en overgang, men om Southend setter seg helt på bakbena og krever for mye kan det vel bli en sommer-overgang i stedet.

Tipper Leeds kommer til å bruke "usikkerheten om han har fokuset på rett sted" til å sikre overgangen etterhvert nå i januar.

SA

Vi har vel en spiss i egne rekker hvor vi har det samme ankepunktet (?)

Jeg er fortsatt usikker på Barnard om det er riktig å kjøpe ham. Og trenger vi enda flere spisser?

auren

Det er helt riktig at Beckford er mer eller mindre i samme posisjon, skjønt jeg vet ikke om han har skrevet under på noen kontrakt med andre klubber. Videre er jo Leeds verdisetting på ham ca ti ganger av hva Southend krever for Barnard.

I følge godeste Tor Kristian Karlsen er det fritt frem å skrive under pre-contract også for engelske spillere nå. Barnard kan altså ha skrevet under en avtale med Leeds som starter 1. juli (eller deromkring) allerede, og jeg tror det er det tipset til meg går på.

Om dette er sant, vil jo Leeds som nevnt bruke dette for alt det er verdt mot Southend.
"Han har allerede signert for oss, kommer ikke til å klare å tenke på dere resten av sesongen nå, vet du. Her, ta disse £200,000 og la han gå nå, så har dere i alle fall penger til en erstatter."

Nøyaktig det samme kan noen gjøre med Becks.

Jeg tror ikke Barnard er den eneste spissen vi ønsker oss inn mot sesongstart i CCC. Jeg tror han er et tilskudd nå, så ser vi om han duger, men den Store Erstatteren blir nok en annen.

Men for den saks skyld:
Barnard har 15 mål på 25 ligakamper i årets sesong, det er jo ikke dårlig, og det er for Southend. Han har 45 avslutninger hvorav 28 har truffet mål. Et scoringssnitt på 1 av 3 skudd, og under halvparten per skudd som treffer mål.

Beckford har til sammenligning 16 mål på 23 kamper. Han har 98 avslutninger, hvorav 54 på mål. Det gir ett mål per 6,1 avslutning, eller hver 3,4 avslutning som treffer mål.

Moro med stats - per definisjon vil Barnard bli en skikkelig hit hos oss om han får like mange muligheter som Becks.

Leeds sitt andre prio i dette vinduet skal være venstreback. Utover det spørs det hva som skulle dukke opp.

Ut kan både Robbo, Huntington og tildels Prutton gå, om noen vil ta lønna (og evt overgangssum) da. Vi snakker nok mest sannsynlig om lån på alle sammen.

SA

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #413 på: Januar 22, 2010, 09:52:54 »
Har litt tro på Barnard.

Forrige sesong scoret han 11 mål på 27 kamper.
Hittil denne sesongen har han 17 mål på 27 kamper.

Tror dette er en spiller i framgang og har mange fine år foran seg.
MOT

ragnar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #414 på: Januar 22, 2010, 10:18:37 »
Angrepet bør absolutt forsterkes. Grella er ikke god nok for alaget, Kandol er god nok, men har skader og personlige problemer. Dermed gjennstår Becchio og Becks. Begge de to trenger en soleklar utfordrer. Og om Leeds klarer å hente en som har vist seg at han vet hvor målet står, selv om det bare er i L1. så er det opprykk fra L1 som gjelder nå resten av sesongen.

Håper og tror at dette går i orden og at vi samtidig får Gradel + en ny venstreback sånn at Hughes kan kunne konsentrere seg om det han egentlig er, utfordrer til defensiv midtbane...
*In El Loco we trust!*

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #415 på: Januar 22, 2010, 10:35:17 »
Jeg har en kilde som forteller at Barnard allerede er enig med Leeds om avtale. Trolig er det bare spørsmål om tid før man kan presentere en overgang, men om Southend setter seg helt på bakbena og krever for mye kan det vel bli en sommer-overgang i stedet.

Tipper Leeds kommer til å bruke "usikkerheten om han har fokuset på rett sted" til å sikre overgangen etterhvert nå i januar.

SA

Vi har vel en spiss i egne rekker hvor vi har det samme ankepunktet (?)

Jeg er fortsatt usikker på Barnard om det er riktig å kjøpe ham. Og trenger vi enda flere spisser?
auren
Om vi trenger flere spisser? Er det en spøk? Jeg vil helst ha inn 2 til. Kandol er skadet og har personlige problemer om hverandre. Grella skyter oss ikke opp om det så står om livet hans. Becchio er en svært oppskrytt spiller som overhodet ikke klarer å treffe mål uansett hvor mange hodedueller han vinner inne i feltet. Ett mål per tiende kamp er desverre skrot! Kjøp nåååå!!

