Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14  (Lest 158112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #630 på: Februar 14, 2010, 19:52:53 »
Vil tro han burde legge opp snart! Begynner vel snart og kjenne sirupen i beina?  :P
Rogaland whites!

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #631 på: Februar 15, 2010, 18:21:42 »
http://www.leedsunited.com/news/20100215/dickov-set-for-united-return_2247585_1967005

Experienced striker Paul Dickov will return to Thorp Arch for training with Leeds United later this week with manager Simon Grayson weighing up the possibility of making his stay more permanent.

SJ

Masinga

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #632 på: Februar 15, 2010, 18:55:14 »
For å være helt ærlig, skjønner jeg ikke hva Grayson tenker på her! 38 år! Dickov var kanskje en brukbar fotballspiller en gang i tiden, men det er lenge siden. Hvis Dickov hentes inn er det først og fremst demoraliserende for troppen som sådan, dernest en hån mot alle unge spillere.

Wilkinson ble berømt for signeringen av Chapman og Strachan i 1989. Den gang stusset mange på hvordan Wilkinson kunne finne på å hente to "oldiser". Men Chapman og Strachan var henholdsvis 30 og 32 år på det tidspunktet, fysisk fremdeles på topp. Samtidig hadde de fremragende holdninger.

Dickov innfrir ikke noen av delen. Nei, Grayson. En ting er å tenke det, litt dumt å si det, men gjør det for Guds skyld ikke!
Masinga, medl.nr. 1250

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #633 på: Februar 15, 2010, 19:32:58 »
For å være helt ærlig, skjønner jeg ikke hva Grayson tenker på her! 38 år! Dickov var kanskje en brukbar fotballspiller en gang i tiden, men det er lenge siden. Hvis Dickov hentes inn er det først og fremst demoraliserende for troppen som sådan, dernest en hån mot alle unge spillere.

Wilkinson ble berømt for signeringen av Chapman og Strachan i 1989. Den gang stusset mange på hvordan Wilkinson kunne finne på å hente to "oldiser". Men Chapman og Strachan var henholdsvis 30 og 32 år på det tidspunktet, fysisk fremdeles på topp. Samtidig hadde de fremragende holdninger.

Dickov innfrir ikke noen av delen. Nei, Grayson. En ting er å tenke det, litt dumt å si det, men gjør det for Guds skyld ikke!

Helt enig!

Har selv etterlyst en erfaren spiss som kan holde i ballen, både med tanke på spillemessige egenskaper og off the pitch, som en slags mentor. Kan derimot ikke se at Paul Dickov virker å være av denne sorten; det er i alle fall ikke slike signaler jeg får.
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #634 på: Februar 15, 2010, 19:46:33 »
Dickov er jo egentlig en person vi har lyst å gi en på trynet, men hvis SG mener han kan score noen avgjørende mål for oss så stoler jeg på det!

sviper

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #635 på: Februar 15, 2010, 19:54:44 »

skvatt litt da jeg leste at Dikov var på vei tilbake til TA,trodde faren var over
jeg har applaudert SG sine tidligere lån,men dette tviler jeg på :-\
LIFE IS LEEDS

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #636 på: Februar 15, 2010, 19:59:30 »

skvatt litt da jeg leste at Dikov var på vei tilbake til TA,trodde faren var over
jeg har applaudert SG sine tidligere lån,men dette tviler jeg på :-\
Jeg har også mine tvil med hensyn til Dickov. Men jeg håper han blir en dundrende sukses hvis han får en korttids deal :)

sviper

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #637 på: Februar 15, 2010, 20:10:33 »
ja missforstå meg rett,om vi skal betale ungfolen noen måneder så håper jeg selvfølgelig han gjør mine ord til skamme og bare bøtter inn mål
LIFE IS LEEDS

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #638 på: Februar 15, 2010, 20:34:32 »
Dickov er jo egentlig en person vi har lyst å gi en på trynet, men hvis SG mener han kan score noen avgjørende mål for oss så stoler jeg på det!

Helt enig m deg & flere om Dickov. Men Larry kjenner ham godt og vet nok hva han får. Så det er heller ikke meg imot om vi får en ny erfaren ringrev på topp som vet noe om å 'gi det lille ekstra' for at vi skal score det avgjørende målet :)

Han vil nok fortsatt være en drittsekk, men isåfall vår drittsekk, som noen ynder å si.
(Jeg sier ikke at jeg ønsker Dickov, til det kjenner jeg nok 'skyggesidene hans' - og bare de), men aksepterer at Larry kjenner ham godt etter flere sesonger sammen.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #639 på: Februar 15, 2010, 20:40:37 »
Var visst på lån i Blackpool i 2008 og scoret 6 mål på 11 kamper. Gjør han det samme for oss, så sier jeg ja takk! Siden aller er imot denne signingen så kan jo jeg være den første til å si: Velkommen Paul!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #640 på: Februar 15, 2010, 21:01:40 »
Var visst på lån i Blackpool i 2008 og scoret 6 mål på 11 kamper. Gjør han det samme for oss, så sier jeg ja takk! Siden aller er imot denne signingen så kan jo jeg være den første til å si: Velkommen Paul!
auren

Ikke den helt første auren ;)

Noen liker og noen liker ikke,slik er det bare.Ã… stemple/beskylde personer for voldtekt er en grov anklage som ingen bør få oppleve om det ikke har vært en.Når det gjelder anklagene fra de 3 Tyske kvinnene på La Manga så lukter det både svidd og en evnt mulighet til å spe på litt på kontoen,hva vet jeg.Men saken er at den saken ble henlagt og da er vel den saken ute av verden? Om han har vært borti andre saker er meg ukjent.
Jeg tror heller ikke mr Grayson signerer Paul Dickov om han skulle være en skade for laget og Leeds United.Er han en spiller som kan sikre oss en plass i ccc så sier jeg velkommen.
I have confidence in Grayson


Veteran striker Dickov is seen as the final piece in Leeds United manager Simon Grayson’s promotion puzzle.
http://www.footballtransfertavern.com/championship/derby-and-leeds-on-trail-of-dickov?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TransferTavern+%28The+Transfer+Tavern+Home+Page%29


Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #641 på: Februar 15, 2010, 21:15:04 »
Var visst på lån i Blackpool i 2008 og scoret 6 mål på 11 kamper. Gjør han det samme for oss, så sier jeg ja takk! Siden aller er imot denne signingen så kan jo jeg være den første til å si: Velkommen Paul!
auren

Ikke den helt første auren ;)

Noen liker og noen liker ikke,slik er det bare.Ã… stemple/beskylde personer for voldtekt er en grov anklage som ingen bør få oppleve om det ikke har vært en.Når det gjelder anklagene fra de 3 Tyske kvinnene på La Manga så lukter det både svidd og en evnt mulighet til å spe på litt på kontoen,hva vet jeg.Men saken er at den saken ble henlagt og da er vel den saken ute av verden? Om han har vært borti andre saker er meg ukjent.
Jeg tror heller ikke mr Grayson signerer Paul Dickov om han skulle være en skade for laget og Leeds United.Er han en spiller som kan sikre oss en plass i ccc så sier jeg velkommen.
I have confidence in Grayson


Veteran striker Dickov is seen as the final piece in Leeds United manager Simon Grayson’s promotion puzzle.
http://www.footballtransfertavern.com/championship/derby-and-leeds-on-trail-of-dickov?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TransferTavern+%28The+Transfer+Tavern+Home+Page%29



Hehehe... Snakk om å gjøre god research!  ;D

Da får jeg si: Håper Leeds signer Dickov!

auren, som ikke er helt enig med seg selv.
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sviper

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #642 på: Februar 15, 2010, 21:44:15 »

ja med sånn risørtsh så er det bare å knekke i sammen å si velkommen :-*
LIFE IS LEEDS

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #643 på: Februar 15, 2010, 21:53:36 »
Møkkamann og drittsekk. Et helvete for en sliten midtstopper å bryne seg på i slutten av kamper. Kan være en mer enn god nok back up for Argentina's store sønn !

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #644 på: Februar 15, 2010, 23:05:50 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=188275

Da trener Dickov med Toronto. Fint at han ikke ble Leedsspiller.

auren

Så litt spennende ut denne siden(Vital Leeds).  Må studere den litt nærmere.

Når det gjelder Dick så håper jeg ikke at han kommer til oss.

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #645 på: Februar 15, 2010, 23:23:07 »
Liker heller ikke Dickov som type.
Liker han litt bedre som spiller.

Hvis Grayson tror han holder nivå og henter han så er det bra.
Vi trenger backup på topp,og et råskinn som Dickov er en sånn type.
Sikrer han opprykk med noen viktige mål på slutten av sesongen,så bryr jeg meg overhodet ikke om hvem typen Dickov er!!!
Han har vist gjennom mange år at han alltid "er på hugget"

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #646 på: Februar 16, 2010, 11:39:09 »
Liker heller ikke Dickov som type.
Liker han litt bedre som spiller.