OK.. Vi trenger nok en spiss til. Men hvis Grella og Becchio ikke er god nok for Leeds, så er det jammen meg mange spillere vi trenger. 1 ny keeper (Higgs skadet, Anker for ustabil i feltet), 1 ny høyreback (Crowe ikke god nok, Bromby er stopper), 1 ny spillende midtstopper med fart, 1 ny venstreback, 1 ny høyrekant, 1 ny defansiv midtbanespiller med baller og pasningsfot og 1 ny stor og sterk spiss.

Så vi trenger 7 nye spillere i dette vinduet. Grayson; Du har dårlig tid!

Det forundrer meg om det som SA forteller om Barnard er rett, at vi har signert en pre-kontrakt med han. Og har vi gjort det fordi han er CCC-materiale, eller for å presse Southend for en OK pris nå? Det er ikke spillere som Barnard jeg ønsker meg når/hvis vi rykker opp, men hvis vi ikke rykker opp kan han nok være en grei tilvekst i L1 til høsten. Uansett: Har tiltro til at Grayson gjør det rette. Han vet sånn ca. litt bedre enn meg  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #416 på: Januar 22, 2010, 10:36:31 »
Southampton to sign Lee Barnard while Matt Paterson moves to Southend

SAINTS are hoping to tie up a deal for Southend striker Lee Barnard today – with Matt Paterson moving in the opposite direction.

The Daily Echo understands the Shrimpers have accepted a £175,000 bid for the 25-year-old, who has scored 17 goals in all competitions this season.

As part of the transfer, academy product Paterson is set to move to Roots Hall.

The 20-year-old frontman was at Southend’s training ground yesterday to finalise his switch.

Barring any last minute hitches, or late bids from elsewhere, both sides are hoping to have the transfers completed by the weekend.

As revealed by the Echo earlier this week, Saints had put in an initial bid of £150,000 for Barnard, That was then trumped by a £175,000 offer from Leeds.

Both were rejected by Southend, but Saints look to have won the day with their latest effort.

The Shrimpers have been resigned to losing their top scorer this month.

Barnard is out of contract in the summer and has indicated he would not pen a new deal at Roots Hall.

With Southend in financial difficulties, they are keen to receive what cash they can for their most prized asset.

They seem to have decided Saints’ offer of a six-figure sum, coupled with a striker to help fill the void left by Barnard, is about the best case scenario they could hope for.


http://www.thisishampshire.net/sport/4865443.Barnard_to_join_Saints_and_Paterson_to_leave/

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #417 på: Januar 22, 2010, 10:39:09 »
Jeg må understreke at kilden min ikke er en jeg har vært borti før, så det er ikke sikkert infoen er sikker. Men det kommer fra Barnard-hold, og virket troverdig - så får vi se.

Det kan jo hende Soton har kuppet den personlige avtalen, men det jeg ser av Soton-bekreftelser går foreløpig kun på klubbens bud.

SA

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #418 på: Januar 22, 2010, 10:41:09 »
Southampton to sign Lee Barnard while Matt Paterson moves to Southend

SAINTS are hoping to tie up a deal for Southend striker Lee Barnard today – with Matt Paterson moving in the opposite direction.

The Daily Echo understands the Shrimpers have accepted a £175,000 bid for the 25-year-old, who has scored 17 goals in all competitions this season.

As part of the transfer, academy product Paterson is set to move to Roots Hall.

The 20-year-old frontman was at Southend’s training ground yesterday to finalise his switch.

Barring any last minute hitches, or late bids from elsewhere, both sides are hoping to have the transfers completed by the weekend.

As revealed by the Echo earlier this week, Saints had put in an initial bid of £150,000 for Barnard, That was then trumped by a £175,000 offer from Leeds.

Both were rejected by Southend, but Saints look to have won the day with their latest effort.

The Shrimpers have been resigned to losing their top scorer this month.

Barnard is out of contract in the summer and has indicated he would not pen a new deal at Roots Hall.

With Southend in financial difficulties, they are keen to receive what cash they can for their most prized asset.

They seem to have decided Saints’ offer of a six-figure sum, coupled with a striker to help fill the void left by Barnard, is about the best case scenario they could hope for.


http://www.thisishampshire.net/sport/4865443.Barnard_to_join_Saints_and_Paterson_to_leave/

Hvis dette er sant, så får vi bare sikte høyere. Sharp, Hooper, Healy? Ut med pænga nissefar!

Healy på lån ville vært en fornuftig investering etter Bates sin lommebok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #419 på: Januar 22, 2010, 10:46:07 »
Helt enig, auren! La oss bruke noen ekstra £ på en angriper man vet holder mål i CCC, og som dermed kan bidra vet et eventuelt opprykk. En slik spiller vil selvfølgelig gi oss løft allerede nå.

Spørsmålet er bare om slike spillere vil komme ned en divisjon til Leeds United?