Hvis Grayson tror han holder nivå og henter han så er det bra.
Vi trenger backup på topp,og et råskinn som Dickov er en sånn type.
Sikrer han opprykk med noen viktige mål på slutten av sesongen,så bryr jeg meg overhodet ikke om hvem typen Dickov er!!!
Han har vist gjennom mange år at han alltid "er på hugget"

Delph uttalte nylig hvilken stor innflytelse Freedman hadde på ham det halve året F var hos oss. Kanskje Dickov kan lære bort litt fandenivoldsk innstilling?

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #647 på: Februar 16, 2010, 12:17:14 »
Liker heller ikke Dickov som type.
Liker han litt bedre som spiller.

Hvis Grayson tror han holder nivå og henter han så er det bra.
Vi trenger backup på topp,og et råskinn som Dickov er en sånn type.
Sikrer han opprykk med noen viktige mål på slutten av sesongen,så bryr jeg meg overhodet ikke om hvem typen Dickov er!!!
Han har vist gjennom mange år at han alltid "er på hugget"

Delph uttalte nylig hvilken stor innflytelse Freedman hadde på ham det halve året F var hos oss. Kanskje Dickov kan lære bort litt fandenivoldsk innstilling?

MOT

Skjønner forsatt ikke hvorfor Freedman ikke ble hentet permanent etter kanonlånet, Becchio har vært et kjempekjøp, men det virker jo som Dougie hadde like stor innflytelse både på og utenfor banen. Tror Macca hadde hadde hatt stor bruk for han på feltet  :-\
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #648 på: Februar 16, 2010, 12:23:08 »
Dickov er veldig ønsket av Grayson:

Leeds United still hope to sign Paul Dickov 
 
Dickov could take heart from Yeovil's signing of Arron Davies
Leeds United still hope to sign former Scotland striker Paul Dickov despite a move for him being blocked by Fifa.


A player can represent a maximum of two clubs in one season in the same country and the 37-year-old free agent has already played for Leicester and Derby.

United boss Simon Grayson told the Yorkshire Evening Post: "We are trying to investigate a way round it.

"I won't say it will definitely happen but he looked fit and lively in training," Grayson added.

Dickov trained with the Leeds squad last week and will return for a second time on Wednesday or Thursday after a short spell with MLS side Toronto FC in their training camp in Florida.

Grayson said: "Dickov has gone to America and he will have a look but he will be back with us on Wednesday or Thursday.

 The problem is a player can only appear for two clubs within a certain window

Simon Grayson
"We can then see where we are with Fifa and Uefa. He is a player I like - he has played for me before and I want competition for places.

"If Paul signs for us, we would be his third club of the season and the problem is a player can only appear for two clubs within a certain window."

Dickov began the season at Leicester City but joined Derby County on loan until January before being released from his contract by mutual consent.

He began his career as a trainee at Arsenal and played under Grayson during a loan at Blackpool in 2008.

Dickov has made over 400 appearances in his career, including 10 international caps for Scotland.

Yeovil were blocked from signing winger Arron Davies this year because he had played for Nottingham Forest and Brighton, but they found a loophole to recruit him.
 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TrJ

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #649 på: Februar 16, 2010, 12:46:37 »
dickov.....  :o

når han blir rejected av et MLS-lag så er han heller ikke god nok til å bære den hvite drakta!
Fatter ikke hva Grayson tenker på, men leser at de er buddies så det ligger kanskje noe der.

Ser heller at man satser mer på Grella enn Dickov..

Mulig Dickov er en bra mann til å bygge teamspirit og lede laget, men da kan man vel teste han som trener i stedet?

Nå er jo "lånevinduet" åpent igjen og da må det vel finnes bedre spisser som er villige til å flytte på seg for en periode?
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #650 på: Februar 16, 2010, 12:58:55 »
Han er ikke reject fra MLS. Han har bare sjekket ut mulighetene sine i et annet land enn England. Jeg går ut fra at han vil spille i Leeds hvis han får tillatelse. Hvis ikke så blir det MLS. Da er han evt Leeds-reject!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #651 på: Februar 16, 2010, 14:12:12 »
Vi/Leeds kan ikke være kjent av "å huse" en spiller som Dickhead!
Fyren er arrestert for voldtekt, samt pub slagsmål på 2 forskjellige treninigsleire med forskjellige lag. Han er voldelig, og meget usympatisk - ref Gamst`s uttalelser også.
Kan ikke fatte at DET ikke skal telle når man vurdrerer å signe/låne ett kryp som denne mannen.
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #652 på: Februar 16, 2010, 14:16:41 »
Vi/Leeds kan ikke være kjent av "å huse" en spiller som Dickhead!
Fyren er arrestert for voldtekt, samt pub slagsmål på 2 forskjellige treninigsleire med forskjellige lag. Han er voldelig, og meget usympatisk - ref Gamst`s uttalelser også.
Kan ikke fatte at DET ikke skal telle når man vurdrerer å signe/låne ett kryp som denne mannen.

Enig!  har ALDRI likt denne spilleren.
kan ikke forstå hvilken nytte vi skulle ha av å hente han inn heller....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #653 på: Februar 16, 2010, 15:40:54 »
Fy fanken,dette er tidenes lavmål av klubben.Det som nå skjer med at man i det hele tatt vurderer Dickov viser bare hvor ufattelig lavt denne klubben har sunket.Jeg er bare så dritlei å måtte lese om spillere vi ønsker å låne eller å få gratis.Hvorfor kan ikke Grayson få låne de han virkelig ønsker?Det må da gå an å låne en spiss vi VET leverer varene og som er sulten?men nei,beklager å måtte si det igjen:denne klubben er tydligvis fullstendig blakk-bukkeskjegget er ikke interessert i å betale litt ekstra lønnsmidler noen måneder for å hente en klassespiss.
Nekter å tro at at hvis Grayson hadde fått velge,så hadde vi ikke vært linket til en haug med middelmådigheter >:(

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #654 på: Februar 16, 2010, 15:58:58 »
Mon ikke Grayson har en plan med Dickow?  ??? Jeg stoler på at Grayson ved hvad som er godt for Leeds og hvad ikke er godt!.

Lad os ikke dømme Dickow udfra sladder - vi kender ham slet ikke !!
 

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #655 på: Februar 16, 2010, 16:09:36 »
Her forventer vi oss en lånesignering fra Premier League, så ender vi sansynligvis opp med Paul Dickov. For et antiklimaks!

Da bør vi heller la Grella få utvikle seg med mer førstelagsfotball...

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #656 på: Februar 16, 2010, 16:17:08 »
Det er vel mer med tanke på å sikre opprykk og få kamp om plassene.
Grella er ingen trussel idag,gjør det greit i noen innhopp men holder ikke det nivået Grayson er ute etter.

Dere som banner Dickov opp og ned , kan dere legge ut linker til allt dere refererer til,så kan vi andre også få lest litt krim.
Jeg tror nemlig ikke han drikker brystmelk lenger.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #657 på: Februar 16, 2010, 17:39:58 »
Fy fanken,dette er tidenes lavmål av klubben.Det som nå skjer med at man i det hele tatt vurderer Dickov viser bare hvor ufattelig lavt denne klubben har sunket.Jeg er bare så dritlei å måtte lese om spillere vi ønsker å låne eller å få gratis.Hvorfor kan ikke Grayson få låne de han virkelig ønsker?Det må da gå an å låne en spiss vi VET leverer varene og som er sulten?men nei,beklager å måtte si det igjen:denne klubben er tydligvis fullstendig blakk-bukkeskjegget er ikke interessert i å betale litt ekstra lønnsmidler noen måneder for å hente en klassespiss.
Nekter å tro at at hvis Grayson hadde fått velge,så hadde vi ikke vært linket til en haug med middelmådigheter >:(

Anser du dette som verre enn nedrykket fra PL, nedrykket fra CCC og administrasjonen?
Hvis du tenker spillervalg-lavmål, så kommer lånet av Hateley, rekjøpet av Chapman og kjøpet av Rush MYE høyere på idiot-lista enn et evt. lån av Dickov.

auren, som ikke helt hvet vem som egentlig synker her...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #658 på: Februar 16, 2010, 18:02:22 »
Med blandede følelser eg registrerer at Larry prøver å få Dickov på lån.
Har aldri likt spilleren, men han har erfaring frå PL og landslag, så eg håper Grayson veit kva han gjer. Kanskje er han det som skal til for å løfte spiriten og konkurransen på topp?
COME ON LEEDS !!

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14
« Svar #659 på: Februar 16, 2010, 18:20:18 »
klarer ikkje heilt å sjå for meg at det vil bli noke godt samarbeid mellom Dickov og Beckford...?
DALHEIM WHITES